بازدید 35353

آزار و اذيت 30 زن جوان توسط مرد كفتار‌صفت

صادق مدعي شد پس از رسيدن به محل ابتدا دست و پاي طعمه‌ها را بسته سپس اموالشان را از آنها گرفته و در برخي از موارد آنها را مورد آزار و اذيت شيطاني قرار داده است.
کد خبر: ۲۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۱ 22 October 2008
جوان 27 ساله به 30 فقره ربايش زنان جوان و بردن آنها به گردنه حسن‌آباد و سرقت و آزار و اذيت شيطاني آنها اعتراف كرد.

به گزارش فارس، طي يك سال گذشته چند تن از خانم‌هاي جوان و ميانسال در مورد به سرقت رفتن اموالشان توسط راننده يك دستگاه پرايد به كلانتري 176 حسن‌آباد مراجعه كردند.
در تحقيقات پليسي اكثر اين زنان مدعي شدند راننده يك دستگاه پرايد يا يك دستگاه پژو 405 در محدوده گردنه حسن‌آباد اين افراد را مورد آزار و اذيت قرار داده و سپس زيورآلات و وجوه نقد همراه اين افراد را به سرقت برده است.
با تشكيل پرونده، مأموران ضمن بررسي اظهارات شاكيان، كل محدوده و مسير‌هاي گردنه مذكور را به كمك دوربين تحت كنترل خود قرار دادند تا اينكه نيمه شب 8 مهر فردي به نام صادق هنگام زور‌گيري از يك زن دستگير شد.
متهم در تحقيقات مدعي شد كه مدت يك سال است با دو دستگاه خودروي پرايد و پژو 405 مبادرت به سوار كردن زنان ميانسال و دختران جوان از داخل شهر تهران كرده و آنها را با ترفند‌هاي مختلف به گردنه حسن‌آباد در حوالي تهران منتقل كرده است.
صادق مدعي شد: با رسيدن به مكان‌هاي خلوت گردنه با زور آنها را مورد آزار و اذيت شيطاني قرار داده و با سرقت وجوه نقد، تلفن همراه و زيور آلاتشان از محل متواري مي‌شده است.
با پيگيري پرونده 8 نفر از شاكيان به مأموران پليس آگاهي مراجعه كردند و موفق شدند در بين افراد حاضر اين راننده جوان را شناسايي و در خصوص تشريح روز حادثه به مأموران اطلاعات لازم را بدهند.
صادق در بازجويي‌ها به 30 فقره سرقت و آزار و اذيت زنان در اين محدوده اعتراف كرد و مدعي شد با هدف تأمين نياز مالي خود و رسيدن به مقاصد شيطاني خود دست به اين اقدام زده است.
وي در خصوص چگونگي اغفال اين زنان مدعي شد از ميدان‌هاي جنوبي شهر و در يكي دو مورد از ميدان‌هاي شمالي شهر زنان را به مقصد شهر ري سوار بر خودروي خود كرده سپس با تهديد آنها به وسيله شوكر و چاقو آنها را به نقطه مد نظر خود برده است.
صادق مدعي شد پس از رسيدن به محل ابتدا دست و پاي طعمه‌ها را بسته سپس اموالشان را از آنها گرفته و در برخي از موارد آنها را مورد آزار و اذيت شيطاني قرار داده است.
وي ادامه داد: پس از آن چشمان مالباخته را مي‌بسته تا او نتواند به راحتي خود را به مسير اصلي جاده برساند و از محل بگريزد.
در حال حاضر تحقيقات براي شناسايي ساير طعمه‌هاي اين فرد در دست انجام است.

فرمانده پايگاه نهم پليس آگاهي از شهروندان خواست تا به دستور قاضي پرونده كساني كه مورد آزار و اذيت قرار گرفتند به اين پايگاه مراجعه كرده و به آنان اطمينان داده مي‌شود اطلاعات آنان محرمانه بوده و خود فرمانده پايگاه شخصا پيگير شكايتشان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
این فرد را باید در ملع عام تکه تکه کرد تا کسی دیگر فکراین کار به سرش نزند. نا اینکه زندانی شود.زندانها به اندازه کافی پر هستند.
افرادي از اين قبيل را بايد با شديد ترين شكل ممكن و در اسرع وقت به اشد مجازات محكوم كرد ، اين زباله ها غارتگران عفاف و امنيت اجتماعي هستند .
من هم موافقم ولی احکام شرع در این مورد اگر لحاظ شود نیازی به زندان نیست.ما چقدر از این راننده ها میبینیم که منتظر سوار کردن خانمها هستند و هیچ برخوردی با آنها نمیشود.
خيلي از تجاوزها از طرف متجاوز براي اين صورت مي گيرد که شاکي به خاطر مسائل ناموسي و حجب و حيا از دزد شکايت نکند. بايد زنان آنقدر شجاع باشند که موضوع را هر چه سريعتر اعلام نمايند تا اولا شهروندان بيگناه ديگر گرفتار نشوند و اينکه اين جانيان زودتر به مجازات برسند. مجازات مرگ کمترين مجازات اين حيوانهاي آدم نماست.
شايد از مصاديق مفسد فی الارض است که حکمش مي تواند اعدام باشد.
از دوستان برای این اقدام به موقع متشکریم!! یعنی دستگیری این کفتار 30 نفر قربانی می خواست؟!
دوست عزیز مجرم باید به اندازه جرمش کیفر ببیند. اما بررسی عوامل محیطی و تربیتی و سیاست های نادرست و یکجانبه فرهنگی مهمتر از تکه تکه کردن این فرد است.
15 سال زندان حکم قطعی ایشان است انشاالله با 4 تا عفو بعد از 3 سال از زندان ازاد میشود .
نظر کاربر محترم دوم را کاملا تایید میکنم.
دوست عزیز که می گویی مجرم باید به اندازه جرمش کیفر ببیند و حالا می خواهی عوامل محیطی و تربیتی و... بررسی شوند. آیا با این کارهایی که این فرد انجام داده کمتر از اعدام حقش است؟!
دوست عزیز ملأ درسته نه ملع. لطفا نگید به املا گیر نده. درست نوشتن زبان مادری یه ضرورته
بعضي از افراد بيمارند و براي جامعه خطرناك ژنشان معيوب بوده بدرداين دنيا نميخورند بايد اعدام و از صحنه روزگار محوشوند
دوست عزیز! اولا چگونه می توان چنین مجرمی را به اندازه جرمش مورد مجازات قرار داد ؟ می خواهید بهاو هم تجاوز کنید !؟
ثانیا ، قانون به دنبال عوامل نیست بلکه به دنبال مقصر است ! کافیست عوامل موثر دروقوع این جرم را بشمارید ! از شرکت سایپا که ماشین پراید ساخته تا نانوایی سر کوچه مجرم به اضافه عواملی که موجب شده این زنان نیاز به سوار شدن بر ماشین داشته باشند. پس دقت کنید وجود عوامل مختلف تاثیری در مجرمیت و مقصر بودن ندارد
آقا با معذرت مگر کفتار بیچاره از این کارها می کنه؟ خدا وکیلی چرا هر کار پست را به جانوران نسبت می دهید؟
عوامل محيطي ؛ تربيتي و مسائل فرهنگي و ...نظر دوست عزيزمان محترم
اما من به عقيده خودم هيچ اعتقادي به اين حرفها ندارم به فرض اينكه فهميديم كه آن مجرم يا متهم در خانواده سطح پائين بزرگ شده اما عفت عمومي و امنيت جامعه آسيب و لكه دار شده است و اين مهم است به نظر من جامعه ميبايست از لوث وجود اين افراد پاك شود . بايد جرم در اين كشور مشخص شود و مبارزه با جرم قاطعانه ميبايست پيگيري شود از ديد من آرامش و آسايش افراد امنيت و ثبات را در پي دارد .
بايد از خانم ها پرسيد در اين شهر بي در و پيكر و با اين سيستم كاملا غلط و بي نظارت و عجيب تاكسي راني كه هر كس و ناكسي با وسيله شخصي به خود اجازه حمل و نقل مسافر ميدهد كه در هيچ كجاي جهان جز اينجا سابقه ندارد چرا سوار هر اتوموبيل شخصي ميشوند !؟
منظورم حمايت از اين فرد نيست که قطعاً بايد به سزاي عمل نادرست خود برسد. اما سوال اينجاست که چرا بايد در ام‌القراي اسلام اين چنين اتقاقاتي بيفتد؟!
آيا برنامه‌اي براي کنترل و برنامه‌ريزي اين اعمال انجام شده يا خير
با عرض سلام
بابا اين جور افراد و براي عبرت ديگران بايد بدون اتلاف وقت اعدام كرد تا عبرت ديگران شود نه كه بعد از چند وقت زندوني كردن باز دوباره آزاد بشن چون دوباره دنبال همون كار ميرن از ما گفتن بود.
فكر مي كنيد آمار اين جرايم چقدر است؟ نسبت به كشورهاي ديگر در چه وضعيتي قرار داريم؟
شايد خيليها با نظرم موافق نباشند اما از اينكه عكس اين ملعون نشان داده شد خوشحالم شايد اينكار درس عبرتي شود براي آناني فكر ميكنند ميتوان هر كار شنيع و پستي انجام داد و چهره كريه اشان مخفي بماند. به اميد مبارزه قاطع با آناني كه امنيت و آرامش و آسايش مردم را برهم ميزنند.
وقتی مشکلات زیاد میشود.وقتی فشار فراوان به جامعه مخصوصا جوانان میاید وقتی جوانان نمیتوانند ازدواج کنندو...باید انتظار اینگونه ناهنجاریها را داشته باشیم.این مرد که از اول کفتار صفت نبوده باید دید چه چیزی به سرش امده.
دوست عزيز مشكلات زياد است قبول اما كاري اين فرد انجام داد و گرفتار شد مشكلاتش كم شد يا بيشتر به آن اضافه شد . اگر كسي نتوانست بهر دليلي ازدواج كند بايد به نواميس مردم تعرض كند مگر ما جوان عزب كم داريم آيا همه اشان اين كارها را ميكنند در قرآن شرايط ازدواج و كسيكه شرايط ازدواج را ندارد مشخص است كه ميشود به آن عمل كرد
چطور است براي بعضي جرائم در ملا عام اعدام صورت ميگيرد ولي براي اين آدم بايد مسايل محيطي در نظر گرفته شود
تجاوز به عنف حکمش اعدام است. تجاوز یعنی از بین بردن آبرو و زندگی فرد. مگر حتما باید فردی را کشت تا از زندگی ساقط شده باشد؟ حتی انتشار فیلمی از زندگی شخصی کسی نیز حکمی همانند کشتن آن فرد دارد. اگر تجاوزکار اعدام شود دیگر تجاوزی صورت نخواهد گرفت. اگرچه این جوان و این جنایت ها معلول جامعه است ولی حکم این جوان ملعون اعدام. اگر خدای ناخواسته با افراد خانواده شما این عمل صورت می گرفت باز هم می گفتید معلول جامعه و .... البته منکر ریشه یابی این مسائل نیستم ولی اگر نیاز است پس تجاوز پس از دزدی چرا؟ و اگر ... است متاسفانه راه های بسیاری به جز ازدواج وجود دارد و باز هم تجاوز چرا؟!!!!!!!!
عجيبه که اکثرا اين جنايتکاران بعد از 20 الی 30 فقره جنايت دستگير می شوند. جای سئوال دارد
این شخص دارای خصوصیات حیوانی است و باید با او برخورد مناسب صورت گیرد تا درس عبرتی برای سایر اراذل باشد. اما بایستی به این مساله دقیقتر نگاه کرد و نقش عوامل محیطی نظیر اقتصاد، فرهنگ، اجتماع و ... نیز در ظهور چنین مشکلاتی در جامعه نباید فراموش شود.
سلام لطفا نظر غیر کارشناسی در باره مسائل حقوقی ندهید.
از حیث فقهی و حقوقی ، حتی یک بار تجاوز به عنف یعنی تجاوز بدون رضایت طرف مقابل و همراه با اکراه و زور، مستحق مرگ است و باید اعدام شود.
البته معمولا نظام قضایی ما درباره این گونه از احکام، سستی و اهمال شدید دارد و این گونه قوانین به ندرت اجرا می شود. نمونه اش احکامی است که درباره طرح امنیت اجتماعی صادر می شد که اغلب، بدون توجیه صحیح، دچار تساهل و تسامح می شدند.
باید حتما صبر کنیم تا موارد به 30 فقره برسه و بعدش مجرم رو دستگیر کنیم؟ نمی شد یه اطلاع رسانی درست دراین خصوص به عمل آورد؟ شایان رو برای چهره نگاری نبردن تا متهم زودتر شناسایی بشه؟اگه شخص کارخودش رو ترک می کرد یا مکان پاتوق خودش رو عوض می کرد چطور باید شناسایی می شد؟
روي سخنم با آن دوست عزيزي است كه عوامل محيطي و ژنتيك را از عوامل مخففه جرم اين ملعون بيان فرموده اند. دوست عزيز صرف نظر از نظريات جرمشناسانه گوناگوني كه هريك داراي محاسن و معايبي بوده و طي چند صد سال گذشته بروز كرده و پس از مدتي جاي خود را به مكاتب و نظريات ديگر داده اند و همين نظريات جامعه را براي اتخاذ روشي مناسب در برخورد و حذف چنين جرايمي با ابهام جدي مواجه نموده است ، آيا شما لحظه اي (خداي ناكرده قصد اهانت نيست و فقط از باب تمثيل دارم عرض مي كنم )خود يا خانواده خود را بعنوان زيان ديده اين گونه جرايم تصور نموده ايد؟ چنانچه خداي ناكرده يكي از عزيزان شما با چنين تعرضي مواجه بشود آيا يك آن شما به مسايل ژنتيك يا روانشناختي براي توجيه چنين رفتارهاي وحشيانه اي فكر مي كنيد؟
مجرمي كه داراي خودرو (آنهم 2 دستگاه) بوده و بجاي امرار معاش از راه صحيح به تعرض به نواميس مردم فكر مي كرده است ، حتي اگر زنده زنده مثله شود نيز جراحت و تالمات شخص مورد تعرض و خانواده وي التيام نخواهد يافت اما مجازات اشد چنين مجرميني موجب تسكين روح مجني عليه اين جرم و خانواده وي خواهد بود.ضمن اينكه در صورت برخورد فوري ، جدي و قاطع با چنين جرايمي ، ساير مجرمين را در ارتكاب اين عمل با ترديد مواجه خواهد نمود( بدون ورود در مباحث تاثير مجازاتها بر ارتكاب جرم)
تكيه كردن به مكاتب جرم شناسي و جزايي جديد ، عاقبت كشور ما را شبيه كشورهايي همچون امريكا خواهد نمود كه شخص مجرم با خيال راحت انواع جرايم را مرتكب شده و با آسودگي خاطر از اينكه در بيشتر ايالات امريكا مجازات اعدام مجاز نيست ،به ريسك يك حبس طولاني مدت (در صورت دستگيري) مي انديشد.
پس حال كه جامعه انساني هنوز به يافتن راه مداواي چنين مجرمين خطرناكي دست نيافته است ،دولت بايد دست كم به فكر صيانت از افراد (غير جاني ) جامعه كه در خطر گرفتار شدن به دام چنين جنايتكاراني هستند باشد
هر ماه و هر سال شاهد حوادثي از اين قبيل هستيم. و هميشه نيز برخورد‌هاي احساسي داشته‌ايم و بعد از مدتي نيز به باد فراموشي سپرده شده است. اگر چه بايستي با اين دسته از جرم‌هاي قاطعانه برخورد كرد ولي فراموش نكنيم كه تا علل و عوامل آن را نخشكانيم، بايستي منتظر مسائلي از اين دست باشيم. همانطوري كه با اعدام خفاش شب و افرادي از اين دست، هنوز هم شاهد چنين جنايتكاراني هستيم. پس مسئولين بايستي توجه داشته باشند كه جامعه امروز ايران به كجا مي‌رود.
هر ماه و هر سال شاهد حوادثي از اين قبيل هستيم. و هميشه نيز برخورد‌هاي احساسي داشته‌ايم و بعد از مدتي نيز به باد فراموشي سپرده شده است. اگر چه بايستي با اين دسته از جرم‌هاي قاطعانه برخورد كرد ولي فراموش نكنيم كه تا علل و عوامل آن را نخشكانيم، بايستي منتظر مسائلي از اين دست باشيم. همانطوري كه با اعدام خفاش شب و افرادي از اين دست، هنوز هم شاهد چنين جنايتكاراني هستيم. پس مسئولين بايستي توجه داشته باشند كه جامعه امروز ايران به كجا مي‌رود.
در جواب عزیزی که گفته:وقتی مشکلات زیاد میشود.وقتی فشار فراوان به جامعه ....
باید عرض کنم کهخیلی ها در مشکل زندگی میکنن آیا این توجیهی برای این کارها میتواند باشد؟
خواهشا به مردم توهین نکنیم.
آقا اين آدم از چهره اش معلومه از فشار مشكل رواني پيدا كرده بهرحال جرمي مرتكب شده و متناسب با جرم بايد با او رفتار بشه بهرحال علماي بزرگ ما بايد راهكاري براي جواناني كه نمي توانند ازدواج كنند ارائه دهند.
duste aziz,man raftare in farde mojrem ra tayid nemikonam,amma hich shakki nist ke jamee dar ijade chonin afradi moghasser bude ast. hich makhlughe elahi,zatan past va mojrem nist.
dar mored amre ghoran va ezdevaj farmudid. magar dar jameeye ma kodamyek az farmayeshate ghoran dar morede ezdevaj va zanashuyi reayat mishavad(alave bar masaele marbut be edalate ejtemaei),? ba in mehriehaye sangin, ba inhame tajammolgerayi va inhame moshkelate eghtesadi va bikari, shoma entezar darid,javanan che konand? taze in aghayane azabi ke az nazare shoma masumand, kheilihashan donbale hezar-o-yek khalafe moshabeh miravand vali faghat bazihashan ke mesle in mard, kheili be estelah tablu bude, sedash dar miayad. hamin khabaro moroor konid va bebinid ke in kar, chand bar va dar chandin vajh, anghadr tekrar shode va anghadr eddeyi az an shekayat kardeand ke belakhare morede residegi va kashf gharar gerefte ast.
man shakhsan ham kar dashtam, ham vazam badak nabud, ham eteghadate mohkami dashtam va ezdevaj kardam va emruz bad az 3 saal az hamsaram ba kolli hazine va ranj va azaab, joda shodam, bekhater hamin moshkelate sari va jari dar jameeyeman .shoma hesab konid ma cheghadr javan darim ke dar saf istadeand ke kar gireshun biad, pas-andaz konand, ezdevaj konand va taze badan miofotan dar charkheyi ke amsale man oftadim va khoroojie anham,yek edde ensane shekast khorde dar jameeyi ba tamame mahdudiyatha va tamame vasvaseha...
ta che zaman mitavan, yek ensan ra az residan be khastehaye tabiyie an mahrum kard? fekr mikonid ba amr va nahy va ba avizun kardan... moshkel hall mishavad? ezdevaje movaghat ro ham az dasture kare jamee paak kardeim.pas che bayad kard? paak kardane surate masale? mamnun.
چرا به روش قرون وسطی فکر می کنید؟منم از این افراد متنفرم،هرچند جوانان خوش تیپی که بدتر از این فرد هستند و دختران زیادی را با دوستی اذیت کرده اند و دادگاهی برایشان نیست ولی این فرد،اینجور متولد نشده است..بفهمیم که چطور حق همدیگر را ضایع کردن و از بین بردن اعتماد چنین چیزهایی به بار می آورد.
باید به مسائل ومشکلات اجتماعی توجه شود چرا که امروزه مورد غفلت واقع شده است
در پاسخ به دوستی که کامنت گذاشته بودند که چرا مردم نظر غیر کارشناسی میدهند و تعریف کردند که هر نوع تجاوز بدون رضایت مجازات اعدام دارد ، می خواستم بدانم که آیا تجاوز با رضایت هم داریم ؟
اگر داریم مجازات تجاوز با رضایت چیست !!؟ شاید همچین جرمی هم داریم که این همه متجاوز پس از تجاوز آزاد میشوند و دوباره همان اعمال را با رضایت قانونی انجام میدهند !!!!!!
اگر با خواهر و مادر دوستان محافظه کاری که دم از رفتار متناسب با جرم دم می زنند چنین رفتاری شده بود آیا باز هم چنین نظر می دادند؟آیا حکم علما و مراجع و حکومت اسلامی متناسب با جرم چنین افرادی جز اعدام است؟
اگر اعدام راه حل مناسبی بود تا حالا و پس از 30 سال نباید شاهد تکرار چنین جرائمی می بودیم. مگر در مورد قاچاقچیان مواد مخدر نتیجه مطلوب گرفته شد که در این مورد هم به نتیجه برسیم؟ انسان فقیر سست ایمان می شود. البته عده ای نیز هستند که بدلیل مشکلات خانوادگی و اجتماعی به زعم خود راه ساده تر را برمی گزینند و اگر هم از بدو تولد انسانی شرور نبوده اند مشکلات بوجود آمده در زندگی آنها را به سمت کارهای خلاف سوق داده است.
بارها از اين مورد ها شنيده ايم و گفته ايم بايد تکه تکه کرد و کشت و ناود کذد اگر جواب می داد بايد ديگر مشاهده نمی شد اما عزيزان مشکل جای ديگر است مشکل از زمان مدرسه و تربيت در خانواده است بيايم ريشه قضيه را پيدا کنيم
متاسفانه مجازاتهای ما با جنایتها تطابقی ندارند و لذا مانع وقوع جرمها نمی شوند . این افراد غالبا سابقه دار هستند یعنی قبلا به جرمهای مشابه دستگیر شده اند و سپس آزاد شده اند . باید با کوچک ترین جرمی به اشد مجازات و بدون تخیف محکوم نمود تا درس عبرتی برای همه باشند .
من در جایی خواندم این مرد پس از یک سال بعد از شکایت نفر اول پرونده دستگیر شده واقعا جای تاسف است واین که دوست غزیز در نظرش گفته که اعدام راه حل نیست من به عنوان کسی که در رشته حقوق تحصیل کرده با نظر او مخالفم اعدام موجب ترس و ارعاب کسانی می شودکه می خواهند این کار را انجام دهند اگر مجازات دیگری قرار دهند که کمتر از اعدام باشد مطمئن باشید امار این قبیل جنایتها چندین برابر میشود واین در کشورهای دیگری که به مراتب مجازات کمتر دارند ثابت شده مجازات تجاوز به عنف در آمریکا که یک کشور پیشرفته است هم اعدام است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار