بازدید 41852

انتقاد سیاسی علی دایی

پيش از اين هم گفته‌ام كه كسي جرات ندارد از آدم‌هاي سياسي انتقاد كند. متاسفم براي كساني كه در ايام دهه فجر اين گونه برنامه‌ها را اجرا مي‌كنند در حالي كه خودشان اصلا نمي‌دانند دهه فجر و انقلاب چيست و مردم براي چه انقلاب كرده‌اند و ظاهرشان را طوري درست مي‌كنند كه عوامفريبي كنند.
کد خبر: ۲۲۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۵ 08 February 2012
سرمربي تيم فوتبال راه آهن در حالي كه نسبت به توهيني كه در تئاتر فجر به او شده بود به شدت عصباني بود ديدار پنجشنبه تيمش برابر داماش را يك ديدار فينال گونه توصيف كرد.

به گزارش ايسنا علي دايي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر داماش گيلان با بيان اينكه اين بازي يكي از فينال‌هاي پيش روي تيمش است، گفت: متاسفانه بازي رفت را برابر اين تيم شكست خورديم ولي تمام تلاش‌مان اين است كه در بازي برگشت كار خوبي ارائه دهيم و به 3 امتياز برسيم. ما به نتايج قبلي داماش كاري نداريم چرا كه اين تيم بسيار خوب است و يكي از دوستان بسيار نزديك من هدايتش را بر عهده دارد. من براي داماش و مهدي تارتار آرزوي موفقيت مي‌كنم اما نه در بازي فردا.

وي ادامه داد: شناخت خوبي از داماش داريم ولي متاسفانه به دليل فشردگي بالاي مسابقه‌ها، نتوانستيم خيلي تمرين‌هاي تاكتيكي داشته باشيم اما بازيكنان ما انگيزه بالايي دارند كه با تكيه بر آن مي‌توانيم به نتيجه دلخواه برسيم. البته ما مصدومان زيادي هم داريم كه به دليل فشردگي بازي‌ها و خرابي زمين‌هاست ولي مطمئن هستم كه مانند بازي با فجر، بازيكنان جانشين مي‌توانند جاي غايبين را پر كنند.

دايي افزود: تا پيش از اردوي تيم ملي، دو بازي مهم پيش رو داريم كه مي‌توانند سكوي پرتاب ما براي جدا شدن از قعر جدول باشند. ما مي‌توانيم با كسب پيروزي در اين دو بازي، ادامه فصل را با اعتماد به نفس بيشتري كار كنيم و مطمئن هستم كه تيم ما مي‌تواند تا پايان فصل بسيار بهتر از اين باشد. هدف ما و علاقه شخصي من اين است كه ما در پايان فصل در جايگاه پنجم تا هشتم جدول قرار بگيريم.

در ادامه خبرنگاري از دايي درباره حضور دروازه‌بانان خارجي در ليگ برتر پرسيد كه او گفت: به جز امارات، ساير كشورها از دروازه‌بانان خارجي استفاده مي‌كنند. آمدن دروازه‌بان خوب خارجي به ايران، مي‌تواند به پيشرفت دروازه‌بانان خودمان كمك زيادي كند و حفظ پيشرفت را بالا ببرد. نمي‌دانم چرا در كشور ما قانون برعكس است و به جاي ليگ دسته يك، حضور خارجي‌ها در ليگ برتر ممنوع شده است. دروازه‌بانان جوان ما بايد ابتدا در ليگ‌هاي پايين‌تر بازي كنند تا كار ياد بگيرند و پله پله به مراحل بالاتر برسند.

در ادامه همچنين خبرنگاري به دايي گفت آيا فشردگي مسابقه‌هاي ليگ به تيمش لطمه‌اي نزده است، سرمربي راه آهن در پاسخ گفت: اين فشردگي براي همه تيم‌هاست اما بايد بگويم كه اصلا حرفه‌اي نيست. به جز ورزشگاه آزادي كه 80 درصد استاندارد است، ساير ورزشگاه‌ها امكانات اوليه را هم ندارند و ما فقط مسابقه‌ها را برگزار مي‌كنيم. اگر ظلمي هست براي همه به صورت مساوي است ولي بايد به سازمان ليگ هم كمي حق بدهيم. به نظر من اگر ليگ ما از بهار آغاز شود و اوج فشردگي‌اش در تابستان باشد، خيلي بهتر است چون در تابستان هم كيفيت زمين‌ها بهتر است و دانش‌آموزان و دانشجويان تعطيل هستند و مي‌توانند به تماشاي بازي‌ها بيايند.

خبرنگار ديگري درباره تئاتري كه يك گروه فرانسوي در جشنواره تئاتر فجر به روي صحنه برده بود و باعث ناراحتي دايي شده بود پرسيد.

دايي در اين باره گفت: من پيش از اين هم گفته‌ام كه كسي جرات ندارد از آدم‌هاي سياسي انتقاد كند. متاسفم براي كساني كه در ايام دهه فجر اين گونه برنامه‌ها را اجرا مي‌كنند در حالي كه خودشان اصلا نمي‌دانند دهه فجر و انقلاب چيست و مردم براي چه انقلاب كرده‌اند و ظاهرشان را طوري درست مي‌كنند كه عوامفريبي كنند.

اين مسئله بي‌كفايت بودن و بي‌مسئوليت بودن بعضي‌ها را نشان مي‌دهد كه مي‌خواهند به هر قيمتي كه شده، ميز خود را حفظ كنند.

 در همه جاي دنيا اگر كسي فقط يك روز به كشورش خدمت كرده باشد، او را روي سرش مي‌گذارند و به او احترام مي‌كنند ولي اينجا فقط دنبال خراب كردن انسان هستند. البته اعتباري كه خدا به بنده‌اش داده است را كسي نمي‌تواند خراب كند.

من روز به روز دلم بيشتر از اين آدم‌ها مي‌گيرد ولي مسئله‌ اين است كه اين‌ها كف رودخانه هستند و مي‌روند و سنگ‌هاي درشت باقي مي‌مانند. اين مسائل هيچ بر روي من تاثير نمي‌گذارند چون خودم را مديون مردم مي‌دانم و عاشق آن‌ها هستم.

دايي ادامه داد: وقتي برخورد مردم را با خودم مي‌بينم كه در بدترين شرايط پشتيبان من بوده‌اند، مي‌فهمم كه آن‌ها خيلي بهتر از مسئولان قدر اسطوره‌ها و قهرمانان‌شان را مي‌دانند. متاسفانه برخي مسئولان فقط به ميزشان چسبيده‌اند و نمي‌خواهند به هيچ عنوان از پايش بلند شوند. وقتي اين گونه آدم‌ها دور مي‌گيرند، اين مي‌شود كه يك گروه فرانسوي چنين تئاتري را اجرا مي‌كنند و من براي مسئولاني متاسف هستم كه اجازه اجراي آن را دادند. متاسفانه وقتي در تلويزيون و در برنامه‌اي كه به اسم نمي‌دانم، "فلان بازار" به قهرمان‌ها توهين مي‌كنند، ديگر چه كار مي‌شود؟ خيلي حرف‌ها را نمي‌شود گفت و بهتر است در دل‌مان باقي بمانند تا تعبير‌هاي غلطي از آن‌ها نشود.

سرمربي راه آهن در پايان گفت: من هرگز آدم سياسي نبوده و نيستم و به هيچ حزب و گروهي هم وابسته نيستم. من فقط به خدا و مردم وابستگي دارم اما نمي‌دانم چرا آدم‌هايي كه براي همه چيز و در هر موضوعي مصاحبه مي‌كنند، چرا اين طور موقع‌ها چيزي نمي‌گويند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷۹
سلام بر علی دایی.

واقعا که یه خان دایی هستی. امیدوارم که سالم و سلامت باشید.
آقای دایی خدا پشت و پناهت .
علی دایی دوستت داریم
این خاصیت ما ایرانی هاست . هیچوقت قدر چیزهایی رو که داریم نمی دونیم . وقتی از دستش میدیم حسرت داشتنش رو می خوریم . ما مرده پرستیم
خدای نکرده علی دایی رو ز دست بدیم اونوقت برامون اسطوره میشه . علی دایی از همین الان اسطوره است و اسطوره خواهد ماند
اینا که میگفتن علی دایی مشکلی با خنده بازار نداره که!
اکثر ما ایرانی ها چشم دیدن پیشرفت و موفقیت دیگران رو نداریم . حالا منفی بده جونت دراد
علی دایی یک اسطوره است و همه مردم ایشان را دوست دارند.
ونباید به ایشان و دیگر قهرمانان کشورمان توهین و بی احترامی کرد. مخصوصا رسانه ها
دايي براي فوتبال ما زحمات زيادي كشيده است
اقای دایی بدان در قلب تمام ایرانیها جا داری و هیچ کدام از این کارها از محبوبیت شما کم نمیکند
عزتی که خدا به بنده بدهد هیچکس نمی تواند آن را بگیرد.
من اهل فوتبال نیستم ولی مدت زمان کوتاهی را در آلمان بودم .یادم می آید که طرف آلمانی وقتی فهمید من ایرانیم .مجله ای را آورد که 2صفحه درباره علی دایی نوشته بود و چنان با حرارت از او سخن می گفت که من افتخار کردم که یک ایرانی در دل نازیهای مغرور این قدر جا باز کرده است
زند را تا زنده است باید به فریادش رسید ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود
درود بر علي دايي بزرگ مرد و قهرمان فوتبال ايران
زنده باد علی دائی . من و اهل خانواده لیگ برتر را فقط به خاطر علی دائی نگاه وپیگیری میکنیم.و اگر علی دائی نباشد از فوتبال زده میشویم.علی دائی را دوستش داریم و خدا حفظش کند.آمین
كسي حق ندارد به علي دايي توهين كنند ما مردم جنوب بشدت اين اقدامات را محكوم ميكنيم چرا دل قهرمانان بدرد مياوريد.
علي دايي نمونه اخلاص وجوانمردي است.
واقعا اینکه مسولان اجازه بدن یه گروه خارجی قهرمان ملی ما رو به مسخره بگیره جای تاسف داره ، تحقیر از این بالاتر که اسطوره مارو اینجور به سخره بگیرن .تو تمام دنیا فوتبال ایران رو با نان علی دایی میشناسن و هیچکدوم از آقایون در این دنیا شناخته شده نیستن برای فیفا
علی واقعا اسطوره است .
معروف بودن این چیزها رو داره دیگه به دل نگیر!

آن دنیا که پرده ها کنار رفت خیلی ها روسیاه خواهند بود!
من يه استقلالي هستم ... ولي آقاي دايي يه اسطوره براي همه مردم هستند .... بايد قدر ايشون رو دونست و بعنوان يه الگوي تلاش ، غيرت و اراده واسه جوناي ما باشه.......
ما اگر "ما" باشیم از الان برنامه ریزی میکنیم تا علی دایی به یکی از مسئولان تراز اول فیفا تبدیل بشود حتی رئیسش.
سلام اقای دایی همیشه به خدا توکل کن خدا جای حق نشسته سبزوار دوستدار شما
من هم از خواندن خبر توهین به اسطوره ما در جشنواره تاتر فجر تعجب کردم .چطور ممکنه که کار یک گروه خارجی قبل از نمایش عمومی بازبینی و کنترل نشه و بهش اجازه بدهند که به همین راحتی به آقای گل جهان توهین بکند؟؟؟؟
علی دایی از حرفه ای ترین و پخته ترین بازیکنان در سطح دنیا بوده و از شاخصهای فوتبال ایران در سطح دنیا و ذخایر فوتبال کشور به حساب می آید. علی رغم بدخواهانی که با ایشان حسادت میکنند، او یکی از محبوب ترین و مورد احترام ترین ورزشکاران در ایران است.
برای او همیشه آرزوی موفقیت دارم چرا که لیاقتشو داره.
سال 20009 برای بازدید از یک شرکت دولتی به کره جنوبی رفته بودیم به خدا قسم راننده تاکسی پرسید اهل کجایید گفتم ایران باور کن ایشان ایران و نمی شناخت ولی دوستم گفت علی دایی ایشان گفت ok , ok
پس قدر این جور ادمارو بدانیم دنیا به علی دایی احترام قائله ولی ما ....
علی دایی نام ایران رو در فیفا زنده نگه داشته. هنوز هم علی دایی در تمامی مراسم رسمی فیفا حضور داره و این برای تک تک ایرانی ها افتخاره. من مشکلی با طنز کردن علی دایی و یا حتی این تئاتر ندارم ولی هر زمان به قول خود علی دایی هر زمان که این شوخی ها با آدم های سیاسی شد با علی دایی هم بشود.
آفرین برغیرت دینی وملی یتان.
واقعا ما که ادعای فرهنگ و تمدنمون میشه چرا با آدم های سرشناسی که وجهه بین المللی مجهی دارند اینطوری برخورد میکنیم جا داره این بیت شعر رو خطاب به ایشان بگم :
در آن شهری که مردانش عصا از کور می دزدند
من از خوش باوری آنجا محبت آرزو کردم
گيلان /شهرستان لشت نشاء / آقاي دايي شما هميشه افتخار ما هستي ما كاري به كسي نداريم ما ايرانيها به خدمتگزاران واقعيشان عشق مي ورزند شما يكي از آن خدمتگزاران هستيد كه پرچم پر افتخاركشورمان را به تنهايي به اهتزاز در آورديد. موفق باشيد
جناب اقاي دايي : تا زماني با مردم هستي هيچ كس نمي تواند به شما اسيبي برساند همانطور كه در ان نمايش تحقير ايرانيها (تئاتر ...) مردم با شجاعت از اسطوره خود دفاع كردند
علی دائی به خاطر مردم از اهانتی که به اسطوره شان در جشنواره و برنامه تلویزیون انجام میدن به دادگاه شکایت کنه این کمترین حق او و مردم است که بایستی انجام دهد. توهین به همدیگه تاکی!
درختی که در کویر رشد میکند از نسیم بهاری نمی هراسد. علی دائی مردی است که خود , خود را بالا کشیده البته با توسل به خدا . پس لطفا باد نکارید .
علي دايي تنها كسي كه بعنوان يك ايراني تو فيفا اعتبار داره و براي ايران هميشه يك استوره باقي خواهد ماند نبايد همه چيزا سياسي كرد .بايد قدر آدمهاي بزگ رو تا وقتي زندهاند دونست
ولي بنظر من ادم بايد يك كم جنبه داشته باشد انهم قهرمان
علی دایی افتخار ایران و آذربایجان همه دوستت دارند
علی دایی نماد واقعی گذشت است . یعنی پوریای ولی زمان . دایی دوستت داریم
دایی اسطوره فوتبال ماست حرمتها رو نباید شکست.
علی دایی نماد تلاش و غیرت می باشد همیشه دوستت داریم
آقای دائی ما ایرانی ها و آذری ها به وجودت افتخار میکنیم . و از صمیم قلب دوستت داریم . وافتخار آفرینیهایت را هیچ وقت فراموش نمی کنیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل