بازدید 8828

نظر لاريجاني درباره قطع صادرات نفت به اروپا

مجلس آماده بررسي طرح قطع صادرات نفت به اروپاست، نمايندگان با نگاه دقيقي به اين موضوع پرداخته‌اند و حوادث جاري را به دقت رصد مي‌كنند.
کد خبر: ۲۲۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۶ 07 February 2012
يك عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با اشاره به تجمع روز گذشته تعدادي از دانشجويان مقابل مجلس شوراي اسلامي گفت:‌ هر چه سريعتر دو طرح دو فوريتي كه براي قطع صادرات نفت كشور به اروپا در مجلس در دست بررسي است از سوي هيات رييسه بايد تعيين تكليف شود.

به گزارش ايسنا جواد كريمي قدوسي با استناد به بند 6 و 7 ماده 23 آيين‌نامه داخلي مجلس گفت: جمعي از دانشجويان دانشگاه‌ها روز گذشته با تجمع مقابل مجلس درخواست داشتند مجلس با اقدامات انقلابي از حريم نظام اسلامي در برابر اقدام زورگويانه اتحاديه اروپا براي تحريم نفت ايران دفاع كند.

نماينده مردم مشهد افزود: اكنون دو طرح دو فوريتي براي قطع صادرات نفت به اروپا در مجلس در دست بررسي است كه اميدوارم هيات ريسه در اولين فرصت اين دو طرح را در دستور كار قرار دهد.

لاريجاني در پاسخ به تذكر قدوسي گفت: مجلس آماده بررسي طرح قطع صادرات نفت به اروپاست، نمايندگان با نگاه دقيقي به اين موضوع پرداخته‌اند و حوادث جاري را به دقت رصد مي‌كنند.

رييس مجلس تاكيد كرد: كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در حال پيگيري موضوع است كه اميدوارم هر چه سريعتر موضوع را بررسي و نتيجه را به اطلاع نمايندگان برسانند.

لاريجاني تاكيد كرد: رفتار غيرعقلايي اروپاييان قطعا پاسخ درخوري از سوي جمهوري اسلامي ايران در پي خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل