بازدید 4879

توصیه های انتخاباتی وزیر اطلاعات

امنيت، سلامت، رقابت سالم، حضور گسترده مردمي و تلاش براي ايجاد مجلسي ولايي و متخصص در امور کشور 5 محور اساسي هستند که توجه به آنها بويژه از سوي نيروهاي مومن، ارزشي و وفادار به نظام نقشي موثر در خنثي کردن دسيسه هاي دشمن و ايجاد شور و نشاط و حضور حداکثري در انتخابات خواهد داشت.
کد خبر: ۲۲۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۱۱ 08 February 2012
وزير اطلاعات گفت: دشمنان انقلاب اسلامي به دنبال بحران آفريني و ايجاد چالش در انتخابات مجلس هستند.

به گزارش ايسنا حجت الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي وزير اطلاعات در مراسم جشن دهه فجر سپاه حفاظت هواپيمايي با تشريح توطئه‌ها و دسايس دشمنان اسلام براي ايجاد چالش در مسير حرکت انقلاب در مقاطع مختلف اظهار داشت: بنابر اطلاعات موثقي که بدست آمده دشمن به دنبال ايجاد بحران و چالش در مسير انتخابات است که اين امر نياز به هوشياري دستگاه‌هاي امنيتي و آحاد ملت غيور و انقلابي را در مباحث امنيتي دو چندان مي کند.

وي حضور گسترده مردمي در عرصه انتخابات را باعث اضمحلال دشمن و ايجاد وحدت و همدلي اقشار جامعه عنوان کرد و افزود: امنيت، سلامت، رقابت سالم، حضور گسترده مردمي و تلاش براي ايجاد مجلسي ولايي و متخصص در امور کشور 5 محور اساسي هستند که توجه به آنها بويژه از سوي نيروهاي مومن، ارزشي و وفادار به نظام نقشي موثر در خنثي کردن دسيسه هاي دشمن و ايجاد شور و نشاط و حضور حداکثري در انتخابات خواهد داشت.

مصلحي با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري در نماز جمعه تهران تصريح کرد: در شرايطي که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامي از اوباما گرفته تا انجمن حجتيه و جريان هاي غير همسو با امام (ره) و رهبري براي سوء استفاده از فرصت انتخابات و مقابله با آرمان هاي نظام و ولايت متحد و همسو شده‌اند، بايد با هوشياري و بصيرت مراقب ترفندهاي آنها باشيم.

وزير اطلاعات بيداري اسلامي در خاورميانه را متأثر از انقلاب اسلامي ايران و انديشه‌هاي بلند امام (ره) و رهبر معظم انقلاب خواند و گفت: به حول و قوه الهي و با الگوگرفتن از حرکت انقلابي مردم ايران، شاهد اضمحلال طاغوت ها در دنياي بشري هستيم به نحوي که آثار اين بيداري باعث شده حتي در آمريکا پرچم حمايت از ايران توسط مردم اين کشور برافراشته شود.

وي ادامه داد: خيزش مردمي و تحولات دنياي امروز سال‌ها قبل در نامه حضرت امام (ره) به گورباچف پيش بيني شده بود و ايشان آينده انقلاب اسلامي و تاثيرات جهاني آن را پيش بيني و ترسيم کرده بودند.

وزير اطلاعات در ادامه با تشريح رسالت انبياي الهي در هدايت مردم خاطر نشان کرد: يکي از ماموريت‌هاي پيامبران رهايي امت شان از ظلمت و هدايت آنها به نورانيت و يادآوري ايام الله به آنها بوده که دهه مبارک فجر مصداق و نمونه بارزي از اين ايام الهي است.

وي افزود: بعضي اوقات ملت ها خصوصياتي مي يابند که بواسطه آن خداوند متعال عنايت ويژه و موقعيت خاصي را به آنان اعطا مي فرمايد و ايام دهه فجر نيز از همان عنايات ويژه خداوندي و ايام الله محسوب مي شود .

مصلحي در پايان تبعيت از ولايت را مسيرامام (ره) و راه عاقبت به خيري عنوان کرد و گفت: برادري، محبت، ايثار، از خود گذشتگي و روحيه جهاد و شهادت طلبي از ويژگيهايي بود که از دوران پيروزي انقلاب تاکنون در ملت ما ايجاد شد و مردم در راه تحقق آرمان هاي اسلامي و انقلابي خود به ميدان آمده و در راه خدا از همه چيز خود گذشتند و همه اين ها به جهت وجود ولايت فقيه و آينده نگري هاي امام راحل (ره) و رهبري حکيمانه رهبر معظم انقلاب بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل