بازدید 489602

هارپ سلاح جدید در جنگ‌های آینده؟ +تصاویر

دكتر محمدعلي رحماني نيا، زمين شناس، كارشناس زلزله شناسي و استاد دانشگاه نيز در تحليل موضوع هارپ مي‌گويد: «ارتش آمريكا در بخش نيروهاي دريايي و هوايي پروژه اي را درباره جنگ ستارگان دنبال مي‌كنند و هدفشان اين است كه بتوانند امواج الكترومغناطيسي را بر روي زمين برگردانند، كه اگر بتوانند اين كار را انجام دهند خواهند توانست حرارت زيادي را در نقطه اي از زمين ايجاد كنند.
کد خبر: ۲۲۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰ 02 February 2012
از هارپ (HAARP) چه می‌دانیم؟ آیا این تکنولوژی مخوف واقعیت دارد؟ دستکاری در آب و هوا تا چه میزان ممکن است؟ آیا هارپ سلاح جدید آمریکا در جنگ‌های غافلگیرانه آتی است؟ برای راز گشایی از این سوالات با گزارش‌های ویژه مشرق همراه شوید....
 
به گزارش مشرق، انستيتو تحقيقات استراتژيك كالج جنگ ارتش آمريكا داراي نشريه‌اي داخلي با نام «انقلاب در امور نظامي» است. به عنوان مقدمه‌اي بر اين گزارش بخشي از يكي از مقالات اين نشريه بسنده خواهد بود:

«چيزهايي كه براي ما اهميت دارند به مرور زمان تغيير مي‌كنند و تكنولوژي با پيشرفت خود به افق‌هاي جديدي مي‌رسد. در زمان جنگ سرد، تسليحات و پروژه‌هاي رواني، مراحل ابتدايي خود را مي‌گذراندند. اما در زمان كنوني كه علوم الكترونيك و بيوالكترونيك را در دسترس داريم، لازم خواهد بود در قراردادهاي اخلاقي و حد و حدود ذهني خود كه از به كارگيري تكنولوژي‌هاي به بازي گيرنده روح و روان دشمن ممانعت مي‌كند؛ تجديد نظر كنيم.

در صورت فراهم شدن اين بازنگري، شركت‌هاي خصوصي و نيمه خصوصي را تشويق خواهيم كرد كه به بهره‌ برداري و توسعه تكنولوژي‌هاي متناسب با اين اهداف بپردازند. در نتيجه خواهيم توانست با به كارگيري انواع تسليحات جديد مانند ميكروبي، رواني و ساير تكنولوژي‌هاي پيشرفته وارد عمل شده و به اهداف خود برسيم

هارپ سلاحي براي بي ثبات كردن كشورها
«هارپ» به صورت يك فرستنده امواج الكترومغناطيسي عمل مي‌كند كه هدف آن تاثيرگذاري بر آسمان و الكترون‌هاي آزاد لايه يونوسفر است. اين سيستم، الكترون‌هاي اين لايه را در ارتفاع تقريبا 275 كيلومتري به جنبش وامي‌دارد. در حالت عادي اين لايه داراي دمايي معادل 1400 درجه سانتيگراد است كه در اثر اين تحريك انرژي فراواني در آن به وجود آمده و در نتيجه دما تا 20درصد افزايش مي‌يابد و اين ناحيه به حالت انبساطي در مي‌آيد.


تاثير گذاري بر آسمان و الكترون‌هاي آزاد لايه يونوسفر

«زبيگنيو برژينسکي»، مشاور «جيمي کارتر» رئيس جمهوري سابق آمريكا و مشاور کنوني «اوباما» معتقد است كه «هارپ» سلاحي براي بي‌ثبات کردن کشورهايي است كه با واشنگتن اتحاد و همسويي ندارند. به گفته او «با استفاده از تکنولوژي‌هاي جديد و روش‌هايي كه اين تكنولوژي‌ها در اختيار کشورهاي بزرگ قرار مي‌دهند؛ اين كشورها مي‌توانند حتي بدون آنکه نيروهاي امنيتي خود را در جريان قرار دهند جنگ‌هايي سريع و غافلگيرکننده به راه بيندازند.»

برژينسکي اضافه مي‌کند: «اكنون تكنولوژي‌هايي در اختيار ماست که به کمک آنها مي‌توانيم تغييراتي در آب وهوا ايجاد كرده و شرايطي مانند خشکسالي و طوفان به وجود آوريم كه اين امر مي‌تواند توانايي‌هاي دشمنان احتمالي ما را تضعيف كرده و آنها را به پذيرش شرايط ما مجبور كند.»

ممنوعيت تحقيقات نظامي در فضا
بر اساس مصوبات سازمان ملل متحد استفاده از تسليحات الكترو مغناطيسی و نيز استفاده از فضا براي انجام هرگونه تحقيقات و عمليات نظامي ممنوع مي‌باشد، اما دولت‌هاي خودكامه اي مانند دولت آمريكا همانگونه كه بسياري قطعنامه‌هاي ديگر سازمان ملل و شوراي امنيت را نقض مي‌كنند؛ در اين زمينه نيز تعهدي نداشته و در نهان فعاليت‌هاي گسترده اي انجام مي‌دهند. هارپ را مي‌توان يكي از ده‌ها پروژه مخفي و مخرب دانست كه از طرف سياستمداران آمریکایی حمايت شده و روز به روز به گسترش فعاليت‌ها و نيز توان تخريبي آن افزوده مي‌شود.


حفره معروف به حفره هارپ كه گاهي در آسمان نقاط مختلف ديده مي‌شود.

شدت حوادث كنوني با طبيعت ناهمخوان است
بشر در طول هزاران سال با حوادث و بلایای طبیعی بسياري دست به گريبان بوده است و همواره اين حوادث را جزئي طبيعي از رندگي خود بر روي كره زمين دانسته است. اما در دهه‌های اخیر اتفاقاتي روي داده که با حافظه تاريخي او در مورد طبيعي بودن این حوادث ناسازگار است. بدون شك، فجايع طبيعي در هر دوراني همراه با خساراتي بوده است. اما، آنچه كه امروز اتفاق مي‌افتد نسبت به گذشته شدت بي سابقه اي دارد.

اين درحالي است كه بي نظمي‌هاي بزرگ جوي و حوادثي مانند سيل، توفان، زلزله و فعاليت‌هاي آتشفشاني همگي عموماً به تأثيرات گازهاي گلخانه اي ربط داده مي‌شود. ذوب شدن يخ‌هاي قطبي و دوره‌هاي گرمايي و سرمايي كاملا بي سابقه و شديد در نقاط مختلف زمين نيز به پديده گرم شدن كره زمين احاله مي‌گردد. اما به اعتقاد برخي از متخصصين و حتي سياستمداران ردپاي تکنولوژی‌های پیشرفته در تولید و هدايت اين حوادث با اهداف سياسي و استعماري كاملا معلوم بوده و نشانه‌هاي فراواني از دخالت‌هاي بشري در آن ديده مي‌شود.

اتفاقات عجيب
اتفاقات عجيب فراواني در سال‌هاي اخير روي داده است كه به باور دانشمندان غير از دخالت يك عامل الكترومغناطيسي هدايت شونده چيز ديگري نمي‌تواند مسبب آنها باشد. براي مثال خشکسالی‌هاي بزرگ، آتش فشان‌ها، زلزله‌ها و سونامي‌هاي ويرانگر سال‌هاي اخير، وقوع سيل‌ها و توفان هايی نظير توفان کاترینا در نیواورلئان و توفان گانو در عمان، مرگ عجیب هزاران ماهي ساردین در سواحل شيلي، سقوط جنازه‌های سوخته کلاغ‌ها از آسمان سوئد، مرگ صدها هزار ماهی در آرکانزاس، بارش جسد هزاران پرنده سیاه بال قرمز مرده در لوئیزانا و کنتاکی، مرگ دسته جمعي میلیون‌ها ماهي در خلیج «چزاپیک» آمریکا، مرگ صدها تن ماهی در سواحل برزیل و ده‌ها هزار خرچنگ در انگلیس، مرگ ماهي‌ها و دلفين‌هاي سوخته خليج فارس، مرگ دسته جمعي نهنگ‌ها در استراليا هيچ كدام حالت طبيعي نداشته و احتمال مي‌رود در اثر آزمايش‌ها و حمله‌هايي در اثر امواج هدايت شونده روي داده باشند.


مرگ دسته جمعي هزاران ماهي در سواحل شيلي

 
دلفين‌هاي سوخته خليج فارس

  
جنازه‌های سوخته کلاغ‌ها در سوئد
 

مرگ دسته جمعي دلفين ها


بارش جسد هزاران پرنده سیاه بال قرمز
    
منشا مشكوك اين حوادث
در اين ميان اما گزارش‌هاي مفصلي منتشر مي‌شود كه منشا اين اتفاقات را طبيعي ندانسته و در نتيجه دخالت هدفمند سيستم‌ها و تكنولوژي‌هاي پيشرفته اي مانند «هارپ» مي‌دانند. تكنولو‍ژي‌هايي كه به استناد گفته‌هاي برژينسكي، مشاور اوباما، مي‌توانند توانايي‌هاي ملت‌هايي را كه آمريكا دشمن خود مي‌داند تضعيف كرده و آنها را به پذيرش سياست‌هاي توسعه طلبانه آمريكايي مجبور كند.

نيروي تزريقي به يونوسفر توسط هارپ، نوسانات موجي فراواني در اين لايه ايجاد مي‌كند به طوريكه امواجي با طول موج‌هاي خاص و فركانس‌هاي پايين كه بازه‌اي از 40 هرتز تا يك هزارم هرتز را شامل مي‌شود؛ به وجود مي‌آيند. اين فركانس‌هاي پايين داراي برد عميقي تا هزاران كيلومتر بوده و قادرند بر روي زمين به اهداف وسيعي از بدن انسان گرفته تا اعماق درياها نفوذ كنند.

اين پروژه تا كنون مورد توجه افراد فراواني بوده و اقدامات افشاگرانه‌ي نيز انجام شده است. از جمله مي‌توان به دكتر «نيك بگيش» يكي از دو مولف كتاب «فرشتگان اين هارپ را نمي‌نوازند» اشاره كرد كه در 1997 طي مقاله اي در روزنامه واشنگتن پست اشاره مي‌كند كه 40 درصد بودجه تجهيزات نيروي هوايي آمريكا مربوط به پروژه‌هاي مخفي است. اين نويسنده مدعي شد كه اين پروژه‌ها تا جايي امنيتي هستند كه حتي كنگره آمريكا نيز از ابعاد و زواياي كامل آن بي خبر است. در اين كتاب به زواياي پنهان هارپ به عنوان يك اسلحه پرداخته شده است.



دكتر بگيش هارپ را يك سلاح معرفي مي‌كند

نگراني‌هاي بين المللي
در اين ميان هارپ نگراني برخي از سياست‌ مداران و كارشناسان تسليحاتي كشورهاي ديگر را نيز باعث شده است. براي مثال نمايندگان پارلمان اروپا در اين مورد تحقيقاتي را آغاز كرده‌ و يك كارشناس انرژي به نام «گراتان هيلي» را براي مشاورت در اين مورد به كار گرفته‌اند. هيلي هم اكنون درحال جمع آوري اسناد و مداركي است تا به كمك آنها بتواند راهي براي افشا و درنتيجه خاتمه دادن به اين طرح پيدا كند. «مگوا هالووت» كه رئيس گروه سبزهاي پارلمان اروپاست، مسئوليت پيگيري اين پرونده را به عهده دارد. او در حال پيگيري درخواست سبزها براي وادار ساختن پارلمان اروپا به اعمال فشار بر ناتو است تا از دولت آمريكا در مورد هارپ توضيح بخواهد. به نظر هالووت اين نوع تسليحات علاوه بر پيامدهاي خطرناك زيست محيطي، آزادي‌هاي فردي و دموكراسي را نيز به خطر مي‌اندازد.

هارپ يك سلاح است
از نظر تاريخي «هارپ» پروژه اي است كه در ۱۹۹۳ در ظاهر جهت بررسی و پژوهش درباره لایه یونوسفر جو زمين با استفاده از امواج رادیویی شروع به كار كرد. اما تاريخ شروع تحقيقات بر روي امواج براي بررسي امكان استفاده از آنها به عنوان سلاح‌هاي مرگبار به دهه‌هاي قبل برمي‌گردد.

به بياني مي‌توان گفت كه سيستم هارپ، نتيجه تلاش‌ها و پژوهش‌هاي حداقل پنجاه ساله ارتش آمريكاست كه كاركرد آن تنها محدود به بررسی و پژوهش درباره لایه یونوسفر نبوده و قادر است براي شناسايي پايگاه‌هاي مخفي اعماق زمين را جستجو كند، تمامي ارتباطات رادیویی و موجي را متوقف سازد، بر رفتارها و حالت رواني انسان‌ها تأثير بگذارد، جريانات جوي را تغيير دهد، با متمركز ساختن امواج بر روي اهداف هوايي مانند هواپيماها و دسته‌هاي بزرگ پرندگان آن‌ها در آسمان بسوزاند و برشته کند، لرزش‌هاي شديدي در لايه‌هاي مختلف كره زمين ايجاد كرده و زلزله توليد كند و يا انفجارهايي به قدرت بمب‌هاي هسته‌اي ايجاد كند.


امواج هارپ بر حالت رواني افراد تاثير منفي دارد

با اين توصيف مي‌توان هارپ را يك اسلحه عظيم نوين دانست كه هزینه‌های آن به طور مشترك از طرف نیروی هوایی و دریایی ارتش آمریکا، آژانس تحقیقاتی پروژه‌های دفاعی پیشرفته ی آمریکا و دانشگاه آلاسکا تامين مي‌شود. در واقع «هارپ» يك سلاح تمام عيار آب و هوايي است که با ارسال يک انرژي عظيم به لايه فوقاني اتمسفر، مولکول‌هاي تشكيل دهنده آن را به جنبش درآورده و به بازتاب قوي انرژي حاصل از اين جنبش وادار مي‌كند كه اين انرژي پس از هدايت شدن توسط سيستم هارپ مي‌تواند اختلالات گسترده‌اي مانند خشکسالي، بارش برف و باران، سرماي شديد، سونامي، توفان، زلزله و... در نقطه معيني از كره زمين به وجود آورد.

هارپ شامل ده‌ها برج آنتن آلومنیومی بر روی زمیني به مساحت 23 هزار متر مربع در آلاسکا ‌است كه امواج مافوق کوتاه تولید کرده و به یونوسفر می‌فرستند. هريك از اين آنتن‌ها به فرستنده اي به قدرت يك ميليون وات متصل است. قدرت نهايي اين آنتن‌ها با توسعه بيشتر به يك ميليارد وات افزايش يافت كه از 360 آنتن به دست مي‌آيد. فرستنده‌ها توسط 6 توربين به قدرت هريك 3600 اسب بخار تغذيه مي‌شوند و به ازاي هر روز 95 تن مازوت مصرف مي‌كنند.


آنتن‌هاي هارپ

احتمال بزرگنمايي هدف دار
اما نگاه ديگري نيز وجود دارد كه تمامي گفته‌ها در مورد هارپ را يك بزرگنمايي و پروپاگانداي تبليغاتي از طرف خود آمريكا مي‌داند و معتقد است كه نه هارپ و نه هيچ تكنولوژي بشري ديگري حداقل با توجه به محدوديت‌هاي دانش كنوني نمي‌تواند چنين قدرتي داشته باشد و كارهايي با اين وسعت انجام دهد. ديدگاه مذكور اين تبليغات را در راستاي ترساندن ديگر ملت‌ها از آمريكا و به انقياد و انفعال كشيدن آنها دانسته و باوري به كارايي هارپ در ايجاد خشكسالي، زلزله، توفان و ديگر اتفاقاتي كه به طور مثال ذكر شد ندارد.

براي مثال دكتر ناصر حافظي مقدس، زمين شناس، مهندس زلزله شناسي و استاد دانشگاه در گفتگو با كيهان درباره پديده هارپ مي‌گويد: «پروژه مطالعاتي هارپ درخصوص مطالعه اصول فيزيكي كنترل كننده يونوسفر است كه علاوه بر آمريكا چند كشور ديگر نيز در آن مشاركت دارند. هدف اصلي اين پروژه بهبود ارتباطات راديويي بوده است اگرچه ارتش آمريكا در اين پروژه بدنبال كنترل و نظارت بر ارتباطات راديويي است.»

دكتر حافظي مقدس مي‌افزايد: «مطرح شده كه آمريكا در ادامه پروژه جنگ ستارگان به دنبال نوعي سلاح الكترومغناطيسي جديد است كه با فشرده سازي بخشي از يونسفر و انعكاس آن امواج الكترومغناطيسي با فركانس بالا كه قدرت حرارتي زياد دارند را به مناطق مورد نظر در سطح كره زمين وارد كند. اين مطلب فرضيه‌هايي است كه مشخص نيست قابليت اجرايي داشته باشد. » اين مهندس زلزله شناسي به ارتباط هارپ و زلزله اشاره مي‌كند و مي‌گويد: «منشأ شايعاتي كه درخصوص ارتباط زلزله با پروژه هارپ وجود دارد شايد از اين طريق مي‌باشد كه زلزله‌هاي بزرگ همراه با تغييرات وسيع در اتمسفر بالاي منطقه كانوني مي‌باشند و اغتشاشاتي را در كره يونسفر ايجاد مي‌كنند. تلاش‌هايي جهت استفاده از اين پديده براي پيش بيني زلزله نيز در حال انجام است. اما اينكه با هدايت امواج الكترومغناطيس بتوان در يك منطقه زلزله ايجاد نمود توجيه علمي ندارد.»
 
دكتر محمدعلي رحماني نيا، زمين شناس، كارشناس زلزله شناسي و استاد دانشگاه نيز در تحليل موضوع هارپ مي‌گويد: «در وهله اول بايد اشاره كنم كه «هارپ» پروژه اي است توسط چند كشور جهان از جمله آمريكا، روسيه، ژاپن، كانادا و... دنبال مي‌شود و هدف آنها نيز شناخت لايه آيونوسفر و مطالعه آن است و در واقع پروژه هارپ فقط مختص آمريكا يا يك كشور خاصي نيست، از طرفي هم ارتش آمريكا در بخش نيروهاي دريايي و هوايي پروژه اي را درباره جنگ ستارگان دنبال مي‌كنند و هدفشان اين است كه بتوانند امواج الكترومغناطيسي را بر روي زمين برگردانند، كه اگر بتوانند اين كار را انجام دهند خواهند توانست حرارت زيادي را در نقطه اي از زمين ايجاد كنند.»

دكتر رحماني نيا در ادامه تصريح كرد: «اگر زلزله طبيعي اتفاق بيافتد در لايه يونوسفر اختلالاتي ايجاد مي‌شود و از اين اختلالات ايجاد شده در واقع مي‌توان وقوع برخي زلزله‌ها را پيش بيني كرد، از همين موضوع آمريكاييان بحث هارپ را پيش كشيده‌اند و در واقع با اين اقدام مي‌خواهند اذهان عمومي مردم جهان را فريب داده و به نفع خود از آن بهره برداري كنند.»

با توجه به سابقه نظام آمريكا در سوءاستفاده‌هاي گسترده و غير انساني از علوم و دانش‌هاي گوناگون بايد گفت كه به نظر مي‌رسد «هارپ» كه به معناي ساز «چنگ» است؛ اين بار توسط جانيان آمريكايي در سمفوني به ويراني كشيدن كره زمين و تهديد زيستن انسان در آن نواخته مي‌شود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶۷۶
بی شباهت به فیلمهای علمی تخیلی هالیوود نیست
این پارازیت های که برای ماهواره استفاده میکنین احیانا" روی حالت روانی افراد تاثیر ندارد؟!
دمشون گرم/ تکنولوژی برتر یعنی همه چی
شما كه انقدر باهوشين و فهميدين مقصر همه چيز تو دنيا آمريكاس و گفتيد به خاطر حملات آمريكا اون اتفاقات افتاده، ميشه بگيد چرا نصف اون اتفاقات تو آمريكا افتاده؟ اينو بذاريد منتشر شه تا همه بهتون بخندن كه توهم توطئه دارين.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
علتش ان است که هنوز امریکا قادر نیست بطور دقیق محل مورد نظرش راهدف قرار دهد به عبارت دیگربعد ازتحریک یونسفر امواج برگشتی را نمی تواند به مکان مورد نظرش هدایت کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
متوجه شدی
جواب به ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
اقای ناشناس اواج برگشتی بر میگرده به قطب حالا چه ربطی به امریکا داره؟حتما به بلاهای دیگر کشورم برگشتیه؟ والا ما از بچگی داریم کم و زیاد بلا میبینیم. خودتون درست کنید مال مردم نخورید بلا هم نمیاد. همین
ما که صبح تا شب زیر پارازیتیم ، اینم روش.
پاسخ ها
امین
| Canada |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
خب نگاه نکن تا نباشی
زرشک
بی خیال بابا اینقدر افسانه پردازی نکنید
این خبر چند سال پیش مطرح شد و توسط چند استاد برجسته رد شد تعجب می کنم که اخبار تایید نشده مربوط به چند سال قبل رو بعنوان تایید شده منتشر می کنید اگر می دونستمروزی این شوخی رو بعنوان خبر پخش می کنیین لینک انگلیسی رد این نظریه رو براتون می فرستادم
پاسخ ها
آرش
| United States of America |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
همچین میگی لینک انگلیسی انگار که به وحی منزل میخوای رفرنس بدی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
از یک منبع انگلیسی انتظار داری وجود هارپ رو تایید کنه واقعا متاسفم کا ما چقدر مطلعات تاریخی کمی داریم . انگلیس و آمریکا دو کشوری هستند که از زمانی که وارد ایران شدند تا امروز جز خیانت دروغ و چپاول کار دیگه ای نکردند و ....
خسرو از تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
یونوسفر بالاترین لایه جو کره زمین میباشد و تا حدود 1000 کیلومتری سطح زمین هم ادامه دارد و سرمای هوا در آنجا بسیار زیاد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
دروغ هرچه بزرگتر باشد باورش برای مردم راحت تر خواهد بود.(ژوزف گوبلز)
yas
| Thailand |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
خب شما که میگین خبر رد شده چرا الان لینکشو نمیذاری؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
دقیقا حرف این دوستمون درسته. من همین مقاله رو البته انگلیسیش رو 4 سال پیش خوندم... تابناک چقدر بروز واقعا!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
خيلي از دنيا عقبي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
حتما استادش اوستا بوده که رد کرده این یک واقعیت است به اسناد تاریخی و شکایت های روسیه و اروپا از این سلاح جنگ ستارگان مراجعه کنید
Milad
| Germany |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
عزیز شما اگه توجه کنین و یه مقدار مقالات روز دنیا رو مطالعه کنید متوجه این قضیه میشین که ابتدا امریکا(فکر کنم سال 76 اینا) و سپس روسیه در چند سال بعد به این فناوری دست پیدا کرد،ایران هم داره مراحل مطالعاتی رو پشت سر میگذرونه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
پس اینهمه دستگاه و وسایل و امکانات و پول صرف شده در آنجا چرته؟!! استادانی که رد کردند چرت گفتن عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
نمیونم شما با آدمایی که دارن کار می کن در این زمینه ارتباط دایم دارید یا نه ولی باید به خدمتتون عرض کنم این مساله جدی است و اگر لینک انگلیسی این قضیه رو رد می کنه دلیل و حجت نیست چون اونا برای اهدافشون هرکاری می کنن از جمله دروغ
البته باید این نکته رو تاکیید کنم که حتی ردپای هارپ و این تکنولوژی های نوین در فیلم های آمریکا هست واین انکار شما جای تعجب داره
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
خوشحال میشیم اسناد رو با گذاشتن ادرسش نشون بدین که همه خیالشون راحت بشه
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
دوست عزیز. اصلا هم شوخی نست. محض اطلاع الان شرکت هایی در امریکا هستند که با کش.رها قرارداد می بندند و باران و برف رو برایشون میارن.
يوسف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
اين سونامي هايي كه چند ساله راه افتاده، شايد كار آمريكايي ها باشه. آزمايش هسته اي يا هارپ!
از اين جنايتكارها هر چي بگي بر مياد.
خدايا خودت جوابشونو بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
این خبر هنوز هم تازگی اش را دارد.صبر کن تا در تهران زلزله بیاید آنوقت ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
روسیه هم تصمیم به تولید سلاحهای مغناطیسی گرفته، چون امریکا داره این سلاح هارو تولید میکنه
پس زیاد هم نمیتونه این خبرتائید نشده باشه !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
دروغ نیست شما مخت خرابه بچه جان خودت داری میگی خارجی ها گفتند دروغه و ردش کردند عزیز دل اونها هیچ وقت نمیگن ما اینو داریم که
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
لینک انگلیسی؟
انگلیس که خودش روباه پیره.
معین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
چرت نگو من یک ادم نضامی و نفوذی پرسیدم گفت هستش برا تهران و گسل ها وکوه دماوند خیلی خطرناکه ایران پیشبینی همه چیز رو کرده اما امریکا جرئت نداره چون هم از ما بعدش با موشک مورد هدف قرار میگیره هم روسیه میزنتش
این اطلاعات خیلی قدیمی است و امریکا از مدتها پیش از هارپ استفاده می کند که متاسفانه کشور ماهم بی نصیب نمانده برای نمونه وجود ریز گرد ها در داخل شهرها که باعث مشکلاتی هم شده است
گاهگاهی عصبانی می‌شم. فکر کردم به خاطر پارازیت ماهواره هست. مرسی از شما، حالا دیگه فهمیدم اینم کار آماریکاست!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
خیلی خندیدم! مرسی.
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
اینایی که منفی یا مثبت میدن، اصلا متوجه میشین نویسنده مطلب چی گفته ؟ همین طور الکی مثبت منفی میدین. من به این مطلب هیچ نمره ای نمیدم ، چون صحت درست یا غلط بودنش ثابت نشده . با عرض پوزش از نویسنده مطلب
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
باید بگی کار، کار انگلیساست .( محض مزاح)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
احتمالا ترافیک و آلودگی و ... رو هم مخصوصا بعضی ها بزرگ میکردن !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
آخه تو هلند نشستی چی می گی واسه خودت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
نه خیر دوست عزیز،کار،کار اینگلیس هاست !!! ;-)
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
خونسرد باش ! ما جای خوبی هستیم !!
بیگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
تو با کنایه می گوئی ملی در زلزله هائیتی که آمریکا با آمادگی تصاحب کاخ ریاست جمهوری آن درست چند ساعت بعد از زلزله آنجا را تصاحب و در آنجا مستقر شد مردم هائیتی همه علائم هارپ را دیده و آمریکا را مقصر می شناسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
یعنی مگه تو هلند هم پارازیت داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
نه عزیز به خاطر اون نیس به خاطر اعصاب خودته
ناشناس
| Iraq |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
باحال بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
اين نظریه رد شد،،،،کی گفته اين درسته،،،،
نباید به این مسئله بی تفاوت بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
کلمات قصار از خودت ساتع می کنی ها! حالا مثلا نسبت بهش با تفاوت هم باشی چیکار می خوای بکنی؟
ناشناس
| Turkey |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
میخواید امریکا رو تحریم کنیم دیگه از این گستاخی ها نکنن ؟
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مثلاً می خوای چی کار کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
مثلا می خواهی چی کار کنیم؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۳۰
شما باتفاوت باش
بی تفاوتی خوب نیس توروخدا
جهان رو از دست جنایتکارن نجات بده
خواهش میکنیم
بت من
ید الله فوق من ایدیهم
قدرت ایمان کارساز تر از هر سلاحی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
من ایدیهم نه عزیزم یدالله فوق ایدیهم. چرا کفر می گی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
این «من» اضافیه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
فکر نمی کنم خدا از بندگانی که فقط داعیه ایمان دارند، خوشش بیاذ!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
وقتی این سلاح رو بکار گرفت ببینیم اجل مهلتت میده از ایمانت استفاده کنی یا نه!
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
مرده شور اونایی رو ببره که به این جمله راستین منفی میدن
ناشناس
| Turkey |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
برای همین هر روز ساخت انواع تسهیلات و خودکفایی مون رو اعلام میکنیم
دوست حبیب از تبریز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
تبارک اله همین اعتقاد رو اگه راسخ و محکم داشته باشیم برای ما بس است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ید اللله فوق ایدیهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
یدالله فوق ایدیهم صحیح است
س
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
فوق ایدیهم یا فوق من ایدیهم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
به تفسیرت که هیچ ربطی به ایه نداشت نمره منفی دادم
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
????????????
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
آخه نامسلمونا چرا منفی میدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
ایمان هم حدی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
برادر جان...خب آمريكاييها هم با قدرت ايماني كه به تكنولوژي دارند اين سلاح رو اختراع كردند!!!!
javad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
بهتر است کسانی که نظر منفی راجع به این جمله داده اند کمی هم توضیح دهند که چرا منفی داده اند؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
آخه این حرف کجاش منفی داره؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
و از قدرت های خداست که عده ای را صم و بکم عمی و هم لابصرون قرار می دهد (منفی ها) تا ما مثبت زن ها پند بگیریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
یدالله فوق ایدیهم
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
امیدوارم ایمانت هم مثل این آیه قرآن کریم چیزی " من" درآوردی ،بهش اضافه نکرده باشی!
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
مثله اینکه بعضی ها با ایمان بدجوری مشکل دارن!!
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
]چاییدی
انشاءالله دودش به چشم خودشون میره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
شما بشین منتظر باش دودش به چشم خودشون بره !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
خدا وکیلی منظور این منفی دهنده ها چیست؟!
با اين تكنولوژى ويرانگر و مخرب .بازهم به انرژى هسته اى ما حسادت ميكنند.واقعا مرگ بر امريكا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ابله اونا 2000 تا کلاهک هسته ای دارند به چی تو حسادت میکنند قشنگ؟!
يعني كره زمين اينقدر كوچولوه ؟
يه نگاه به ابعاد واقعي كره زمين بندازين راحت متوجه ميشين اين هارپ داستاني بيش نيست
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
برادر من، وقتی آمریکا تو کل دنیا پایگاه نظامی داره، خوب این تکنولوژی رو هم مثل همون پایگاهاشون تو کل دنیا ایجاد میکنن دیگه. همچین میگه داستان، انگار از همه چیز این تکنولوژی خبر داره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
سلاح های اینده جهان تغییرات عمدی در طبیعت است این را نظریه پردازان امریکایی در دهه 90 گفته اند
البته يك خبرهايي در تابستان امسال هم درز كرده بود كه ايران هم به اين تكنولوژي دست پيدا كرده و هم اكنون هم در حال استفاده صلح آميز آن مي باشد و اگر خاطرتون باشه تابتان امسال دو هفته هوا سرد شد و بارندگي هايي نسبتاً خوب هم داشتيم كه شروع تست اين تكنولوژي بود.
آقا من شنیدم، اثر گذاری این امواج برای ایجاد زلزله در عمق 25 کیلومتری زمین بوده و باز شنیده ام بیشتر زلزله های اخیر ایران از همین نوع زلزله می باشند و البته زلزله هائیتی هم از همین نوع زلزله می باشد.
نظر دوستان
خیلی جالب بود..ممنون.بعد از انرژی هسته ای بریم سراغ هارپ
اراک 30-40 بار لرزید!

مقامات کشورهای دشمن: به زودی در ایران حوادث غیرطبیعی رخ میدهد!!
تابناک جان خیلی از مسائل عقبی شما!! حتی فیلم زلزله سیچون چین هم که قبلش فریند هارپ ایجاد شده بود تو یوتیوب و نت هست!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
مغز اندازه مرغ جنابعالی بیشتر از این نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
شما از مسائل عقبی. اونها دشارژرهای فشار قوی نیروگاه های برق است و نه هارپ.
پس واسه چي براي ساخت احتمالي يك بمب اتمي اينقدر هزينه ميكنيم
یه حدیثی خوندم از نشانه های ظهور اینه که بلایای طبیعی زیاد میشه و در مواردی شیاطین در بلایا دست دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
مرد شور خودتو اون طرز فکرتو ببرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
شیاطین احتمالا شیطان بزرگ (آمریکا) و دارودسته اش هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
خو چرا منفی دادین؟!
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
میگم انشا الله امام زمان میادو ریشه همشونو میکنه.
همه یه روزی میمیریم، چه با هارپ چه بی هارپ. خدا وقتی این جهان رو خلق کرد از هارپ هم خبر داشت اما انگار در فلسفه خلقت خدا، وجود هارپ و امثالش خیلی مهم نیست و در هدف اصلی خلقت خللی ایجاد نمی کنه. چه اهمیتی داره ما با هارپ بمیریم یا با شمشیر یا میکروب یا ...
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
والا تو رو نمیدونم ولی برای من خیلی اهمیت داره . اینکه تو مظلوم واقع بشی و یه ظالم با کمال پررویی تو کشور خودت بیاد به تو ظلم کنه و با شمشیر ، میکروب ، هارپ یا هر چیز دیگه تو رو از بین ببره، واسه تو اهمین نداره ؟ یه خورده بیشتر فکر کن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
دوست عزیز امیدوارم با این حرفها به دنبال توجیهی بر کم کاریمان در شناخت دنیا نباشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
ولی بیتفاوت هم نباید بود.
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
موافقم
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۶
واقعا باریک الله...
عطیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
اینطوری که شما میگی پس چه فرقی داره امروز بمیریم اونم با هارپ یا پنجاه شصت ساله دیگه عادی بمیریم؟!!!اینطوری نیست خیلی فرق میکنه.
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
پس دوست من دیگه سر کار هم نرو چه فرقی میکنه بری یا نری یا ...
روزی رو خدا میده شما چرا خودتو تو زحمت میندازی
یک کم قدیمی بود(4 سال).... ولی بازم خوبه که از خواب بیدار شدید...
شما که دستتون به جایی میرسه برید یه راهی برای مقابله ی با ان پیدا کنید...
این دانشمند توضیحی درباره علل اتفاقاتی که عکسهای شما نشان میدهد نداد ؟
ما هم از سال 2005 شروع به انجام فعالیت بر روی این سلاح کردیم ان شا الله نتایج خوبی هم در این زمینه بدست خواهیم آورد من یک کلیپ آزمایشی در این زمینه را هم دارم که در خلیج فارس انجام شده (نزدیک جزیره قشم)
این مطلب متلق به 6 سال پیشه که از طریق ایمیل برای خیلی از ایرانیها فرستاده شده! لطفا اگر اطلاعات جدیدتری در این زمینه دارین ارائه کنین!!! تابناک عقب موندی ها!!!
پس بمب اتمي را بي خيال بريم دنبال هارپ
يعني اگر با ايران وارد جنگ شود همه ما را كباب مي كند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابناک جون هیچ دقت کرده‌ای که این خبر خیلی خیلی قدیمی است. لطفا به افکار و فهم و شعور مخاطبین خودتان احترام بگذارید
این پدیده هارپ تا به حال هیچ جا به صورت علمی مورد تایید قرار نگرفته است. آمریکا تلاش می کند آن را به عنوان یک سلاح در بوق کند تا مردم دنیا را بترساند و بر آنها سلطه پیدا کند اما تا به حال هیچ کس توضیح نداده است که از نظر علمی چطور چنین عملکردی به عنوان یک سلاح ممکن است. تا توضیح علمی داده نشده باشد و دانشمندان مختلف آن را تایید نکرده باشند هرچه در باره آن می گویند تبلیغات صهیونیست ها و آمریکاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
د آخه مگه دانشمندان از همه چی سردرمیارن؟! مگه از هواپیماهای مخفی آمریکا کسی خبر داشت؟! مگه از نسل جدید همین هواپیماها کسی خبر داره ؟! حرفایی مزنید شما!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
آیا این نظر که تایید نشده تا به حال کاملا رد شده؟ یعنی دانشمندانی هستند که بگن قطعا نمیشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ترسیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
پروژه ی مخفی رو بایدم تایید نکنن
ramin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
دوست عزیز این تکنولوژی در دست کشورهای معدودی هست و امریکا به تنهایی دارای این سلاح نیست کشور روسیه نیز دارای این صلاح میباشد
عطیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
ولی تبعاتشو که نشان از وجود هارپ وعملکرد قوی اونه رو داریم میبینیم.
ما خدا رو داریم و همین بس . حالا امریکا هی به فکر چیزای دیگه باشه . شیطان بزرگ هیچ غلطی نمبتونه بکنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
مسئله اینه که فکر می کنی خدا را داری، در واقع اون از همه از تو دورتره!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
فعلا که دلار شیطان بزرگ شده 1840 تومن ( بعد از ورود نمایشی دولت)
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اونها خدا ندارند و فقط تو خدا داری بد بخت بی چاره
ناشناس
| Kazakhstan |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
تکبیر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
ناشناس جوگیر عزیز!! وقتی مردیم معیار خداوند فقط اعمال و نیات ماست. این درسته دوست عزیز..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
من نمیدونم چرا بعضیها منفی میدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
و خدا عقل و داده که ما هیچ ازش استفاده نکنیم و آکبند تحویل خاک بدیمش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
من هم موافقم. فقط خدا. آمریکا و جنود سرخش (منفی زن ها) هیچ غلطی یا ملطی نمی توانند بکنند. 33 سال است که آمریکایی ها می گویند: ایشاالله سال بعد تو تهران واستون می خونم.
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
اونایی که منفی دادن
با خدا هم بلههه!!؟؟
آخری عجب عکسی هست!
یعنی هر کی زیر چتر تک چشم باشه در امان خواهد بود؟؟؟!
من فکر میکنم اگر حتی این موضوع به این صورت که گفتین واقعیت داشته باشه، باز اثرات مخربش یک درصد اثرات پارازیتهایی نیست که از داخل کشور بر سر مردم داخل کشور گسیل میشه!
یادمه اون موقع راجع به خلیج فارس مسولین میگفتن جلبک قرمز آزاد شده اما دلیلش هارپ بود!
به نظر من هم هارپ بیشتر یک بلوف تبلیغاتی است تا واقعیت. مثلا گفته می شود هارپ عامل زلزله شیلی است. خب اگر واقعا آمریکا اینکار را میتوانست انجام دهد، در مورد ایران انجام میداد نه شیلی بیچاره
پاسخ ها
محمد
| Azerbaijan |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
کجای کاری برادر! کشوری مثل ایران برای آمریکا حیاتی هستش چون با عنوان کردن این نکته که ایران تهدیدی جهانی به حساب می‌آید کلی سلاح به همسایگان ایران فروخته و سود می‌برد.
کاوه
| Poland |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
در مورد ایران هم انجام میده
Reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
دوست عزیز آمریکا هیچ وقت برای یک بولوف تبلیغاتی همچین هزینه هنگفتی نمیکنه دوما برای آمریکا منافع مهمه نه انسان ها.زلزله های پی در پی چین و زلزله بزرگ هاییتی و... بخشی از آزمایش های امریکا بوده و این که چرا این کشور ها رو انتخاب کرده اینه که چون چین جمعیت بالایی داره تهدید محسوب میشه و در مورد هاییتی هم به نژاد پرستی آمریکا همه آشنایی دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
سلام دوست عزیز شاید الان در مراحل آزمایشی جهت پیدا کردن زاویه های تاثیرات این سلاح بر نقاط مختلف زمین باشند.هنوز کانون تاثیرات و چگونگی پاین امدن فرکانسها معلوم نیس
عطا
| Germany |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
خیلی ببخشید هاا.اگه بری و تاریخ زلزله های ایران رو نگاه کنی میبینی ک از سال 1377 یعنی همون سال تکامل هارپ زلزله های ایران دو برابر شده.
مثلا میخواهید بگویید که قدرت آمریکا خیلی زیاده؟
قبلانا که تکنولوژی ارتباطات اینقدر پیشرفته نبود، تبلیغات دروغین آمریکایی های دروغگو با قیلم های مرد شش میلیون دلاری، آقای اسکات، سوپرمن، سوپربوی و ... کارساز نشد. حالا با حرفهای سخیفی مثل جنگ ستارگان، هارپ و ... میخواهند به فهم و شعور مردم توحین کنند؟!
آقایان تابناکی و گردانندگان محترمش، شما چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
منظورت از توحین همان توهین بود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
دوستانی که مخالف این تکنیک هستند توضیح بدن دلایلی که باعث سوختگی یا مرگ دسته جمعی ماهی ها و بقیه مواردی که در عکسها گفته شده چیه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
توحین یا توهین!!؟
غلامرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
این "توحین" که گفتی یعنی چی؟
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
با سواد (توحین) ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
عزیزم توهین با ه دوچشمه . توهین
ناشناس
| Ukraine |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
فرق ایرانی احمق نادان اینه که به یه جمله توحین گیر داده فلانی چی کارده اونا از مغز استفاده میکنن شما هم فقط شاخ مجازی میشید اخرش هم هیچی نمیشید
اون کشند قرمز مربوط به چند سال پیش هم بی ربط به این ماجراها نبود
اوووووه یاد خاطرات 8 سال پیش افتادم
صبح بخیر تابناک ...خیلی به روزی
بسیار عالی است
تابناک. یعنی بگم خیییییییلی عقبی خیییییلی
تابناک حتی نکردی در کپی و پیست از wikipedia اون کلمات آبی رنگ رو مشکی کنی ها!
خدا رحم کنه به کسانی که قدرت و پول چشم و انسانیت را کور کرده .
لطفا به این بسند نکنید از طریق رسانه های تصویری مردممان را آگاه نمایید متشکرم
پاسخ ها
H
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
برو بابا!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اقا این چه حرفیه میزنید
میخواین مردم زود باورمون بگرخن.
واقعا چنين تكنولوژي مخرب در دست آمريكائيهاست . آيا اين تكنولوژي مخرب يا عملگراي مثبت در خدمت انسان واقعيت دارد . اگر چنين باشد كه حدود 50 سال است تحقيق در خصوص آن توسط دانشمندان شروع شده . ما كجا و اين جماعت كجا
از نظر مغز و اعصاب روی ما اثر ندارد چون ما در این زمینه واکسینه شدیم با امواج پارازیت خودمون
پاسخ ها
ming
| China |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
ei vallllll
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
تو دیگه چی میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ممنونیم . همه کارامون حکمت داره .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
گل گفتي...
ناشناس
| - |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
بابا دمت گرم، نکته بس ظریفی بود.
hadi
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
گوله نمک به تومیگن
یه بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
امریکا تا الان اگه میتونست کاری بکنه میکرد!!!!!!میترسن حالا هارپ هم داشته باشن بازم هیچن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
حرف نمیزدی کسی نمیگفت لالی. !!!
سعد
| United States of America |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
ای ول
Reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
هنوز به غیر از آمریکا هیچ کشوری راه دفاع از این پرتو هارو نمیدونه البته شاید روسیه هم بدونه چون روسیه هم مشابه این تکنولوژی رو داره
باز هم بگید امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند!!!!!
آقای علی آماریکا غلطه آمریکا درسته
تو عکس اخری تک چشم چی معنی میده...شما هم فراماسونر ها رو دارین با هارپ تبلیغ میکنین
چرا تیمی از جونان نخبه تشکیل نمی شود تا سد محافظی بر آسمان ایران قرار دهند
مواظب باشید نگیرنتون. چطور شد بعد از این همه نظری که شخصا می دادم و هیچکدام قابل انتشار نبود حالا شما خودتان اقدام کرده اید؟لذت ببرید از نظراتی که داده شده و ببینید که مردم چقدر ازاین سلاح مهلک بی خبرند. البته دراصل یک وسیله سنجش لایه های زمین است .
خدا رحم کنه به کسانی که قدرت و پول چشم و انسانیت را کور کرده .
علم دست غربه ما هم فقط كامنت گذاره الاف
از پارازیت هم بگین اگه جربزش رو دارید
ی زمانی قدرت هسته ای هم مورد شک بود هارپ وجود دارد درجنگ عراق آمریکا از آن استفاده شد و ارتش عراق را مات و سیستم های مخابراتی ان را از کار انداخت
عزیزان تمام این مسایل گفته شده صحیح است.زلزله هاییتی نباید از یاد کسی بره .اگه یادتون باشه بعد از ۲۴ ساعت نیروهای آمریکایی هاییتی را تصرف کردند . آیا دیگر اسمی از هاییتی به گوش شما رسید؟ما باید هوشیار باشیم که بتوانیم سلاحی از هارپ قویتر بسازیم
لطفا جدی بگیرید سلاح هارپ آمریکایی ها بر گرفته از ساز چنگ ایرانیهاست ( فرمول ریاضی و فیزیکش ) دلفین های سوخته خلیج فارس - زلزله بم و.... آیا تعجب نکردید بعد از گرفتن هواپیمای پهباد آمریکایی در خراسان پشت سر هم زلزله های خفیفی می آمد و ... تازه خلبانهای روس هم نسبت به این موضوع اعتراض کرده اند بهتر است جستجویی در اینترنت داشته باشید .
مگه نمیشه یک واکسنی برای مرض هارپ تهیه کنند بغل دست ما یک پارازیت پخش کنی است مال یکی از مراکز تازه رودکل بی سیم نصب کردن داره ما رو دیونه میکنه والله اگه این هارپ پیدا می شد می آمد این می گرفت خیلی خوب بود
جنگ روانی بهترین شیوه جنگه!
درود

ببینید دوستان از سال 1386 تا انتهای سال 1390 ما وارد دوره 4 ساله خشکسالی شدیم که علتش پدیده لانینا و مثبت بودن نوسان اطلس و منفی بودن نوسان اقیانوس هند بود .

اما اینکه آیا هارپ در طولانی کردن این خشکسالی ها نقش داشته بحث دیگریست که قابل بررسیست .

اما فراموش نکنیم در همین 4 ساله خشک ماه های پر بارش هم داشته ایم . پس اگر هارپ قصد دارد ایران را خشک کند پس چرا در آبان یا بهمن 90 ایران را پر بارش میکند ؟

پس ببنید اینها همه علت های طبیعی و دورپیوندی دارند .
آدم یاد داستان فرعون می افته که یه روز اداعای خدایی می رد و فکر می کرد همه اختیارها و قدرتها به دست اوست ولی...
تابناك جان!فكر كردي كشف جديدي كردي؟ اين پروژه چندين سال است كه در نشريات مختلف ،مورد بررسي قرار مي گيرد.از خواب بيدار شو عزيزم!!!!!
نیازی باین نیست
مرگ بر آمریکا
فقط به نفع خودشون کار می کنند و با ابداع سلاحهای جدید و تحریم علیه کشورها، بشریت رابه نابودی می کشانند.
عکس آخری اون تک چشم چپ رو زدید مربوط به شیطانه!
به نظر من اونا به بحث "تاثیر" در آب و هوا رسیده اند ولی به " کنترل " آب و هوا هنوز دست پیدا نکرده اند و هنوز در مراحل اولیه هستند
آمریکا از این تکنولوژی برای مبارزه برعلیه تغییرات آب وهوایی در کشور خودش استفاده کند تا هر از چند گاهی سیل و طوفان «ها را غافلگیر نکند
گرچه ادعاي بزرگي است ولي افرادي مثل من زود باور مي كنند و هرچه دليل
بر رد اين فرضيات بياوريد كار خودش را كرده و خودمان خبر نداريم بهتره اصلا در
نشريات عمومي منتشر نشود نشريات
علمي هم با توجه به ظرفيت رواني جامعه اين گونه خبرها را منتشر كنند
شاید به نظر خیلی ها یا بعضیها این اخبار ومقالات بلوف زنی یا تبلیغات باشه اما به نظر من با توجه به پیشرفتهای عظیم دانش امکان دستیابی به این تکنولوژی نیز بعید نیست اما فراموش نکنیم که یه روزی فرضیه گرد بودن زمین حتی در نظر دانشمندان ان زمان نیز یک چیز مضحک به حساب میامد.
اقا من یه کم معده ام درد میکنه ممکنه به خاطر هارپ باشه؟
خیلی مهم است که متغیرهای مرتبط و مخدوش کننده را بررسی کنید. تا جایی که میدانم مرگ پرندگان در اروپا و امریکا با آتش بازی که به دلیل یک مناسبت بوده اتفاق افتاده. میتواند به دلیل صدای انفجار و ترس و مرگ و یا از نور خیره کننده باشد.
این کتاب فکر کنم یک بیست سالی هست که ترجمه شده.
چرند محضه اینها ادعاهای کارشناسان روسی است و به هیچ وجه واقعیت ندارد. هارپ یک پروژه علمی تحقیقاتی در آمریکاست نه نظامی!
قربونت برم این هارپ چند سالیه اختراع شده یعنی انقدر از دنیا عقبی آقا تابی؟؟؟؟
من مدتي استكه سردرد دارم نميدانستم از هارپه.چطورميشه سرمون را از امواج آن حفظ كنيم.دائم بايد كلاه كاسكت سرمون بزاريم؟
ید الله فوق من ایدیهم
خشکسالی - کولاک وبرف - زلزله هم کارآمریاست
پس فردا میگن دریاچه ارومیه رو هم cia خشک کرده..ما که نبودیم
صبح بخیر
اگر اينها مي تونستند ايران رو تا حالا نابود كرده بودند
من خودم این مطلب و سال 88 خوندم
من کلی عقب بودم
الان به خودم امیدوار شدم که عده ای هم هستند که از من عقب ترن....
ولی خدایی الکیه ها
اگه واقعیت داشت الان کل ایران با خاک یکسان شده بود و آب از آب تکون نمیخورد
الکیه
خیالتون تخت
از لحاظ علم فیزیک امکان پذیر است. قبل از ساخت بمب اتمی هم خیلی از عوام بر امکان پذیر نبودن آن تاکید داشتند.
يعني اين هارپ از پارازيت بدتره يا فيلترينگ كه هر روزه رو اعصاب ما راه ميره
نه عزیز من این پروژه وجود داره و واقعی است. آمریکا اول اون رو ساخته و بعد از اون چین و روسیه هم نمونه هایی از اون رو ساختن.
لازم به ذکر هست که نمونه ای که روسیه داره ده ها برابر قویتر از نمونه آمریکایی اونه.
جالب بود مثل ایده آب پاشی برای کاهش آلودگی هوا
آخ سوختم
دوستان،اين فكر و نظريه هاست كه فردا رو مي سازن........اگه به يكي تو دوره باستان از ماشين ، هلي كوپتر، تلوزيون ....حرف بزني....ميگه شما ديوونه اي.

دوست دارم كشورم اين تكنولوژي رو داشته باشه.
یا درسته یا نادرسته اما اون چیزی که هر درست و نادرستی به حکم اون اجرا میشه گفته لا تهنوا ولا تهزنوا انتم الاعلون ان کنتم مومنین!
اووووووووه پسر یعنی از کلاشنیکف ما قوی تره
آقا دستشون درد نکنه
???????
تابناک عزيز اين شايعات و اخبار غير صحيح چيه که منشر ميکني ؟
این را به اطلاع بخش خبری بدهید که با کاهش نیروی ارتش آمریکا و انگلیس تا فروپاشی این نظام ها را برای مردم تحلیل نمودند متاسف آن ها از سال 1986 این کار را انجام دادند وسایر کشور
اسمشو بزارن هارتو پورت قشنگ تره
متاسفم متاسفم
يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ
مرگ کلاغ به دلیل رعد و برق-مرگ ماهی به دلیل شکوفایی جلبکی یا الودگی-مرگ سارها به دلیل اتش بازی و نورافشانی جشن-مرگ دلفین به دلیل امواج مزاحم رادار زیر دریایی ممکن است اتفاق افتاده باشد. همه را با هم جمع نبندید هارپ را تائید کنید.
همه چیزای نو اول باور کردنش سخته !خدا کنه اینا فقط یه دروغ باشه و گرنه زمین دیگه جای زندگی کردن نیست چون وقتی داری راه میری همیشه باید مواظب باشی یه"هارپ" نخوره تو سرت و جزغالت کنه!!!!!!!!!
هارپ مانند هارتپورت است بفکر نان باش که خربوزه اب است یعنی امریکا
همانند خر + بوزه میباشد
هههههههههههههههههههههههه!!!!!
4سال پیش این خبرو خوندم!!!!!!!!!!!!!!!!
تازه خیلی مفصب تر و همراه با چند تا فیلم و عکس های بیشتر
به نظر من احتمال اینکه این موضوع فقط برای ترساندن دیگر کشور ها و قدرتمند نشان دادن آمریکا باشه زیاده
سيار جالب بود.ا
نظرات را که می خوانم ، کاری جز افسوس و تاسف ازم بر نمی یاد.آخه تا چه زمانی می خواهیم خودمان را به خواب بزنیم و این تکنولوژی را به قول گفتنی افسانه و دروغ بنامیم. واقعا مثل اینکه بعضی ها قدرت درک این تکنولوژی درون مغزشان نمی گنجد.
با توجه به مقالات منتشر شده این پروزه به صورت یک طرح تحقیتاتی می باشد و چون نیاز به بودجه و تصویب در سنا امریکا دارند گردانندگان ان نیاز به تبلیغات نظامی گونه دارند
مرگ بر آمریکای جهانخوار
قبلن حرفش بود و چون عقلاني نبوده رد شده اما از نظر تئوري انجام پذيره!
ولي منابع معتبر جهاني اونو تاييد ميكنن!!
اين ور همه دعواها سر صلاح هسته ايه! در حالي كه اونجا دنبال راه هاي جديدن!!
در صورت بروز جنگ احتمالي ما هم با استفاده از موشك قاره پيما مراكز هارپ را هدف گيري و منهدم مي كنيم.
بعضی آمریکا را با خدا اشتباه گرفته اند.
اول اينكه خيلي عقبيد!
آره واقعا هارپ چیز بدیه اما مهمتر از هارپ هم هست دقت کنید به اطرافمون
از فارق التحصیلان دانشگاه آزاد و سهمیه ای های سراسری که تو تحریره سایت های دوزاری کار می کنن توقه اخبار علمی درست داشتن غلط است
خدا رو شکر این تکنولوژی دست ایران نیست
اخه شما که میگی دروغه
ما نيز مي بايستي با استعانت از پروردگار و دانشمندان جوان خودمان اين موضوع را نيز بررسي و در دانشگاههاي ما به صورت پروژه ملي بر روي آن كار شود
اگه چنین چیزی دست ما بود چی کار میکردیم؟احتمالا تو کشاورزی ازش استفاده می کردیم!×××
!!!!!!!!!
بنده دانشجوی دکترای مخابرات هستم.پایان نامه ارشد اینجانب در مورد بررسی همین پروژه بوده است.
همیشه چاه کن ته چاه هستش.
اگه واقعیت داره ایران باید خودشو برای مقابله با این سلاح آماده کنه و ضد هارپ درست کنه
شنیده بودیم آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه،
شما میگی زلزله هم کار امریکاست که؟!!!
امریکائیها حتی ماه هم نرفتن .. اینا بیشتر دروغ هالیوودی تا واقعییت
قربون هارپ از پارازيت خيلي بهتره
توی عکس آخری چشم دجال رو هم کشیده
یعنی منظورش مستقیما ربط فراماسونری به این قضیه است؟؟؟
به نظر من کاملا َ واقعیت دارد. شما در گوگل ارت کلمه HAARP راسرچ کنید بلافاصله مکان آن (آلاسکا) و حتی تصاویر آنتن ها نیز رویت میشود. از قدیم گفته اند تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها.
تا روي هر چي هارپ و هارپي كم كنند...!!!
چقدر خبر آپدیتی !!؟؟
نتیجه هارپ اه؟؟؟؟
ایران هم
حواسش باشه از حالا
دنبال این علم بره و یک گروه تخصصی برای مطالعه در این زمینه تشکیل بده. فردا دیر است.
نظرات را که می خوانم ، کاری جز افسوس و تاسف ازم بر نمی یاد.آخه تا چه زمانی می خواهیم خودمان را به خواب بزنیم و این تکنولوژی را به قول گفتنی افسانه و دروغ بنامیم. واقعا مثل اینکه بعضی ها قدرت درک این تکنولوژی درون مغزشان نمی گنجد.
نظرات را که می خوانم ، کاری جز افسوس و تاسف ازم بر نمی یاد.
ایول دارید میشه از اون اسلحه هارپ تون جای ما استفاده چون اینجا خدای خیلی سرده.
متوجه نشدم هدف شما از انتشار چنین اخباری در شرایط تهدیدهای علنی غرب علیه ایران چیه. شاید شما هم تصمیم گرفتهاین در مسیر جریان انحرافی برای تسلیم ایران به فشارهای آمریکا، جوسازی کنین و روحیه مردم را تضعیف کنین؟!
به گفته بسیاری از دانشمندان خارجی دانش مراکز نظامی آمریکا 20 تا30 سال از دانش روز دنیا جلوتر است
بسمه تعالي
با تحديد اروپا و آمريکا از تحريم نفت ايران و زمستان سخت در اروپا ترس به جان اروپائيها انداخته و اگر همين حالا ايران نفت را تحريم کند اروپا به خاک سياه خواهد نشست.
بابا اینا همش بولوفه.
بچه ها اصلا خودتونو ناراحت نکنید من خودم هارپم یعنی یه جورایی دارم روی هارپ کار می کنم !
من که همیشه تو اینترنتم این پدیده برام تازگی دارد.تابناک دست درد نکنه خوب بود
حاجی کمتر فیلم های تخیلی نگاه کن!
آمریکا
هیج
غلطی
نمیتواند
بکند...
امام خمینی (ره)
بعضی از دوستان میگن تائید نشده است و پرداختن به این موضوع بیهوده!!!ا
الهم عجل لولیک الفرج
منظور شما از زدن این خبر مشکوک علمی!!چیست؟اون هم در شرایطی که در اوج تنش با آمریکا قرار داریم؟
حق میگویئ تا حالا کسی تائید نکرده جان برادر وقتی کسی نمی فهمد که این موضوع هارب چیست چگونه میخواهد در باره ان نظر بدهد فقط کسانی که در این پروژه بوده اند میدانند که انها هم حرف نمی زنند
منم در موردش شنیدم حتی فیلمهاش رو دیدم و دارم وا قعا اگه اینجوری که میگن باشه خیلی خطر ناکه البته این پروژه در کل یه کار تحقیقاتیه ولی خطرناک که هست مثلا یه نفر فیلم گرفته بود توی خلیج فارس که در افق دریا به رنگ قرمز در امده بود زلزله سیچوان چین که اسمان به صورت هفت رنگ شده بود
خوبه كه نگفتي درياچه اروميه هم كار هارپه !!!
دقت کنید تاسیسات مربوطه رد گم کردن میتواند باشد در یادداشت قبلی گفتم انرژی برگشتی فقط در حد ماشه میتواند بعضا بالقوه های اماده را بالفعل کند
بابا شما رسانه اید یه کمی تحقیق هم خوب چیزیه
هيچ سلاحي نميتونه اعتقادات مردم را نابود كنه.
کاملا معلومه جیره خور آمریکا هستی
ومکرومکراله واله خیرالماکرین
نگرانی داشت اگر خدا نبود
ايم مطالب را از سايت هارپ كپي گرفتيد ومجددا اعلام مي نماييد حال هارپ يا هر سلاح ديگر فعلا آمريكا زير فشار زاييده لطفا اين مزخرفات را بيان نكنيد مي بخشيد خودم كامل روي هارپ تحقيق كردم در نهايت متوچه شدم تمام جنگ رواني است
؟؟؟؟؟
یا حضرت عباس ! این خبر رو 6 سال پیش خوندم ! چرا پرتی تابناک؟
یا حضرت عباس ! این خبر رو 6 سال پیش خوندم ! چرا پرتی تابناک؟
؟؟؟؟؟
باید بیشتر به جنبه روانی و ترسی که هارپ ایجاد می کنه دقت کرد، ولی از این واقعیت هم نباید بگذریم که حتما کارهایی در این زمینه در حال انجام هست و ممکنه به ثمر برسه، هر چند ممکنه سالها طول بکشه
باید بیشتر به جنبه روانی و ترسی که هارپ ایجاد می کنه دقت کرد، ولی از این واقعیت هم نباید بگذریم که حتما کارهایی در این زمینه در حال انجام هست و ممکنه به ثمر برسه، هر چند ممکنه سالها طول بکشه
تابی جون آخه چرا نظر یه فردی رو درج می کنی که نمی دونه هارپ وجود داره یا نه !
برادر این زلزله های نو در ایران و از میان رفتن انبار شهاب 3 و..........
مرك بر امريكا
سلام برهمه ایرانیان وطن دوست
نوشتن چنین مزخرفاتی روی وب سایت یک خبرگذاری معتبر وافعاً خجالت آوره، البته اعتبار شما رونمیدونستم تا چه حده که با دیدن این خبر کاملاً فهمیدم....
خوب پس دلیل زلزله و خشکسالی بی حجابی نبوده که بعضی ها می گفتند ! کار کار انگلیسی ها، نه ببخشید آمریکائی هاست
اي آقا حال دليل اين همه گراني و كمبود را فهميديم. حالا ريشه تمام مشكلات را فهميديم.
اي آقا حال دليل اين همه گراني و كمبود را فهميديم. حالا ريشه تمام مشكلات را فهميديم.
حالا نظریه رو رد کنیم؟!! ا
شما که با پارازیت فرستادن روی ماهواره ها همه رو سرطانی کردید ! این طوری نیست ؟ نه ؟
هارپ دروغی بزرگ بیش نیست
با توجه به شرایط کشورمان و ایجاد تهدیدات تصنعی دشمن این مقاله را می توان در راستای ایجاد ترس در امت اسلامی ایران قلمداد نمود
نگران نباشيد سرعت پيشرفت علمي دانشمندان ما با توكل وايمان به خدا از دشمنان بيشتر است البته اگر تقوي پيشه كنيم يعني ما 12برابر به سرعت در حال پيشرفت هستم وبا لطف خداوند مكر انان را به خودشان بر مي گردانيم
نگران نباشيد سرعت پيشرفت علمي دانشمندان ما با توكل وايمان به خدا از دشمنان بيشتر است البته اگر تقوي پيشه كنيم يعني ما 12برابر به سرعت در حال پيشرفت هستم وبا لطف خداوند مكر انان را به خودشان بر مي گردانيم
تابناك عزيز ! پس نظر اين حقير چي شد چرا منتشر نشد ؟ اين هم اعجايب هارپ لابد ؟
بارش جسد هزاران پرنده سیاه بال قرمز!!!!!!!!!
یعنی فقط برا این پرنده ها تو اسمون بودن
یا فقط دلفین ها تو دریا!!!!!!!!!
بابا جمع کنید
با سلام

خدمت تمامی مخالفان و موافقان این تکنولوژی فکر کنم 7 الی 8 سالی میشه که توسط اسرائیل ایجاد و آزمایشاتش هم انجام شده

با تشکر از تابناک
از این امریکای پلید هر چیزی بر میاد
ما هم هارپ داریم. طوفان طبس یادتون رفته؟!
اگر آنها میتونند حداقل به این چیز ها ی عجیب فکر کنند و مطرح کنند ما ایرانی ها میتونیم به پدیده های عجیب تر از این چیزها برای دفاع خودمون فکر کنیم. خدا هدایتمون میکند. در قرآن داریم بالای هر صاحب دانشی، دانشمندی است.(و فوق کل ذی علم عایم) ما منابعی داریم.
تنها کاربرد هارپ پروپاگاندا می باشد.
امريكا سلاحهاي خطر ناك بيشماري دارد ولي تقريبا همه آنها بلا استفاده است و فقط براي يك جنگ جهاني كاربرد دارد كه اميدواريم انشاء الله براي هميشه در انبارها خاك بخورد
هرکاری بگی از این بی...برمیاد
دستگاه جالبی است


من خیلی خوشم آمد
چرندی بیش نیست
آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
کاش بجای اینکه زمین شناسان در این مورد توضیح بدهند
لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
خبر خیلی قدیمیه چرا اینقدر دیر منتشر میشه؟
قدرت خداوند قویتر از هر هارپ است.امیدا به خدا
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.(امام خمینی)
به جاي اينكه به سمت هسته اي ميرفيم بايد روي هارپ كار ميكردند
بابا دروغه.همچین چیزی به هیچ وجه اثبات نشده.واقعا مضحکه
هرچی خیره پیش میاد...
سلام خیلی جالب بود................!!!!!!!!!!!!
باسلام من اولین بار اسم این سلاح را در کلاس جغرافی شنیدم وبرای تحقیق وارد این سایت شدم و وقتی نظراتتون را می خوندم واقعا برای خودم وتمام ایرانیان متاسف شدم
آمریک دست بردار هارپ چیه مردین بیاین رو در رو بجنگیم ببینیم کی پیروز میشه
آقای حبیب از کرج واقعا برات متاسفم که اینقدر خوابی...
بنام الله پاسدارحرمت خون شهیدان.
یادم با هیتلر نشسته بودیم این خبرو گوش
می کردیم
بروز باشید لطفا
ما هم میسازیم
امو راس میگن هرچیزی امکان داره البته من هنوز فکر میکنم داستانه
خیلی متاسفم برای آن هایی که از این سلاح استفاده می کنند واسم خودرا بشر متمدن و طرف دار حقوق بشر گذاشته اند* مطمئن باشند که خدا حساب همه ی ان ها را خواهد رسید*)
خیلی متاسفم برای آن هایی که از این سلاح استفاده می کنند واسم خودرا بشر متمدن و طرف دار حقوق بشر گذاشته اند* مطمئن باشند که خدا حساب همه ی ان ها را خواهد رسید*)
دوستان عزيز اون چيزي كه ما گمش كرديم راه دشمنيه.اگه آمريكا دشمن ماست بايد كاري كنيم تا او به ما محتاج باشد نه ما تا كي فقط بگيم مرگ بر آمريكا؟.
!!!!!!!!!!!!
شايد
سلام دوستان
هارپ از نظر ايجاد زلزله شايد عملي نباشد ولي از نظر ايجاد حفره و حرارت عملي ست 100گيگاوات قدرت راديويي و فركانس اتمسفري در پروژه هارپ اين كار رو ميكنه.كساني كه مثل من با امواج راديويي كار كرده اند بهتر درك ميكنند
هارپ درمنزل ایرانی هست درزایزکوچکتر مکروی پس بایدقبول کنیم این پدیدهوجوددارد
خاك بر سر اونهايي كه ميگن خوب كه چي؟ ...
آقا چرا نظر قبليمو نذاشتين تا مردم بيدار بشن؟
انشاا... خدا جوابشون رو بده که حتی با حیوونا هم رحم نمی کنن...
شما به تابناک ایراد میگیرین که چرا اخبار تایید نشده میذارین.
هارپ رد اولین بار دولت روس درست کرد ،
چه عجب در این مورد هم صحبت شد آفرین ولی تا کی باید موش آزمایشگاهی اینا باشیم که سناریو آخر زمان 2012 رو عملی کنن !!!!
ما ایمان داریم و خدا و 14 معصوم را و به این شایعات شیطان بزرگ که هر جوری می خواد خودشو بزرگ نشون بده کاری نداریم
مرگ بر آمریکا
کمعا
آيناز ياد باشه دلمو شكستي، خيلي منتظرت موندم ولي نيومدي منم رفتم آمريكا.
امیدارم ایران هم از این تکنولوژی بی بهره نماند.
مرگ بر آمريكاي جنايتكار ...
واقعا
واقعا
به تمامی اونایی که نظر دادن میگم این تکنولوژی کاملا واقعیت داره و میتونن از استفاده کنن
وقتی که ما خودمون با ارسال پارازیت روی محیط زیست و ایرانی ها اثر می گذاریم حتی حاظر به قبول این تاثیرات منفی هم نیستیم از آمریکایی ها چه انتظار.
چرا کارهای خودمون رو نمی گوییم
دریغ از یک سند ؟؟؟؟؟؟؟؟
آمریکا اگه بخواد میتونه بدون هارب هم حال ایرانو بگیره.البته یکم سخته.ما هم کار خاصی دربرابر ابر قدرت آمریکا نمیتونیم بکنیم
ترسيدممممممممممممممممم
اولا که همه اینا دروغه.دوما گیریم که راست باشه.آخه ما خدا داریم
ما هم باید یک هارپ بسازیم
سلام
واقعا که خبر خیلی مسخره ای هست من نمی دونم چطور عده ای در ایران اون رو قبول می کنند و اقدام به ارائه مطلب در این باره می کنند.
زلزله اذربايجان بنظرتون دليلش هارپ نبود؟
قبل از اتفاق افتادن زلزله نورهاي رنگي در ورزقان ديده شد بعدش زلزله اومد واله چي بگم من خودم ديدمش و نميخوام بگم كار هارپ بوده يا موشك يا هسته اي اما بايد نگران اين مسئله شد و بي تفاوت ازش عبور نكنيم
و هزار دست بود و هزاردستان و غافل از آنکه دست خدا بالاتر از همه ی دستهاست. « و یدالله فوق ایدیهم »
وحشت ناک
ای بابا.. این داستان که چند سال پیش ردشده بود!!!
عزیزم امریکا اگه چنین سلاحی داشت الان ایران رو هزار بار ویران کرده بود
برای بعضی از عزیزان متاسفم
اگر آمريكا اين قدرت رو داشت مطمنا به ايران و روسيه و چين لطمه جبران ناپذيري مي زد بس همه اينه بلوف است و تبليغات2012
شوخی بیش نیست
لطف کنید یکی که صاحب نظره بیاد نظر بده نظر شخصی خودتون فقط برای خودتون محترمه من که واقعا ترسیدم
اگه از اساتید بیاد نظر بده واقعا ممنونشم منو از این رعب خارج کنه
چاه كن به چاه مي افته
سلام من حدودیک ساله که دارم.درموردش تحقیق میکنم
سلام من حدودیک ساله که دارم.درموردش تحقیق میکنم
ما بایدبه این تکنولوژی دست پیدا کنیم
اراده خداوند قادر متعال بر همه ی اراده های ناتوان بشری ارجحیت دارد آمریکا پوشالی توخالی است. مرگ برآمریکا و اذنابش
یا صاحب الزمان مدد
یا صاحب الزمان مدد
وقتی انسان ازادانه زندگی میکند به خیلی دستاوردها میرسد اگر این ماجرا در مورد امریکا به طور صددرصد نباشد مسئله ی کمی هم نیست ما خیلی مشغولیم وبی تفاوت...
سلام خداوند متعال رو دست نداره اگه مصلحت بداند مکرشان را روی سر خودشان برمی گرداند
خليلی هم خوبه به جان نوشادخان من میترسم برای آينده ی زمين
هاء
بسم الله الرحمن الرحیم
یک سوال اگر آمریکا تونایی این را داشت بدون هیچ درنگی به ایران وکشورهای نفت خیز وکشورهای مخالفش حمله میکرد بااین توضیحات چرا به این کشورهاحمله نمیکند؟آمریکا هارپ را دارد ولی توانایی نابود کردن دارد.
چرامرگ حیوانات در3دهه گذشته به طور طبیعی بوده درحالی که به گفته(کاملا دروغ آمیز)خودشان هارپ در50سال گذشته شروع به اجرای این طرح کرده اند.
اینا همش خرافاته که زیاد گندش کردن شاید یه همچین چیزی وجود داشته باشه وری همچین قدرتی فکر نکنم داشته باشه
بای به فکر ساخت امواجی برای مقابله با صلاح انها باشیم
همه چیزدست خداست
علکیه مشتی امریکا از این چیزا نداره.
پروژه هارپ هنوز در مرحله تحقیقاته و به بهره برداری نرسیده
تا جایی که در مورد امواج الکترو مغناتیس و قطر کره زمین و قطر لایه يونوسفر دارم نمیخوام زیاد توضیح بدم ولی تا این حد بدونید که از قانون بازتاب و نزدیکی لایه یونوسفر به نسبت شعاع زمین انعکاس امواج بیش ار 2000کیلومتر نمیتونه برسه و آمریکا 2000کیلومتری خودشو میتونه هدف قرار بده نه آسیا رو
در ضمن آنتن های آلمیونی 360 تایی اون حجم انرژی رو نمیتونن ارسال کنن خیلی از نظریات منتشر شده در مورد هارپ بیشتر به تخیل شبیه تا نظریات علمی چون محاسبات ساده رعایت نشده
علم رو نیگا
از نظرمن اين يك تلاش لاوي صهينويست است كه نفوذگستردي دارند در مقامات بالاي سياسي ونظامي امريكاكه ملت هاي را زير سلطه خود دراوردنداگر چنين نباشدچه احتياج است كه به اين سلاحه مرگ باردست بزنند
به نظر من چیز عجیبی درست کردن اما ایمان به خدا چیز دیگریست
اگه امريكا فكر ميكنه با امواج هارب ميتونه ايران رو تحديد كنه كاملا دراشتباهه چون ملت ايران ايماني دارن كه خيلي قوي تر از اين امواجه.درضمن امريكا هيچ وقت نميتونه به ايران بزرگ حمله كنه چون از ايران ميترسه
اگه امريكا فكر ميكنه با امواج هارب ميتونه ايران رو تحديد كنه كاملا دراشتباهه چون ملت ايران ايماني دارن كه خيلي قوي تر از اين امواجه.درضمن امريكا هيچ وقت نميتونه به ايران بزرگ حمله كنه چون از ايران ميترسه
اینا همه دروغ اگه امریکا هارپ داشت تا علان جهان گرفت بود!؟
بعدم اگه داشت دیگه نیازی نبود از ایران بترس !!!!!!
1.آمریکا هارپ داره ما هم داریم
وای!!! ما هم بای دست بجنبانیم . اگر ما به عرصه های علوم جدید و نا شناخته پا بگذاریم مطمئنا از امریکا بهتر خواهیم بود
با سپاس فراوان در صورت امکان این مطلب را برای بنده به طور کامل ارسال نمایید . متشکرم
با سپاس فراوان در صورت امکان این مطلب را برای بنده به طور کامل ارسال نمایید . متشکرم
Ufdehry
Ufdehry
با سلام و تشکر ویژه از اطلاعات واقعا مفید،بی زحمت برای اشنایی بیشتر با این پدیده منابعی را معرفی کنید ،با نظر به اینکه دانشجوی برق مخابرات نیز هستم.
مر
سلاح شگفت اور وخطرناکیه
مر
اهای ایرانی سلاح ضد هارپ رو پیدا کن
نگران نباشید در زمینه نسبت به آنها قویتریم هیچ علطی نمی تونه بکنه ماآمریکا زیر پا میگذاریم خودمان بهتر ازآنها هستیم
به قول استاد اودوی غیر ممکن غیر ممکنه !
سلام و درود بر شما خالی بندان عزیز.آمریکا خیلی بهتر از شما می داند که این صلاح کشنده است.هیچ کس نباید این ها را باور کند.مگه کشکه؟این هم از دروغ هاست که معلوم نیست کار کیه.مگه نوستروداموسسسسسسسسس را یادت نیست.مرتیکه ی احمق!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
سلام ازاينكه اين اطلاعاتودراختيارمردم ميذاريد ممنون
مر
فکر نکنم که ایران بتواند در مقابل این سلاح ها مقاومت کند
کدام یک از حر فا تون قبول کنیم خدایش سر در کم شدیم
یکی از رادار های ایران هم به اینصورت کار می کنه
آمریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه
جالب بود. نظرات و طرز برخورد افرادم جالب بود اما نباید بزرگ نمایی کنیم با این حال هم امریکا جرات حمله نمیکنه پس حتما یه چیزی هست حتما قدرت ایمان از هارپم بیشتر دیگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟
کاش پیشرف های خودمونم ببینیم کاش خودمونو دسته کم نگیریم
کاش........
دگجكچج
كئلا
دگجكچج
كئلا
لطفا کسایی که پس از اختراع رادیووتلویزیون دنبال موجودات داخلش ووجودشیطان وجن میگشتن . وهمه چیز روبه امورماورایی وخداخواسته واین دنیا واون دنیاومسایلی ازاین دست نسبت میدن ومغز کوچکشون یارای تجزیه تحلیل مسایل خیلی پیش پاافتاده وسهل الهضم رونداره
متاسفانه بايد بگويم با تحقيقات بسيار زياد اينجانب در مورد هارپ كه حدود يك سال است شروع شده ، اين سلاح چيز بسيار پيش پا افتاده ايست...
سلام چند وقته توشهرما مرگ ومیر جنین زیاد شده
همه اش دروغ است هارپی یا هورپی در کار نیست اگرچنین قدرتی داشتند طوفان های خودشان را کنترل می کردند.
لطفا نظرات دانشمندان .معتبر درباره هارپ را درسایت جویا شوید.متشکر 
لطفا نظرات دانشمندان .معتبر درباره هارپ را درسایت جویا شوید.متشکر 
امر امکانی هست ولی باتید تلاش کرد تا مقابله مثل کرد و بشریت از این اضطراب نجات داد
جنگ
سلام من یه بوشهریم.بعداززلزله روستای شنبه تاحالا چیزی حدود200تا250پس لرزه اومده وکوه مندکه به اندازه یک ساختمان4تبقه ودکاملا به زیرزمین رفته.تازه تعدادزیادی سوراخ هایی باقطرحدود50CMروزمین تشکیل شده
ما که یک هارپ قویتر و واقعیتر به اسم احمدی نزاد داریم
همه اینا که می گین درسته . کار بدی هم کردن ولی از یه دیدگاه دیگه باید بگم آفرین به این همه نبوغ و هوش. مغز آدم عجب چیزیه بابا . کاشکی منم می تونستم کمکی به پیشرفت علم بکنم ، اینا همش تکنولوزیه . همه چیز دست خود بشره حتی بلایای طبیعی ... من حاضرم برای پیشرفت علم نابود بشم حتی اگف غیر انسانی باشه .
کل این امکانات یک نوع فضای مجازیست
یعنییییی چی ی ی...... امریکای فضول
فقط همین یدالله فوق ایدیهم بر کل غلط های امریکا واسرایل هر کی دیگه بس.
مسخرست اینا همش جنگ اعصاب و روانه
انشاءالله که یه حرف مفت بیشتر نیست,چون اگه آمریکا این علم رو میداشت تا همه رو نوکر خودش کرده بود.
اینکه دارن رو پروژه هایی مثل هارپ و توپ مغناطیسی و اینجور چیزا کار می کنند شکی نیست ولی بتونن زلزله ایجاد کنند. اصلا به علم نیاز نداره ، کافیه از "منطق خودتون" استفاده کنین . هارپ میتونه به نقطه ای در نهایت 10000 متر مربع پرتو انرژِی مغناطیس به زمین ارسال کنه . ولی تو یک زمین لرزه حداقل جابجایی 15000000 متر مربع پوسته زمین داریم . پس هم علمی هم منطقی امکان پذیر نیست .
این اسلحه بی خودی است
کاش ما هم بیشتر می فهمیدیم . کشور جهان سوم که باشی باید نظراتمون هم در همین سطح باشه . تا ما دنبال این بودیم که اول با کدوم پا بریم توالت ....
به نظر من این هم توطئه ی خود امریکایی هاست با این کار میخوان خودشونو بزرگ جلوه دهند
شانس اوردیم دست ایران نیست وگرنه دنیا رو به فلاکت میکشیدن
شانس اوردیم دست ایران نیست وگرنه دنیا رو به فلاکت میکشیدن
به جاي بد و بيراه گفتن به اونا بياييد هارپي قويتر بسازيم و من اينكارو ميكنم
سلام آن هایی که میگویند هارپ علکی است و اگر آمریکا واقعا میتونست این کارو بکنه با ایران میکرد برن در سایت آپارات سرچ کنند
به نظر من واقعي يا غير واقعي امريكايي ها به فكرن تا كشور مارو نابود كنن.
آخی آخی آخی
باید ما هم به این فناوری پی ببریم و از آن در مقابل دشمن همانند خودشان استفاده کنیم
با سلام.از مثلث برمودا چیزی میدونید.اخرش چی شد.شک ندارم اینم مثل همونه.با تشکر از مطالب خوبتون.اما بعضی چیزا باید فقط تو ذهن ادم بمونه.برا خودش تحقیق کنه.اوکی بای
سلام.امروز1نفر فرد آگاه در مورد پدیده ی هارپ برام توضیح داد.به نظرم کاملا منطقی وعلمی هستش وبا علم فرکانس ومغناطیس و فیزیک وشیمی جور در میاد.عزیزی که گفتی این طرح توسط انگلیس رد شده تو باید بدونی که انگلیس با آمریکا دستاشون تو یک کاسه هستش واین طرح یک سلاح خطرناکه وانگلیس هیچوقت تعصب آمریکا رو به دنیا نمیده واین سلاح مخالف حقوق بشره.کاش در خدمت بشر بود.موفق باشید
به نظرم تکنولوژی نگران کننده ای است باید بشتر درباره اش اندیشه کرد.
درسته نمیشه پدیده هارپ رو به این راحتی قبول کرد اما آمریکا درحال گسترش سلاح های لیزری است وباید قبول کرد که هر کاری دلشون بخواد انجام میدن.
باسلام جالب بود.نباید هیچ احتمالی را نادیده گرفت حتی یک درصد.ای کاش دانشمندان صلح طلب برای دفاع از انسانیت راه دفاع در برابر آن راپیدا کنند ومکر شیطان بزرگ را بر سر خودشان بریزند.به امید پیروزی اسلام.ونابودی شیاطین.یا مهدی
درسته
قبل از آمریکا شوروی سابق سیستم sura را با توانایی خیلی بیشتر از هارپ در سال ۱۹۸۳ تکمیل کرده
همش خالی بندی
ما که 8سال با کل جهان جنگیدیم و پیروز شدیم حالا امریکاییها هارپ دارن داشته باشن ما همون خدای قادر وجبار رو داریم
من خودم مهندس it هستم ولی این چیزارو اصلا قبول ندارم.
درست 1سال و 9ماه پیش داشتم مثه همیشه 3شنبه شب ها با داداشم چت میکردیم
(8سال پیش برا ادامه تحصیلش در رشته برق به آمریکا رفت، همون جا هم موندگار شد)
"دارم رو یه پروژه در رابطه با ذخیره انرژی کار میکنم" این آخرین حرفی بود که ازش شنیدم و بعد ارتباط قطع شد و ازش هیچ خبری نیست.
سلام من پیشنهاد میکنم فیلم metal tornadoرو حتما ببینید .دقیقا درباره هارپه . این هارپ اصلا سلاح نیست . یه وسیله تولید برقه. دوستان عزیز یه کم تحقیق کنید بهتره
البته روسیه و اتحادیه اروپا هم تاسیسات مشابه هارپ رو دارند. اما به نظرم بر همگان مطالعه و اطلاعات در این زمینه و زمینه های مشابه ضروریه.
لطفا مردم را نترسانید
لطفا مردم را نترسانید
.از اول تا 13 اذرماه حدود320 زمین لرزه در منطقه خانفین عراق.قصرشیرین رخ داده است(واقعه ای بی سابقه).
باسلام
ما هم قویترش را داریم.
یقین بام بلیه وگرنه گاز ان چا نیمیترکونه
هیچ غلتی نمی کنن
این یعنی قدرت مطلق امریکا
امريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند
اي بابابعضي ها هم هي ميخوان القا كنن كه آمريكا فاقد قدرتهاي خاصه اگرهارپم الكي باشه اين شيطان قدرتهاي زيادي داره
مرگ بر آمریکا
درود به همه...بادید گفت این تکنولوژی 30 سال مخفی بوده...
خاک تو سرشون با این هارپشون ؛ خاک تو هارپشون با این سرشون
اینقدرموج توکشورماهسته مثل موجای گرانی
ایران باید فکری برای این قضیه بکنه چون واقعاً جدیه
پس مرگ و سوختن دلفينها و پرندگان و...را چي ميگيد
سلام. ای خدا هیفففففففففففف
چرا ایران نمیتونه یه چیزی درست بکنه که
همه انگشت به دهن بمونن
چرا هر چیزی اونا درست میکنن پیش ما بزرگه ولی سلاح های ما پیش اون ها هیچ چیز نیست.
من میترسم.اگر ده درصد همهی اینا حقیقی باشه چی؟

دوست عزیز اونا ایران رو سالم میخوان با همه ی ذخایر ومعادنش به خاطر همین شیلی رو عراق وپاکستان رو میزنن اما ایران رونه
من میترسم.اگر ده درصد همهی اینا حقیقی باشه چی
مثل این میمونه که بخواین با دنده یک در یک مسابقه سرعت شرکت کنین ... ایجاد امواج هارپ انرژی خیلی زیادی میخواد و اصلا به صرفه نیست
اگر هراتفاقی در سیاره ما رخ دهد.فراگیر خواهد بود .کشورهای مدعی خود در همین سیاره هستند وبه این امر واقف اند. هیچگاه کاری به ضرر خود انجام نمی دهند.ثانیا هر علمی تا زمانی سکرت باقی خواهد ماند.این فرهنگ بد اگر بخواهد انجام شود.روزگاری بر علیه خودشان اقدام خواهد شد.
سلام من به این موضوع اعتقاد دارم اب و هوا بهم ریخته یه اتفاقهایی داره تو کره زمین می افته چشمهاتون رو باز کنین
الیس الله بکاف عبده...
آیاخدابرای بنده اش کافی نیست؟
سلام. من فارغ التحصیل رشته زمین شناسی هستم. ترم سه که بودم با پدیده هارپ آشنا شدم.
شيطان بزرگ فعلا غلط ميكنه و دودش به چش ما ميره!!!
آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه! :|
آقا يا خانم كجايي ....
همين الان از اين تكنولوژي تو خود ايران استفاده مي شه....
افرادي كه تو مسابقات رباتيك شركت كردن مي دونن...به عنوان منبع تغذيه (ديگه از باطري استفاده نكنن)
حالا شما بگيد توهم زدييد...
والا همین پارازیت ها از 100 تا هارپ بدتره...!
سلام
همونطوری که آیت الله خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران فرمودند،آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه،ما با صلاح ایمان تو دهن آمریکا میزنم
مرگ بر امریکا مرگ بر اسراعیل مرگ بر جهل
از اين همه علم و تلاش براي به زير آوردن چرخ نيلوفري لذت ببر .هرچند ممكن است در جهت منفي بكار رود اما واقعا پيشرفت علم آنها قابل تقدير و تحسين است
با سلام

اگه امریکا این صلاح را داشته باشه هیچ کشوری قادر به ایستادگی دربرابر امریکا را ندارد به جز چین المان شوروی همین بقیه کشور های دنیا نابود میشود
امریکا اول خودش گریبانگیر دردسر شده نمدونه چکار کنه از همه بیچاره تره
ما،اونا
ما،اونا
مشکل آمریکا اینه که کشور های دیگه رو برای خودش یه تهدید میدونه در حالی که خودش داره تهدیدی برای کره ی زمین میشه اگر کمی بجای ادعای حقوق بشر به فکر خدمت به بشر بود از این انرژی مهم برای نجات انسان ها استفاده می کرد.از این انرژی میشه برای کنترل آب شدن یخ ها و جلوگیری از خسارات آتشفشان ها و آتش سوزی جنگل ها و...استفاده کرد ولی متاسفانه آمریکا دم از انسانیت میزنه ولی به فکر استعماره
مشکل آمریکا اینه که کشور های دیگه رو برای خودش یه تهدید میدونه در حالی که خودش داره تهدیدی برای کره ی زمین میشه اگر کمی بجای ادعای حقوق بشر به فکر خدمت به بشر بود از این انرژی مهم برای نجات انسان ها استفاده می کرد.از این انرژی میشه برای کنترل آب شدن یخ ها و جلوگیری از خسارات آتشفشان ها و آتش سوزی جنگل ها و...استفاده کرد ولی متاسفانه آمریکا دم از انسانیت میزنه ولی به فکر استعماره
منم باورم نمیشه.... ولی یه بابایی داشت تعریف میکرد میگفت شبی که بم زلزله شد من با ماشین نزدیکای ارک بم بودم و چون کارم باید شبانه انجام میشده تو اون حوالی بودم ناگهان تو اسمون یه موجی رو دیدم قرمز رنگ که مستقیم به ارک برخورد کرد و لرزش عجیبی بپا کرد و ارک و با خاک یکسان کرد یه لحظه فک کردم قیامت شده...این شخص هیچ سوادی نداشت و وقتی تعریف میکرد فقط حاج و واج نگاش میکردم چون اون چیزی از هارپ نمیدونس ......
این که از هارپ برای چه مقاصدی استفاده میکنند?
هیچکدام از شما توانایی تحلیل این موضوع رو ندارین

ههههههههههههههه
هیچکدام از شما توانایی تحلیل این موضوع رو ندارین

ههههههههههههههه
قران:فسدالبروالبحربماکسبت ایدی الناس.
خشکی ودریا بواسطه عملکردمردم دچار
فسادت شده است.
ایشالا خودمون به زودی یکیشا میساریم
اگه خدا بخادش امريكا هيچ غلطي نميتوند بكند
آیا دانشمندان ما دنبال این مهم 5 سال تحقیق کرده اند تا مردم را از سردر گمی نجات دهند.
???????
نظرات کاربران چقد خوبه. حیف هارپ که بخاد شماها رو تلف کنه
و خداوند بهترین مکر کننده گان است
با هر کسی مکر وحبله کنند با خدا نمیتوانند
توکلت علی الله
بنظر من یک جای کا میلنگه چرا تمام کشورهای اطراف ما بارندگی دارن ولی ما زمستان یک بارندگی داریم این طبیعیه ؟؟؟
من این نظر اخریو قبول دارم
لطفا عموم مردم از وجود این سلاح اگاه کنید.باباتودیگه کی هستی امریکا....
پروژه هارپ ، توهین به شعور مردم جهان
سلام علمی من بهتون اثبات میکنم که امریکا این قدرتو داره امریکا دشمن نیست دوسته
سلام. استاد ماهم سر کلاسمون در این باره صحبت کرد. به نظر من امریکا اینقدر سخیف هست که برای رسیدن به اهدافش هر غلطی بکنه.
عجبا چه چیزا ساختن
حتما آمریکایی ها دیگه بهش نیاز ندارن که اطلاعاتش رو لو دادن
این یک مسله بسیار مهمی است زلزله بم و طوفان تهران آزمایش های هارپ در ایران است که ایران به این تکنولوژی دست یافته درسته بعضی از کشور ها آنرا تکذیب کرده اما واقعیت دارد
اگر چنين چيزي واقعيت داشت آمريكا لحظه اي درنگ نميكرد اگر آمريكا يك در صد مطمين بود كه كه ميتونه ايران رو بزنه شك نكنيد كه اون بوش جنايتكار لحظه اي درنگ نميكرد
بچه ها هارپ واقعیت داره ولی اگه قدرت امواجش رو زیاد کنند میتونه زمین لرزه هم ایجاد کنه
همه اینها نشان دهنده قدرت بی منتهای پروردگار است که نشان های آن در قرآن امده اگر کمی در آن دقت داشته باشیم حتما متوجه می شویم
آقا ما هم می خوایم
هارپ حق مسلم ماست
چیه این انرژی های ده مده مثل هسته ای
چرا ما رو این چیزا کار نمی کنیم
ویالن ش رو می سازیم صبر کنید
جزییات یک سیستم میتواند کل یک سیستم را تغییر دهد
منفجر شدن تاسيسات نظامي ايران در زير زمين در چند سال پيش نزديك تهران هم يكي از اثرات همين پروژه هارپ هستش كه توسط آمريكا و اسرائيل و از طريق آسمان انجامش دادند.
همش الکی برای ضعیف کردن روحیه ایرانیا و پایین اوردن ارزش اتم و........
همش حرف مفته.شما نگران نباشید.
اين نظریه رد شده،،،،باور نکنید
چه میشود کرد به راستی نکند دوره ی آخر زمان شده
هارپ واقعیت دارد.
???????
زلزله رودبار هم دقیقا هارپ بود
الان 4 سال گذشته. بازم همون نظر رو دارید؟ 4سال خشکسالی رو ندیدید؟ ندیدید که بعد از توافق وسط تابستون سیل اومد؟ آیا همه اینا اتفاقی هست؟
در تعجب هستم
به نظره من ممکنه حقیقت داشته. باشه چون چه بخایم چه نخایم چه قبول کنیم چه نکنیم امریکا قدرتمندترین کشور جهان از هرلحاظی ک فکرشا بکنیم هستش
آخرین عکس مقاله خیلی جالبه
تک چشم روی چتر و
فردی ک روی هارپ ایستاده
و خون و خونریزی
سلام
این تکنولوژی از لحاظ علم فیزیک منطقیه و با عقل جور در میاد . وقتی برای هر کدام از اون انتن ها انرژیی برابر با یک مگاوات مصرف میشه چنین چیزی بعید نیست
درواقع میشه گفت مسیر استفاده از انرژی اتمی یا سلاح اتمی تغییر کرده و این انرژی عظیم هسته ای تبدیل به امواج مغناطیسی میشه و بی سر وصدا و بدون هیچ انفجاری مورد استفاده قرار میگیره
سلام
این تکنولوژی از لحاظ علم فیزیک منطقیه و با عقل جور در میاد . وقتی برای هر کدام از اون انتن ها انرژیی برابر با یک مگاوات مصرف میشه چنین چیزی بعید نیست
درواقع میشه گفت مسیر استفاده از انرژی اتمی یا سلاح اتمی تغییر کرده و این انرژی عظیم هسته ای تبدیل به امواج مغناطیسی میشه و بی سر وصدا و بدون هیچ انفجاری مورد استفاده قرار میگیره
هیچ چیز غیرممکن نیست
هیچ چیز غیرممکن نیست
آیا واقعا چنین چیزی مثل هارپ واقعیت دارد؟من که باورم نمیشه حقیقت داشته باشه و به احتمال زیاد شایعه و کذب میباشد.مگه میشه اینجور پدیده ای وجود داشته باشه.اگه مطمءن شدید که واقعیت داره به منم خبر بدهید البته با منبع موثق
شاید هارپ واقعیت دارد وگرنه در تابستان سیل چرا میاد.
امریییکا هیش گلتی نمی تونه بهکنه
وا الله به خدا
امریییکا هیش گلتی نمی تونه بهکنه
وا الله به خدا
علم باعث بوجود اومدن هرچیزی میشه ولی اونایی که ازنظر علم سطح پایینی دارن نمیتونن درک کنن که واقعیت داره
دادا این امریکا اگه همچین چیزی داشت جلوی سیل و توفان هایی که تو کشور خودش میاد رو می گرفت!!!
سلام عليكم
ما نباید علم را نادیده بگیریم ولی سوال اینجاست که خود آمریکا هم مشکلات ناشی از بارندگی دارد
ایران از لحاظ جغرافیایی دقیقا نقطه ی مقابل آمریکاست!
مسافت خیلی دوری داره .... و اثرات هارپ رو ایران امکان نداره !
مگر اینکه کشور های دیگه این کار رو با ایران انجام بدن !
نطر دهندگان که ا این موضوع را تقض میکنند بلایای اتفاق افتاده را که بامدرک فیلم وگزارشاپ و عکش وهمچنین مشاهدات عیینی وپخش ان توسط رسانه ها دیدیم .

چه نظری در این رابطه دارید؟
درود بر ملت . بازم بگید مرگ بر آمریکا
درود بر ملت .
دست بردارید آقا .
اینا همش چرت و پرته فکر میکنن ما با این چیزا میترسیدم هه
لعنت خدابردشمنان اسلام
لعنت خدابردشمنان اسلام
تا وقتی خدا با ماست صلاح های عجیب که بسازند هنوز بچن نترسید ای عزیزان یعنی استغفرالله قدرتشان بیشتر از خداست نترسید خدا با ماست فقط یه یا علی میخواد یا علی مددی
همه اش اثر پارازيت است
اینم یه دروغ بزرگ دیگه است مثل سفر به ماه که آمریکایی ها در دورانی که چیزی نمونده بود از نظر اقتصادی متلاشی بشن با ساخت یک وئدیو و جمع کردن ثروث های پراکنده دنیا به عنوان زندگی بشر در سایر کرات خودشون رو نجات دادن .بابا اگه اینا از این هنرا داشتن کل دنیا رو گرفته بودن تا حالا و نیاز نبود لشکر کشی کنن به خاورمیانه برا دو تا بشکه نفت و انرژی های طبیعی. ههههه
اینو در نظر داشته باشین که تا حالا هر برنامه ای که با علم سرو کار داشته باشه و اختراع بشه از اختراعات یک ایرانی است
اگه هارپ درست باشه نظرتون در مورد خشکسالی شدید در کالیفرنیا و طوفانهای شدید چیه ، توهم طوطئه
بابا این قدیمی مال خیلی وقته
2الی3بار آمریکا زد ایران م یه جورایی جلوشو گرفت
چرت و پرته
فکرتون رو مشغولش نکنید.
اگه آمریکا همچین چیزی داشت خوب جلو طوفانهایی که هرسال چنتا ایالتش رو داغون میکنه رو میگرف
اگر امريكا مي تونست چنين قدرتي داشته باشه چرا كاري نمي كنه كه جلوگيري كنه از اين همه طوفان و گردبادو سيل توي مملكت خودش ؟ بيخودي خبراي غيرواقعي ندين ومردم را به وحشت نندازين لطفا
شایعه پیش آمده سال 2004 میلادی، بسیاری از محافل علمی و حتی سیاسی رو مشغول خود کرد ولی فیزیکدانانی که پروژه کرن رو طراحی کرده بودن این نظریه رد کرده بودن.
از ادمیزاد هیچ چیز بعید نیست
اگر این خب صحت داره . چرا آمریکای فکری به حال طوفانها خودش نمیکنه
واقعا اطلاعات کاملی بود من اطلاع کاملی نداشتم....با این وضعیت باید گف فقط خدا به دادمون برسه...
چرا آمریکا جلوه آتش سوزی در جنگل هاش نمی گیره چرا جلوگیری نمیکنه از توفان های مخرب چرا......
این موضوع ابعاد بسیار بزرگتری دا ره لطفا با مطالعه بیشتر نظر بدهید
اگرواقعا اینطورباشه پس اینهمه بلایای طبیعی مثل طوفانهای شدید درامریکامثل طوفان آلفا...یعنی خودامریکاایجادش میکنه!!!؟
اگر واقعا حقیقت داشته باشه،خیلی عجیبه.
واقعا چنین تکنولوژی وجود داره؟
دوستان غیر ممکن غیرممکن است
با توجه به اینکه ما ایرونی ها فقط یک متر جلو تر رو میبینیم قطعا قدرت های برتر علمی فن آوری دنیا صدها سال جلوتر را میبینند و اگه تکنولوژی هارپ برا همچین استفاده هایی باشه ...نه ایرونیا بلکه اروپا زودتر از همه مانع این تکنولوژی و سد راه امریکا خواهد بود
آنچه که در ذهن شما غیر ممکن میاد هیچگاه فکر نکنید ممکن نیست ما تنها به اندازه علممون میتونیم تصور کنیم.
مرگ بر آمریکا
واقعا متاسفم. جهل و نادانی در اینجا بیداد میکنه .
ما هم باید پیشرفت کنیم مسئولین حمایت کنن
ما هم باید پیشرفت کنیم مسئولین حمایت کنن
بهتر است اشتباه فاحش در اطلاع رساني در سيل اخير را به گردن راز و رمز و قدرتهاي عجيب و غريب دول غربي نيندازيم آمريكا اگر چنين قدرتي داشت تا بحال ايران را باخاك يكسان كرده بود ... ما در زمينه حوادث طبيعي ضعيف عمل مي كنيم طبيعت را تخريب مي كنيم ساختمانها را در حريم رودخانه ها مي سازيم و پوشش طبيعي را تخريب مي كنيم و حاصل آن تجاوزها و بي مسؤليتي ها همين حوادث ناگوار است قدري منصف باشيم و اشتباهات خود را بپذيريم و سعي در جبران گذشته داشته باشيم
در مورد تاثیرگذاری بر روی جریانات جوی و آب و هوا قابل درک است ولی در مورد لرزش دادن شدید در حد زلزله در داخل زمین خیر، چون به انرژی خیلی زیادی نیاز است تا بتوان احتمالا لایه ای را حرکتی داد. ولی روی گسلهای زمین می توانند انرژی اعمال کنند.
در مورد تاثیرگذاری بر روی جریانات جوی و آب و هوا قابل درک است ولی در مورد لرزش دادن شدید در حد زلزله در داخل زمین خیر، چون به انرژی خیلی زیادی نیاز است تا بتوان احتمالا لایه ای را حرکتی داد. ولی روی گسلهای زمین می توانند انرژی اعمال کنند.
در مورد تاثیرگذاری بر روی جریانات جوی و آب و هوا قابل درک است ولی در مورد لرزش دادن شدید در حد زلزله در داخل زمین خیر، چون به انرژی خیلی زیادی نیاز است تا بتوان احتمالا لایه ای را حرکتی داد. ولی روی گسلهای زمین می توانند انرژی اعمال کنند.
واقعا دمشون گرم ما هزارو چهارصد سال از اونا عقب تریم
اگر بشه یه ایستگاه هارپ در یزد بزنی که مرتب باران بیاد چه میشه عالیه
اغا خواهشن بگيد اين پارازيت ها رو نفرستن
بخاطر همينه شبكه منوتو ما قطع شده
اه
مرگ بر امريكا
استجیر بالله
بنده در زلزله رودبار بسیاری از نشانه های هارپ (قرمزی و مشتعل شدن آسمان _ بادهای فوق العده شدید و ... ) در ساعات اولیه زلزله به چشم دیدم ....که اون موقع هیچ دلیل علمی قانع کننده ای نداشت از نظر مشابهت با زلزله های واقعی .
خدایا تو خودت اینقدر قدرت داری که آمریکا رو به زمین بزنی
خنده داره
گرداوری واقعا عالی است اما قابل تامل برای ما که همه چیز را میدانیم ولی هیچ اختراعی نداریم
چیز عجیبی نیست ازاین احمق مخلوقات,دنیاچنان پیشرفتی میکنه که بوسیله همین امواج افکار ملتهارو میخونند,درضمن اگه من ازاحمق استفاده کردم صرفابخاطرمخرب بودن این نوع تکنولوژی ست امثال هارپ واون مرتیکه نوبل بااون سلاحهای شیمیایی
چرته زیاد توجه نکنید
ببینید این امریکایی های کثیف توی کار خدا هم دست بردند هرچند که این چیزها واقعیت نداره لعنت بر آمریکا
چه میشه کردراهکاربدید نه شعار
اگه هارپ بیاد ایران میریم پیشوازش هارپ گیر کی میاد تو این هیری ویری
مثل گاوی که سامری ساخته
در زمان خودش یک تکنولوژی بود و عاقب این خدا بود که پیروز شد
به نظرم در مورد شعور مخاطب دچار توهم شده اید .یعنی سیل هفته پیش ربطی به کوتاهی مسولان محترم ندارد و تنها آمریکا مقصر واقعیه رخداد های طبیعی است واقعا که .....
وقتي كه براي اولين بار انسان تونست از جو عبور كنه و به كرات ديگه دست پيدا كنه ! براي كمتر كسي قابل باور بود !
همين موبايل و اينترنت براي مردم 20 سال پيش ايران به هيچ عنوان قابل باور نبود !
اين ها همه معجزات بشر هستند !
بشري كه تونسته از علمش استفاده كنه !
نه بشري كه سرشو توي برف كرده و چشمشو بروي حقايق بسته و خودشو در خرافات محبوس كرده !
يادمون نره كه انسان جانشين خدا بر روي زمينه !
و روح خدا در انسان دميده شده !!!
پس انسان را دست كم نگيريد !
.
.
ولي انسان و قدرت هاي جهاني نبايد ازين قدرت خدايي خوشون سوء استفاده كنند !
و اب رو بروي همديگه ببندند !
انسان قرن 21 بايد بتونه با مذاكره و تفاهم و تعامل با هم نوع خودش رفتار كنه !
بدور از تعصب و ارتجاع و البته فرقه گرايي !!!!
ما انسانها همه از ذات پاك خدا بوجود آمديم و هيچ برتري به همديگه نداريم !!!
دل هامونو پاك كنيم!
و همديگه را دوست بداريم !!!
خدا يارتون !!!
وقتي كه براي اولين بار انسان تونست از جو عبور كنه و به كرات ديگه دست پيدا كنه ! براي كمتر كسي قابل باور بود !
همين موبايل و اينترنت براي مردم 20 سال پيش ايران به هيچ عنوان قابل باور نبود !
اين ها همه معجزات بشر هستند !
بشري كه تونسته از علمش استفاده كنه !
نه بشري كه سرشو توي برف كرده و چشمشو بروي حقايق بسته و خودشو در خرافات محبوس كرده !
يادمون نره كه انسان جانشين خدا بر روي زمينه !
و روح خدا در انسان دميده شده !!!
پس انسان را دست كم نگيريد !
.
.
ولي انسان و قدرت هاي جهاني نبايد ازين قدرت خدايي خوشون سوء استفاده كنند !
و اب رو بروي همديگه ببندند !
انسان قرن 21 بايد بتونه با مذاكره و تفاهم و تعامل با هم نوع خودش رفتار كنه !
بدور از تعصب و ارتجاع و البته فرقه گرايي !!!!
ما انسانها همه از ذات پاك خدا بوجود آمديم و هيچ برتري به همديگه نداريم !!!
دل هامونو پاك كنيم!
و همديگه را دوست بداريم !!!
خدا يارتون !!!
راست یا دروغ این خبر را نمیدانم ولی آنچه مسلم است وضعیت جوی کره زمین در سی سال گذشته بسیار بدتر شده است،
درهمین مدت کم رودخانه های زیادی خشکیده اند ودیگر از آن بارشهای گذشته خبری نیست،
کاش ماهم به جای هزینه کردن در مسائل جنجالی پول مملکتمان را صرف تحقیقات وپیشرفت علم وتکنولوژی های مفید میکردیم وبرای نجات کره زمین وحفظ آن برای آیندگان هزینه میپرداختیم، نه...
لازم به ذكر است كه ایران خود سالهاست که به دانش بارور سازی ابرها دست پیدا کرده و بالای ده سال است که عملا انجام می دهد
هارپ صحت داره نباید نشت و گفت خدا کاری کن از ما حرکت و حرکت از خدا یاری
اگه ما با خدا باشیم هیچ چیزو هیچ سلاحی نمیتونه بر ما اثر ساز باشه فقط کافیه که باهم اتحاد داشته باشیم.
چه نظرات ارزشمندی
در جهان اتفاقات طبيعي ميافتد كه نبايد دچار اشتباه شد و الا انقراض دايناسورها را هم بايد از هارپ دانست و سيل تجريش سال ٦٦هم توسط آمريكاست
دقیقا معتقدم که به هیچ عنوان نمیتوان اختلال در شرایط جوی انجام داد بجز اگه ایران بخواد بتونه
سلام رفقا
دانستن اين مسائل چيزي رو عوض نمي كنه.
صدمه هارپ از صدمه مدارك ليسانس و ارشد بيكار خيلي كمتره
با هارپ زودتر مردن بهتر از يه عمر غصه خوردن خرج و مخارج تحصيل بي نتيجه است.
هارپ مارو به ديدار خدا مي بره براي درددل كردن و.....
زياد تو فكرش نريد...
من مرگ با پرایدو ترجیح میدم
من ازتوضیحات علمی ان مطلع نیستم امانوشته های دیگرکابران راخوندم بنظرمیرسداین هم یکی دیگرازابزارهای ارعاب کشورهای قدرتمندجهانی برای دیگرکشورهاست تابدین وسبله سلطه خودرابیشتربنمایش بگذارند
اگه واقعا این سلاح هارپ رو داشت. چرا اینقد دنبال مذاکرات بود اینهمه ترسوواهمه از ایران ودنبال تعطیلی مراکز هسته ای هست اینم بلوف جدیدشه که مردم رو بترسونه,خنده ام میگیره از این همه ساده لوحی آمریکا دست خدا بالاتراز همه دستهاست,
بابابیخیال مگه آمریکا از خدام بزرگتره ول کنید این چرت وپرت هارو که آمریکا میگه که ازخودش یه خدای ترسناک بسازه بیخیال این چرندیات .میخان مردم مارواحمق فرض کنن
ولی ثابت کنید ازاین خبرانیست
بابابیخیال مگه آمریکا از خدام بزرگتره ول کنید این چرت وپرت هارو که آمریکا میگه که ازخودش یه خدای ترسناک بسازه بیخیال این چرندیات .میخان مردم مارواحمق فرض کنن
ولی ثابت کنید ازاین خبرانیست
مطالب واقعا مفید بودند .
تیم های تحقیقاتی آنها (آمریکایی ها) به غیر از هارپ روی خیلی از پروژه های دیگر مخفیانه وآشکارا دارند کار میکنند و پیشرفت به دست می آورند مثل توپهای الکترو مغناطیس یا همان ریل گان ها و یا پروژه نامرئی کردن اجسام و انسانها که در میدان جنگ بسیار کاربردی است،فناوری نانو، پروژه گداخت هسته ای و استفاده آن در تجهیزات نظامی ، موشک و تسلیحات مافوق صوت،اسلحه لیزری و دیگر موارد که جزء اسرارنظامی آنهاست ،ماهم باید هرچه سریعتر در این عرصه ها وارد عمل شویم و فاصله خود با آنها را کمتر وکمتر کنیم ،نه مثل صنایع خودروسازیمان با رفتن چند شرکت خارجی صنعت خودروسازی و قطعه سازیمان بعد از گذشت چهل پنجاه سال هنوز نتواند طراحی و تولید داشته باشد و وابسته باشد که لازمه آن غیرت و ارق ملی و تلاش خستگی ناپذیر است
وای خدای من پس دیگه امریکامارومیخوره بدانیددست خدافوق همه قدرتهاست
از این امریکای دم بریده هرکاری برمیاد.
علم ودانش خداوند بي پايان ولايتناهي است
وبشر(چه شياطين وچه غيرشياطين)باتلاش وكوشش ميتوانند تا حدودي كه خداوندقدرت وتواناييش را به بشر داده به آن برسد ونوع استفاده از آن بستگي به ايمان واعتقادبشر به خداوند ونگرش بشر به اين جهان هستي ودنيا وعالم آخرت وجهان عقبي دارد .
وخداوندبعنوان خالق جهان هستي وهمه مخلوقات بعد ازخودش ،علم مطلق وتسلط كامل را فقط به ائمه معصومين عليهم السلام داده است ودرحال حاضر بعد از خداوند امام زمان (ع) سلطان وپادشاه جهانيان وآسمانها وافلاك وكائنات و...است تا انشاءالله خداوند اجازه ظهور به ايشان عنايت فرمايد وجهان را پراز نور وعدالت وشادي وبندگي و..نمايدوعمر شياطين به پايان رسد وجهان به دست صالحان ومؤمنان اداره گردد.اللهم عجل لوليك الفرج
آمریکاست دیگه
ماامریکا را زیر پا له میکنیم اآمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند
اگه هارپ واقعا چنين تواناهايي داشت امريكا جلو طوفان هاي پر خسارت تو كشور خودشو مي گرفت
با سلام ایا کسی اسم موج کوب شنیده فکر نکنم!
خب حالا ایده ساخت سلاح موج کوب چی کسی به فکرش رسیده! من!
همه شما میدانید بمب اتم چی هست و چه خسارتی و مرگ میری یا بهتر بگم نابودی کامل به وجود میاره.خب ایا جنگ افزاری کسی به فکرش رسید که مثل بمب اتم باشد ولی مثل بمب اتم نباشد بسازد!
ایا میشه با موج جلوی زمین لرزهای بزرگ را گرفت ؟
ایا باموج میشه حفاری زمین را انجام داد.نه بصورت فولاد فقط موج؟
ایا میدانید با موج می شود زمین لرزی مثل بمب اتم ساخت ولی موج میکروبی نیست!
ایران هم اینو داره خیلی هم پیشرفته است به طوری که ما بعد از امریکا در رتبه دوم هستیم .این تکنولوژی فقط برای اب و هوا نیست .امریکا بوسیله هارپ در ایالت ننگرهار افغانستان کاری کرد که در یک مدت معین فقط دختر به دنیا میومد.شاید در اینده بتونیم سرطان رو در چند ثانیه ریشه کن کنیم.ایران از لحاظ علم فیزیک خیلی قویه فقط به خاطر دانشگاه های فیزیک خوب .موفق باشید
به نظرتون این بدتر دارن؟ اکه دارن از دم
خرافاته
خداوندا عاقبت ما (مسلمین) را ختم به خیر بگردان....
الهی آمین ...
واقعا اين خبر راسته که میگن علت کمبود بارش برف و باران و خشک شدن دریاچه ها در ایران به خاطر هارپ میباشد.یعنی جنگ از طریق آب و هوا؟؟؟
سلام
دوست عزیز
ما وبلاگ و گروه و نیز کانال تلگرامی داریم که در مورد دروغ های بزرگ و آنهم با ادله علمی بحث می کنیم
ما پراید داریم واسه مردن خب بقیه هم یه وسیله ای داشته باشن که خلاص بشن از این همه کثیفی سیاست
ای بابا از مرگ .هی ترسید که من بترسم این زنده کی یک عمانت است از طرف الهی پس خوب بد هر انسان دست خودش است
مرگ و زندگی از طرف خالق یگانه تعین میشود . این دانشماندان که در پای تخریب انسان ها است و در پای از بین بردن حیوانات بی زبان و پرنده های معصوم است خداوند آنها را به جزای عمال شان برساند الهی آمین
امریکا با این شایعه ها میخواد قدرتشو نشون بده که مثلا من این قدرتو داریم .امریکا باید گاهی به تاریخ رجوع کنه من به یکیش اشاره میکنم 0طوفان شن در طبس
جالب بود و به نظر غیر ممکن هست اما باید یادمون باشه هیچ غیر ممکنی وجود نداره و اون غیر ممکنه که غیر ممکنه اما با توجه به این سیستم خب راه آسونی برای stopکردنش وجود داره چون 7 اختراع جهانی داشتم به فکرم رسید سادس از بین بردنش.....
ای ایرانی ها ی با غیرت و همیشه در صحنه سلام
، هارپ راسته ، و باورش برا ما سخته چون مطالعه روزانه ما ۱ دقیقه است
ما هنوز اندر خم یه پرایدیم ،خوب معلومه که باور نمیکنید هارپ چیه
به نظرمن بهترماهم شروع به تحقیقات کوچک وبزرگ ازمایشی دراین رابطه بزنیم ویاازکشورهایی مثل روسیه که احتمالاهمچین انتن هایی روساختن اطلاع بگیریم .یابطورازمایشگاهی کوچک امتحان کنیم.یه چیزدیگه ایی که بنظرم اومداینه که رادارها یا ماهوارهامونوتجهیزکنیم وردپای این نوع فرکانس رودراسمان سراسرایران بگیریم اگه هارپ بتونه باعث خشکسالی ویاهدایت ابرهابشه ماهم میتونیم توقسمت ورودی هوای پرفشاراون روهدایت کنیم به اسمان مرکزی وبیابانی وباعث نجات ازخشکسالی بشیم.یه سوال دیگه که به ذهنم میرسه ازسی سال پیش این خشکسالیهابطورعجیبی شروع شدوچرابیشترشون سمت خاورمیانه ایران هندعراق عربستان هست
در جواب دوست عزيزي كه ميگه هارپ يك بلوف تبليغاتيه بايد بگم دستيابي به تكنولوژي هاي روز دنيا مهم ترين ركن احاطه كشورهاي ابرقدرت بر دنياست اگر همه مردم افكارشون مثل شما باشه ما هميشه هميني كه هستيم ميمونيم
شنیدم که احتمالا زلزله بم کار هارپ بوده البته نمیدونم درسته یا نه
امیدوارم این خبر درست نباشه و اگر هم حقیقت داشته باشه پس ما باید بیشتر تلاش کنیم تا تکنولوژی ای رو بر ضد سلاح هارب بسازیم. ان شا الله
ومکر مکرالله وخیروالماکرین
ملت خودوتونو زدین به خواب یا خوابین پروژه هارپ واقعیت داره وخیلی اتفاقات افتاده
مغذ خودتونو کار بندازین نه اینکه وا بندازین
من واقعا دچار سردرگمی شدم از یه طرف پیش خودم میگم امریکا به قول خودشون ۵۰ساله داره رو این پروژه کار میکنه،اون زمانی که ما هنوز تو کف تلویزیون بودیم اونا داشتن موشک به فضا میفرستادن و کامپوتر ها و موبایل هارو اختراع میکردن پس شاید سالهای سال طول بکشه که ما هارپ رو اصلا درک کنیم،باور کنیم که دنیا به همچین تکنولوژی دست پیدا کرده،،،،اما از یه طرف هم شاید واقعا یه تبلیغ مغرضانس،اخه اگه هارپ واقعا توانایی کنترل شرایط جوی زمین رو داره و میتونه باعث بلایای طبیعی بشه یا از بروز اون جلو گیری کنه،پس چرا جلوی این همه طوفان سخت و مخرب و اتش سوزیهای جنگلهای امریکا در اثر گرمای هوا ووووو،،، رو نمیگیره؟نمیدونم چی بگم،از این بشر دو پا هرچی بگی بر میاد
متاسفم که همیشه به جای فکر کردن دنبال دشمن میگردیم و دشمن ساختگی را قدرتمند و بزرگ میکنیم
با سلام
خدمت اون دوستانی که میگن این واقعیت نداره عرض کنم هیچ چیزی از دست بشر دور نیست و آمریکا از این کارا زیاد میکنه مثلا تو جنگ.جهانی دوم یک کشتی رو غیب کرد میتونید برید تحقیق کنید
خدمت اون کسانی ک میگن ایمان قویتر از سلاحه و آن شاعلله هیچ اتفاقی نمیفته هم بگم که خدا بهتون عقل داده گفته ازش استفاده کنید نه اینکه بشینیم و بگیم خدا بزرگه
حرف اخرمم بگم که متاسفانه ارتش و سپاه ایران فقط رو حوزه موشکی کار میکنن رو چیزای دیگه نه
از مغز های ایران هم استفاده نمیکنن جالبه بدونین از سیصد و خورده ای کارمند ناسا بزرگترین مرکز علمی
فقط 200 تاشون ایرانی آن
ولی متاسفانه کشور برای جوونا ارزش قاعل نمیشه
برجام هم که عزت ما ایرانیارو آورده پایین و سرعتمون رو تو حوزه هسته ای خیلی کم کرده و از نظر من اصن لغو کرده
اما مسعولین هیچوقت به فکر نمی افتن
هارپ یک خالی بندی علمی است. بنابراین تا 2030 نگرانش نباشید.
یعنی واقعیت هم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام بشر در علم در تمام زمینه ها پیشرفت زیادی کرده و هیچ دلیلی وجود نداره اگه در موردی تمام تلاششو بکنه بهش نرسه اگه دویست سال پیش به کسی می گفتی می تونی با یه نفر اون ور کره زمین حرف بزنی و ببینیش به هت می گفتن دیونه اما حالا این قضیه یه چیز معمولیه به نظرم اگه پروژه هارپ به قدرتی که میگن هم نباشه اما با توجه به هزینه و وقتی که صرفش کردن می تونه بشه و اگه یه درصد هم احتمال داشته باشه به عنوان سلاح ازش استفاده کنند این کارو میکنن
سلام دوحالت بیش ترنداره ازاونجایی که امریکاکشوری است که از راه شایعه پراکنی وتشویش اذهان عمومی اهدافش روپیش می بره(مث انداختن یه سفینه غلابی فضایی تومکزیک برا ترسوندن اونها)پس تعجبی نداره که اینهایه بازی با روان مردم باشه یا اینکه چون امریکا عادت داره اهداف خواسته ها وکارهایی روکه دراینده می خوادانجام بده ازقبل به تصویر می کشه باز این یه آماده سازی ذهن ها برای انجام این کاره ولی مطمئنا اگه به این تکنولوژی به طورکامل دست پیداکرده بودن لحظه ای برای سوءاستفاده درنگ نمی کردن اصلا شاید این براشون حتی درحد یه رویادراینده باشه
به نظر من هارپ چیزی نیست جز یک ترانزیستور خیلی خیلی ..... بزرگ که پایه های آن از جنس امواج الکترو مغناطیس همدوس شده توسط فناوری میزر (مازر) و لایه های نیمه هادی P و N آن همان لایه های جو زمین می باشد که امواج گسیل شده را یه جورائی؟ درسطحی خیلی خیلی ... گسترده تقویت می کند نگی نگفتم
ملت تاحالا از خودتون پرسیدین ک چرا طوفان هایه تورنادو و غیر در سمت غرب و رسیده ب کرده در سمت شرق ک سونامی هایه شدید رخ میدع ولی در مرکز اوراسیا همچین چیزایی نداریم؟؟؟تاحالا پرسیدین ک چرا بندر عباس خشک سالی اومدع حالا واسه چی؟هواپیمایی ک سال 70زدن رو با همین امواچ هارپ زدن و وانمود کردن با موشک زدیم هر کاری از کشور امریکا بر میاد چرا دولت ایران همه وقتشو گذاشته رو نیرویه نظامی چون ک زیر از چیز هایی خبر دارع ک ملت خبر ندارن
شما سلام نیاز ندارید من با تحقیقاتی که کردم فهمیدم این سلاح نیست بلکه یه تحقیق علمی کسایی مثله تو ميزارن تو سایت تا مردم رو بترسونن.اما جایی هیچ نگرانی نیست مثل همین پروژه رو روسیه هم داره .باور نکنید که میتونه زلزله ایجاد کنه تو کار خدا هم دخالت نکنید.زنده باد ایران.
سلام دوستان
سلام دوستان
سلام مشکلی نیست ایرانم هرچه لوله اب داشتیم برده
موشک درست کرده می فرستیم امریکا اگر هم تمام شد چهار تا اخوند تولوله می کنیم می فرسیم امریکا تا خواهرشون بگاد
معلوم نیست واقعیت داره یانه ولی این نورهایی که میگن چند نفری دیدن تو آسمون موقه زلزله.شاید از اون باشه خدا داند
من که همه چیروباوردارم نه درباره تکنولژی بلکه به عذاب الهی
من که همه چیروباوردارم نه درباره تکنولژی بلکه به عذاب الهیخداخودش درهرمرحله ای مورد امتحان قرارمیدهد.قیامت روخودانسان به وجود میاره
این نظریه از جهتی مانند جنگ کهکشان علیه روسیه هسش از نظری میتوان انرا از نظر علم عملی کرد.....
دوستان عزیز هارپ چ واغعیت چ دروغین کاری از منو شما بر نمیاد اگه خیلی احساس مسعولیت در قبال کشورتون دارید تحقیقاتتونو بیشتر کنید،و سعی کنید اول کشورتونو جلو تر از اون خودمونو درست کنیم. هنوز احترام گذاشتن ب یکدیگرو بلد نیستیم،بعد اومدیم در مورد چ چیزایی نظر میدیم
احتمالا علت دوره های یخبندان در گذشته و نابودی دایناسورها بااون عظمت و جدا شدن قاره ها از همدیگه و چسبیدن بعضی از خشکی ها به همدیگه و نابودی دریای مرکزی فلات ایران و زیر آب رفتن آتلانتیس و .... همه مربوط به هارپ بوده که از میلیون ها سال پیش پیگیری می شده.
شاید شیطان و عواملش دارای قدرت هایی باشند مانند ایجاد زلزله، ایجاد بیماریها، تغییرات آب و هوا و ... همچون داستان حضرت ایوب که با زلزله فرزندانش را از بین برد یا در جسمش بیماری افکند ولی جایی که لطف خدا باشد تمام افسون های شیطان بی اثر است.
یک آرایه از آنتن های عظیم. کاربردی تداره جز تمرکز تشعشع در یک نقطه از فضا. تککوژی خیلی پیشرفته ای نیست. نمیدونم چرا بعضی ها میگن امکان نداره. اگه کسی کمی علم الکترومغناطیس و آنتن داشته باشه این رو تایید می کنه.
خالی بندیه- تبلیغات و ترسوندن مثل بشقاب پرنده-
سلام نظرخاصی. ندارم
وقتی میگن یک کشور ابـــــــر قدرته یعنی همین ....
به نظر منم زلزله های اخیر خیلی مشکوکه چون تو چند جای متفاوت داره اتفاق میفته شرغ و غرب و شما و جنوب کشور همه با هم یدفه گسلاشون فعال شده خوب معلومه یه کاسه ای زیر نیم کاسست.بخصوص ک لبنان عملا ازاد شده و داعش عملا پاکسازی شده و فعلا تمرکز ایران ازاد سازی فلسطین از دست رژیم اشغالگره اسراییل هست صد در صد امریکا تو چنین موقعیتی ساکت نمیشینه .بخصوص ک امریکا تو همه ی دوره ها ثابت کرده دشمن درجه یک ایران هست
عالی بود
ای کاش مرحوم انیشتین رحمه الله علیه ترور نشده بودند و الان حضور داشتند. تا تمام این مسائل هارپ که بقول دوستی ضارپ رو بیشتر برای عوام مردم توضیح میدادند .
اونهایی که میگن بیخیال انقدر بزرگش نکنید همش خالی بندیه چون خود خارجی ها گفتند دروغه ،ولی من به شما سند میدم انهایی که کرمانشاه هستن از زلزله به بعد بیماریهایی مثل سرگیجه حالت تهوع استفراغ دردهای شکمی وضعف وناتوانی پاها وعفونتهای چشمی سردرد وافسردگی آخر چرا باید دروغ بگم اسمم هست
هارپ هیچ کابردی در ایجاد حوادثی مانند زلزله ندارد و این موضوع از سوی کسانی مطرح میشود که قصد دارند امریکا را توانمندتر از انچه هست نشان دهند
هوا گاز جنبش های مولکولی برف نمیاد در دانش پژوهش ها مسله دما
برف ربت کائن مولکول
اقا پجوهش علمی میخواهد که نداری...
هوا گرم میکنی ...گاز انسلین براد بباره
کربن دفع کن
هوا گاز جنبش های مولکولی برف نمیاد در دانش پژوهش ها مسله دما
برف ربت کائن مولکول
اقا پجوهش علمی میخواهد که نداری.....برو گردو بخور
هوا گرم میکنی ...گاز انسلین براد بباره
کربن دفع کن
هوا گاز جنبش های مولکولی برف نمیاد در دانش پژوهش ها مسله دما
برف ربت کائن مولکول
اقا پجوهش علمی میخواهد که نداری...
هوا گرم میکنی ...گاز انسلین براد بباره
کربن دفع کن
...از نظم نابارش به هارپ پی میبرید
ینی میخاید بگید این مزخرفات رو باور میکنید؟

منو که بیشتر یاد مزخرفات جنگ ستارگان رونالد ریگان میندازه
شما رو نمیدونم
امریکا توانایی انجام هیچ غلط زیادی رو نداره
از ابتدا دانشمندان و فیزیکدانان کوانتوم ای هم که روی شکافت هسته کار میکردن که البته عموما ما فقط انیشتین رو میشناسیم و بقیه که روی تغلیظ اورانیوم و...کار میکردن هیچکدوم حتی تو فکرشان نمی گنجید که شکافت اتم بجای دهها پوسته و غشای یک راکتور خیلی راحت وسط دوتا شهر انجام شه و صدها هزار نفر نه که بسوزند ذوب شدن. عموما دانشمندان نه اولش نه تا انتها نمیدونن از یافته هاشون سیاست مدارها کجا استفاده میکنند ولی سیاستمدارها حدی و مرزی برای استفاده از دانش ندارند برخی مطالب در مورد هارپ که هایلایت ترینشه و میگه انرژی هزاران برابر بمب های هیروشیما و ناکازاکی....شوروی تو جنگ سرد ساخت و البته امریکا و الان هر دو در زراد خانه های اتمیشون دارند بمبهای الان همجوشی هسته ای هست یعنی دقیقا انفاقی که در سطح خورشید میفته انجام میشه و هر کدوم از این بمب ها هزاران برابر بمب هیروشیما قدرت دارند و یدونشون برای نابودی حیاط حتی تک یاخته ای برای هزاران سال در کل زمین کافیه فقط نمیدونم چرا هزاران دارن و غیر خیلی کشورهای دیگه ....
اینک که سیل های ویرانگر در قسمت عظیمی از کشور را بعد از سپری شدن مدت زمان زیادی از خشک سالی در بر گرفته ، و سرمای شدید در بخش دیگری از کشور کشاورزی را به نابودی کشیده و خسارات سنگینی به زیر ساخت های کشور وارد آورده و همزمان هجمه سنگین در پی این رویدادهای غیر معمول بر علیه حکومت ایران دارد اعمال میشود بازهم کسانی میتوانند از غیر نظامی بودن این تاسیسات سخن بگویند !؟ آیا این رویدادها پس از خروج امریکا از برجام و اعمال سنگین ترین فشارها بر اقتصاد کشور توجیه دیگری به غیر این دارد که امریکا هدفش در بن بست قرار دادن ایران دارد تا تسلیم شود . تهدید ترامپ مبتنی به تهدید ایران که هیچ کشوری تابحال تجربه آنرا نداشته معنی دیگری نیز میتواند داشته باشد !!؟
سلام
زلزله بزرگ در پارلمان امریکا ..حقوق بشر است باید بریزد تا تنش داشته باشه...لندن
سلام
زلزله بزرگ در پارلمان امریکا ..حقوق بشر است باید بریزد تا تنش داشته باشه..
لندن...
شیر بخر ان قد جور نکن...
اخر شپش میتونی ارزیابی کنی
سلام
زلزله بزرگ در پارلمان امریکا ..حقوق بشر است باید بریزد تا تنش داشته باشه..
لندن...
شیر بخر ان قد جور نکن...
اخر شپش میتونی ارزیابی کنی
ممنونم بابت تحقیقات دقیقتون.
ماایرانیهاانقدمذهبی وکثافتیم که نمی‌خواهیم هیچی روباورکنیم به جای این چرتوبرتهابایدعقلتوبه کاربندازی
بابا بشر اگه اینم بسازه هیچی نیست در برابر خدا اگه راست میگیم دستگاه هی بسازید ماه بکنه دو نصف که نمیتونه بابا ای مردم ما یک تیکه غبار هستیم تو این عالم
هارپ رو بسازید و ایران رو از خشک سالی نجات دهید
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی