بازدید 23042

شرايط اعطاي ارز دانشجويي اعلام شد

وي با بيان اينكه وزارت علوم در زمينه اعطاي ارز، روزانه به 250 نفر خدمات ارائه مي‌كند، تصريح كرد: براين اساس به ترتيب اولويت ثبت‌نام، به دانشجويان ارز ارائه مي‌شود.
کد خبر: ۲۲۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۹ 31 January 2012
معاون بورس و امور دانشجويان خارج سازمان امور دانشجويان وزارت علوم گفت: دانشجويان ايراني خارج از كشور طبق مقررات ارزي بانك مركزي كه در سايت اداره كل امور بورس وزارت علوم اعلام شده است مي‌توانند ارز دانشجويي دريافت كنند.

حسن مسلمي نائيني در گفت‌وگو با «ايسنا» در خصوص نحوه دريافت ارز براي دانشجويان ايراني خارج از كشور، اظهار كرد: دانشجويان پس از ثبت نام در نشاني الكترونيكي http://nesha.msrt.ir  و تعيين بانك مي‌توانند به صورت اينترنتي از زمان دريافت ارز خود مطلع شوند كه در اين زمينه به دانشجويان و خانواده‌هاي آنها تاكيد مي‌شود كه بر اساس زمان تعيين شده به وزارت علوم مراجعه كنند و زودتر از آن پيگير نشوند.

وي با بيان اينكه وزارت علوم در زمينه اعطاي ارز، روزانه به 250 نفر خدمات ارائه مي‌كند، تصريح كرد: براين اساس به ترتيب اولويت ثبت‌نام، به دانشجويان ارز ارائه مي‌شود.

معاون بورس سازمان امور دانشجويان در خاتمه به ايسنا  اظهار كرد: دانشجوياني كه به صورت پاره وقت تحصيل مي كنند، به ميزان روزهايي كه در خارج از كشور هستند مي‌توانند از ارز دانشجويي استفاده كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۲
یعنی من که نوبتم خرداده باید با رینگیت 600 700 تومانی شهریه دانشگاهمو بدم؟! یادش بخیر دو سال پیش با این پول می شد توی نیوزلند زندگی کرد!
لطفا این فرم به نظر فقط برای دانشجوهای فوق دوره های کارشناسی چیکار کنند با این سایت همه را از سر باز می کنند لطفا پی گیر و اطلاع رسانی کنید
یک باره بگید دلار نمیدیم دیگه. 250 نفر در روز چیه؟
ما از اولین افرادی بودیم که با سیستم اشاره شده ثبت نام کردیم و اواخر فروردین نوبت داریم ولی دیروز در وزارت علوم افرادی بودند که تیر ماه نوبت دارند.
ترم جدید شروع شده و شهریه آن باید الان پرداخت شود.
علاوه بر آن حدود 80 هزار دانشجوی ایرانی در خارج ادامه تحصیل می دهند و اگر روزی 250 نفر را بررسی کنند با احتساب روزهای کاری ماهیانه 5000 نفر پرونده شان بررسی می شود یعنی در پایان یکسال هنوز افرادی هستند که هنوز پرونده شان بررسی شده ضمن اینکه نامه ارز برای هر ترم یعنی 6 ماه یکبار صادر می شود.
شرايط مورد نياز
1 داشتن مدرك كارشناسي يا كارشناسي ارشد از يكي از دانشگاههاي مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري . یعنی چی کسانی که در دوره کارشناسی تحصیل می کنند چی کار باید بکنند؟
شرایطی که برای ثبت نام هست واسه دانشجویانی که در انگلستان تحصیل میکنند ممکن نیست و تقریبا یعنی از ارز خبری نیست.
نمیدونم چرا کسی نیست پیگیری کنه و تازه مدارک ما نصفش اینجا نصفش ایران روزهایی که ما میتونیم ایران باشیم محدوده و زمان برای انجام کار اداری تو ایران نداریم.
تشخیص ویزای دانشجویی که کاری نداره برای تخصیص ارز چرا اینهمه کاغذ بازی؟
امیدوارم تابناک پیگیری کنه.
ای خبر که چیز تازه ای نداشت. تکرار مکررات!
این سایت اپ دیت نشدن و خیلی برای ثبت نام ارزی مشکل دارهو بیشتر اطلاعات برای موارد غیر ارزی است مسئولان لطف کنند یک دستی به سو روی این سایت بکشند
من تو سایت نشا ثبت نام کردم و تاریخ مراجعه 9 خرداد 91 اعلام شده است. تا اون موقع تکلیف شهریه و هزینه های من چه میشود؟
تکلیف اساتیدی که برای شرکت در کنفرانس های خارجی مسافرت می کنند چی میشه!!!؟
متاسفانه تمرکز امور ارزی و سایر خدمات وزارت علوم در تهران برای دانشجویانی که خانواده هایشان ساکن شهرستان هستند مشکل ساز می باشد.
لطفاً مسئولان وزارت علوم خدماتی از این دست را علاوه بر تهران در سایر مراکز استانها و یا حداقل درچند شهر بزرگ ارائه دهند تا همه خانواده ها برای دریافت ارز دانشجویی راهی تهران نشوند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار