به‌روز شده در: ۰۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۵۰۲۱۹
تعداد نظرات: ۲۶۹ نظر
ناگهان اواخر روز پنجشنبه به وقت تهران، سه موضع یکسان، از سوی سه کشور، در نشریات «گاردین»، «دیلی تلگراف» و «کریستین ساینس مانیتور» درباره برنامه هسته‌ای ایران منتشر شد. استراتژی جدید آنان این است، ایران را باید ترساند، بیشتر از همیشه.
کد خبر: ۲۲۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۱:۳۱
اواخر شب پنجشنبه به وقت ایران سه موضع مشابه از سوی مقامات انگلیس، آمریکا و رژیم اسرائیل درباره برنامه هسته‌ای ایران در نشریات آمریکایی و انگلیسی منتشر شد. به گزارش «تابناک»، این سه موضع‌گیری که به صورت سه‌گانه یا سه قلویی مشابه به شرح زیر بیان شدند:

قل نخست: «نیک کلگ»، معاون نخست وزیر انگلیس می‌گوید که وی درباره ایجاد جنگی پیرامون برنامه‌ای هسته‌ای ایران نگران است. وی در مصاحبه با مجله سیاسی «هاوس ویکلی» می‌گوید که می‌ترسد اسرائیل حمله پیشدستانه را علیه برنامه هسته‌ای ایران ترتیب دهد.

کلگ می‌افزاید: من نگران این هستم که برخی از کشور‌ها (اسرائیل) مسأله هسته‌ای ایران را مسأله خودشان بدانند و یک درگیری نظامی راه بیندازند. با وجود این، انگلیس تلاش می‌کند، نشان دهد که راه‌های دیگری هم برای اعمال فشار به ایران هست که از حمله نظامی اجتناب شود. در واقع، راهکار ما اعمال فشار و گفت‌وگو با ایران است. (آسوشیتدپرس، پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰)

قل دوم: «دنیس رایس»، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا می‌گوید، آمریکا نمی‌تواند نتانیاهو را در مورد حمله به ایران محدود کند. آنان ایران را تهدیدی وجودی برای خود می‌داند و اگر چنین تلقی وجود داشته باشد، هیچ کس نمی‌تواند در مقابل آنان بایستد. ما نمی‌توانیم آنان را کنترل کنیم. رایس می‌افراید مقامات تل آویو ممکن است از ۹ تا ۱۲ ماه برای مقابله با ایران فرصت داشته باشند. (دیلی تلگراف – پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۰).

قل سوم: مقامات تل آویو پنجشنبه گفتند که ایران در حال توسعه ساخت موشکی برای حمله به آمریکاست؛ موشکی که ۱۰۰۰۰ کیلومتر برد خواهد داشت. این موشک برای پرتاب شدن به سمت اسرائیل نیست، بلکه برای حمله به آمریکا طراحی شده است. موشه یعالون معاون نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در کنفرانس امنیتی هرتزلیا، انفجار ملارد در ایران را از نشانه‌های توسعه چنین موشکی عنوان کرد. (کریستین ساینس مانیتور – ۱۳ بهمن ۱۳۹۰).

ایهود باراک هم روز پنجشنبه در کنفرانس هرتزلیا گفت: اگر تحریم‌های اعمال شده علیه ایران نتیجه نداد، حمله نظامی به این کشور اجتناب ناپذیر است. اکنون این ایده در سطح بین‌المللی هم پذیرفته شده است. (گاردین - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰).

این مواضع سه گانه در حالی اواخر پنجشنبه به وقت ایران، همزمان و در نشریات گوناگون آورده شد که روز چهارشنبه هم سناتور‌های جمهوریخواه و دمکرات آمریکایی مدعی شدند که تهدیدات کنونی آمریکا علیه ایران کافی نیست، بلکه باید بیشتر این کشور را ترساند؛ آن هم با اعزام نیروهای بیشتر به خلیج فارس و فروش سلاح‌های پیشرفته‌تر به رقبای ایران. ایران در این مقطع باید از آمریکا بترسد. این برنامه هفته‌های آینده این سه قلو  درباره ایران است؛ برنامه‌ای که تاکنون هم بوده، ولی آشکارا گفته نشده است.
اکنون باید دید تا کی و با چه حجمی از تبلیغات ادامه خواهد یافت!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۲۶۹
مهراب بیگدلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
1388
891
ماامریکارازیرپاگذاشتیم ودرحال له شدن است باورندارید22بهمن راببینید
پاسخ ها
ناشناس
| NORWAY |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ای جااااان! توهم!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مثل استقلال که پرسپولیس لهش کرد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
برات متاسفم با این طرز فکرت!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
لطفا شعار ندهید، وقت عمل است نه شعار
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
هیچکس از جنگ خوشش نمیاد، و همچنین هیچکس از ترسوهای منفی ده خوشش نمیاد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مطمئن باشید که پاسخ ایران هر چقدر محکمتر و از موضع شجاعت باشد، احتمال حمله و به طور کلی هر حرکت احمقانه ای از سوی این کشورها کمتر خواهد شد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
چرا متاسفی ؟!
ما امریکا و به قول امام خامنه ای : ( سگ دست نشانداش یعنی اسرائیل) رو نابود می کنیم
غلی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
باشه آمریکا را زیر ا میگذاریم ، ولی میدونی به چه قیمتی این کار انجام میشه ، باید از جنگ حزر کرد و گر نه ممکنه خیلی ها بی بابا بشن .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
یادتان نرود در زمان انقلاب هم می گفتند مگر می شود جلوی شاه ایستاد اما همه با هم ایستادیم و آمریکا و اسرائیل و عربستان هر چه زدند به در بسته خورد به قدرت خدا ایمان داشته باشید آمریکا که عددی نیست مستکبرانی بودند که به اذن خدا با یک مگس از بین رفتند.الله اکبر مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا
یک ایرانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مادر همشونو به عزاشون میشونیم ... اگه باور ندارن برن تاریخ ایران رو دوباره بخونن و عبرت بگیرن
جنگ رواني
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
صرف نظر از همه نارضايتي ها از وضعيتمون
ولي با تمام جان و مالمان آماده دفاعيم و نه جنگ
بعدشم رژيمي كه طولانيترين جنگ تاريخش 33روز آن هم با حزب ا... كه در حد يك لشكر ماست بوده و شكست خورده است در حدي نيست كه كاري بكنه و خودشم ميدونه
اين فقط جنگ رواني براي به حاشيه بردن ايران در عرصه بين الملل و مشغول كردن ما ايراني ها و ايجاد فاصله بين ما و حكومتمان
اروميه
| NETHERLANDS |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
تو بغل روس و چين نشستن و براي آمريكا خط ونشان كشيدن حماقت است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
آمریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه
ایتا شعار نیست استقامت مردم طی این سی سال اینو نشون داده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
کافری از روسیه همه را به کیش خود پنداشته :)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
تاریخ ایران چیزی برای خوندن نداره همیشه درحال باج دادن به این روس های بی پدر و مادر و نامرد هستیم
مبهوت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
با کمال احترام و عرض ارادت و پوزش : می گویند یک روز سگی بشدت پارس می کرد و دم تکان میداد .
گفتند : از برای چه پارس می کنی
گفت : می ترسانم .
گفتند : چرا دم تکان میدهی
گفت :خودم هم میترسم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اون پرچم هلند آدم جو بگیر!!!! آدم رو سگ بگیره جو نگیره!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
واقعا اینا کی ان که اینفد منفی می دن ؟؟ احتمالا قضیه علی کریمی و فرهاده که از این نرم افزار ها داشتن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
دشمن رو دست کم نگیر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
شاید جنک نفرت انگیز ترین اتفاق یک ملت باشد اما ایران بزرگ مهد تمدن ها و آزاد اندیشی از نفرت انگیز ترین مشکلات هراسی ندارد ...
اونی که از زنش میترسه انتظار داری از آمریکا نترسه
korosh
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
کاملا موافقم در ضمن ترسوها هم می تونن مثل 30سال پیش قایم شن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اگر ما محکم و بدون در برابرشون بایستیم مطمئن باشید اونا از موضعشون عقب نشینی می کنن.ما همه با هر سلیقه ای که داریم باید هم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم و هم در انتخابات مجلس
ehsan
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
با این همه را به کیش خود پندارد خیلی موافقم like
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
حق با شماست!!
تو این سی سال مردم هرگونه سختی و فشار اقتصادی رو تحمل کردند ولی مسئولین بهترین زندگی رو داشته و دارند...
جنگ هم بشود به حال آقازاده ها مسئولین هیچ فرقی ندارد، این مردم اند که باید تاوان سیاست غلط و بی فکری را بدهند...
آقازاده ها در بلاد کفر ویلا و سرمایه دارند ککشان هم نمیگزد
کامران بیگلری
| SWEDEN |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
شما ساندیس خورا اولین توپ رو که در کنن هرکدوم تو یه سوراخ موشین.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
سومی ، برا خودت متاسف باش که بعد از سی سال هنوز خیلی چیزا رو درک نکردی و نفهمیدی !
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
داداش اون که می بینی پرچم هلنده نه روسیه!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
ساندیس خوری خیلی بهتر از پپپسی خوریه اونم از دست صهیونیستها
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
65
807
از ایران لولوی سر خرمن درست کردن کلی سود دار براشون تا بتوانند از این گاو شیرده
میدوشند
پاسخ ها
اشنا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
همونی که گفتی ما نیستیم ..ولی مواظب باش تو رو ندوشن .نوش جونت این به اون در
رضا
| UNITED STATES |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
آفرین به این همه وحدت و یک دلی خودتون با خودتون اینجوری حرف می زنید(با هم نمی تونید بسازید) بعد قرار با هم جلو دشمن وایستیم.من زمان جنگ نبودم ولی هر چی فکر کردم و از دیگران پرسیدم متوجه شدم هیچ چیزو هیچ کسی نمیتونه جلوی وحدت وایسته.
تا موقعی که همه با رهبرشون یه دل و یه رنگ هستند هیچ اتفاقی برای اون جامعه نمی افته.
مطمن باشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
135
802
بهترین راه مذاکره است، آقای دولت(به قول تابناک) به جای بچه بازی و لج و لج بازی بشین با این زبون نفهما حرف بزن،۳۳ سال پیش انقلاب کم شهید نداد،۸سال دفاع مقدس کم شهید نداد،این مملکت به خدا مقدسه،تو هم باید نوکری این مردم رو بکونی،این مردم تو رو آوردن روی کار،بهت رای دادن که آرامش داشته باشن ، نه اعصاب خوردی.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
آمریکا از ما عصبانی باش و از عصبانیت بمیر
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
جوری صحبت می کنی انگار ما طرفدار جنگیم و مخالف مذاکره ایم!!
شما رو به خدا بفهمید اینا به اسم مذاکره می خوان به ما زور بگن. ما خواهان مذاکره با شرایط یکسان و احترام متقابل هستیم.
ناشناس
| SWITZERLAND |
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
جنگ خیلی خوبه. دارن بهشت رو واسه ما آماده می کنن!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
آمریکا.... از عصبانیت بمیر
ش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
یه خیلی ساده ای یا کم تجربه اگر الف اول گفت تا ی اخر نگه دست بردار نیستند تو فکر میکنی منظور اونها از مذاکره یک تفاهم عادلانه که نه سیخ بسوزه نه کبابه؟ نه بابا تا کباب جزغاله نشه دست بردار نیستند گرگ وگاو رانخوندی تو کتاب دوم اگر گاو شاخ تیز نداشت گرگ کاملا سیر از صحنه مبارزه خارج میشد
الف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
یعنی فعالیت هسته ای تعطیل و پول نفت برای خرید اسلحه تا راضی شوند و دست از سر ما بردارند .تسلیم شدن و ذلت قبول کردن راحت ترین و بی دردسرترین راه است . خوردن ... خوابیدن و برنامه نود تماشا کردن را عشق است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مذاکره دست دولت نيست
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
امريكا چيزي جز منابع انرژي ايران و ذلت ايران را نمي خواهد و تمام اين مسائل بهانه اي بيش نيست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ببین ناشناس خودت می گی زبون نفهمن. چطو میشه یاهاشون مذاکره کرد؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مشکل مذاکره نکردن و نیروگاه اتمی نیست جانم مشکل از مخالفت ما با اسرایل هست. مشکل از دینمونه هر وقت اسم بنی اسرایل و از کتاب قرانمون حذف کردی مشکلاتمون حل میشه. نیروگاه اتمی که هیچی بمب اتم هم داشته باش مشکلی نیست
ناشناس
| CANADA |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ببینید دوستان:
1- آمریکا از بعد از جنگ جهانی دوم توی هر دهه ای یک یا دو جنگ شروع کرده. صنایع نظامی اونها برای حیاتشون احتیاج به جنگ دارند و براشون هم مهم نیست کشور چقدر در وضعیت بدی باشه. بیشتر از 25 جنگ از 70 سال پیش راه انداختند.
2- اینها سی دو ساله که از ما سر جریان گروگانگیری کینه گرفته اند و منتظر انتقامند
3- یهودیان ایران را به عنوان دشمن شماره یک آمریکا معرفی کردند و شعارهای ما هم به اونها یان حربه رو داده
4- دهه قبلی القاعده و افغانستان و عراق آمدند در صدر لیست دشمنان آمریکا و جنگها با اونها بود و نتیجه اش را هم دیدید.
5- حدس بزنید جنگ بعدی آمریکا در شرایط فعلی با کدام کشور خواهد بود؟
هنر ما در این خواهد بود که شرایط را تغییر بدهیم و بهتون بگم این کاریست که ما یکبار بعد از جریان سلمان رشدی با اروپا انجام دادیم و یکبار هم سر جریان کنفرانس اسلامی در تهران با عربها.
آدمی احتیاج داریم که دنیا بهش احترام بگذاره و ما دوباره دو سه تا کله گنده مثل چین و روسیه را از صف آمریکا و اروپا جدا کنیم.
اگر هیچکدام اینها رو نکنیم بهتره سریع سه یا چهار تا آزمایش اتمی در مدت یکهفته انجام بدیم که آمریکا و اسرائیل دیگه جرات حمله نکنند و قضیه ختم بشه.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
شما رو دعوت می کنم به خواندن تاریخ 2500 سال گذشته تا ببینید همیشه ایران از سمت غرب خود تهدید شده و ربطی به انرژی هسته ای یا... به تنهایی نداره. بلکه مجموعه ای از عوامل ملتی رو ساختن که زیر بار حرف زور نمیره و برای زورگو هیچ چیز از این بدتر نیست. برای همراهی ملتهاشون در روزگار قدیم مارو بربر می دانستند و امروز تروریست.
yas
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
با کی حرف بزنه؟؟؟؟ شما مثل اینکه خواب تشریف دارین. اصلا بحث ایران هسته ای نیست. اونا کل منطقه رو میخوان. ابنا بهونشونه. شما قبول میکنی یکی از یه شهر دیگه بیاد دم در خونتون بهت زور بگه؟؟؟؟ غیرت هم خوب چیزیه. اگه یه درصد احتمال میدادند که در جنگ با ایران پیروزن یه لحظه هم شک نمیکردن
امیرحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
466
324
تابناک جدی گرفتی؟اینا 33 ساله دارن این حرفا رو میزنن.این هم روش
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
این سخن پخته ای نیست، جهان سیاست پیچیده تر از این نگرش است. تهدید را باید درک کرد و به موقع واکنش نشان داد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
درک میکنیم! وقت واکنش هم دهنشون سرویس می کنیم
مهدي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
حسين جون درست مي گي اماتواين 33ساله تااين حداجماع جهاني عليه ايران نبوده واين بار موضوع كمي جدي تر.ازكميت وكيفيت تحريمهامشخصه.
کریم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
باید احساساتی حرف نزد دنیا جای منطق است
قلمراد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اقا يك سوال جمله : برا هركي لاتي برا ما شكلاتي . به عبري چي ميشه؟
ناشناس
| AUSTRALIA |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اون موقع هنوز تاریخ مصرفتون نگذشته بود به خودت نگیر
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
295
410
ملت ایران همیشه پیروز است چون همیشه باخدا هستن کسی هم که با خدا باشد پیروز زمین است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مطمئنی ملت با خدا هستن؟ رفتار و کردارمون و ... نشون میده که از بالا تا پایین، همه خدا را فراموش کردیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
دمت گرم ناشناس اول، بي نظير گفتي. اينجا ديگه همه خدا رو تو كيف پولشون جستجو مي‌كنند. اخلاق، شرف، انسانيت، مردانگي، وجدان و هزارتا چيز ديگه كه در زمانهاي خيلي دور بهش شهره بوديم، يا كاملا فراموش ده يا به زودي از بين ميره. مشكل اصلي كشور ما مردمش هستند، وگرنه مسئولان كه از فضا نازل نشده‌اند.
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
امیرجان سلام، از دست این دو تا ناشناس ناراحت نشو! کافر همه را به کیش خود پندارد.
عزیزان ناشناس! بهتون سفارش میکنم:
1- هرگز خدا را فراموش نکنید.
2- هرگز خدا را در کیف پولتان جستجو نکنید، ولی پولتان را برای جستجوی خدا خرج کنید.
3- نگذارید اخلاق، شرف، انسانیت، مردانگی، وجدان و ... فراموش بشه و یا از بین بره (سفارش میکنم از آدمهای دور و برتان که این گونه هستند فاصله بگیرید).
رهگذر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
چقدر تابلو هست که خیلی از کامنت ها رو مثله همین دو تا پاسخ های این کامنت رو خود دست اندرکاران سایت میذارن. و همینطور منفی های سوال برانگیز
آره داداش. خودتوونین..!!

اگه وجودشو داری چاپ کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
41
449
فاز بعدی فروش اسلحه به کشورهای عربی شروع شد !
حکام خوش هیکل !! عرب تا می تونید اسلحه بخرید . چیزی ازتون که کم نمیشه !!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
از کی تا حالا شکمبه ها خوش هیکل شده اند ؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
متاسفم که راجع به برادرای دینیتون اینجور صحبت میکنین
نزاد پرستی که شاخ ودم نداره
امیرحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
201
151
تابناک جدی گرفتی؟اینا 33 ساله دارن این حرفا رو میزنن.این هم روش
ع م و ج ا ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
246
358
اگه یادتون باشه تا چند وقت پیشم صحبت حمله نظامی خیلی داغ بود ما 34 ساله داریم با تهدید و ارعاب زندگی می کنیم . و این متعجبم که چرا سیاست اونا تغییر نکرده !! و هنوزم از اهرم زور کار خودشون رو انجام میدن . بابا با چه زبونی بگیم ما در سال 59 تا 67 با کل دنیا جنگیدیم نه با عراقی که همه تسلیحاتش از امریکا و انگلیس و فرانسه و همه بمب های شیمیاییش از هلند و اتریش و انواع جنگنده های میراژو تورنادو و کمک های میلیارد دلاری اعراب رو داشت . ایران یه تنه عراقو تو خونه خودشم تنبیه کرد . واقعا شما بستن تنگه هرمز و نابودی 37 پایگاه امریکا تو منطقه و نابودی رژیم سفاک اسراییل رو شوخی گرفتین ؟ به عنوان یه جوان ایرانی تا اخرین قطره خون و بند وجود از خاک میهنم و ناموسم دفاع ک میکنم و اینم بدونین این دفاع هیچ ارتباطی با دولت و سختی های حال حاضر مردم نداره چون واسه من یه کلمه مهمه ((اسلام )) والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
درود بر پدر و مادر چنین فرزندی.احسنت.
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
زنده باد ایران و ایرانی پاینده باد ایران اسلامی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
انگار خیلی مشتاقی جنگ راه بیافته ؟ برادر من گره ای که با دست میشه باز کرد با دندون باز نمیکنن. درسته ما در جنگ تحمیلی حماسه ها آفریدیم ولی یادمون نره همین جنگ تحمیلی ما رو چندین سال از کشورهایی مثل کره عقب انداخت.
نیما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
معلومه که هنوز درک درستی از آنچه در 8 سال جنگ و پس از آن بر سر ملت و مملکت اومد نداری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
همین یک کلمه ای که گفتی جزیی از ملیت گرایی عرب ها هست. عرب ها به ما می خندند که برخی از ما دنباله روی طرز فکر آنها هستیم و حاضریم برای آن بمیریم ولی آنها تره هم برای این دنباله روی برخی از ما خرد نکرده اند و هر کجا توانسته اند از جنگ ایران و عراق گرفته تا موضوع تحریم نفت و غیره به ما خیانت کرده اند. این کلمه ای که می گویید هیچوقت در طول تاریخ بین ایرانی ها و عرب ها وحدت ایجاد نکرده و اینها همیشه خونشان برای هم تشنه بوده.
ش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
شیر ماذرت حلالت این نمونه فرزند خلف اسلام وامام است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
البته با تمام حرفهات موافقم ولی من دولت رو هم خیلی دوست دارم.اینهم ساست پیاده شده دشمن است که بین دولت و مردم اختلاف بیاندازد.خدا به همه ما ها کمک کند یک آن از راهش دور نشویم انشاالله .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اونها از همه طریقی در حال پیشروی هستند از تبلیغات گرفته تا جنگ فیزیکی و لی دریغا یک عده هنوز خواب هستند.احسنت به شما شیر مرد غیور که نمونه شما در ایران زیادهم هست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
بابا ایول عموجان ایول
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
پای دفاع از مملکتمون بیافته ما مرد جنگیم اما ما نباید از جنگ استقبال کنیم باید بهر صورتی حدالقل دو سال زمان بخریم مصر قوی خواب را از چشم اسرائیل میگیره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
من هم تا آخرین قطره خون از میهن پرافتخارم دفاع می کنم؛خون ما پر رنگ تر از یارای اما حسین(ع) تو کربلا نبود که رو زمین ریخته شد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
حاجی تخته گاز اگه مردی بیا جلو این دولتمردهای خودمون دربیار که دارن گرسنگی بدبختی و فلاکت رو به میهن و مردمان عزیزش وارد میکنن دفاع از ناموس این نیست که بری اسلحه دستت بگیری و بجنگی ، دفاع از ناموس اونی هست که اجازه ندادی از بیکاری و بی پولی اطرافیان مجبور به ناموس فروشی بشن
يه دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ببين برادر اونا نميخوان اصلا ما بند(برنامه هسته اي) داشته باشيم تا چه برسه به اينكه گرهش رو با دست باز كنيم يا با دندون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ایران جوونایی مثل شما خیلی داره
بدان وآگاه باش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
به شجاعتت احترام میگذارم ولی به جسارتت نه!یا آنقدر جوانی که راجب به جنگ فقط شنیدی یا اگر هم در زمان جنگ بودی در بطن جنگ نبودی گه گداری یه موشکی دوروبرت میخورد یه چیزائی هم میشنیدی. بله هموطن عزیز من تو جبهه بودم چیزهائی دیدم که تو اگه یکشم میدیدی الان اینقدر نظرات سطحی نگارنه نمیدادی اولا جنگ ما دفاع مقدس بود و ما فقط از تمامیت کشورمان دفاع کردیم با بیشترین هزینه البته در زمان خودش وظیفه بود و بس در آن زمان طرف ما یک کشور همسایه جهان سوم بود که حمایت کنترل شده میشد!و مستقیما ابر قدرتها وعربها وارد جنگ نشدند ولی در این جنگ مستقیم وارد جنگ میشوندو رایزنیهائی هم که در مورد ایران کرده اند کشور عزیزمان را به عنوان یک ابر قدرت منطقه معرفی کرداند که در صورت شروع جنگ بتوانند از تمام ظرفیتهای نظامی خود علیه کشور عزیزمان ومنو تو استفاده کنند نه مثل عراق افغانستان که جمعا با 050000نیرو کنترلش را به دست آوردند.و این تعلل برای حمله به ایران بیشتر برای همین موضوع است که افکار عمومی جهان را نسبت به جنایاتی که در حق این کشورعزیز اسلامی در آینده میخواهند بکنند بتوانند توجیه کنندواین راهم بدان که من قبل از تو سینه سپر خواهم کرد چرا که تو دنیا را آنطور که دوست داری میبینی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
عموجان اگه ما نخواییم بچه هامونم بدبختیایی که ما تو جنگ کشیدیم رو تجربه نکنن کیو باید ببینیم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
تاریخ محل عبرته ، من و تو بمیریم که پسر فلانی و فلانی برن خوش بگذرونن . دین و اسلام و وطن و ناموس واسه اینه که امثال من و تو رو بذارن دم تیغ بعد دو طرف درگیری به ریش ما ها بخندن . نمونه آنچه گفتم در جامعه خودمون به وفور پیدا میشه
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
بنام خدا
در جنگ 33 روزه هم با تمام امکانات آمدند از انواع تانک و هواپیما تا ماهواره و جن و ... ولی خداوند وعده خودش را محقق کرد و سیلی محکمی به آنها زد.
من هم دختری دو ساله دارم ولی حاضرم مثل این برادرم ان شاالله تا آخرین قطره خونم و بندبند وجودم در راه خدا و اسلام از وطنم دفاع کنم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
36
260
کی جنگ دوست داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
هیچ کس دوست نداره و هیچ گاه مقامات ایران حرف از جنگ راه انداختن نکردن بلکه حرف از دفاع زدن بفهمید
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اما این بار مساله فرق میکنه.احتمال حمله خیلی زیاده و دولت نباید اجازه بدهد.باید با مذاکره راهی پیدا کرد تا به سرنوشت عراق و افغانستان دچارنشیم
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
عراق و افغانستان تو هستی !!! سرنوشت تو مثل اونها میشه.ما مقاومت میکنیم.هیهات من الذله
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
واقعا جای تاسفه که برخی افراد قدرت دفاعی ایران را با عراق و افغانستان مقایسه می کنند.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ناشناس جان که از اون سر دنیا داری نظر میدی نمیدونن اونجا اخبار با خفت و خواری بیرون رفتن از عراق رو دیدی یا نه؟خیلی روشون زیاده اگه دوباره بخوان این خفت رو تحمل کنن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
هیچ کسی از عمل جراحی خوشش نمیاد ولی وقتی لازم باشه ....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
تو چقدر سیاست مداری که هنوز نفهمیدی اینها که ده سال پییش تا بیخ گوش ما اومدن اگر میتونستن منتظر درک ما از سیاست و تعارف برای مذاکره نمی شدن! زنده باد اسلام
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
من جنگ دوست ندارم . ولی پاش بیوفته . جانانه در راه وطن دفاع می کنم
milad
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
سلام دوستان
اولا ما به سرنوشت افغانستان هیچ موقع دچار نمیشیم ثانیا امریکا هیچ غلطی نمیکنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اصلا شرایط ما با شرایط عراق وافغانستان قابل مقایسه نیست برادرم وگرنه فرصتمان نمی دادند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ناشناس از امریکا معلومه خیلی ترسیدی ها! اونا هم همینو میخوان ولی بدون ایرانی بیدی نیست که با این بادا بلرزه !
رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مرگ بر جنگ و جنگ طلب، اگر جنگ بشه ما فقط جانانه دفاع میکنیم، اینقدر از تبلیغات هدفدار غربیها جا نزنید، آنها همین جازدنها را میخواهند.
در زمان خاتمی با آن همه کوتاه آمدنها نیز تهدید میکردند، زمان هاشمی هم تهدید میکردند، زمان امام (ره) نیز تهدید میکردند و عملی هم نمودند!!! به کجا رسیدند.
ایران هم اکنون قدرتمندتر از قبل محکم و پابرجا ایتاده است.
زنده باد ایران و ایرانی و اسلام خواهی ایرانیان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
10
302
اسرائیل بسیار مایل است که ایران و آمریکا وارد یک جنگ تمام عیار شوند و خود کمترین هزینه را بدهد اما ایران و غرب بیشترین هزینه را، پس باید هوشیار بود و دور از شعارزدگی اقدام کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| SWITZERLAND |
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
این دنیا، یا جای ماست یا صهیونیستهای کثیف.
بذار بیان، ما منتظریم!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
آره . در عین رعایت پیچیده گی های سیاسی . جواب ، های ، هوی هست .
رضا.ر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ما ثابت کردیم حرفمان شعار نیست.
شما ثابت کنید که غرب زده و ترسو نیستید. (تا حالا که خلافش ثابت شده)
جون از شرف عزیزتر نیست.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
77
157
قدر ايران و نظام اسلامي را بدانيم و با زدن برطبل جنگ اين نعمت الهي را به خطر نيندازيم لازم شد هستيم تا اخرين نفس ولي دفاع از ان با يك توافق برد برد و ابرومند مطمئن تر است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
وانتم الاعلون ان کنتم مومنین
فرهنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
61
146
خدائیش خیلی زور داره هرکی از هرجا بلند میشه تهدیدمون میکنه. آمریکا، اسرائیل و نوکراش سالهاست که مرتب مارو تهدید به حمله نظامی میکنن ما هر قدر هم از این حکومت ناراضی باشیم بی شرف و بی غیرت نیستیم که نسبت به حرف حمله نظامی به ایران بی تفاوت باشیم و خونمون به جوش نیات ای کاش سیاست خارجی حکومت و رفتارشون با تمام ملت ایران هم کمی بهتر از اینا بود... کسی نیست بگه آخه اسرائیل و آمریکای جانی که دستاتون به خون صدها هزار و بلکه میلیونها انسان بیگناه آلوده است و باعث بدبختی نیمی از انسانهای روی کره زمین هستید چی از جونمون میخواهید؟ چرا نمیذارید ما خودمون مشکلاتمونو حل کنیم باب ما آزادی که شماها واسمون بیاریدو بخدا قسم که نمیخواهیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
خب حکومت هم فقط می خوات که حس ملی گرایی شما رو تحریک کنه.
حميد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
من هم با گفته شما موافقم. ما مشكلاتمون رو خودمون بايد حل كنيم. غربي هايي كه سال هاست خون ما رو تو شيشه كردن و در پشت ظاهر فريبنده دموكراسي خواهي و دفاع از حقوق بشر باطني منفعت طلب و سود جو دارند از جهل عمومي ما ملت بيشترين استفاده رو مي برن. مشكلاتمون رو خودمون بايد حل كنيم. اين حكومت نياز به اصلاحات داره اما نيازي به كمك شما منفعت طلب هاي سود جو نداره. كاش اون جون هايي كه بدون تفكر و آگاهي در جهت منافع اين كشورها رفتار مي كنند و ناخودآگاه با فعاليت هاشون در اينترنت باعث دلسردي و ياس عمومي مي شن و دست به سياه نمايي مي زنن زودتر به خودشون بيان و كمي بيانديشند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
191
139
بعيد ميدونم اونقدر احمق باشن كه جنگ 33 روزه با حزب الله رو فراموش كرده باشن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اونا احمق هستن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
بابا خب احمقن دیگه اگه عاقل بودن که ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مطمئن باش احمق تر از این حرف ها هستند
فاضل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
33
111
من هم چند وقته همه گزینه هام رو میزه اگه وقت کردم یکیشو علامت میزنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
51
143
الف - دفعه ی پیش که مذاکره کردیم؛ قدم به قدم جلو اومدند تا آخرش گفتند اصلا نباید هیچ برنامه ی عنی سازی (حتی 1%) داشته باشید. لابد از نظر اونها این جیزه و هر بچه ای نباید بهش دس بزنه. غنی سازی 4% یا حتی 20% با غنی سازی 80% (که برای سلاح به کار میره) کاملا فاصله داره و آژانس به راحتی میتونه این مطلب را کنترل کنه. این یعنی از هرگونه توانمند شدن ایران میترسند؛ دلیل اصلیش هم نفته (بهش میگند energy security).

ب - این یعنی هر حکومتی که کوتاه بیاد باید چندین قدم (خیلی قدم) کوتاه بیاد؛ که اصلا امکان نداره. این حق من و شما نیست؛ حق امروز و فردا و پس فردای مردم ایرانه.

پ - چند وفتی است که مقامات آمریکایی از لحنشون این عبارت که ایران "نباید غنی سازی بکند" را تا جایی که بتونند حذف کردند؛ بجاش میگویند ایران "نباید سلاح هسته ای داشته باشه". والا ما و رهبرمون هم همین را میگیم!

ت - برای آمریکایی ها سخته (اون هم قبل از انتخابات) که بدون اینکه در نظر افکار عمومی خودشون و اسرائیل ایران تحقیر بشود، توانایی غنی سازی را به رسمیت بشناسند. هنوز امیدوارند توی انتخابات مجلس (اسفند ماه) نظام تنها بشه و گروهی به بهانه ی ... به همه ی نظام بتازند.

ث - اما این روزگار هم میگذرد؛ اگر ما تقوا داشته باشیم و اگر بفهمند که برای جلو رفتن و پیشرفت (حق خودمون و حق فرزندانمون) محکم ایستادیم.
پاسخ ها
عرفان
| CHINA |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
فراموش نشه که سکوت ایران در سعدآباد تدیبر رهبر انقلاب بود. با اون سکوت اونا حربه دشمن بودن ما رو از دست دادن مجبور شدن به طالبان و صدام بتازند
تبریزی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
آفرین . خوب گفتی
ناشناس
|
CANADA
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
21
62
بی‌بی‌سی فارسی فشار به خانواده کارکنان خود را محکوم کرد
yani khakkkkk bar saretoon ke badbakhtin
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
هزارتا مثبت
abbas
|
CANADA
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
44
28
amrica va hamdasthash haramzadeh hastan , agar iek ghadam aghab biai anha dah ghadam jelo mian .
275950
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
133
90
به قول امام خمینی آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
137
114
من 20 سالمه...
نه به نظام کار دارم نه به دولت...
امیدوارم هیچوقت جنگ نشه...
ولی اگه اشتباه بکنن و به ایران حمله کنن..
اونوقت مساله خاک و ناموسم میاد وسط...
جزو اولین نفرات می رم جنگ تا آخرش هم وایمیستم...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
64
59
اونا که هرروز دارن این مزخرفاتو میگن.
حرف تازه ای نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
101
89
ما یه شعر داریم (الله اکبر)
حالا اونا اگر به جای ناو و تانک تمام اجنه و انسان ها رو بیارن همین شعار بسه براشون
اللــــــــه اکــــــــــبـــــــــــــــر
Mahmoud
|
CANADA
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
60
33
مشکل ما این پا برهنه های جنوب خلیج فارسه که تو روزگار بی پولی غرب به کنفرانس براتزیلیا!!!!!!!!!!!دعوت میشن تا مثل همون گاوه بدوشنشون.اینها هم شزط گذاشتن و این نتیجه همین بده بستون هاست این وسط پای بشار اسد شنگر غرب ایان هم روی هواست.
اما کنسر حرف اینها ضربه به انتخابات پیش رو در ایران و دیگری برای تقویت مواضع بعضی ها در انتخابات آمریکا است.کینه و دشمنی میوه شیرینی نداره.هزار دوست کم و یک دشمن زیاد است حیف است دستاوردهای انقلاب از دست برود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ببخشيد دقيقا كدوم دستاورد رو مي‌گي؟ بگو ما هم روشن بشيم.
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
95
61
اینا هیچ غلطی نمتونن بکنن فقط حرف مفت میزنن وقتی میخان با کشوری وارد جنگ بشن(عراق) انقدر مردم ان کشور را تحت فشار قرار میدن که پس از شروع جنگ مردم ترجیح میدن تاحکومت عوض بشه واز دست حکامشون نجات پیدا کنن در ایران با داشتن رهبری فرزانه این ارزو را به گور میبرن ایران نه عراق است ونه لیبی ونه افغانستان و رهبری فرزانه ما نعوض بالله با هیچ کدام از حکام
کشورهای فوق قابل مقایسه نیست درضمن ما از عاشورا یاد گرفیم هیهات من الذله را والسلام
آرمان امروزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
8
54
سلام و عرض ادب؛ عالم سیاست عالم پیچیده ایست. سواد، مهارت و پختگی میخواد، نه عجله و لجاجت و احساسات، منظورم عقب نشنی و پخمگی نیست، بلکه تدبیره چیزی که گاهی کم رنگ تر میبینیم ( در برخی سیاسیون ). اما وقتی هجمه تبلیغاتیشون زیاد میشه باید هشیار تر از قبل بود. آنچه به من وشما بر می‌گرده ضرورت اتحاده و حمایت از توانمندان و متعهدان عرصه سیاست. ولی یه حرفی هست که بد نیست یادآوری کنم: آدمیزاد در موضع ادعا و تنش معمولا ( و نه همیشه ) از چیزهایی بیش تر سخن میگوید که کمبودش را دارد ! یعنی ضمن عدم سهل انگاری و اتخاذ تدابیر لازم توسط عوامل ذیربط، خیلی هم نباید هیجان زده شد برادر جان و خواهر گرامی. اونها که مدام در موضع ادعا هستند در قبال ما، وقتی داد قدرت و ارعاب و ترسوندن سر میدند یعنی: کمبود دارند دارند چی رو : ابهت رو( نه تجهیزات و تکنولوژی؛ ابهت، منش استحکام ). و فعلا هدف اصلی شون تشدید تخریب روانیه با هدف تضعیف اقتصادی اجتماعی است؛ یادتون نره تو همچین شرایطی وظیفه صاحب نفوذان و تاثیر گذاران کشور کمی سنگین تره جناحش هم تفاوتی نمیکنه. به امید آباد تر شدن ایران عزیز و تداوم قانون مندی و تعهد و پیشرفتش. فعلا خدانگهدار
ناشناس
|
AUSTRALIA
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
77
46
دوستان همه مي دونيم كه اين هياهو بيشتر از اين كه يه حمله ي نظامي باشه يه حمله از نوع عمليات رواني٠اونا اگه يك درصد احتمال پيروزي از طريق حمله نظامي مي دان تا حالا هزار بار به ايران حمله بودن٠ به قول خودشون فقط مي خوان ما رو بترسونن٠
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
50
32
فشار تبلیغاتی مال وقتیه که مذاکراتی در حال انجامه. الان هم که اومدن دارن مذاکره میکنند. اگه می تونستند حتما حمله می کردند و شعار و تبلیغ هم نمی کردند
بهنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
56
25
انصافا یه بار دیگه از این خبرا ببینم خودم جنگ راه میندازم . 33 ساله میخوان حمله کنن بسه دیگه ! زیادش لوث میشه !
manam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
14
44
ادم انقدر بچه بازی در شرایط فعلی می بیند که معلوم نیست خیلی با تمام وجود بخواهد از همه چیزش بگذرد تا این شرایط حفظ شو از قیمت گوشت و تخم مرغ و طلا و مسکن و اجاره و شغل و دلار و ..... تا اینکه جز 10 میلیون حذف یارانه ها هستیم با نه ایا من هم شغل پیدا می کنم یا نه و یا مرحله بعدی هدف مند شدن یارانه ها چه بلایی سر من می اورد
ایا وقت ان نرسیده تا مردم بدانند تا اگر این مرحله سخت را بخوبی طی کنند چه چیزی گیرشات می اید ؟ از این حرف های مثل دادن 1000 متر زمین برای هر ایرانی منظورم نیست
جمید
|
UNITED KINGDOM
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
42
23
شروع جنگ یعنی ازمایش اتمی ایران اینها همه زورشان را میزنند که چپ ایران را بخونند
ناشناس
|
CANADA
|
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
43
94
غنی سازی و هسته ای بودن به چه قیمتی؟ به قیمت بیکاری یک جوان که صدها آرزو دارد؟ یا بیکاری کارگری که امیدش به همان نان شبی است که سر سفره می آورد؟ شما بگویید کدام مهمتر است؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
غنی سازی و هسته ای شدن ایران بهانس فک میکنید اگه توو این موضو کوتاه بیاییم اونا بی خیال میشن؟؟ اونا یه چیز دیگه پیدا می کنند؟مگه وقتی عراقو علیه ایران شاخ کردن ما داشتیم غنی سازی می کردیم؟ اونا با اصل و ریشه این مملکت مشکل دارن همه مون وقتی تاریخ قاجارو می خونیم لجمون میگیره از این همه کوتاه اومدن حاکمان اون موقع جلوی روس ها و انگلیس، از ان همه ترسو و احمق بودنشوون، پس به نظرم بهتره رو حقمون باشیم و حقمونو بگیریم و کوتاه نیاییم تا شاید آیندگان که این قسمت تاریخو ببخوونن کتابو پرت نکنن یه طرف!! بعدشم کوتاه اومدن جلوو اونا نه اون جوونا به آرزوهاش میرسونه نه نون شب میشه واسه اوون کارگر و خونوادش!
مهدی
|
KOREA, REPUBLIC OF
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
69
35
من از دولت امریکا و انگلیس خیلی ممنون هسنم که نگران حمله اسرائیل به ایران هستند انشاالله جبران میکنیم اما خواهشا یک چند روزی به اسرائیل کار نداشته باشید و اجازه بدید هرچه به عقل ناقصش می رسد عمل کند و عقده نشود براش امکان دارد بزرگ که شد گله کند و عقده ای شود .
عزیز من چرا جلوی اون را میگیرید قول میدیم زیاد لت و پارش نکنیم ولی بهتر است از اینکه عقده ای شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
55
29
امریکا می خواهد با جنگ روانی پیروز شود. شما دراین جنگ آنهارا کمک نکنید. شک نکنید درطول این سی وسه سال اگر امریکا واسرائیل می دانستند باحمله نظامی می توانند مشکلشان را حل کنند تردید نمی کردند وازحالا به بعد هم اینگونه است وچیز جدیدی نیست. همه اینه بهای استقلال وسربلندی است که پرداخته ومی پردازیم وزیر بار ذلت نمی رویم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
توهم تا چه حد؟!!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
20
45
دیگه از این حرفها گذشته اگردولتی داشتیم با دیپلماسی قوی شاید به این روز نزدیک نمیشدیم؟ همانطور که آن همشهری به آن اشاره کردن ما ایرانی هستیم وعرق ملی و مذهبی اجازتجاوزبه هیچ کس را نخواهد داد باید آماده باشیم.
امین
|
CHINA
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
16
41
اگه سیاست ما درست باشه میتونیم با تدبیر از بین رفتن دشمنانمون رو ببینیم مثل صدام و طالبان که با سیاست درست ما از بین رفتن، این جهان غرب دنبال دشمن میگرده ، ما نباید در ظاهر خودمون رو دشمن این بیچاره ها نشون بدیم،مطمئن باشید اگه بهانه ما رو نداشته باشن نوبت سعودی و بحرین و حتی اسرایئل میشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
20
70
ما هم شدیم عراق، اول میگن سلاح هسته ای داره بعدم حمله میکنن تا اخر عمرشونم هیچی پیدا نمیکنن، فقط دنبال بهونن، یکی نیست بگه اقای دولت تورو خدااااا دستشون بهونه ندید، اخه ما نون نداریم بخوریم سلاح هسته ای کجا بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
12
50
آخه چرا این همه ه خاطر بمب هسته ای افتادیند به جون هم به طور مثال آمدیم و اسرائیل به ما حمله کرد این بازی بچه گنه است این جنگ یکی به به اون بمب میندازه یکی به این در وسط کی پر پر میشه مردم بیچاره پر پر میشن والسلام
جوون ژیگولی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
40
30
درسته هممون میدونیم کشورمون کم و کاستی داره پایین و بلندی داشتیم ، از بعضی تصمیم های مسئولینمون ناراحت شدیم ، گاهی وقتا حرص خوردیم، کشورمون تو هر زمینه پیشرفت کرد همه با هم خوشحال شدیم همه عضو یه جامعه هستیم و ایرانو دوست داریم و خوبم میدونیم آمریکا و هم دستاش هیچ وقت دلشون واسه مردم ایران نمیسوزه والا اینقدر ایرانیا رو اذیت نمیکردن(تحریم، ترور،دستگیری استاد ایرانی،) من جوونی که رسانه های وابستش فکر میکنه چون موهامو ژیگول میکنم،با صدای بلند آهنگ ماشینم تو خیابونا ویراژ میدم دیگه حاضرم کشورمو بفروشم اما مطمئن باشه موقعی که پای دفاع از کشورم بیاد شاید زودتر از بقیه دست به کار شم
پاسخ ها
جیرتان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
برو بجه ژیگول برو مدل موهاتو درست کن
تورو چه به جنگیدن میدان جنگ فقط جای مردان بزرگ است نه....
ضمنا درجنگهای نوین دیگر نفر پیاده فاقد ارزش
و امتیاز می باشد راستی شماها خیلی وقت
که باختید خودتون خبر ندارید بچه ژیگول با اون روغنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
10
70
من مي دانم در اين ميان به روسها كه بظاهر از ايران پشتيباني مي كنندنبايد اميدوار بود آنها در دقيقه نود با امريكا و اسرائيل كنار مي آيند و از پشت به ايران خنجر خواهند زد. تجربه جنگ اعراب و اسرائيل در ژوئن 67 و شكست مصر از اسرائيل را علي رغم برتري نظامي اعراب يادمان نرود . امروزه زوسها تمام اطلاعات نظامي ايران را از جمله سايتهاي موشكي و نظامي مهم را در اختيار دارند كه بموقع در اختيار امريكا و اسرائيل مي گذارند و دشمن هم چيزي غير از اينها نمي خواهد. اعراب روز اول جنگ و در ساعات اوليه تمام نيروي هوايي خود را ظرف چنر ساعت از دست دادند
سايت شما مي خواهد اين مطالب را كه از روي آگاهي هاي يك كارشناس خبره نظامي و تا حدودي اطلاعاتي نوشته شده جدي بگيرد يا نگيرد مهم نيست مهم اين است كه من تكليف خودم را براي اطلاع رساني ادا كردم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
55
38
قانون آمریکا:یا با ما باش یا میکشیمت!!!!!
آدم یادش به قانون جنگل میفته
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
چقدر این قانون برای من آشناست!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
دشمن آمریکا هم همین قانون رو داره
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
واقعا خیلی آشناس این قانون، ناشناس. هر کی با ما نیست باید از قطار پیدا شده...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
53
22
سلام به تمام دوستانی که نظر دادند می خوام بگم اولا ما در پی جنگ نیستیم و همیشه موضع ما دفاعی است دوم اگر یک زمانی هم این اتفاق بیفتد که کشوری بخواهد همچین جسارتی بکند ما هشت سال دست خالی با کل دنیا جنگیدیم و با توکل برخدا پیروز شدیم ولی این دفعه ما با توکل بر خدا آنقدر مجهز شدیم که بتوانیم جنگ را به داخل کشور خودشان بکشیم وکمترین آسیب راببینیم و ما سلاحی پیشرفته تر از تمالم سلاح های دنیا داریم وآ ن هم اسلام و ولایت مداری است که شهیدنشدن را افتخار خود می دانیم ؟سوم شما کشوری پیدا کنید که مانند ایران شیعه داشته باشد و آن هم به دنبال روی امام شهیدشان حضرت ابا عبدالله باشد که این سلاح از تمام سلاح ها پیشرفته تر است سلاح ایمان وپیروزی که وعده ای خدا است پس بیاید و برای سلامتی امام زمان ورهبری عزیز دعا کنیم وهیچ حراسی از این تهدید ها نداشته باشیم و ترس نشانه ضعف ایمان است وباعث جسور شدن دشمن وسلام
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
15
27
نظرشخصی بنده امریکاقطعابه خلیج فارس برای سه هدف می آید:1-فشاربرایران وجوابگویی افکار عمومی خودش برای انتخابات وحمایت اسرائیل ازانتخاباتشان 2-هزینه انتخابات راازکارخانجات اسلحه سازی تٱمین کندباحساس کردن منطقه وورودبه خلیج فارس واعلام جنگ که بیشترتبلیغاتی است وبرای فروش اسلحه وحمایت نفتی از آنها 3-حذف قدرت اقتصادی یورو وبالا بردن ارزش دولار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
7
14
قل چهارم:سخنان مقامات امنیتی آمریکا در کنگره
amirkhan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
36
82
من به عنوانه یک ایرانی میخام در آرامش زندگی کنم این حقه طبیعی منه .من نه هسته میخام و نه جنگ.هر کسی هم میخاد جنگ کنه بره لبنان به اندازه کافی مردم تحته فشاره روزمره زندگی هستند تو رو خدا دست بردارید.من به عنوانه ایرانی از سیاستهای دولته احمدینژاد حمایت نکرده و از خدا میخاهم هر چه زودتر دورانه این آقا تمام شود.تا ما نفسه راحتی بکشیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
55
35
موشک با برد 11000 کیلومتر برای اصابت به هدف و جلوگیری از انحراف در طی مسیر طولانی خود نیاز به هدایت ماهواره ای داره در صورت موفقیت ایران به ساخت تجهیزات ماهواره ای و قراردادن این تجهیزات در مدار و همچنین ساخت موشک قاره پیما با برد بیش از 10000 کیلومتر ایران از لحاظ تکنولوژی فضایی در جایگاه بالایی قرار میگیره.
من موافق پیشرفت کشور در همه ابعاد هستم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
50
25
مازنده به انیم که ارام نگیریم . . .
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
26
40
اگه دنیزلی بیاد تو عرصه ی سیاست همشون رو میترکونیم.
ابو القاسم سلطانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
74
38
اگر بر این باور هستید که ایران و ایرانی از شما می ترسد با این اعمال تحریم ها کور خوندید و غلط کردید احمق ها%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
67
30
اسرائیل آمریکا وسایرهمپالگیهایشان هیچ غلطی نمیتوانند بکنند آنها میترسانند که نترسند
raha
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
50
30
یه جاهایی نباید کم اورد. از تاریخ درس بگیرید اونهایی که بعد از امام حسین زندگیشون حفظ کردن با چه ذلتی زندگی کردن.ما همه مسافریم این مسافرت می تونه خرج یه هدف عالی بشه یاخرج یه زندگی با ذلت اگه الان کم بیاریم باید تا آخر تاریخ مثل خیلی ازکشورها برای خریدمون هم از آمریکا اجازه بگیریم این تازه اول خواسته های زوزگویانه این کشور هاست
یعقوب محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
36
41
توکل بر خداکنیم وازاحدی جزخدانترسیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
64
37
بابا تورو به خدا واقع بین باشید اسرائیل در جنگ 22 روزه نتونست چهار کیلومتر وحاصره را به هم وصل کنه میخاد چیکار کنه با این وسعت ایران و دلیران
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اونایی که منفی دادن تو خواب دیدن عزیز دلشون(اسراییل)کاری کرد و جنوب لبنان رو گرفت؟
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
60
24
با سلام و خسته نباشید اولا به اون کسی که نوشته توهمه باید گفت که خودش دچار توهمه ما 33 سال پیش امریکا رو له کردیم الان داره دست و پا میزنه که بیرون بیاد اما نمیتونه
دوما مذاکره و گفتگو با امریکا در حال حاضر مساوی است با نابودی اونا هم همین رو می خوان که مذاکره کنیم و تمام این تهدیدات وتحریمها برای مذاکره مستقیم با ایرانه اتا از این راه به سود های فراوانی برسن اما باید شاخ شیطان رو با مذاکره نکردن شکست یکی دیگه از علل این هارت و پورت ها اینه که توجه جامعه جهانی رو از تحولات بیداری اسلامی و جنبش ضد وال استریت در کشورهای خودشون ،منحرف کنن تا بتونن اونا رو خفه کنن
یکی دیگه اینه که با نفس مذاگره مستقیم می تونن اسراییل رو نجات بدن ودولت سوریه رو ساقط کنن .
البته دلایل فراوان دیگه ای هم هست که مجال نوشتن نیست. با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
53
29
ساده نباشید اگه می تونست وجرات داشت تا حالا این غلط رو صد بار انهم زمانی که ضعیف بودیم می کرد حالا که
خدا رو شکر برای خودمون یلی شده ایم اگه انها راست میگن جامعه به هم ریخته خودشون رو جمع کنن دارن ما رو محک میزنند باید از روی جنازه های ما رد شه ما بی غیرت نیستیم دزد رو ببینیم هیچی نگیم یا بهش مهلت بدیم تا بعد تصمیم بگیریم که دیر شده باشه ما حسینی هستیم ودفاع رو واجب میدانیم خدا حافظ ماست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
52
27
این تهدیدها بخاطر ترس از ایران است. و میخواهند قبل از بیست و دوم بهمن جنگ تبلیغاتی راه بیندازند و افکار عمومی را از آن منحرف سازند.
إن الله معنا و هو نعم المولی و نعم النصيز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
53
24
باسلام:مثل است ميگويند سگ هوهو مي كندولي ازعقب پس ميزند به اسرائيل ترسو بگوييد گيرم پدرتوبود فاضل ازفضل پدرتوراچه حاصل.اگر ايران بخواهد به گفته توبه آمريكا موشك بزند توچه كاره اي براي كشوراسرائيل كه نيست توسرپيازي ياته پيازو اگه اسرائيل نابكارجرآت داري بيا جلو خودي نشان بده تاپوزه ات رابه خاك بماليم. يابه عبارت ديگر اگرجنگ دوست داري اين را بدان وبه گوشت فرو كن كه اگر خاورميانه آتش بگيره تو اسرائيل هم بد تراز همه خاكستر خواهي شد.ومامردم ايران جان بركف ايستاده ايم وازمرگ حراسي نداريمواين شماهاهستيد بايك پخ گفتن سوراخ موش راسراغ ميگيريد.والسلام. اللهم عجل لوليك الفرج
معصومه حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
52
33
iهیچ کس جنگ را دوست ندارد اما مرگ یه بار شیونم یه بار
پاسخ ها
ناشناس
| AUSTRALIA |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
شما اگر ا ز جونت سیر شدی چاره ش نیم متر طنابه از ملت مایه نذار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
16
42
به نظر من پیروزی فقط در جنگ نظامی معنی پیدا نمیکنه اگه ما از طریق گفتگو و راههای دیپلوماتیک نه باج دادن این توطئه ها رو خنثی کنین پیروزی بزرگتری نسیبمون شده ولی اگر خدایی نکرده جنگی رخ بده ما هستیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
64
28
باسلام وخسته نباشید مملکت جمهوری اسلامی ایران تا امام زمان عج ورهبر ی چون حضرت ایت الله خامنه ای رادارد وبسیجیان ونیروهای مسلح وان توان نظامی امریکا واسراعیل وان سگه زنجیری انگلیس هیچ غلطی نمی توانند بکنند وهمه این سر صدا برای فروش تسلیحاتشان می باشد برای کشور های عربی بی غیرت که همش دم از حقوق بشر میزنند چه کردن بر مردم فلسطین و عراق وسوریه ولبنان التماس دعا
سید علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
48
35
أَمْ حَسِبْتُمْ أَن تَدْخُلُواْ الْجَنَّةَ وَلَمَّا يَأْتِكُم مَّثَلُ الَّذِينَ خَلَوْاْ مِن قَبْلِكُم مَّسَّتْهُمُ الْبَأْسَاء وَالضَّرَّاء وَزُلْزِلُواْ حَتَّى يَقُولَ الرَّسُولُ وَالَّذِينَ آمَنُواْ مَعَهُ مَتَى نَصْرُ اللّهِ أَلا إِنَّ نَصْرَ اللّهِ قَرِيبٌ - البقرة آیه : 214
شان نزول آیه
هنگامى که در جنگ احزاب ترس و وحشت شديد بر مسلمانان غالب شد و در محاصره قرار گرفتند، اين آيه نازل شد و آنان را به صبر و استقامت دعوت نمود و وعده يارى نصرت به آنها داد. همچنين گفته شده هنگامى كه مسلمانان در جنگ احد شكست خوردند، "عبد اللَّه بن ابى" به آنها گفت: تا كى خود را به كشتن مى‏دهيد؟ اگر محمد پيغمبر بود، خداوند ياران او را گرفتار اسارت و قتل نمى‏كرد! در اين موقع آيه 214 نازل شد.
امير كانادا
|
CANADA
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
68
44
مساله اين است
تشيع وجه زيباي اسلام است
اينها با اتمي بودن مساله اي ندارند
ميترسند إز اين كه تشيع در دلها خود را جا كند
لعنت خدا بر وهابيت امريكا مي خواهد
وجه وهابيت را كه همه أز ان متنفرند را به جهان
به جاي اسلام نشان دهد
امروز تشيع در خطر است اسلام در خطر است!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
این احمق بی سوادو ببین،
جیرتان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
داش امیر کانادایی زیاد جو گیر نشو ما انقدر که از خودمون لطمه خوردیم از بیگانه ها نخوردیم
مثلا همین اخرین اختلاس را نه وهابیون انجام دادند نه خارجیها بلکه یک مقام بلند پایه دولتی
که به اصطلاح باید از صد تا فیلتر و گزینش رد بشه زیر گوش سربازان گمنام چهار سال تردد
میکرده تازه دو ملیتی هم بوده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
واقعا بنازمت آمریکا از بمب هستهای نمی ترسد از شیعه می ترسد بمب هسته ای بهانه است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
63
43
ما تا اخر ایستاده ایم.
اللهم ارزقنی توفیق الشهادت
توانا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
61
38
مابیروزیم
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
35
46
همه جان و تنم وطنم وطنم وطنم ...
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
61
30
آنهایی که از دشمن میترسندهمانهایی هستند که ارزاق و کالاهای بازار را میخرند هم اقتصاد را بهم میریزند هم رعب در دل بعضی ایجاد میکنند ما راه خودمان را برویم ببنیم دشمن چه غلطی میخواد بکنه به وقتش برسه با آمادگی کامل دفاع خواهیم کرد سگی که پارس میکنه حمله نمیکنه.
Mohammad
|
AUSTRIA
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
35
25
Salam.
Hazrate Emamame Rahel farmoudand, Anrica hich Ghalati nemitavanad bokonad. I harf Emam hamishe Motabar ast.
Man ke hich negarani az hich hamleee nadaram/.
Sepah va Artesh, keshvare Eslameye Iran ra hefz mikonand.
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
82
42
ما آماده شهادتیم
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
تو به درد مردن میخورری
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
پشت نت خوب جار می زنی اگه پاش بیافته .....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
یعنی تو به درد زنده موندن میخوری؟ برای شما ذلت قاجاری و خودفوشی پهلوی خوبه، عزت حسینی برا شما معنی نداره، بابا میگه ما آماده شهادتیم باید بگی به درد مردن میخوره؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
تو هم وايسا براي دو روز زنده موندن تن به هر ذلتي بده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
تو هم از زور بی تفاوتی بدرد چیپس درست کردن می خوری
من دوست دارم و آرزو می کنم از تو چیزهای بهتری بشه ساخت. مثل یک مرد واقعی
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
کسی که انگل اجتماع هست بدرد مردن میخوره کسی که آماده شهادت بدرد موندن میخوره.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
66
38
آمریکا و نوچه های آن که سهله اگه تمام دنیا هم علیه ایران باشند باز هم به حول وقوه الهی هیچ کاری از پیش نخواهند برد .چون ایران خدا را دارد وآنها هیچ ندارند.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
توهم در حد تیم ملی
یوسف عابدین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
55
33
تابناک عزیز
ایران بیدی نیست که از ا ین بادها بلرزد
بیات
|
GERMANY
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
5
42
نظرسنجی درست ونظر هامحترم این وسط حداقل من عامی روی کلمه یااصطلاح=قل=گیرکرده ام که یعنی چه؟؟=قل=به عربی یعنی بگو!!که اینجا معنی نمیدهد.فارسی هم که نیست.به فرهنگ لغات رجوع کردم.اگرمنشااش راازاصطلاحات دوقلووترکیب غلط سه قلومیدانید((که باتوجه به متن همینطورهم هست) ریشه اش ازفعل=دوغماخ=ترکی است به معنی زاییدن! دوقلویعنی زاییده!بااینحساب اصطلاح- بیردوقلو-یعنی نوزادان توام به دیگراصطلاح بسیارمعمول ترکی که میگویند-اکیز-یا-اکیزتای-که اگر بخواهند خیلی ادبی غیرمانوس صحبت کنندمیتوانندبیردوقلو بگویند.حالااین وسط این لغت =قل=رابرای ماتعریف کنیدکه یعنی چه؟ازیک سایت متین وسنگین میتوان این توقع راداشت.می بخشیدکه دروسط یک بحث سیاسی داغ اینطوری مصدع شدم درضمن اگر معنی وریشه لغوی دیگری هم دارد که حقیر ندانسته مطلعمان فرمایند.بسیارشرمنده شدم ازطزح نابجای این مطلب!!
ناشناس
|
SAUDI ARABIA
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
15
77
"قل" یعنی چی؟؟؟ چرا نمی گویید "سخن نخست "... من از ایرانیانی که همه وجودشان را فرهنگ و آیین اعراب فرا گزفته بیشتر از سایرین میترسم...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
بد متوجه شدی منظورش یکی از این چند قلو ها بود به قل به معنی گفتن
خادم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
48
32
ملت بزرگوار ایران یاباید مثل عربهانوکربی چنه وچرای امریکاباشد که این محال است یابایدازکشورش دفاع کند که بلطف خدامیکند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
40
40
یداله فوق ایدیهم
با تکیه بر خدا پیروزیم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
35
34
به نام خدا
عمل به تکلیف و آماده شدن برای عمل به تکلیف مهمترین چیزیه که باید این روزها به اون فکر کنیم
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
54
28
من فکر نمیکنم همچین اتفاقی رخ بده چون اینا ازسایه خودشونم وحشت دارن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
38
80
عراق که ما 8 سال باهاش جنگیدیم در برابر آمریکا 2 هفته هم دوام نیاورد چرا باید ما خودمان را با یه غول بیابانی درگیر کنیم که دهها هزار سلاح اتمی و میلیونها بمب خوشه ای و فسفری و امثالهم روی سر ما بریزه آخه آخرش چی چرا ترکیه مالزی و اینهمه کشور اسلامی راحت زندگی شونو میکنن و مشکلی هم با کسی ندارن
پاسخ ها
عمار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
چرا بی ربط حرف میزنی. عراقی که ماباهاش جنگدیم خود آمریکا و اطرافیانش بود. درضمن ما خیلی پیشرفته تر شدیم. به نظر شما چرا این غولی که شما ازش حرف میزنید تو جنگ 33 روزه لبنان پیروز نشد. چه بسیار گروه های اندک که برگروه های بسیار زیاد پیروز شدند.
مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
عراقی که ما باهاش 8 سال جنگیدیم، عراق نبود؛ 26 تا کشور من همون جمله روسیه و آمریکا فقط بهش تسلیحات میدادن،
ایران هشت سال جلوی کل دنیا جنگید و تسلیم نشد.
الان هم ما حدالامکان از جنگ جلوگیری میکنیم ولی اگه پاش بیفته...
أَلَمْ تَرَ كَيْفَ فَعَلَ رَبُّكَ بِعَادٍ ﴿۶﴾

با عمارات ستون‏دار ارم (۷)


إِرَمَ ذَاتِ الْعِمَادِ ﴿۷﴾

كه مانندش در شهرها ساخته نشده بود (۸)


الَّتِي لَمْ يُخْلَقْ مِثْلُهَا فِي الْبِلَادِ ﴿۸﴾

و با ثمود همانان كه در دره تخته‏سنگها را مى‏بريدند (۹)


وَثَمُودَ الَّذِينَ جَابُوا الصَّخْرَ بِالْوَادِ ﴿۹﴾

و با فرعون صاحب خرگاه‏ها [و بناهاى بلند] (۱۰)


وَفِرْعَوْنَ ذِي الْأَوْتَادِ ﴿۱۰﴾
الَّذِينَ طَغَوْا فِي الْبِلَادِ ﴿۱۱﴾

و در آنها بسيار تبهكارى كردند (۱۲)


فَأَكْثَرُوا فِيهَا الْفَسَادَ ﴿۱۲﴾

[تا آنكه] پروردگارت بر سر آنان تازيانه عذاب را فرونواخت (۱۳)


فَصَبَّ عَلَيْهِمْ رَبُّكَ سَوْطَ عَذَابٍ ﴿۱۳﴾

زيرا پروردگار تو سخت در كمين است (۱۴)


إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ ﴿۱۴﴾

(سوره مبارکه ی فجر؛ جزء30)
مجید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ما زندگی خودمونو می کنیم این آنها هستند که برای همه و ما مشکل درست می کنند.
در مورد قدرت شان هم زمانی که ضعیف بودم به حول و قوه الهی هیچ غلطی نتوانستند بکنند. الان هم همنطور خواهد بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
37
14
ترس دراين زمينه بيمعني است
طبق يك گفتار قديمي:
دستي كه نميتوني بشكنيش ببوس بزار كنار
عابد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
7
86
به عنوان یک رزمنده دفاع مقدس عرض می کنم ما باید بااتخاذ شیوه های کارا وچند وجهی دیپلماتیک ومانورهای هوشمندانه در داخل وخارج کشور از این دوران به گونه ای عبور کنیم که کمترین آسیب به کشور ومردم وارد شود خدای ناکرده وقوع جنگ بیشترین آسیب ها را به ما وارد می کنند اگر چه ضرباتی نیز به جبهه ی دشمن وارد می کنیم
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
61
32
یکی از دوستان وضعیت کنونی ما رو با اول انقلاب و دفاع مقدس مقایسه کرده . این درست نیست در اون زمان خفن ترین سلاح ما ار پی جی 7 بود ولی الان چی .مطمئن باشید اگر قرار باشه جنگی اتفاق بیفته تلفات دشمن خیلی بیشتر از ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
پرفسور!
فقط ما پیشرفت نکریدم اونها هم کردند!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
پسر خاله سلاح های اونا هم خیلی پیشرفت کرده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
15
68
بگذارید ببینیم این سه چهار سال چه خبره دزدیها میلیارد دلاری شد نفت و گازمونو در مخازن مشترک قطر وعربستان میدزدن یک قلمش 500 هزار بشکه نفت از عسلوبه روزی 70 میلیارد تومان بیکاری و بحران اقتصادی نمونش قیمت سکه و طلاو دلار مدیریت به جایی رسید که وزیر امور خارجه در کشور دیگه در خال ماموریت عزل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
چه ربطی داشت
فساد همیشه هست در دوران امام علی هم فساد وجود داشت که امام با آنها برخورد میکرد
ماسونها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
11
50
سلام. تحریم یا نگرش عوض کنیم . به مکه و عراق و ترکیه و سایر کشورها که مخصوصا انگلیس . همه این کشورها برده اسراییل هستند حتی امریکا و انگلیس نریم ما به عربستان کمک می کنیم دو میلیون حاجی با چند ملیارد دلار میدیم تا علیه و سلاح بخرن بابا اینا مال اسراییل و نوکر اونان . اما تو تاریخ حمله اونا به ایران نیست . شما به هیچ کس توجه نکنید برای امنیت و استقلال کشور . پیشرفت ایمان در قلب مردم . یادمون نره ما هم با دنیا باید در کره زمین زندگی کنیم مردانه و برای خودمون یار پیشرفته و با فرهنگ بگیرم . می گن کوروش عاقل بوده ما هم باید عاقل باشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
58
30
مهم نيست كه حمله ميكنن مهم اينه كه بعد از حمله اسرائيل چه وضعي پيدا ميكنه الانم چون انتخابات امريكا و فرانسه است وانگليس هم دچار بحرانه نياز به يك هدف انحرافي دارن بخاطر همين به اسرائيل گفتن واق واق كن ولي نميتونن جنگ بزرگي راه بندازن خسارتش براشون زياده
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
بهتره جنگ نشه، تر وخشک با هم میسوزن
یه قلمش اینه که اگه اسرائیل هم بخواد نابود بشه ، چند تا بمب اتمی در چند شهر خالی میکنه ، بعد بیا درستش کن
ولی خوب بهتره جنگ نشه،
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
برای شما عربها نباید هم حمله به ایران و ویرانی آن مهم باشه
ناشناس
|
TAIWAN
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
38
30
agar esraaeil donbaale bahoone migardeh ke zoodtar naabood beshe ye hamle koochooloo bekone bebin che balaaei saresh khaahad oomad. hagh pirooz hast.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
آمریکا جات گرم و نرم است!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
26
6
با اینکه با دولت مخالفم ولی اینو خوب میدونم که ایرانی تا اخرین نفس از خاکش در برابر اجنوی حفاظت میکنه.جانم فدای ایران
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
2
28
تابناک11همشهری لرستانی توسوریه اسیرشدن برای شمایک ذره مهم نبود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
20
5
دوست عزیز توکه میترسی برو همون ترکیت
سيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
31
9
من مخالف جنگم-ولي اگه به ايران حمله بشه با تموم وجودم مي ايستم و اول از حمه به ياري خدا اسراييل رو له ميكنيم
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
32
12
آمريکا حمله کن ما آماده ايم.امام خامنه ايي پشت ماست
ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
24
7
آقایان میانجی ملتمس برای مذاکره نتیجه مذاکره دولت اصلاحات در موضوع هسته ای را فراموش نکنید از مواضع مقتدرانه مقام عظمای ولایت و دولت حمایت کنید.این صلاح است و عین سرباز خط مقدم دفاع مشروع بودن است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
8
33
بهترنیست غرامت8سال جنگ را از عراق بگیریم بعد به فکر جنگ دیگر باشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
28
7
واقعا زیباست اینطوری خبر رو به حاشیه بردید! حرف اول و آخر :آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .
علیرضا سراوانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
26
6
اقای اوباما این سگت که درخاورمیانه بسته ای مثل اینکه حار شده لطفا مداواش کن وگرنه بهش یک مشت مرگ موشک میدهیم فکر کنم اسمش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
19
21
ما حتما دنیا را فتح میکنیم!
ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
23
5
پارس كردن اسرائيل بخاطر اين است كه متحد جديد تري بنام عربستان ازش حمايت ميكند شبكه كردن رادارهاي منطقه با رادارهاي اسرائيل و لوله كشي نفت خليج فارس به درياي سرخ هم يكي از اهداف آغاز جنگ است . به همين دليل آنها تمام پس انداز عربها را ميخواهند از چنگشان در بياورند . و در اين جنگ احتمالي تمام ابهت امريكا بهم خواهد ريخت و امريكا كم كم به حاشيه خواهد رفت و تاريخ ميلادي تمام خواهد شد و دوباره تاريخ جديدي ةغاز خواهد شد .
افشین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
5
31
با سلام و درود به همه هموطنان
دوستانی که دم از آمادگی و جهاد و جنگ و این حرفها میزنند جنگی که بخواد رخ بده دیگه مثل جنگ عراق با نیروی زمینی و توپ و تانک نیست که شما بخواین برین جبهه جنگ جنگ الکترونیک و تجهیزات پیشرفته است آمریکا کافیه بیاد و با هواپیماهایی که هیچ موشکی بهش نمیرسه در ارتفاع خیلی بالا بیاد و فقط نیروگاههای برق و بزنه اونوقت شما چه کاری ازتون ساختس حتما" شما هم میخواین اسرائیل و بزنید بعدش چی امریکائی که اون سر دنیاست خیالش هم راحت ....
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
35
9
با ولایت تا شهادت.ترس برای ایرانی معنی نداره
كريم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
34
5
من كه ميگم بهتر خودمون حمله كنيم به ناواشون تا حساب كار دستشون بياد شرط ميبندم در كمتر از يك ساعت همشونو غرق مي كنيم.(ان حزب الله هم الغالبون)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
30
8
طرف رو تو روستا راه نمیدادن سراغ خونه کدخدا میگرفت.... ما مقلد روح الله هستیم و ایشان فرمود اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. این اعتقاد ماست.
mohamad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
9
33
محمد جان که از کانادا میگی از جنگ نگران نیستی اونجا نشسی نبایدم نگران باشی
این ماییم که بایید با سیاست هایه یه مشت تندرو که اخرم کوتاه میان از قبل بدبخت تر بشیم
سرباز ولايت
|
-
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
26
7
اين اولين باري نيست كه مارا مي ترسانند گوش ما به اين گستاخي ها عادت كرده اين بار ما جواب تهديد هايشان را با نه تنها تهديد بلكه گوش مالي و تحرك مردمي خودشان عليه نظام سلطه پاسخ مي دهيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
3
16
چرا کامنت بنمو نذاشتین؟؟ مگه سلیقه ای انتخاب مبکنید؟ چرا واقعا ؟ یعنی واقعا سلیقه ای عمل می کنید؟
محمد رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
28
7
من نمیدونم چرا وقتی میگیم درصورت حمله اسراییل ,اسراییل و نابود میکنیم بعضی از دوستان منفی میزنن ویا مخالفت میکنند یه بار اخبارو درست بخونید این امریکا و اسراییل هستند که هرروز به طبل جنگ میکوبن انتظار ندارید که بگیم ما غلط کردیم هرچی شما بگید.
ظریفه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
21
6
تابناک واست متاسفم که شدی بازوی دشمنو جنگ روانی ایجاد میکنی
مدیسه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
25
8
از غربی ها چیزی بیشتر از این انتظار نمی ره.همانا ما راه انقلاب و شهدا رو ادامه می دهیم انشالله...
از ارومیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
27
8
ملتی که شهازدت برای اوسعادت است پیروز است (امام خمینی ره)باوحدت وهمدلی بحول قوه الهی پشت سر رهبر وبارهنمودهای معظم اله درمقابل تمامی دنیای انان خواهیم ایستاد
مهری
|
CHINA
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
24
5
در پناه خداوند و اتحاد همه هیچ دشمنی هیچ غلطی نمی تونه بکنه.نباید هم جسارت کنه.چون تر و خشک با هم می سوزند و اینا براشون مهم نیست
بهمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
29
8
من یک کرد شافعی مذهب هستم ولی به رهبری این کشور که شیعه هست ایمان دارم یقین دارم اگر همه باهم پشت سر ایشان حرکت کنیم دشمنان این مرز وبوم هیچ غلطی نمیتوانند بکنندحتی اگر وارد جنگ شوند
احسان از بوشهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
25
7
تا اخرین نفس تا اخرین قطره خون از عزت و شرفمان دفاع خواهیم کرد..و به وعده راستین قران حق پیروز است.به امید ایرانی سربلند
Cyrus
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
23
6
اونهایی که فکر میکنن آمریکا خواستار مذاکره هست سخت در توهم به سر میبرن. حرف این جماعت زوره.
در ظمن دشمن خودتون رو اشتباه نگیرین و به هم نپرین. خداقوت به همه بچه های غیور ایران زمین
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
25
7
حمله خارجی یعنی پایان سلایق داخلی و اتحاد برعلیه مهاجم. خواهشا مسئولین برای این احتمال یه فکری بکنند که اگر خدای ناکرده ... با وجود دوری مسافت پاسخ فوری و بسیار کوبنده از ایران را حتما بهمراه داشته باشه.
lمرتضی ستارپناهی از دیلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
24
7
گوش مردم دنیا از این حرفها پر شده ... شما اگر یک درصد می دانستید که حریف ایران می شوید لحظه ای دریغ نمی کردید اما این را هم بدانید که ما ایرانیان خانه بدوشیم و غم سیلاب نداریم کافیست که رهبر اذن جهاد بده آن وقت از گفته هایتان پشیمان خواهید شد البته اگر تا آن لحظه وجود داشته باشید . یا علی مدد
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
24
6
hadafe ma omghe khake esraile
انقلاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
8
21
همه نظرات رو تقریبا خوندم یکی از هسته ای گفته و علم روزش یکی از ایه های خدا گفته و یکی از شجاعت و جسارتش اما راستی چرا باید بترسیم ما که با اجنه و انس ارتباط تنگاتنگی داریم اونا که آخر مدیریتن پس منتظر باشید
و مطمئن که پیروزیم
باور نمی کنی خب ببین حالا
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
32
5
باسلام
دوستان من بعد از سی سال مبارزه می فهمم که امریکا واسرائیل تا ازداخل کشور نوکرانشان چراغ سبز نشان ندهند به هیچ وجه دست به اقدام نظامی نخواهند زد مگر نوکران داخلی مقدمات را برای آنان مانند فتنه 88آماده کننند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
11
40
آقا شما برید بجنگید،قبول...فقط لطفا گیر ندید که ما رو با خودتون ببرید..هر کی می خواد بجنگه راه باز جاده دراز..
ilgar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
26
9
چند روز پیش تو یکی ار برنامه های سیاسی کشور همسایه از کارشناس برنامه راجع به حمله غرب به ایران سوال شد و اون در حواب با محتمل دانستن این حمله در نهایت گفت که اما ملت ایران ملت عجیبی هستش و در شرایط تحدید همه اونها حتی اونهایی که با نظام هم مخالفن بر علیه دشمن کشور متحد می شن و مجری هم با اشاره به قدمت تاریخی این کشور این موضوع را تایید کرد.
و من به عنوان یک ایرانی از اذعان دیگران به این خصوصیت ملتم احساس غرور کردم.
هیچ قدرتی در مقابل وحدت یک ملت دوام نخواهد آورد و ما همیشه پیروزیم.
زنده باد وطن اسلامی
تبریز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
26
12
اسراییل اولین اشتباهش دربرابرایران آخرین اشتباهشه ملت ایران ازدفاع نمیترسن
fearless
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
26
8
از آغاز پیدایش اولین امپراطوری بزرگ جهان ایران با کشورهای غربی در جنگ بود با یونان روم وتا حالا میبینید .نه از یونان خبریه نه از ایتالیا ولی ایران با این همه فشار به کجاها رسیده .حرفهم با اوناییکه مخالف مقاومت هستند . اگه خود 13 مستعمره نشین در آمریکا در برابر امپراطوری بریتانیا مقاومت نشون نمیدادند .به هیچ وجه آمریکای وجود نداشت .اینا فقط از دور ایستادن و دارن مثل سگ ترسو پارس میکنند . به قول خود آیزنهاور :ما باید به ترس خود غلبه کنیم اگه دقیق یادم باشه.ایرانی غیرتمنده از امپراطوری بزرگ هخامنشی گرفته تا ایران امروز . مثل این کشورهای بی غیرت حوزه خلیج همیشه فارس نیستند.مرگ با عرت بهتر از زندگی در ذلت است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
28
12
اسراييل هنوز مزه تلخ شكست از حزب الله را در كام خودش داره و مي دونه كه كوچكترين حمله به تاسيسات ايران يعني محو شدنش از صحنه روزگار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
25
11
به نام خدایی که از ناوها وموشکهای آمریکا قوی تر است و مکرش قوی تر از مکر غربی هاست جلوشون وایستادیم.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
6
30
بهتره كه عقلاني فكر كنيم و ايران زيبا را به كا م آتش وجنگ نكشانيم و همه چيز را با گفتگو حل كنيم.
دريغ است ايران ويران شود كنام پلنگان و شيران شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
34
16
خاک بر سراونایی که ازاین هارت وپورتها میترسندامریکاوسگ نگهبانش هیچ غلطی نمیتوانندبکنند
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
اين حرفها را با ديد باز و اطلاع كامل از اوضاع جهاني ميگي يا فقط چيزي شنيدي كه آمريكا و متحدانش نمي توانند هيچ غلطي بكنند داداش .
حقگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
34
11
دوستان با اینهمه پیام گذاشتنها مایل نبودم مطلبی بنویسم ولی دلم نیامد که توجه دوستان و دشمنان را به خطبه های رهبر عزیز انقلاب در نماز جمعه سوق ندهم بدانید همه دشمنان ما از این می ترسند که ما پشتیبان ولی فقیه هستیم این بزگترین اسلحه ما هست پس محکم باشید
آنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
24
12
حالا بچه يه چيزي بلغور كرده ، كشمش خورده ،شما هم بزرگش نكنيد. سنگ بزرگ علامت نزدنه. ولي امادگي در تمام زمينه ها طريقت شيعه و مسلمانان است.و به آن تاكيد شده است.به فرموده حضرت رسول (ص) يادگيري سواركاري ، شنا ، تيراندازي به فرزندان نشان از آسودگي خيال در هر تهديدي است.آيا ما ، شما ، شيعيان ، حضرات چقدر آماده ايد. با مردود شدن در دروس؟ خواب و خوردن ؟ فقط تفريح و بذله گويي؟جنم داشته باشيد .هالي ولوليا يا فيلماشون هيكله جونا و سربازاشونو به رختون مي كشن كه شما بترسيد، كه انگار هم ترسيديد! چقدر در روز صرف ورزش و تمرينات آمادگي جسماني ميكنيد؟ چقدر پيرامون مسايل اتفاق افتاده در جهان و سياست و اجتماع تحقيق و تفحص ميكنيد؟قول ميدم كه همه تون با پخش اخبار از هر شبكه اي چه داخلي يا خارجي اون خبر براتون حقيقت محض ميشه و خودتون هم ميشيد راوي همون خبر! سرباز امام زمان بودن روشن بودن و آگاه بودن به تمام مسايل روز و آشنا بودن به زير و بم فوت و فن هاست. كوچيك همتون خواهرتون آنا
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
11
44
تابناک این همه نظرات دوستات رو گذاشتی مردی مال منم بذار. هرکسی که با غرب دشمنه با آمریکا دشمنه و فکر میکنه عزت و استقلال یعنی راهی که الان داریم طی می کنیم و کره جنوبی و ژاپن و ترکیه نوکر هستند بره بجنگه . من (برخلاف شماها فقط از طرف خودم حرف می زنم) نه دشمنی با آمریکا دارم نه با بقیه اشون. من دلم می خواد ایران راه یک کشوری مثل کره جنوبی رو بره. حالا به قول شما کره عزت نداره بدبخته بی ناموسه آره من همه اینها هستم . ولی یه چیزی رو هم می دونم شماها اون چیزی که ادعا می کنید نیستید. دیگه داره حالم از این وضعیت بهم می خوره خسته امون کردین با این شعار دادن هاتون با قلدرم پلدرم هاتون با دشمن تراشی هاتون. بسه دیگه مثل آدم در کنار بقیه زندگی کنید دیگه. تابناک قسم می خورم شرف نداری اگه بعد این همه کامنت منو نذاری نشون میده ترسیدی و می خوای یارگیری کنی اگه حرف یه ایرانی واست مهمه برای من رو هم منتشر کن.
safar
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
30
10
چنگ چنگ تا پیروزی
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
29
12
به نظر من ايران بايد سلاح هستهاي داشته باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
10
40
اگر به رایی که به هر نوشته داده شده توجه کنید، نظر کلی جامعه دستتون میاد....
همون آقای محترمی که اولین نظر رو با لحن مبارزه طلبانه نوشته ، رای منفیش دو برابر رای مثبت بوده...
علی 4
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
29
11
بنام خداوند جان خرد
برادر امریکا یا به اخبار و رویدادهای ایران گوش نمی دهی یا اطلاعات را وارونه می شنوی ؛ های بشنو این نصیحت خشمگینانه ملت ایران را ، اولا اول انقلاب نیست که همه خواب باشیم ، ثانیا ، ایران افغانستان ، و عراق نیست ، ما ایرانیان هفتاد دو ملت در یک کشور با همه ادیان مختلف در کنار هم زندگی می کنیم و اگر مشکلی هم باشد خودمان کنار هم آن را حل می کنیم نیاز به حل المسائل شما نداریم و اگر خدانکرد شما دست بکار شدید جواب خدائی می گیرد مانند طبس ، نوژه ، آمل ، کردستان ، ...، آخری هواپیمائی بدون سرنشین عبرت بشه برای شما بیاید و بگوئید غلط کردیم و در عمل نشان دهید اول کلیه دارائی های مسدود شده ما را آزاد کنید دوم دست از خصومت بردارید، سوم ....
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
36
18
من فرزند شهید هستم،الان هم دو برادر هستیم امثال من هم فرزندان 225 هزار شهید است که حداقل تعدادشان 500 هزار نفر است.پدر من عاشق امام خمینی بود و جانش را در راه اسلام و وطنش تقدیم نمود.
ما هم با پیروی از پدرانمان و با عشق به رهبر عزیزمان ،امریکا و اسرایٍیل را نابود می کنیم.
باربد
|
SWITZERLAND
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
14
49
آدم دلش به حال این ساندیس خورای متوهم میسوزه.
ناشناس
|
AZERBAIJAN
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
33
18
مرگ بر آمریکا
سرباز ولایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
33
14
اگر قرار است جنگی در ایران رخ دهد این به این معنا است که جنگ علیه اسلام است و این یعنی اینکه حوانان مقاومت عراق ولبنان که خود را سرباز امام خامنه ای می دانند به پا می خیزند و همراه با سربازان ولایی ایرانی ضد استکبار می جنگند وبار دیگر عزت و اقتدار را به به جهان اسلام باز می گردانندو بلاد کفر را با خاک یکسان می کنند چرا که ما به این اصل معتقدیم که(هیچ دستی بالای دست خدا نیستو دست خدا بالای همه ای دست ها است
بسیجی بی ترمز دفاع
|
-
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
36
12
خداوند اگر مقدر کنه تسلیم مشی الهی هستم وبه عنوان بازماندگان 8سال دفاع مقدس به هول وقوه الهی درصورت حماقت دشمن وتعرض به خاک پاک ایران انتقام یاران شهید مظلوممان وانتقام خون مردم مسلمان عراق افغانستان وپاکستان بحرین لبنان یمن که به دست نجس این حیوانات وحشی اتفاق افتاده تاریخی می گیریم من اماده رزم وادای تکلیفم.............وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد .....ارتش دنیا به خدا نتواند که جوابم دهد
کامرن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
3
22
موضوع چیه.خبریه!
حامد
|
-
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
32
13
زنده باد ایران
آمریکا که گندشه همچین غلطی نمیکنه حالا جوجه اسراییل میخواد امتحان کنه بیاد ببینه یه من ماست چقدر کره داره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
36
14
آمریکا از بمب هسته ای نمی ترسد از شیعه می ترسد بمب هسته ای بهانه است خداوند وعده پیروزی اسلام را داده است حمله آمریکا به ایران معادل فرستادن آمریکا به زباله دان تاریخ است من حامی دولت نیستم ولی چون مسلمانم آماده ام تا دشمن را بدرک واصل کنم
اسد نجاری باسمنج
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
26
14
با سلام راستش من از تهدید و حمله و .... کشورهای غربی نه تعجب میکنم و نه میترسم ولی به خدا وقتی صحبت های کشوری مانند عربستان و بحرین و قطر و امارات که اکثرا شیخ نشین یا به تعبیر دوستان که میگند ((نوکر نشین)) به خدا اعصابم خرد میشه اخه کسی به اینها بگه هیچی نیست دست به دامان امریکا شده اید خودتون که مطمئنا کاری از دستتون بر نمیاد لا اقل خفه شین بذارین ما با دشمن اصلی مون حرفمونو بزنیم اخر شما هم خودتونو ادم حساب کردین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
7
46
یعنی یه سریا رو ول کنی جو بگیرتشونا!
آخه برادر من تصورت از جنگ چیه؟
میری و شربت شهادت رو مینوشی و میای؟
ماهایی که پدرامون نظامی بودن و هستن جنگ را با گوشت و استخونمون حس کردیم
این که بعد از 3 ماه بی خبری از پدرت یه تلگراف بیاد و فقط توش نوشته باشه من زنده ام می دونی یعنی چی؟
نمی دونی
مطمئنم نمی دونی و اگر می دوسنتی این جوری جو گیر نمی شدی؟
باید با تدبیر جلو رفت
نمیگم تن به ذلت بدیم نه!
ولی حاضر هم نیستیم به اینکه باز فرزندانی بی پدر و مادر شوند و پدران و مادرانی بی فرزند!
باید با تدبیر جلو رفت! همین و بس!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
12
55
نمیدونم چرا چین و روسیه که از لحاظ قدرت نظامی و از لحاظ اقتصادی وضعیت بهتری نسبت به ما دارند با غرب اینگونه در گیر نمی شوند ، فکر می کنم هزینه ها را ما پرداخت می کنیم استفاده اش را چین و روسیه می برند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
8
61
یه دوست سوئدی داشتم که می گفت:ایرانی ها احساسی ترین مردم دنیا هستن حالا با خوندن این نظرات فهمیدم تا حدودی راست میگفت.
حالا گیرم که جنگ اتفاق افتاد وما جانانه هم دفاع کردیم ،رژیم صهیونیستی رو محو کردیم، تنگه هرمز رو بستیم ،چند تا ناو وجنگنده آمریکا وناتو رو غرق کردیم واون بی غیرتها هم متقابلن تعداد زیادی موشک شلیک کردند ونیروگاهها سد ها ومراکز هسته ای و حتی خانه ها و افراد بی گناه رو هدف گرفتند وبه زن وبچه رحم نکردند امروزه سلاحها پیشرفته تر ومخربتر از 20 سال پیش هستند
بیاید یه کمی هم به بعد از اتمام جنگ فکر کنیم چند نفر در ایران کوچک و بزرگ آواره وکشته خواهند شد آیا مشکل بی کاری وگرانی حل میشود یا رشد اقتصادی و سطح رفاه و آسایش افزایش میابد یا اینکه ...
امیدوارم با تدبیر درست مسئولین وبدون جنگ و با قدرت مذاکره وگفتگو بدون عقب نشینی از مواضع هسته ای همه چیز حل شود سیاست خارجی یعنی این.
mahdi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
3
42
من از جنگ الان با ...نميترسم.من از 10 ، 20سال بعد كه ديگه نفت نداريم ميترسم.

دانشجوي عزيز ، دانشگاهي ، نخبه ها ..براي چند ساله بعد فكر كنيد.يه جايگزين براي انرژي پيدا كنيد.
نگران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
24
73
من یکی از جوونهای این مملکت هستم. توی زندگی ام هزار تا بدبختی دارم. بیکارم. بدون هیچ پشتیبانی ای برای آینده ام. من جنگ رو ندیدم. انقلاب رو ندیدم. اما من از جنگ میترسم. از به خاک و خون کشیده شدن میترسم. من از سیاست چیزی نمیدونم و نمیخوامم بدونم. اما من نگران همه ی هموطنانی هستم که درگیر این جنگ میشن. من نگران اون بیگناهانی هستم که فنا میشن. واقعا راه های دیگه ای نیست؟ راه هایی که باعث نشه جان و مال باارزش میلیون ها ایرانی به خطر بیوفته؟ بچه های ما، مادران ما، برادران و پدران ما، خود ما چه گناهی کرده ایم که باید قربانی بازی قدرت بشیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر: