بازدید 36326
منابع بحرینی مدعی شدند؛

اعلام قریب الوقوع الحاق بحرین به عربستان

کد خبر: ۲۲۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴ 07 February 2012
منابع آگاه بحرینی از توافقی جدید و خطرناک خبر می دهند که بر مبنای آن خاندان حاکم بر بحرین تصمیم گرفته اند این کشور را تحت حاکمیت کامل آل سعود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری مرأت البحرین، در این طرح مقرر است به زودی اتحاد بحرین و عربستان بر مبنای تصمیم ملک حمد پادشاه بحرین به اطلاع عموم رسانده شود.

این خبر پیش از این از سوی برخی منابع به طور پراکنده شنیده می شد اما اخیرا "نجیب الحمر" مدیرمسئول روزنامه الایام بحرین که برادر "نبیل الحمر" مشاور رسانه ای پادشاه بحرین است در اظهاراتی تکاندهنده از توافق خطرناک آل خلیفه و آل سعود خبر داد که تمامی گمانه زنیهای قبلی را به واقعیت نزدیک تر کرده است.

بر مبنای اظهارات این شخصیت بحرینی توافقنامه اتحاد دوجانبه میان عربستان سعودی و بحرین انجام شده و بزودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

در هفته های اخیر ناظران از ارسال پیامها و نامه های فشرده و پرتعداد میان پادشاهان بحرین و عربستان خبر داده بودند که  آخرین آنها را "محمد بن مبارک آل خلیفه" معاون نخست وزیر بحرین به ملک عبدالله تقدیم کرده بود. گفته می شود در این نامه که آخرین آنها محسوب می شود آل خلیفه به صورت کامل با الحاق بحرین به عربستان و قرار گرفتن تحت حکومت آل سعود موافقت کرده است.

بر این اساس مقامات بحرین تلاش کرده اند که به صورت چراغ خاموش و پشت پرده نشستها و گفتگوها در این زمینه را انجام دهند که در واقع به معنای اشغال کامل این کشور از سوی عربستان است.

این در حالی است که برمبنای میثاق ملی بحرین این کشور نباید تحت حاکمیت هیچ کشور دیگری درآید. البته ناظران معتقدند مردم بحرین به طور کامل با این طرح به مخالفت برمی خیزند و هرگز آن را قبول نخواهند کرد.

خاطرنشان می شود رژیم آل سعود پس از آغاز انقلاب مردم بحرین در روز چهاردهم فوریه 2011 نظامیان خود را برای سرکوب قیام به این کشور تحت عنوان "سپر جزیره" گسیل داشت که البته تاکنون به همراه نظامیان بحرینی در خاموش کردن شعله انقلاب ناموفق بوده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۶
اين بازي كه حكام بي خاصيت بحرين راه انداخته اند بقدري خطرناك است كه اساسا" تحقق آن نزديك به محال است! زيرا اولا" سعودي ها در اداره شيعيان عربستان درمانده شده ند تا چه رسد به اينكه بخواهند پذيراي صدها هزار شيعه انقلابي ديگر نيز باشند و ثانيا"اگر قرار است شيخ دست نشانده بحرين از شر اين جزيره خلاص شود ،چه گزينه اي بهتر از الحاق مجدد آن به سرزمين اصلي اش كه ايران است؟ بدون شك اين گزينه مورد خواست اكثريت مردم بحرين نيز مي باشد. مي گوئيد نه ؟ رفراندوم برگزار كنند!
چشم ما به ترکمچای جدید روشن!!
طی همین 50 سال گذشته قطعه ای از ایران جدا شده و به عربستان ملحق خواهد شد؟ پس ایران کجای این ماجرا قرار می گیرد؟
اين كار به معني خودكشي عربستان و گسترش و توزيع ناآراميها به داخل خاك اين كشور مي باشد كه بعيد است حاكمان اين كشور به اين درجه از حماقت رسيده باشند!
اگر قرار باشد به کشوری الحاق شود باید به کشور اصلی اش یعنی ایران الحاق شود
امير بحرين و عربستان ...كرده اند اگر قرار باشد بحرين به جائي ملحق شود بايد به مام وطن برگردد.
اگر خاندان حاکم بحرین خواستار الحاق به عربستان هستند باید مردم این کشور برای الحاق مملکتشان به سرزمین اصلی خود ، ایران بپاخیزیند.
شاید عربسان در مالکیت امریکا واسراییل در آمده است؟
این کار اند end حماقت و جهالت و جاهلیته و بهترین فرصت را میده به مخالفان دولت برای یکسره کردن کار دولت بحرین و پایگاه آمریکاییهای کثیف در آنجا و نیز کار آل سعود را هم تسریع می کنه برای رسیدن به سرنوشت محتوم و مشابه دیگران در منطقه ملتهب خلیج فارس و خاورمیانه
اینجا دیگه باید دولت باید کاری بکنه
بحرین مال ایران بوده ،اگه قرار باشه به جایی متصل بشه بازم ایرانه نه عربستان
باید اینو تو سازمان ملل هم شکایت کنن
و اعلام کنن
با توکل بر خدا این انقلاب مردمی و خودجوش به خود عربستان کشیده خواهد شد.
به بحرین سفارش میکنیم تحت حمایت اسلام بیاید و قدرت را تسلیم مردم مسلمان و شیعه خودش بکند و دست از اطاعت وهابیت بردارد که جز فنا چیز دیگری در پی ندارد.
پس بگو چرا عربستان دست از كشتار بحرين ها بر نمي دارد مي خواهد انرا مستعمره كند بگوييد باز هم اشتباه كرديد و با دست خود گور خودتان را كنديد
بحرين هم به عربستان الحاق شود، به مخالفين آل سعود افزوده شده و بنيان آل سعود کنده خواهد شد.
قوای کفر شمشیر رو از رو بستند و جبهه متحدی رو تشکیل می دهند به سر کردگی آمریکا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار