بازدید 19977
صالح در آمریکا نیز از دست معترضان در امان نماند

پرتاب کفش به سوی دیکتاتور در نیویورک +عکس

ده‌ها یمنی مقیم آمریکا ظهر یکشنبه در مقابل مقر اقامت صالح در نیویورک تظاهرات کردند.
کد خبر: ۲۲۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲ 06 February 2012
یمنی‌های ساکن آمریکا پس از اطلاع از نام هتل محل اقامت دیکتاتور، در مقابل هتل تظاهرات کردند و دیروز یکی از آنها به سوی صالح که به آنها لبخند تمسخر آمیز می‌زد، کفش پرتاب کرد.


 به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یکی از تظاهرات‌کنندگان یمنی در آمریکا، دیروز به سوی «علی عبدالله صالح» دیکتاتور یمن که به بهانه درمان به نیویورک رفته است، کفش پرتاب کرد.

بر اساس این گزارش، ده‌ها یمنی مقیم آمریکا ظهر یکشنبه در مقابل مقر اقامت صالح در نیویورک تظاهرات کردند.

برخی از روزنامه‌های آمریکایی نیز نوشتند که تظاهرات‌کنندگان، هتل محل اقامت صالح یعنی "رز کارلتون" را محاصره کردند و با در دست داشتن پرچم‌های یمن و پلاکاردهای اعتراض‌آمیزعلیه صالح شعار دادند و محاکمه و قصاص او را بدلیل جنایاتی که علیه مردم یمن مرتکب شده‌ است، خواستار شدند. کار به جای رسید که میان نیروهای امنیتی محافظ صالح و تظاهرات‌کنندگانی که پس از دیدن صالح، قصد داشتند به او حمله کنند، درگیری‌ شد.

آسوشیتدپرس نوشت که صالح در هنگان خروجش از هتل لبخند تمسخر آمیزی به تظاهرات‌کنندگان زد که این امر خشم یکی از معترضان یمنی را برانگیخت و پیش از آنکه دیکتاتور سوار خودروی خود شود، به او حمله کرد اما نیروهای امنیتی مانع او شدند. در این زمان، یکی از تظاهرات‌کنندگان کفش خود را به سوی صالح پرتاب کرد. صالح نیز سوار بر خودرویش شد و مکان را ترک کرد.

دیکتاتور یمن که چندی پیش از کشورش به عمان گریخته بود، سرانجام با گرفتن روادید پزشکی به بهانه درمان به آمریکا رفت اما مقر اقامت او مشخص نبود و از دید رسانه‌ها مخفی شده بود اما ظاهرا سرانجام رسانه‌ها جای او را یافته‌اند. چه بسا که او ناگزیر به تغییر محل استقرار خود شود.






تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی