بازدید 14150

عدم حمایت سازمان های بیمه گر/بدون پاسخ

کد خبر: ۲۲۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۳ 22 February 2012
سرویس با بینندگان «تابناک» ـ مطالب زیر از کاربران از طریق ایمیل اختصاصی karbar@tabnak.ir به دست ما رسید که تا حد امکان پیگیری لازم برای پاسخ گرفتن از دستگاه مربوطه انجام شد، ولی متاسفانه به دریافت پاسخ منجر نشد.

متن یکی از این درخواستها به همراه توضیح «تابناک»، چنانکه پیش از این وعده داده شده بود، به شرح زیر می آید:

طرح مشکل:

بسم الله الرحمن الرحیم
اینجانب کارمندفعلی معاونت برنامه ریزی استانداری فارس وسازمان مدیریت وبرنامه ریزی سابق
به عرض می رساند که در سال 1375در حین ماموریت اداری دچار سانحه تصادف شدم.

 که منجر به قطع پای چپ اینجانب در ناحیه زانو گردید و ازآن زمان واقعا زندگی به اینجانب سخت شده است زیرا تمام هزینه های بیمارستان و حتی خرید پروتز پا را خودم پرداخت کردم و در آن موقع هیچ اقدمی جهت بردن اینجانب زیر پوشش بنیاد جانبازان نشد.

 مگر اینجانب که در حین ماموریت اداری دچار سانحه شده بودم نباید تحت پوشش بنیاد قرار می گرفتم و به استحضار میرساند که بنده سابقه 22 ماه سابقه خدمت در جبهه را هم دارم در حال حاضر هم که به سازمان بهزیستی برای پای مصنوعی خود مراجعه می نمایم .

هزینه های زیادی از این جانب می گیرند و به علت اینکه پای اینجانب بعد از 15 سال کار کرد دیگر قابل تعمیر نیست می گویند باید 15 میلیون بابت خرید پای جدید هزینه کنید بنده یک کارمند با حقوق ماهیانه پانصد و سی هزار تومان .

در حکم قبل از کسورات که بعد از کسورات 300هزار تومان می شود و 5سر عائله دارم آیا می توانم چنین هزینه ای را تقبل کنم امیدوارم مسئولین فکری به حال من بکنند که واقعا در مانده شده ام و به شما امیدکمک دارم


توضیح «تابناک»:

طي نامه ارسالي با شماره 241/ت مورخ 19 /06/ 90 به روابط عمومي وزارت کشور متأسفانه جوابي دريافت نشد لذا طبق قولي كه بينندگان عزيز داده بوديم گزارشات رسيده بدون جواب منتشر مي شود.

شايان ذكر است در صورت دريافت هرگونه پاسخ از آن سازمان محترم ، «تابناك» پاسخ مربوط را درج خواهد نمود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار