بازدید 15313

اطلاعیه مهم درباره خودروهای اسقاطی

کد خبر: ۲۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۱ 20 October 2008
ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعلام کرد:‌ در جهت اتمام طرح جایگزینی خودروهای فرسوده سال86 به اطلاع این دسته از متقاضیان می رساند، پایان فرصت انتخاب نمایندگی و زمان اسقاط 9 آبان 87 است.

ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اعلام کرد:‌ پایان مهلت تکمیل پرونده اعتباری متقاضیان سال 86 ، 30 مهر87 است و این زمان تنها برای متقاضیان سال 85 که تا 24 مهر 87 به این ستاد مراجعه و شرایط انتقال به طرح سال 86 را داشته اند تا 9 آبان 87 تمدید می شود.

ستاد مدیریت حمل ونقل و سوخت تاکید کرد با توجه به اینکه اجرای فرآیند به روش سیستمی است ملاک عمل در این ستاد صرفا اعلام متقاضی و یا عواملی مانند بانک، خودروساز و مراکز اسقاط در سایت خودروهای فرسوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
تکلیف آندسته از متقاضیانی که اسم آنها اعلام نشده و در فرآیند تعویض خودرو قرار نگرفتند چه میشود این عدالت محوری است که یکی دو بار ثبت نام کند و اسم ایشان اعلام نشود و دیگری با یکبار ثبت نام جهت عقد قرار داد دعوت شود؟
بعد از هزار بدبختي و سايت و ثبت نام و سفته و كوفت رفتم محل اسقاط از سير تا پياز ماشيني كه 35 سال پيش وارد كشور شده از من خواستن. اخه پدر بيامرز من اين ماشين 10 ساله زير پامه ده سال بيمه اش كردم كارت سوختشو گرفتم هزار جا باهاش رفتم باهاش جريمه شدم از كجا شناسنامه توليدشو بيارم؟ آخرش دم اسقاطي دادم دويست تومن.
لطفا زمان جدیدثبت نام را نیز اعلام فرمائید و اینکه ثبت نام جدید از تولید چه سالیاست؟
چرا با توجه به سوال از سایت فرسوده درباره واگذاری در سال 87 هیچ پاسخی نداده و خیل کثیری از مردم را منتظر گذاشته اند
تا زمانيكه ميتوان با يك پيكان مدل مثلا55ميتوان با مسافركشي همانقدر پول دراورد كه با سمندمدل 87 هرگز اميدي به ادامه طرح نيست مگر يا از تردد جلوگيري شود يا كارت سوخت بسوزد.والسلام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس