بازدید 3877

اعتصاب سراسري در سرزمين‌هاي اشغالي

اتحاديه سنديكاهاي كارگري رژيم صهيونيستي از مقامات اين كشور خواسته بود تا موقعيت شغلي و اجتماعي حدود 250 هزار كارگر دون‌پايه در سرزمين‌هاي اشغالي را كه به كارهايي همانند رفته ‌گري و نگهباني مشغول هستند، ارتقا دهد.
کد خبر: ۲۲۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۲ 08 February 2012
اعتصاب سراسري در سرزمين‌هاي اشغالي صبح امروز (چهارشنبه) آغاز شد و پيش‌بيني مي‌شود كه روزانه 500 ميليون دلار به رژيم صهيونيستي خسارت وارد كند.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري آلمان، از ساعات اوليه بامداد امروز اعتصاب سراسري در سرزمين‌هاي اشغالي آغاز شد و تمامي سازمان‌هاي دولتي و غيردولتي از جمله شهرداري‌ها، ايستگاه‌هاي قطار، بانك‌ها، دفاتر پستي، بورس و ديگر نهادهاي رژيم صهيونيستي به طور كامل تعطيل شدند.

فرودگاه بين‌المللي بن گوريون در نزديكي تل‌آويو نيز از ساعت شش صبح به اين اعتصاب پيوسته، اما به دليل حكم مقامات قضايي اعتصاب اين فرودگاه تنها تا ظهر امروز ادامه يافت.

بنا بر اين گزارش، حتي بيمارستان‌ها در سرزمين‌هاي اشغالي نيز به اين اعتصاب‌ها پيوسته‌اند و همانند روزهاي تعطيل با تعداد كمي از كادر خود به بيماران سرويس‌دهي مي‌كنند.

اين اعتصاب كه به درخواست سنديكاهاي كارگري اسرائيل برگزار شده است، از سوي دانشگاه‌ها و مجامع دانشگاهي رژيم صهيونيستي نيز مورد حمايت قرار گرفته است.

اتحاديه سنديكاهاي كارگري رژيم صهيونيستي نيز اعلام كرد كه پيش‌بيني مي‌شود خسارت‌هاي اقتصادي اين اعتصاب به روزانه 500 ميليون دلار برسد و اين اعتصاب به خاطر محقق نشدن خواسته‌هاي كارگران و كارمندان در اسرائيل برگزار شده است.

"يوفال اشتاينتس"، وزير دارايي رژيم صهيونيستي نيز در گفت‌وگو با راديو رژيم صهيونيستي اعلام كرد كه اين اعتصاب ضروري نبوده و بنا به برآوردهاي ما بازار و اقتصاد اسرائيل و شهروندان اسرائيلي با اين اعتصاب به شدت به خطر مي‌افتد.

اتحاديه سنديكاهاي كارگري رژيم صهيونيستي از مقامات اين كشور خواسته بود تا موقعيت شغلي و اجتماعي حدود 250 هزار كارگر دون‌پايه در سرزمين‌هاي اشغالي را كه به كارهايي همانند رفته ‌گري و نگهباني مشغول هستند، ارتقا دهد.

اين در حالي است كه وزارت دارايي رژيم صهيونيستي اعلام كرده بود كه نمي‌تواند اوضاع شغلي تمامي اين افراد را بهبود ببخشد، اما سعي خود را براي بهبود شرايط برخي از آنها به كار خواهد گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار