بازدید 21698
مدیرعامل شركت ملی گازایران:

موج دوم سرما در پیش است

کد خبر: ۲۲۵۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۸ 07 February 2012
معاون وزیر نفت و مدیر عامل شركت ملی گاز ایران با قدردانی از در صرفه جویی مصرف گاز گفت: موج دوم سرما در پیش است و مردم همچون گذشته در مصرف گاز صرفه جویی كنند.

جواد اوجی در حاشیه تجدید میثاق مسوولان و كاركنان وزارت نفت با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) در گفت و گو با ایرنا افزود: برودت سرما و بارش برف در چند روز گذشته در استانهای كشور موجب كاهش 12 تا 15 درجه ای دما شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش كاركنان شركت گاز در هیچ جای كشور قطعی گاز و افت فشار نداشتیم و عملیات گازرسانی در سراسر كشور در بخش تجاری و خانگی روند مطلوبی دارد.

اوجی همچنین خاطر نشان كرد: روز گذشته مصرف گاز در كشور به بالاترین و بی سابقه ترین مقدار مصرف گاز خود یعنی 556 میلیون متر مكعب رسید و 82 درصد مصرف در این روز مربوط به واحدهای تجاری و خانگی بود.

وی با بیان اینكه تولید گاز همه ساله در كشور رو به افزایش است گفت: 13 پالایشگاه،200 هزار كیلومتر خطوط انتقال و 65 ایستگاه تقویت فشار در كشور هم اكنون برای تولید و انتقال گاز فعال است و عمده تجهیزات مربوط به این صنعت در داخل توسط متخصصان ایرانی و بومی كشور راهبری می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس