بازدید 25393
حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی؛

خدشه به جایگاه مجلس لطمه به دیگر قوای کشور است

متأسفانه، این موضوع نخست از سوی آقای احمدی‌نژاد مطرح شد که این موضع هم بر خلاف نظر امام (ره) و تذکرات پی در پی رهبری بودو هم بر خلاف قانون اساسی. هم اکنون نیز در طرح سوال از رئیس‌جمهور این موضوع مطرح است.
کد خبر: ۲۲۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۶ 06 February 2012
سرویس مجلس ـ نظام ما یک شکل دارد که جمهوری است و یک قلب دارد که اسلامی است. در این 33 سال تلاش شده است که هم به شکل آن توجه شود و هم به قلب آن.

به گزارش «تابناک»، سیدرضا اکرمی نماینده مردم تهارن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  امام خمینی (ره) فرمودند که ما به سمت اسلامی شدن پیش می‌رویم. نباید آنچه را در جمهوریت می‌گذرد، به نام اسلام بگذاریم. تاکنون افت و خیزها و رویش‌ها و ریزش‌هایی داشته‌ایم و داریم به پیش می‌رویم. هر چه همکاری و همدلی در میان ما بیشتر باشد، موفقیتمان بیشتر خواهد بود.

این عضو جامعه روحانیت مبارز درباره در رأس بودن مجلس و اظهارات برخی برای خدشه وارد کردن به جایگاه مجلس گفت: متأسفانه، این موضوع نخست از سوی آقای احمدی نژاد مطرح شد که این موضع هم بر خلاف نظر امام (ره) و تذکرات پی در پی رهبری بود و هم برخلاف قانون اساسی. هم اکنون نیز در طرح سوال از رئیس‌جمهور این موضوع مطرح است. مجلسی که در رأس امور باشد، به سود همه ارکان و ارگان های نظام است. هر چه تلاش شود در موضع و جایگاه مجلس خدشه وارد شود، به اقتدار دیگر قوای کشور لطمه وارد خواهد شد.

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس در ادامه یادآور شد: در این موضوع، بحث اشخاص و افراد نیست. بحث مردم و خانه مردم است. وقتی خانه ملت را تقویت کنیم، به سود همه مردم خواهد بود. این اشتباهی بود که آقای احمدی نژاد مرتکب شد و متأسفانه، اکنون آسیب‌های آن را می‌بینیم.

اکرمی با بیان اینکه مشکل این است که همه سخنگوییم، ‌پاسخگو نیستیم، گفت: اگر کسی حرفی خلاف قانون و قاعده زد و مچش را می‌گرفتیم و از وی جواب می‌خواستیم که دلیل کار خود را توضیح دهد، به اینجا نمی‌رسیدیم.

وی در اظهارات و حاشیه‌سازی‌های برخی جریانات و مطرح کردن دو قطبی هاشمی، احمدی‌نژاد گفت: افراد بیکاری هستند که برای رفع بیکای خود، این موضوعات را مطرح می‌کنند، وگرنه کسی که کار دارد، وقت این را که به این موضوعات بپردازد،ندارد. موضوع دیگر اینکه هواداران افراد بهانه درست می‌کنند برای سوءاستفاده دیگران.
 
تازه ترین اخبار مجلس شورای اسلامی را در صفحه سرویس مجلس «تابناک» بخوانید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی