بازدید 111835
از اشتباهات فاحش داوری تا جر و بحث جباری با قلعه نویی!

در برنامه «90» جنجالی دیشب چه گذشت؟

هوشنگ نصیرزاده، کارشناس داوری کشورمان درباره جنجال‌های صورت گرفته در دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور، نظر کارشناسی داد. وی بر این باور بود، پنالتی اول استقلال درست نبوده و توپ به سینه بازیکن تراکتور برخورد کرد. در مقابل، خطای میثم حسینی روی بازیکن تراکتور خطا بود و یک پنالتی به سود تراکتور گرفته نشد؛ افزون بر این که این کارشناس داوری کشورمان، اعتقاد داشت محسن قهرمانی، دو پنالتی آشکار پرسپولیس را نگرفت.
کد خبر: ۲۲۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۲:۵۳ 31 January 2012
سرویس ورزشی ـ شب گذشته، فردوسی پور همچون همه دوشنبه شبها، پربیننده‌ترین برنامه سال‌های اخیر صدا و سیما، برنامه جنجالی خود را روی آنتن برد.

به گزارش «تابناک»، در این برنامه همان گونه که پیش‌بینی شده بود، بیشتر وقت برنامه پیرامون بازي استقلال و تراكتورسازي و حاشیه‌های این بازی بود.

نصیرزاده کارشناس داوری

کارشناس داوری برنامه شب گذشته نیز نصیرزاده، بود. هوشنگ نصیرزاده، کارشناس داوری کشورمان درباره جنجال‌های صورت گرفته در دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور نظر کارشناسی داد. وی بر این باور بود، پنالتی اول استقلال درست نبوده و توپ به سینه بازیکن تراکتور برخورد کرده است. در مقابل خطای میثم حسینی روی بازیکن تراکتور خطا بود و یک پنالتی به سود تراکتور گرفته نشد. نصیرزاده پنالتی دوم استقلال را درست دانست.

این کارشناس داوری کشورمان در ادامه به گله‌مندی از فدراسیون فوتبال از چینش داوری‌های هفته بیست و سوم پرداخت و اظهار داشت که این بازی را مظفری زاده بهتر سوت می‌زد.

دو پنالتی پرسپولیس سوخت!

کارشناس داوری کشورمان اعتقاد داشت، قهرمانی دو پنالتی آشکار پرسپولیس را نگرفت. در ضمن وی در گفت‌وگو با عسکری، نایب رئیس کمیته داوران، بر این باور بود که دو پست همزمان وی در کمیته داوران از نظر قانون ایراد دارد.

انتقاد پرویز مظلومی به عادل!

پرویز مظلومی به فردوسی پور گیر داد و معتقد بود، وی در حال جوسازی است! مظلومی که مهمان تلفنی برنامه نود بود، در پاسخ به پرسش مجری این برنامه که پرسید، شما به کدام گزینه ما (برد استقلال، تساوی، برد پرسپولیس) رأی می‌دهید، گفت: «به احترام کسانی که رأی بیشتر را به استقلال داده‌اند، من می‌گویم که استقلال انشاءالله داربی را می‌برد».

مهمان جوان برنامه 90

امید عالیشاه، پدیده این فصل راه آهن از پاسخ دادن به پرسش نظرسنجی نود طفره رفته و طرف هیچ یک از سرخابی‌ها را نگرفت. وی تنها ابراز امیدواری کرد که این مسابقه مساوی نشود. این بازیکن جوان از آرزوی خدمت به تیم ملی ایران گفت و در آغاز اظهارات خود از حمید علیدوستی، مربی سابق خود نیز تقدیر و تشکر کرد.

کنایه فردوسی پور به حرکت سمبولیک کرار

در بخشی از برنامه شکستن صندلی‌های ورزشگاه از نکات قابل بحث در بازی استقلال و تراکتورسازی بود.

عادل فردوسی پور حتی در این زمینه هم از امیر قلعه‌نویی که مهمان تلفنی برنامه بود در این مورد پرسید که قلعه‌نویی گفت: «من با کلیت این قضیه مخالفم و هرگز از این کار زشت حمایت نمی‌کنم، ولی به هر حال، طرفدار به ورزشگاه می‌آید و وقتی حق تیمش را می‌خورند ناراحت می‌شود».

این در حالی بود که پس از این اظهار نظر فردوسی پور در جواب قلعه نویی گفت: «البته این بار جاسم کراری نیست که طرفداران در یک حرکت خودجوش و سمبولیک صندلی به دست به ورزشگاه بیایند تا مسئولان فوتبال کشور این بازیکن را ببخشند».

قلعه نوعی رفتار هواداران تراکتور را محکوم کرد

من رفتار هواداران تراکتور را محکوم می‌کنم؛ اما با توجه به شور و شوق این هواداران با این مشکلاتی که در جامعه هست، وقتی این بلا سر تیمش می‌آید، از لحاظ روحی روانی به هم می‌ریزد.

امیر قلعه نوعی، یکی از مهمانان برنامه نود بود و درباره داوری ما امسال از داوری لطمه‌های بسیاری خوردیم. بهتر است برای تیم‌های هر چهار یا پنج بازی یک بار، یک داور را بگذارند تا شک و شبهه پیش نیاید.

نگرانی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از داوری دربی

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس آخرین، مهمان تلفنی برنامه 90 بود و اعتقاد داشت اگر مسأله غیر عادی! رخ ندهد پرسپولیس حتما برنده دربی خواهد بود.

یک میلیون و چهارصد هزار دلار به پرسپولیس بابت حق ترانسفر علیرضا حقیقی دریافت شد.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره نتیجه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: تیم ما دیگر مصدوم و مجروح و مفقود و زندانی ندارد و این بازی را خواهد برد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم ما بازی را می‌برد، مگر اینکه شرایطی غیر فوتبالی پیش آید که گمان نمی‌کنم این شرایط پدید آید.
رویانیان درباره نحوه پرداخت رقم قرارداد دنیزلی گفت: پول آقای دنیزلی با هزینه ای که بابت ترانسفر حقیقی دریافت کردیم، تأمین شد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از مبلغ دریافتی باشگاه پرسپولیس در ترانسفر علیرضا حقیقی گفت: یک میلیون و چهارصد هزار دلار به پرسپولیس بابت حق ترانسفر علیرضا حقیقی پرداخت شد.
سردار رویانیان: من خودم پلیس بودم، داورها خوب اعمال قانون نکردن!
 
محمد رویانیان تنها ثانیه‌هایی پس از اینکه هوشنگ نصیرزاده تشخیص داد، دو پنالتی پرسپولیس گرفته نشده با فردوسی پور همکلام شد.

رویانیان در این مکالمه به شدت از اشتباهات داوری گلایه کرد. او با اشاره به داوری بازی تیمش با ذوب آهن گفت: «تیمی مثل پرسپولیس میلیاردها هزینه می‌کند و این اشتباهات به یک تیم ضربات بزرگی می‌زند. البته خوشحالم که تاج و عسکری، اشتباهات را پذیرفتند اما ما نگران بازی‌های بزرگتر مثل دربی هستیم. من چون خودم پلیس بودم، می‌دانم که یک داور وظیفه اعمال قانون را دارد که متأسفانه در بازی ما این اتفاق به درستی نیفتاد».

او سپس درباره پیش‌بینی از دربی می‌گوید: «من همان ابتدا گفتم که پرسپولیس بازی را می‌برد. این بار مصدوم‌هایمان رسیدند، محروم نداریم، تازه بازیکن بازداشتی هم نداریم! مربی‌مان از تیم راضی است و همه چیز خوب پیش می‌رود».

سردار استدلال کرد که 11 درصدی که گفتند بازی مساوی می‌شود، هم پرسپولیسی هستند و 54 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی 90، پرسپولیسی هستند. که عادل به او گفت: اگر این استدلال را بپذیریم، شما اعتراف تلخی کردید. که رویانیان گفت: «بالاخره ما در چند بازی اخیرمان خوب نتیجه نگرفتیم برابر رقیب و این برای طرفداران، ذهنیت ساخته است.

بحث دیگر، ماجرای جریمه میثاق بود که رویانیان گفت: «کمیته انضباطی، میثاق را از بازی ملوان زیر نظر داشته و به همین دلیل، این جریمه برایش در نظر گرفته شد».

عادل متوجه نمی‌شد که چرا در پرسپولیس یک بازیکن را به دلیل گل خوردن باید کمیته انضباطی جریمه کند و رویانیان هم دلیلی نمی‌توانست بیاورد که عادل را قانع کند. رویانیان از حضور زادمهر در مقام سرپرست به تیم خبر داد که به زودی اتفاق خواهد افتاد.

جر و بحث جباری با قلعه نویی!

در بین دو نیمه بازی استقلال و تراکتورسازی و در تونل منتهی به رختکن اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. بازیکنان استقلال پیشاپیش کادر فنی تراکتور به سمت رختکن می‌روند که امیر قلعه نویی و کادرش به شدت از داوری گلایه می‌کردند. لفظی مطرح می‌شود که برایش می‌توان از ... استفاده کرد. حرف‌های تراکتوری‌ها مفهمومش این است که داور تعمدی و به خواست استقلالی‌ها این گونه قضاوت کرده است، چون می‌خواهند تیم تهرانی قهرمان شود. جباری حرف تراکتوری‌ها را که خطاب به استقلالی‌ها بوده، می شنود و به تندی پاسخ قلعه نویی و همراهانش را می دهد: «زر نزن ...» و حرف‌های دیگر!

ستار همدانی تصمیم به برخورد با جباری می‌گیرد و جباری هم کوتاه نمی‌آید. کار دارد به جاهای باریک می‌کشد که مظلومی هم وسط بازی می‌آید. حرف‌ها به شدت بالای 18 سال است.

یک شب پس از بازی در برنامه 90‌، ستار همدانی به شدت از جباری انتقاد می‌کند و می‌گوید این مصداق بازیکن سالاری است. می‌گوید باید با جباری برخورد شود، چون بی‌دلیل به قلعه نویی توهین کرده. او خود را فدایی قلعه نویی می‌داند و اینکه احترام به پیشکسوت واجب است.

مظلومی اما در همین برنامه تأکید دارد که حتما حرفی به قلعه نویی زده شده و او اینچنین برآشفته شده است.

مجتبی جباری معمولا تا این اندازه احساساتی نمی‌شود، مگر این‌ که حریف، حریف ویژه‌ای باشد. شاید خیلی‌ها یادشان رفته باشد که جباری و قلعه‌نویی در دوران همکاری در استقلال رابطه خوبی با هم نداشتتند؛ اما این واکنش نشان می‌دهد خود مجتبی به هیچ وجه این خاطرات را فراموش نکرده است. جباری پس از به ثمر رساندن پنالتی دوم استقلال رو به نیمکت تراکتورسازی شادی‌اش را نشان می‌دهد و پس از بازی به گفته ستار همدانی با قلعه نوعی جر و بحث می‌کند.

نتیجه نظرسنجی


نظرسنجی نود نیز درباره نتیجه دربی هفتاد و چهارم بود که در پایان نزدیک 46 درصد از هواداران به برتری استقلال و 43 درصد هواداران تیم به برد پرسپولیس رأی دادند و 11 درصد اعتقاد داشتند، این بازی مساوی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۳۵
خسته نباشید تابی جون شما کی میخوابید ایول به این میگن سرعت عمل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
خودت کی می خوابی شیطون؟
ابوذر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
آخه اگه کسی تا این موقع بیدار باشه که این خبر رو بخونه، خوب میشینه نود رو نیگا میکنه دیگه!
سر تراختور را بریدند
عیب نداره تیم ما محبوب قلب ماست
برد و باخت برای ما مهم نیست
ما طرفدار ابدی تراختور هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
واسه همين زديد صندلي ها رو شكستيد؟؟؟!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
تراختور؟!!!!
ناشناس
| United States |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
تراکتور هم شد تیم؟
قلعه نویی نبود فکر سقوط باید میکردید
دیبا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
می گم تراختور جدیدا اومده تو لیگ !!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
عزیزم تراکتور از مطرح ترین تیم های حال حاضر ایرانه چرا؟
1. بهترین مربی لیگ رو داره
2. بیشترین و متعصب ترین هوادارها رو داره
3. وضع مالی هم که توووپ نمیترکووندش
دیگه چی مونده بگو تا برات بگم گلم
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
بازیکناش رو نگفتی .
بازیکنهای با انگیزه و خوبی داره
کوثر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
واسه همین بازیکنای استقلال رو با برف زدید؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
البته نظر دیبا خانوم و بقیه ناشناسا از شدت حرص هستش چرا که چشم دیدن تراختوررر رو ندارند تا کور شود چشم تک تکتون !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
تماشاچیاش متعصبن! کاش یکمم فهم داشتن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
فهم و شعور از نوع نوشته شما هویداست!
؟
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
این تیم های تازه بدوران رسیده جاشون همون لیگ یکه
فراز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
ما صندلی شکستن را از برو بچه های پایتخت نشینهادی مدعی فرهنگ یاد گرفته ایم
aydin
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
نفهم اونه که به هواداران گل تراختور توهین کنه!
آیدین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
نفهم اونه که به هواداران تراختور توهین کنه!
مابا با دیدن حواشی تیم تراکتور سازی توی این سه سالی که به لیگ برتر صعود کرده معنی کلمه با فرهنگ برامون روشن شد
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
خداوکیلی خیلی خیلی موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ایول زدی تو خال
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
دوست عزيز
به تيم هاي ديگر هم توجه كن ، شايد معني كلمه باز هم روشن تر شد.
اورمو
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
راجع به فرهنگ و بافرهنگ و بی فرهنگ بحث نکنیم بهتره.چون بافرهنگ بودن تعریف زیاد مشخصی نداره. ولی اینو کاملا فرهنگ آذزی ها با طرفداران حرف شما از زمین تا آسمونه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
میتونی خفه شی؟
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
تو هم اگه حقت را می خوردند چشمت را می بستی و دهانت را ....
فرید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
چاقوکشی طرفدارای استقلال که یادت نرفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
رضا جان! رفتی و خزیدی تو آمریکا و چرت و پرت اونها را تکرار می کنی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
همین که شما با فرهنگ هستین کافیه. تو را خدا ببین کی از فرهنگ حرف می زنه.
ش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
هه !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
لطفا احترام قومیت های مختلف ایرانی را حفظ کنید تابناک جایی که باید سانسور کنی نمیکنی جایی که نباید سانسور کنی میکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
تراکتور اگر به زور و پارتی نظامی بازیکنان خوب تیمها رو ازشون نگیرد تیم نیست
کجاش جنجالی بود
پاسخ ها
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
همین که به اون مردک خود فروش رحم کردیم خودش فرهنگه نه اینکه خود شما تو دربی ها اتوبوس آتیش نمیزنین
ایول تابناک
قبل این بازی من هم استقلالی بودم هم تراکتوری،ولی با این نامردیا دیگه استقلالی نیستم!

حق تراکتور رو بدجور خوردن
قبول کنید حتی اگه از قبل برنامه ریزی نشده بود،این سه اشتباه تأثیر گذار شائبه از پیش طراحی شده بودن رو میاره(خطای به اون تابلویی قبل کرنر استقلال رو نگرفت و همون توپ رفت تو کرنر و پنالتی شد،بعدم پنالتی هم که همه دیدن توپ خورد به سینه طرف و اصلا پنالتی نبود چه برسه به اخراج!! بعدشم که یه پنالتی برای تراکتور نگرفت!!)

واقعا این بازی خیلی حساس بود،بین تیم اول و دوم
شاید بشه گفت همین اشتباهات تاثیر گذار عملا تراکتور رو از کورس عقب انداخت! اونم تو این مقطع حساس

بعدم توی تهران بعد دربی پرسپولیسیها یه طرفدار استقلال رو کشتن که خبرش توی تابناک هم اومد،توی رشت و انزلی چاقوکشی شد،توی آبادان پارسال چاقو کشی شد،توی اصفهان سرباز نیروی انتظامی رو چند سال پیش کور کردند، هزار تا از این اتفاقای تلخ افتاد
اما کسی نگفت فرهنگ شمالیا یا تهرانیا یا ابادانیا یا اصفهانیا پایینه ولی تبریزیا تا یه کار اشتباهی هم بکنن،میگن آذری ها فرهنگ ندارن! در حالی که بدتر از این اگه شهرهای دیگه اتفاق بیفته هیچکی فرهنگ اون شهر یا اون نژاد رو پایین نمیدونه

توی تهران و انزلی و کرمان هم با صدای بلند به نژاد 18 میلیون ایرانی توهین میشه و میگن....هستند،توی تلویزیون هم پخش میشه
واقعا متاسفام
پاسخ ها
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
كم كم داره تبديل ميشه به قانون طبيعت
خدايا ما چرا اينقدر مورد ظلميم؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
درسته اینبار داور اومد بگه منو جو ورزشگاه نگرفته اما اشتباه کرد.
اما انصافا شما کی دیدی تراکتور تو تبریز ببازه و بعدش یه چنین بساطی نباشه؟اون اولا بعده باخت تشویق میکردن اما حالا؟
طرفدارا تیمای دیگم درسته بی فرهنگ بازی در میارن اما سالی 1 بار نه بعده هر باخت!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
خب آخه بقيه جاها زياد ادعا ندارند و ياشاسين ياشاسين نميكنند. با زبون كه نميشه زنده و پاينده موند. آز ياشا، انسان ياشا. ياشاسين انسان با فرهنگ.
تبریزی-ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
دوست عزیز، توهین به همدیگه بخصوص تو ورزشگاههای ایران کار عادی شده. و ربطی به این و اوون نداره. و موقعه توهین هم شیرینی پخش نمی کنن. وقتی تو خود تبریز به شخصیتهای ملی ما که عمرشون رو در راه مبارزه با استکبار صرف کردن توهین میشه از شهرهای کوچکتر انتظار بیشتری نداشته باش.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
داداش اس اسي نباش..بهتر,اس اس به وجود شما نيازي نداره...
سها
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
شاید دلیلش این باشد که شهرهای دیگر ادعای تماشاگران فرهنگی ندارند!!
معصومه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
بیشین بینیم باقالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
اصلا معلوم نیست استقلالی نیستی!
چنگیز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
18 نه 35 میلیون
دم قلعه نویی گرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
دمش گرم تا زمانيكه براي استقلال تلاش ميكنه ، نه براي ساير رقبا ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
خوب اینبار هم برای استقلال تلاش کرد دیگه!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
قلعه نویی استقلال فروش
آخر برنامه هم جالب بود!
فرار تماشگرانی که وارد زمین فوتسال شده بودن ...

عادل گفت خیلی منشوری بود و هر دو خندیدن!!
یک میلیون و چهارصد هزار ریال نه
یک میلیون و چهارصد هزار دلار ببم حان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
يك ميليون و چهارصد هزااااااااار ريال براي حقيقي ؟ !!!
يعني يكي پيدا شده صد و چهل هزار تومن برا حقيقي پول داده !!!! احتمالا رو فوتبالش حساب نكردن و خواستن تو آگهي بازرگانياشون بازي كنه . تازه بازم زيادشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
مشكلي نيست عزيزست بزرگ شدي ياد مي گيري دلار چه رنگيه؟!!
خدا به داد تراكتور برسه
اگه همين اتفاق(اخراج و پنالتي اشتباه بضرر و گرفته نشدن يه پنالتي بنفع يه تيم) براي استقلال يا پرسپوليس ميافتاد(اونم تو يه بازي به اين حساسي) چه علم شنگه اي ميشد
چه دادها كه هوا نميرفت
خدا خدا ميكنم همچين اتفاقي برا يكي از.تيمها تو دربي بيافته تا احوالشونو بپرسم كه بعيد ميدونم(هرچي سنگه سي پاي لنگه)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
قبلا افتاده،1هفته غرغر کردن بعدم فراموش شده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
بی انصاف چشماتو باز کن! همین هفته دوتا پنالتی جلو ذوب آهن نگرفتن واسه پرسپولیس! صندلی هم نشکستن، گلوله بارون هم نکرذن!
تو تبریز هم که گل آفساید زدین!
خیلی پر رویی!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
مگه شما نبودین که یه استقلا لی روکشتین؟
خدا به داد تراكتور برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
تراختورتون تا همين جا هم با كمك استقلالي هايي مثل قلعه نوعي آمده بالا ، يادتون نره سالها با پيوس داشتين دسته 1 درجا ميزدين ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
زنده باد تراختور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
آقا معذرت میخوام این قلعه نوعی کدوم محضر خونه به اسم استقلال سند زدین؟
خدا به داد پرسپولیس برسه.خداییش این چه جور داوری کردنه؟؟ دو پنالتی نگیری بازیکن حریف هم اخراج نکنی .فدراسیون که معلومه طرفدار کدوم تیمه....
خدايا از مظلوميت تركها اندكي بكاه
تا كي حق خوري؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
خودمون باید...
چقدر آدم بیکار نصف شبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شک نکنید بعد این بلایایی که سر تراکتور آوردند حالا تو مرحله بعدی نوبت تماشاگران است حتما صد جلسه محروم میکنن که دیگه کسی نیاد ورزشگاه اگر این اتفاق برای پرسپولیس استقلال میافتاد با جریمه نقدی حل میشد ولی تراکتور محروم از بازی خانگی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
پرسپولیس را موافقم اما آبی ها نور چشم فدراسیون هستند و فدراسیونی ها هرگز خود زنی نمی کنند
ما با همه حق کشیها که در حق تراختور میشه باز قهرمان می شیم یاشاسین تراختور
این داوراااااااااای الکی..داوراااااااااای الکی
این اقای قلعه نوئی یادش رفته 2 تا بازی قبل با اشتباهات داوری امتیاز گرفت تابناک چرا منعکس نمی کنیییییییییییییی
Thank-you Tabnak
Viva Esteghlal
انصافا برنامه نود با تابناک حق رو میگن دمتون گرم
داور ی اشتباه هم دارذ انشاالله منظوری ندارد
داوری جزئی از بازی است مثل داوری بازی تراکتور و شهرداری که وگل آفساید تراکتور!! امتیاز مفتی که به تراکتور رسید!!!
تموم شد به همین راحتی یه اشتباه بود همین ای کاش مل هم تو کمیته داوران اشنا داشتیم آقای مظلومی تا دو تا با خت دادی همه ذهن ها رو داشتب می بردی به کیروش حالا شعبون رمضان میکنی این مطمئن باش اخرش هم قهرمان نمی شی
تراختور درسته یا تراکتور؟
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
ترختور :دی
traxtur
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
فارسها میگن تراکتور
ترکها میگن تراختور

یاشاسین تراختور ، یاشاسین آذربایجان میلتینی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
هر چی مردم بگویند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
تراختور تیم تورکهاست. به زبان تورکی آزری تراختور درسته عزیزم
اول از همه یاشاسین تراکتور و هوادارانش
دوم اینکه هرچه قدر هم نامردی کنند باز تراکتور میتواند خود را تا صدر جدول برسونه
شب دراز است و قلندر بیدار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
متاسفانه فدراسیون کمیته داوران و عزیز محمدی هم بیدارند و ترکی هم که بی خوابی گرفته
آخه کدوم گوش دراز توی یه مسابقه فوتبال طرفدار هر دو تیم میشه؟معلوم خیلی از فوتبال سر رشته داری.همون بهتر که دیگه طرفدار استقلال نیستی. برا استقلال افت داره همچین ببوگلابی طرفدارش باشه آآآآآاااقا سعید!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
چه طرفدار یه تیم باشه ، چه طرفدار 2 -3 تا تیم!
به تو چه که طرفدار کیه ؟
اشتباه داوري به نفع و ضرر همه مي باشد، همين تراكتور چندين امتياز با اشتباه داوري بدست آورده( بازي داماش ...) ، اينقدر شلوغ ميكنند ماقهرمان ميشديم سرمارابريدن
سوار بر تراکتور دور دنیا را می زنیم.این تراکتور با مردمانش آرمانهای بزرگی دارد.لطفا پنچرش کنید.دوباره راهش می اندازیم.قلب مردم آذربایجان به عشق تراکتور می تپد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
آقا تراکتور فقط واسه آذربایجان نیستا ما هم خاطرشو خیلی میخوایم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
یاشیاسین تراختور ، یاشاسین آذربایجان میلتینی
بارسای آسیا تراکتور
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
تراکتوری به وسعت ایران. تراکتور قلب همه ایرانیان را با شخم محبت زده است. یاشا بارسای ایران
با اين وضعيت داوري در بازي دربي خدا به داد پرسپليس برسه چون تا حالا در بازي هاي مهم و حساس داوري ها به طرز عجيبي (همچي تابلو )به نفع استقلال پيش رفت و خواهد رفت ...
لطفا به عادل بگيد يك برنامه هم درباره گران شدن مرغ درست كنه من ديشب همه رو مرغ مي ديدم
پاسخ ها
سید مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
هه...هه...کلی خندیدیم...بانمک...گوله نمک...
ياشاسين ترختور
پاسخ ها
اوتوز میلیون ترک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
یاشیاسین تراختور ، یاشاسین آذربایجان میلتینی
باسلام چرا این همه بودجه را هزینه فوتبال میکنید شما را به خدا چه توجیه عقلانی دارد که یک بازی کن این همه پول بگیرد مگر چه کاری انجام میدهد کمی فکر کنید بعد پاسخ دهید
من نمي دانم كه چرا اشتباهات داوري هميشه يا به ضرر پرسپوليس و يا تراكتور تمام ميشه؟وبه نفع استقلال كه نسبت به پرسپوليس هوادار كمي داره اتفاق مي افته؟ استقلال نزديك به 10 امتياز از اشتباهات داوري گرفته؟واگر 10 امتياز از امتياز استقلال كم كنيم درمجموع 20 امتياز ميشه؟انو قت استقلال 24 امتيازي مي شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
خدا شفا بده ایشالا.چند تا نظر سنجی اخیر که حرف شما رو تایید نمیکنه در مورد هوادار.اونوقت بقیه تیمها همش از داوری ضرر کردن؟نه؟!
تهران خطای پنالتی صورت می گیره تبریز برای اس تق لال اعلام پنالتی می کنند.یعنی ابر و باد و مه و خورشید و فلک و فدراسیون و عزیز و داور و ............. در کارند تا استقلال را قهرمان کنند!!!!!!!! دیگر تیمها را نابود کنند.لعنت به این فوتبال کثیف!
داورنامرد...
شما کی خوابی کی بیدار؟
ممنون از اینکه خبرها رو انقدر سریع رو سایت میگذارید
ان شاالله پرسپولیس حق قرمزهای تبریزی رو میگیره ایول تراختور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
نيازي به فداكاري قرمز هاي تهران نيست با اون حالشون! تراكتور قهرمانه.بستگي داره كه مكاران وسنگ اندازان چقدر پيش ببرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
با این داوریها فکر نکنم
اوتوز میلیون ترک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
پرسپولیس بهتره به خودش کمک کنه.
خودش افتاده تو چاه ، ما رو هم میخواد بندازه ؟!

یاشیاسین تراختور ، یاشاسین آذربایجان میلتینی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
تراختور تو دل این هواداران قهرمانه نیازی به پرسپولیس نداره.
ديشب يه نابغه به اسم اقاي عسگري به جمع نابغه ها اضافه شد بابا مواظب باش فكرميكنن دانشمند هسته اي هستي ترورت ميكنند جناب عسگري نابغه قرن ميشه توضيح بدين كدوم 6امتيازو به تراختوردادند اگه بازي داماش وشهرداري روبگين كه بازي مساوي بود واگه درخوش بينانه ترين حالات بازيهارامساوي بگيريم ميشه 4امتياز حالاامتيازاتي كه ازتراختور گرفتند بازي رفت صبا وبازي برگشت صبا بازي نفت تهران بازي نفت ابادان بازي سپاهان ....عزيزدل اگه اين امتيازاتشو بدين كه الان پرويزسوبله چوبلهت شده بود پرويزچوب بستني دانشمند هسته اي فوتبال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
لطفا به پرویز خانِ دلال لقب های دیگه ندهید
امضا : حسین علوی
حقیقتا" من برای یک مربی به اسم مظلومی واقعا" متأسفم که چرا اینقدر مغرور است . شانس داره این آقا شانس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
شانس و البته کلی ادعا
پرسپوليس هميشه و هميشه سرور استقلال هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
اين جمله ات ميشه بگي دقيقاً چه ربطي به موضوع داشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من تراختوری نبودم . ولی از بس حق این تیم را خوردند تراختوری شدم . به امید خدا که تراختور امسال اوله . سپاهان هم اوله . استقلال بعد پرسپولیس هست . ایشالا . یاشاسین آذربایجان .
*********************************************** تراختور *** تراختور ******************************
پاسخ ها
کوثر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
خوش باش عزیزم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
اوکی.پس تراکتور و سپاهان دو تایی اول میشن.پرسپولیس دوم میشه!!!!استقلال سوم؟!!!
اخر فصل میخوام ببینم رو میکنی با این نظر بازم بیایی اینجا؟
آقاي تركي بااين اقدام عمدي خود با احساسات پاك ورزش دوستان ومردم آذربايجان بازي كردوبايستي شهامت آنرا داشته باشد هرچه سريع تراز طرفداران فهيم ورزشدوست كشورمان عذرخواهي عميق كرده وقول دهد اشتباه خودا تكرار نكندودرصورت تكرار طرفداران(چون فدراسيون وكميته داوران خوابند) وي رابه اشد مجازات برسانند
من هم احساس کردم داور اشتباه کرد ولی اون دوست عزیز که میگوید از این پس من دیگه استقلالی نیستم .... میخواهم بپرسم اگر داور اشتباه میکند تیم جه تقصیر دارد؟ لطفا کمی تامل بفرمایید . موفق باشید
من مطمئنم ارتش سرخ فردا ابی سوراخ رو شکست می ده . البته اگه پولهای کثیف حاجی بزارن !!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
آسمانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
حرف بی بهانه ارزش داره شازده..
من تا قبل از بازی استقلال ، تراکتور از طرفداران استقلال بودم ولی بعد از بازی نظرم عوض شد.آخه برد وصدر نشینی به چه قیمتی؟
پاسخ ها
کوثر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ببخشید که داور استقلال بود ترکی نبود.....
معلوم نویسنده الان خوابه ، کی خوابیدی؟؟
ای بابا حالا داوری مشکل دار ولی
بهتره قلعه نوعی فیلم بازیهای قبل تیمشو نگاه کنه ببینه تا حالا با همین اشتباهات داوری چند پله سعود کرده؟
بگم آقای قلعه نوعی ؟
تا حالا 11 امتیاز رو همین اشتباهات گرفتی؟
تابناک جون خودت این نظرو سانسور نکن.
میگم چجوریه درست در هفته قبل از بازی دربی پایتخت، یه جو درست میشه ؟
اشتباهات به نفع استقلال و به ضرر پرسپولیس بیان میشود؟
دقت کنید گفتم بیان میشود.
به نظر شما این جو نمیتونه روی نتیجه بازی دربی اثر بگذاره؟
میزاره نگو نه
پاسخ ها
سهند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
ميگم نه!
خدا به داد هممون برسه!
بازی رفت که یه پنالتی به سود استقلال گرفته نشد هیچ کی نیومد بگه که سر استقلال رو بریدن حالا آقایون از خواب زمستانی بیدار شدن
The RED Wins the Derby.
پاسخ ها
کوثر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
خیلی خوش خیالی
دم عادل گرم.البته دم خياباني گرمترها.
تيم بي حاشيه فقط پرسپوليس است .درود بر سردار رويانيان سلام بر پرسپوليس هميشه فاتح.
قابل توجه امیر اقا . بازی پرسپولیس با ذوب اهن 2پنالتی برای پرسپولیس نگرف داور (تقتی قهرمانی سابقه دارد ) . بازی با شهرداری گل افساید خورد . بازی با نفن خورد پ بازی با فولاد پنالتی نگرفتن . اقای عزیز پارسال یادت رفته که مقابل استقلا سر پرسپولیس بریدن باز هم بگو . راستی برد استقلال پیشاپیش به کمیه داوران و عزیز محمدی تبریک میگویم ما طرفدارن پرسپولیس مطمئنیم الان نتیجه از سوی فتح الله زاده و عزیز محمدی به کمیه داوران ابالغ شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
حتما بازی قبلی هم که 3 تا خوردین مقصر داوری بود..... شما پرسپولیسیا روتون سنگ پای قزوینه ها.........
آذربایجان اویاخدی ...

استقلال سوراخدی
آذربایجان جانباز

تراختوردان آیریلماز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
لطفا ترجمه!
پرويز خان غصه نخور تا عزيز محمدي رو داري پرسپوليسو بردي
بهتره بگيم سرمربي اس تق لال عزيز محمديه نه پرويز ترسو ترسو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
پريز خان كيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!آهان همون آقا
بابا معلومه دیگه . اس تق لال باید قهرمان بشه .
چه جوری داورا این رو نشون بدن آخه ؟!
طرفداران تراکتور بی خود ناراحت نشن این بازی بین استقلال با استقلال بو و بس...
آقا پرسپولیس و استقلال و تراکتور رو چسبیدید ولی حتی کمتری توجهی به ملوان ندارید که با بسته نگه داشتن دروازش داره رکورد جهانی ثبت میکنه؟ به همه تیم ها بها بدین
زنده باد آذربایجان . زنده باد دراختور
سلام راست ميگن احمدي نژاد استقلاليه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
منظورت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
اره بابا پس فکرکردی چرااین بلاهاروسرپرسپولیس اوردن؟
ياشاسين تيراختور اوشاخلاري
به اعتقاد بنده اشتباه داوري يك امر عادي است و در كل فوتبال دنيا اتفاقف مي افتد/برنامه نود ضمن داشتن نقاط مثبت /نقاط منفي زيادي دارد .آقاي فردوسي پور با ايجاد جنجال به دنبال مخاطب نباشند.
مگه بازی پارسال مس کرمان با سپاهان یادتون رفته چرا تکرار شد چرا بازی تراکتور تکرار نشه مگه این یه تبعیض نژادی نیستش
پاسخ ها
پرستو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
کاملا موافقم ولی با یادآوری اتفاقات این 3 فصل مطمئنم همچین اتفاقی نه تنها نمی افته بلکه تراکتور به چند بازی بدون تماشاگر هم محکوم می شه
تراختور همیشه تراختور است حتی اگر حقش توسط ناداوری از بین برود.
به امید قهرمانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
اس طق لال هم سقوط کرده به دسته پایینترِ حتی اگر داوران براش برد بیارن
چقدراميرزيادشده!!!
این یک میلیون و چهارصد هزار دلار رو که می گید اسکناس گرفتید؟ پشت گیت؟
تبریک
سلام
به امیدخدا برد پرسپولیس حتمی است . ان شاء الله
تراختور همه را شخم خواهد زد
خدا به داد پرسپولیس برسه.خداییش این چه جور داوری کردنه؟؟ دو پنالتی نگیری بازیکن حریف هم اخراج نکنی
بیش از گذشته و بشدت در کنار تراختور هستیم.
نام بارسلونای آذربایجان (تراختور) را در جهان با طرافدارانش بر سر زبانها جاری خواهیم کرد...
ساعت انتشار خبر رو، احسنت تابناک:)
واقعا گل کاشتید تیم انتخاباتی داوری آقای نظری دراین فصل آقای نظری رو نیست سنگ پای قزوین است ؟؟؟!!!
ما پرسپولیسیا انشالله این سری دیگه شک نداریم که استقلالو میبریم کاشکی دیشبم تو نظر سنجی 90 روی این استقلالیارو کم میکردیم مثله همیشه!
پاسخ ها
سهند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
محمد جان الان هم بازيكن هاي استقلال فوق العاده هستن. هم داور كمكشون مي كنه هم فدراسيون پشتشه! شانس زيادي نداري بابا جان!
کوثر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
باش تا صبح دولتت بدمد بالام جان.
پس قرار گذاشتن این فصل استقلال قهرمان بشه ! از دست کسی هم کاری بر نیاد !
بابا ول کنید تراکتور قهرمان میشه اگه کارشناسامون قبل از بازی کارشناسی بکنند چرا همیشه بعد بازی باید معلوم بشه حق تراکتور رو ضایع کردن.
خوبه تراکتور برا سپاهه اگه خصوصی بود چکارش می کردن!!!
تراکتور سه امتیاز رو از دست داد و حقش ضایع شد یعنی نامردی کردن در حقش ولی فرهنگ تماشاچیا واقعا مشکل داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
فرهنگ شما که اتوبوس آتیش میزنین چطور؟عجب پررویی
آقای ترکی عمدا آن همه هوادار را مایوس کرد خدا جای حق نشسته
قهرمانی استقلال با کمک داوران مبارک همه شیش تایی ها
تراکتوری ها اینقد به تماشاگرانشون می نازن، همین بود!!! فرهنگ رو ماشالله دیدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
مثل استقلالی ها که برای بردهایشان! می نازند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
به نظر شما اعتراض به بی عدالتی
مردم آذربایجان مردم بافرهنگی هستن ولی وقتی توفوتبال درحقشان اجحاف میشودخب ناراحت میشن دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
اونوقت ناراحتیشون رو با ناسزای "بیشرف" و پرت کردن برف و شکستن صندلی نشون میدن؟!!!!عجب فرهنگ بیستی.
به مولا قسم فدراسیون ایران دشمن آذربایجان است .
پاسخ ها
7
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
بنازم به اون هوشت بهتره بری توی مسابقات فیزیک جهانی
یاشاسین تراختور
پاسخ ها
م الف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
تراختور قهرمان دوستت داريم
با اين وضعيت داوري در بازي دربي خدا به داد پرسپليس برسه چون تا حالا در بازي هاي مهم و حساس داوري ها به طرز عجيبي (همچي تابلو )به نفع استقلال پيش رفته و احتمالا خواهد رفت ...
هر وقت هم کم میارن گیر میدن به عادل بیچاره که " جوسازی می کنه "
پاسخ ها
کوثر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
برو بابا......
خدایا تراکتور را از چنگ بدخواهان برهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
آمين
سلام به دوستان , نظر دوستان محترمه اما میخوام ببینم همین تراکتور که با ناداوری 6 امتیاز از شهرداری تبریز و ذوب آهن رفت تو جیب مبارکش رو بحساب نمیارین ؟ یکم واقع بین باشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
ایول
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
برای شما اصلا مهم نیست که چه زمانی این اشتباهات رخ می دهد و چه قدر تابلو
تابناک حقیقت گو دوووووستت داریم. خوزستان-خرمشهر-بچه های مسجد جامع
من قبلا فکر می کردم تابناک استقلالی یا پرسپولیس ولی حالا فهمیدم بیطرفانه قضاوت می کنه ایول
پاسخ ها
لیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
آخه مگه تابناک یه نفره ؟!! توی روزنامه ها هم از 10 تا خبرنگارشون چند تاشون قرمزن و چند تا آبی و ... بستگی داره کی متن رو نوشته باشه .
باعرض سلام خدمت دستندركاران تابناك بنده كله دارم جرا بيامهاي منو نميزاريد مكه همتون برسبوليسي هستيد دستتون درد نكنه
صميمانه به مديران و كادر فني اس تق لال تبريك ميگم :
درسته كه فرهاد مجيدي رو به راحتي از دست دادن اما به جاش يه بازيكن گرفتن در حد تيم بارسلونا كه يه تنه 11 بازيكن و 80 هزار تماشاچيو حريفه
بله درست حدس زدين اون كسي نيست به جز:
تركي
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
زیباترین و واقع بینانه ترین نظری که تا حالا خوانده ام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
این بازیکن کافیه تا بارسلونا را هم 1صفر برد
بلند بگوووووووووو یاشاسین اذربایجان
یاشاسین تراختور
اروم زنجان اردبیل ----بو سس تبریزدن گلیر

محسن ترکی شرفت را به چی فروختی ؟؟دلار سکه ...؟؟؟؟؟؟؟یا ویلا تو شماااااال؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
شما فرهنگتون رو به چی فروختین؟به 3 امتیاز؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
جيگرتو با فرهنگ
خواهشاً نظر بنده را منتشر کنيد.
اين عين بی‌عدالتی است که برای تيمی دو پنالتی مسلم را نگيرند و فقط در حد کارشناسی در برنامه 90 و اعتراف به نوعی ماستمالی شده و رها بشود!! هيچ قانونی نيست که بتواند عادلانه بازی را تجديد کند؟ پس اين قوانين فوتبال به چه درد می‌خورند؟
به نظر شما بهترین خرید استقلال کیست؟ 1سامویل 2جباری 3 محسن ترکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
چه خنک! نچایی شازده!
وای چه سرپوشی برای اختلاس
من دانشجو تمام عمرم را بايد صرف درس و تحقيق هاي 24 ساعته کنم سودش بين يه مشت ادم ..... توزيع ميسود تا تو يه مستطيل سبز به مدت 90 دقيقه.... اين هم حاصلش رتبه تون در دنيا کجاس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
ما باید درس بخونیم و شب و روز نداشته باشیم تا این مفت خورا برن ببازن!!!!!!!!!!!!!
تراختور قهرمانه
تراکتور قهرمان میشه به کوری همه دشمنان ....یاشاسین قله نویی ....یاشاسین تراکتور.....
بالا برید بایین بیاید استقلال قهرمان
دو جام (حذفی و لیگ)میشه.
اینقدر دست به دامن شاسین نشین
ham digeh ro nakoshid
آقایون و خانومایی که درمورد فرهنگ حرف میزنن.لطفا این حرفارو نگین.ما آستانه صبرمون بالاس .واسه همین جوابتونو نمیدم.
یاشاسین اذربایجان
من نمیدونم چرا این آقای عادل پور فری پوس می‌خند! ما تو ورزشگاه هشتاد هزار نفر بودیم، این یعنی 80 درصد آرا مال مایه! اصلا مگه درصد پایین میاد!
کی تکرارش پخش میشه؟
تیم بزرگ و قهرمان تراکتور محبوب کل دنیا می باشد و مختص به تبریز ، آذربایجان و ایران نمی باشد .زنده باد تیم تراکتور
جمع کنیداین فوتبالتونو بابا.
باید خیلی بی کار باشید که بشینید به این فوتبال مزخرف ایران نگا میکنید.فوتبال پر نامردی...
وقتی لیگای اروپا رو با این لیگ مقایسه میکنم دیگه حرفی واسه گفتن ندارم
واکنش مخالفان تراکتور چقدر جالب و مطالعه کردنی است. یاشا تراختور
چي به شماها ميدن تا حالا چي دادن فوتبال و عشق و تعصب قديم نه الان و تو اين دوره زمونه
اس تق تاج سابق هم تیمسار و فدراسیون داشت
آقا البته ببخشید این لفظ شایسته شما نیست پس : ناشناسک خیلی احمقی
محسن ترکی جانشین فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم شد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل