بازدید 8116

شکایت روزنامه ایران از صفار هرندی

مسوولان موسسه فرهنگی، مطبوعاتی ایران؛ از بخش حقوقی این موسسه خواسته اند تا متن حقوقی یک شکایت رسمی از آقای صفار هرندی را جهت ارائه به دادسرا آماده کند.
کد خبر: ۲۲۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶ 05 February 2012
سایت روزنامه ایران نوشت:

مسوولان روزنامه ایران تصمیم گرفته اند ، علیه آقای صفار هرندی به دلیل طرح اتهامات بی اساس و خلاف واقع که موجب ضرر و زیان مادی و معنوی به این روزنامه می شود، اقامه دعوی کنند.

بنابراین گزارش ، مسوولان موسسه فرهنگی، مطبوعاتی ایران؛ از بخش حقوقی این موسسه خواسته اند تا متن حقوقی یک شکایت رسمی از آقای صفار هرندی را جهت ارائه به دادسرا آماده کند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سخنانی در مسجد روح الله شهرستان اردکان که سایت خبری فارس آن را مخابره کرده، روزنامه ایران را متهم کرده است که به طور ناجوانمردانه به نهادهای مهم و خدوم جمهوری اسلامی نظیر سپاه پاسداران، شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی و همچنین علما حمله می‌کند.

آقای شفق مسوول حقوقی موسسه ایران با تایید این مطلب تصریح کرد که اظهارات آقای صفار هرندی علیه روزنامه ایران از نظر حقوقی و قضایی قابل پیگیرد است و در این زمینه شکایتی را تنظیم کرده ایم که به زودی تسلیم دادسرا خواهد شد.

وی گفت: افراد در اظهار نظر آزادند اما تبلیغات مسموم و طرح اتهامات بی اساس علیه یک رسانه خبری، هیچ نسبتی با آزادی ندارد و آقای هرندی باید پاسخگوی افترایی که به روزنامه ایران زده است، باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر