بازدید 2969

تشکیل اولین جلسه ستاد ملي زن و خانواده

کد خبر: ۲۲۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۳ 08 February 2012
اولين جلسه ستاد ملي زن و خانواده عصر امروز (چهارشنبه) به رياست معاون اول رييس‌جمهور برگزار شد.

به گزارش ايسنا محمدرضا رحيمي در اين جلسه ضمن تبريک ميلاد پيامبر اکرم (ص) و سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامي، با اشاره به نقش برجسته و اثرگذار زن در اجتماع و تحکيم بنيان خانواده، بر لزوم حفظ و ارتقاء جايگاه زنان در جامعه تاکيد کرد.

معاون اول رييس‌جمهور اظهار كرد: نقش زنان در عرصه‌هاي مختلف از جمله دفاع مقدس، ايثارگري و تحمل سختي‌ها و دشواري‌ها، نقشي تعيين کننده و مفيد بوده است که بر هيچ کس پوشيده نيست.

رحيمي افزود: زنان کشور ما نشان داده‌اند که اگر فرصت فعاليت برايشان فراهم شود، در تمامي عرصه‌ها هم‌پاي مردان حضور داشته و گاه حتي در برخي رقابت‌هاي علمي گوي سبقت را از مردان ربوده‌اند.

وي با ابراز خرسندي از تشکيل ستاد ملي زن و خانواده، گفت: اميدواريم که جلسات اين ستاد و تصميمات و سياست‌ها‌ي آن بتواند نقشي مفيد و اثربخش در راستاي تحکيم و تعالي خانواده و ارتقاء جايگاه زنان داشته باشد.

در اين جلسه که وزراي تعاون، کار و رفاه اجتماعي، آموزش و پرورش، بهداشت درمان و آموزش پزشکي و معاون حقوقي رييس‌جمهور نيز حضور داشتند، رييس مرکز امور زنان گزارشي از اهداف، وظايف و برنامه‌هاي اين ستاد ارائه کرد.

در اين نشست همچنين کليات آيين‌نامه داخلي و آيين‌نامه دبيرخانه ستاد به تصويب رسيد و در خصوص پيش‌نويس برنامه جامع تشکيل، تحکيم و تعالي نهاد خانواده بحث و تبادل نظر شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس