بازدید 2969

ادامه بی وقفه آبرسانی به مسکن مهر شهر پرند

کد خبر: ۲۲۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۰۶ 01 February 2012
مشکلات اجرایی به سرعت در حال حل شدن است و موانعی که در سر برقراری انشعاب آب، برق و فاضلاب وجود دارد، بزودی از بین رفته و انشعاب‌های مذکور نصب خواهد شد.

وزیر نیرو گفت: عملیات آبرسانی به پروژه مسکن مهر شهر پرند در استان تهران بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، مجید نامجودر جریان بازدید وزیران نیرو و مسکن و شهرسازی از پروژه مسکن مهر شهر پرند، با تاکید بر لزوم تسریع در پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر، گفت: در انجام چنین پروژه‌های بزرگی، اولویت بندی با توجه به اهمیت موضوع می‌بایست در دستور کار قرار گیرد.

وزیر نیرو با اشاره به بازدید از زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر پرند، افزود: در هنگام اجرای پروژه‌های مسکن، به وجود آمدن مشکلات اجرایی خارج از برنامه امری طبیعی است که با درایت و تیزهوشی و خلاقیت متخصصان اجرایی قابل حل خواهد بود.

نامجو ادامه داد: مشکلات اجرایی به سرعت در حال حل شدن است و موانعی که در سر برقراری انشعاب آب، برق و فاضلاب وجود دارد، بزودی از بین رفته و انشعاب‌های مذکور نصب خواهد شد.

وزیر نیرو با بیان اینکه تا پایان سال جاری، هشت هزار واحد مسکن مهر درشهر پرند به بهره برداری خواهد رسید، ادامه داد: در نشستی که با انبوه سازان داشتیم، توافق شد عملیات اجرایی مربوط به انشعاب‌های آب، برق و فاضلاب در طول مسیر تا محل مشترک توسط انبوه سازان انجام شود.

وزیر نیرو ضمن کم‌نظیر خواندن پیشرفت این پروژه‌ها در مدت ۹ ماه، گفت: مشکلی خاصی در اجرای آبرسانی به واحدهای مسکن مهر شهر پرند نداریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر