بازدید 60224
۶

عکس: دست راست قذافی اینجا زندگی می‌کند

او که ریاست سازمان جاسوسی لیبی را هم بر عهده داشت با دریافت مصونیت قضایی در لیبی نماند تا روزهای پس از وداع قذافی و خاندانش با قدرت را ببیند.
کد خبر: ۲۲۵۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۷ 07 February 2012
موسی کوسا در ویلایی معمولی و نه چندان باشکوه زندگی می‌کند.

به گزارش خبر آنلاین، موسی کوسا، وزیر امور خارجه سابق لیبی چه روزهایی را می‌گذراند؟ مردی که پس از آغاز ناآرامی‌ها در لیبی در ماه مارس سال 2011 ترجیح داد از معمر قذافی جدا شود و با مرگ معمر قذافی به دست انقلابیون اثبات شد که پیش‌بینی درستی هم انجام داده است، این روزهای خود را در دوحه قطر می‌گذراند. او که ریاست سازمان جاسوسی لیبی را هم بر عهده داشت با دریافت مصونیت قضایی در لیبی نماند تا روزهای پس از وداع قذافی و خاندانش با قدرت را ببیند. وی پس از طرابلس به لندن گریخت. از لندن به دوحه قطر رفت و در هتلی چهار فصل و 5 ستاره در دوحه بوتیکی برای خود به راه انداخت.

خبرنگاران او را عمدتا در حال سیگار کشیدن در لابی هتل می‌بینند. خبرنگار فارین پالیسی در قطر در گزارش خود از این روزهای موسی کوسا می‌نویسد: یک افسر سابق سازمان جاسوسی امریکا سیا که نمی‌توانم نامش را افشا کنم درست در اتاق کناری موسی کوسا اقامت گزیده بود و یک بار شاهد بیرون انداخته شدن او توسط کارمندان هتل بوده است.

یک بار هم موسا کوسا درب اتاق این مامور سیا را زده و از او سیگار می خواهد. دفعه سوم هم در حالی که قصد داشت به زور وارد اتاقی شود با تذکر کارمندان هتل متوجه اشتباه گرفتن اتاق فوق با اتاق خود شد.همین حرکات وی مسئولان هتل را خشمگین کرد و در نتیجه موسی کوسا مجبور به ترک هتل و اقامت گزیدن در مکان دیگری شد که عکس دوم تصویر ویلای اوست . در عکس سوم هم وی در حال قدم زدن در مجاورت ویلای خود است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
چه روزگار با نگبتی است مرگ بهتر از این زندگیاست
راز امام موسي صدر را از همين جنايتكار بايد جويا شوند
خوبه والا!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل