بازدید 2953

احمدی نژاد: دموكراسي غربي یعنی تحقير

دموكراسي به سبك غربي، تحقير مردم است. مردم در آمريكا و اروپا ماليات مي‌دهند و پول به جيب صهيونيست‌ها مي‌رود در حالي كه اگر مردم حق انتخاب داشتند چنين انتخابي نمي‌كردند.
کد خبر: ۲۲۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۹ 08 February 2012
رييس‌جمهور بر وحدت همه انسان‌ها حول يگانه‌پرستي، عدالت‌طلبي و محبت تاكيد كرد.

به گزارش ايسنا دكتر محمود احمدي‌نژاد در بيست و پنجمين كنفرانس بين‌المللي وحدت اسلامي اظهار كرد: مجمع جهاني تقريب خدمات فراواني انجام داده و حضرت آيت‌الله تسخيري با نگاه روشن و ايماني عميق سال‌ها به دنبال نزديك كردن انديشه‌ها و اراده‌ها و دست‌هاست.

وي افزود: امروز شرايط و ماموريت‌هاي تاريخي ما آن‌قدر سنگين است كه همه بايد تلاش و ابعاد گوناگون آن را تشريح كنيم و راه و روش آينده را ترسيم كنيم. آيا كسي هست كه از گذشته تاريخي بشر خشنود باشد و بگويد آنچه بر بشر رفته، همان است كه خدا گفته است؟ چند هزار سال تاريخ زندگي بشر همه ظلم، تبعيض و تحقير انسان و شخصيت اوست و تا امروز حرف ملائكه كه گفته‌اند انسان در زمين ظلم و فساد مي‌كنند، درست درآمده است، اما آنچه كه خداوند فرموده بايد محقق شود. آنچه پيامبران آرزوي آن را داشتند، هنوز محقق نشده است و آنچه آفرينش هستي به دنبال آن بود، هنوز حاصل نشده است.

احمدي‌نژاد گفت: هفت ميليارد نفر در جهان وجود دارند كه سه ميليارد آن گرسنه هستند و ‌1.2  دهم ميليارد نفر روزانه حتي يك وعده غذا ندارند، اين در حالي است كه قرار بود در زمين حيات طيبه جاري و عدالت برقرار شود. در سرزميني مانند آفريقا كه ثروت‌هاي خدا فراوان است اين ثروت‌ها در اختيار معدودي آفريقايي و اروپايي است و مردم آفريقا در فقر و بدبختي زندگي مي‌كنند. فرعون‌ها و طاغوت‌ها هيچگاه دست از غارت و كشتار برنداشته‌اند.

وي ادامه داد: امروز مي‌بينيم كه صهيونيست‌ها كه پشت صحنه حكومت آمريكا هستند فهميده‌اند كه ديگر نظام برده‌داري نمي‌تواند منافع آن‌ها را تامين كند، به خاطر همين به شيوه مدرني دست زده‌اند و با ظاهر آزادي و دموكراسي و دفاع از حقوق بشر مي‌خواهند همان كارهاي آدم‌كشي و استعماري خود را انجام دهند.

رييس‌جمهور گفت:‌ دو جنگ جهاني را به ملت‌ها تحميل كردند و ‌٧٠ ميليون نفر را كشتند، اين مقدار كشتار در تاريخ بشر بي‌سابقه است و با اين وجود دم از دموكراسي مي‌زنند و نهادها و سازمان‌هاي حقوق بشري درست كردند. بزرگ‌ترين غارت‌ها را تحت عنوان مديريت جهان انجام مي‌دهند، آن‌ها دلار را به عنوان پول جهاني به ملت‌ها تحميل كرده‌اند و خزانه‌داري آمريكا بدون پشتوانه پول كاغذي درست مي‌كند و پول ملت‌ها را به جيب خود مي‌ريزد، ‌٣٢ هزار ميليارد دلار پول كاغذي درست كرده‌اند و سرمايه ملت‌ها را غارت كرده‌اند، آيا چنين غارتي سراغ داريد؟

وي گفت: دموكراسي غرب در ظاهر، حاكميت مردم بر مردم است، اما دروغ و فريبي بزرگ است. در انتخابات مجلس در كشورهاي غربي كمتر از پنجاه درصد مردم شركت مي‌كنند و آنگاه يك سوم از همين پنجاه درصد در جلسات مجلس شركت نمي‌كنند و مصوبات آن‌ها نيز نصف به علاوه يك است. كجاي اين حاكميت مردم بر مردم است؟ كجا مردم آمريكا و اروپا حق انتخاب آزاد دارند، در آمريكا دو حزب هستند و مردم نمي‌توانند به حزب سومي راي دهند. جرج بوش جنايت مي‌كند و مردم وقتي به دنبال تغيير مي‌روند نفر بعدي مي‌آيد و همان كارها را دنبال مي‌كند، چگونه مردم وقتي به دنبال تغيير سيستم هستند مي‌توانند آن را تغيير دهند.

رييس‌جمهور گفت: دموكراسي به سبك غربي، تحقير مردم است. مردم در آمريكا و اروپا ماليات مي‌دهند و پول به جيب صهيونيست‌ها مي‌رود در حالي كه اگر مردم حق انتخاب داشتند چنين انتخابي نمي‌كردند.

احمدي‌نژاد گفت: فريب‌كاري امروز پيچيده‌ترين، گسترده‌ترين و ناجوانمردانه‌ترين فريب تاريخ است و آدم‌كش‌هاي حرفه‌اي دم از حقوق بشر مي‌زنند در حالي كه رژيم صهيونيستي را به جامعه بشري تحميل كرده‌اند. كسي نبايد خيال كند كه اين رژيم تنها به مسلمان‌ها تحميل شده است بلكه آن‌ها اين رژيم را براي حاكميت بر كل جهان درست كرده‌اند، چرا بايد شرط دوستي با كشورهاي آمريكايي و اروپايي، دوستي با اسرائيل باشد و اين شرط مسلمان و غيرمسلمان هم ندارد. آن‌ها مي‌خواهند صهيونيست‌ها را بر تمام ملت‌ها مسلط كنند. در قاموس آن‌ها مي‌توان به همه چيز توهين كرد جز رژيم صهيونيستي. حتي از رژيم صهيونيستي نمي‌توان سوال كرد.

رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود گفت: انبارهاي بمب اتم، بمب‌هاي شيميايي و ميكروبي براي چه درست شده است و چرا دولت آمريكا ‌٨٠ ميليارد دلار بودجه اختصاص مي‌دهد تا اين بمب‌ها بهسازي شوند، آيا اين‌ها براي صلح و احترام به حقوق ملت‌هاست؟

احمدي‌نژاد در ادامه گفت: هيچ كس از وضع امروز جهان راضي نيست، حتي آن سرمايه‌داران كه براي پر كردن جيب خود جنگ درست مي‌كنند هم به اين وضع راضي نيستند، چراكه دو اتفاق در جهان نيفتاده است. خداوند عالم را خلق كرد براي اين‌كه انسان به كمال برسد و اسماء الهي در او تجلي كند در حالي كه اين هدف محقق نشده است. خداوند مي‌خواهد انسان در اين جهان حيات طيبه داشته باشد و زندگي سعادتمند را تجربه كند اما چنين اتفاقي نيفتاده است و تمام راه‌حل‌ها شكست خورده است.

وي افزود: ماركسيسم كه حاصل تجربه‌ مادي‌گرايان بود و با ساختاري قوي مي‌خواست نيازهاي انسان را برطرف كند شكست خورد، جريان ديگر همان جريان ليبراليسم، ‌اومانيسم و سرمايه‌داري بود كه آن هم در سراشيبي سقوط است و ديگر جاذبه‌اي ندارد و به آخر خط رسيده است. اين نشان مي‌دهد كه مكتب‌هاي ساخته دست بشر نمي‌تواند بشر را به سعادت برساند.

رييس‌جمهور گفت: خدا، انسان را تنها نگذاشته است و براي سعادت انسان هم برنامه فرستاده و هم مدير و رهبر فرستاده و معلوم است كه تنها راه‌حل دين است. دين براي انسان، سعادت و كمال او آمده است.

احمدي‌نژاد گفت:‌ ابعاد وجودي انسان بسيار بزرگ است، انسان جهاني است و در قوم و قبيله و نژاد و رنگ محصور نيست. دين هم جهاني است و يك حقيقت است. البته خداوند دين را در هر مقطعي متناسب با ظرفيت بشر فرستاده است، اما همواره دين براي هدايت و كمال انسان‌ها آمده است.

وي در ادامه يادآور شد: ما براي وحدت دور هم جمع شده‌ايم و بايد بدانيم كه اختلافات از دين نيست، پيامبران ما هم اختلاف نداشتند. آنچه اختلاف را درست كرده متعلق به بيرون از دين است. ما بايد بدانيم وحدت براي چه كاري است، وحدت براي آينده است و براي حركت و انجام يك ماموريت و تحقق يك هدف است. همه رسالت پيامبران در راستاي دعوت به توحيد و برپايي عدالت و گسترش محبت بوده است و اين فصل مشترك ماست كه در آن هيچ اختلافي نداريم. بين حضرت موسي،‌ حضرت عيسي و پيامبر (ص) در اين زمينه اختلافي نيست و به باور من اگر حضرت موسي امروز زنده بود، اولين كارش مقابله با صهيونيست‌ها بود.

رييس‌جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين‌كه «جايگزيني جز راه پيامبر و محبت و عدالت وجود ندارد و تنها راه، بازگشت به دين و دينداري است» گفت: كسي مي‌تواند اين راه را رهبري كند كه خود آسماني و از جنس پيامبران باشد و تجلي توحيد، عدالت و عشق باشد، ‌كسي كه دشمني او با برادران ايماني بيشتر از دشمني‌اش با صهيونيست‌هاست نمي‌تواند اين كار را انجام دهد.

احمدي‌نژاد در ادامه تاكيد كرد: پيامبر اسلام متعلق به همه بشريت است، او يك اسوه بود و در اخلاق سرآمد بود و ما بايد همه را به پيامبر دعوت كنيم، هر كس بشريت را به خود دعوت كند به راه ضلالت مي‌رود، پيامبر دلسوز بشر و مدافع مظلومان و در مقابل ظالمان بود و كسي مي‌تواند عدالت را اجرا كند كه پيامبران نشانه‌ او را داده‌اند، او موعود امم است و انسان كاملي از نسل پيامبر اسلام است و امروز زنده و حاضر است و ماموريت دارد كه حركت پيامبران را به نتيجه برساند.

رييس‌جمهور يادآور شد: امروز يك فرصت تاريخي ايجاد شده است، ماركسيسم از بين رفته و نظام سرمايه‌داري هم در سراشيبي سقوط قرار دارد. فرصت تاريخي ايجاد شده كه ما بشر را به حقيقت اسلام و نه خودمان دعوت كنيم، ما وقتي به آرامش مي‌رسيم كه به حاكميت جهاني عدالت برسيم.

احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود گفت:‌ همه بايد به خدا و عدالت و توحيد و حب‌الله دعوت كنيم. من مباحثي مانند شيعه و سني را قبول ندارم، همه اين‌ها يكي است و همه بايد پاي توحيد بياييم، دعوت به يگانه‌پرستي و عدالت و محبت، محور وحدت براي همه بشريت است.

وي با اشاره به انقلاب اسلامي گفت:‌ همه حرف ايران و انقلاب ما و امام (ره) و رهبري اين است كه در مسير يگانه‌پرستي قرار گيريم، ما نمي‌خواهيم بر دنيا مسلط شويم، ايران سرزمين اقوام و طوايف مختلف است كه دست در دست هم و با هم هستند و به دنبال راه پيامبرند. امام راحل همواره مي‌گفت كه ما شريك غم همه مستضعفان عالم هستيم و اين همان راه پيامبر است و معرفي يك مسووليت است نه برتري‌خواهي. ما خادم ديگرانيم و يادآوري كننده مسووليت‌ها. اين‌كه امام (ره) مي‌فرمود در هر كجاي دنيا ظلم باشد، مبارزه است و هر جا مبارزه هست ما هستيم، بر همين مبنا بود. اگر كسي دنبال تسلط بر ديگران باشد از راه پيامبر و دين خارج شده است.

وي ادامه داد: دنيا براي سلطه‌گري نيامده است، بلكه براي محبت، عدالت و توحيد آمده است. اين دشمنان هستند كه به دنبال تفرقه‌اند و ماموريت شيطان هم همين است و امروز هم كساني كه شيطان را پيروي مي‌كنند همين كار را دنبال مي‌كنند. به عراق نگاه كنيد، قبل از اشغال ترك، كرد و عرب با هم دوست و برادر بودند، اما بعد از اشغال دعواها شروع شد و معلوم است كه اين‌ها تحميلي است و توسط دشمن درست شده است.

رييس‌جمهور گفت: بين مسيحي و مسلمان و يهودي اختلافي نيست، چراكه اگر يك مسيحي يا يك يهودي پيرو راستين پيامبر خود باشد، پيامبر بعد از خود را نيز خواهد پذيرفت، چگونه است كه پيرو دين مسيحيت كاخي از طلا ساخته است در حالي كه حضرت مسيح (ع) روي يك گليم مي‌نشست و طرفدار مظلوم بود و غذاي ساده مي‌خورد. اين‌ها از مستكبران پول مي‌گيرند تا مسيح را تبليغ كنند و اگر مسيح بيايد بساط اين‌ها را برخواهد چيد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اين حق ملت‌هاست كه آزاد باشند و بر سرنوشت خود حاكم شوند و همه ما بايد مراقب باشيم كه اين ارزش‌ها در سايه‌ پيامبر و اسلام عزيز بدست آيد. فطرت‌ها در حال بيدار شدن است. امروز همه مي‌خواهند عدالت برپا شود و بايد هوشيار باشيم كه مستكبران با استفاده از نفوذ رسانه‌ها و قدرت‌طلبي، برخي عناصر خود را برنگردانند و مسلط كنند و رژيم صهيونيستي را احيا كنند و راه چپاول ثروت ملت‌ها را دوباره زنده كنند، بايد هوشيار باشيم و با اميد به فضل خدا، دست به دست هم دهيم و به پيش برويم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها