بازدید 39189

علت جالب سکوت دولت درباره سکه و ارز

میرتاج‌الدینی درباره سکوت دو هفته‌ای دولت در قبال قیمت سکه و ارز در بازار، تصریح کرد: این ایام بیشتر روزهای تعطیلی بود و دولتی‌ها داشتند روی مسأله کار می‌کردند و این طور نبود که مسأله را رها کرده باشند.
کد خبر: ۲۲۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۲ 29 January 2012
معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان این که بسته سیاست دولت برای کنترل بازار سکه و ارز بسته شده است افزود: دولت برای مهار سکه و ارز برنامه دارد اما اگر چند مسوول دولتی درباره آن توضیح دهند دوباره وضع به هم می‌ریزد.

محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره برنامه دولت برای کنترل بازار سکه و ارز، گفت: وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی در این باره توضیحات خیلی خوبی دادند و بسته سیاستی دولت را تشریح کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری با بیان این که بسته سیاست دولت برای کنترل بازار سکه و ارز بسته شده ٬ افزود: آثار این بسته در همان روزهای نخست اجرایی شدن برای عموم جامعه مشخص و حباب قیمت‌ها شکسته شد و این روند ادامه پیدا می‌کند و نوسانات بازار این دو کالا برچیده و ثبات حاکم می‌شود.

میرتاج‌الدینی درباره سکوت دو هفته‌ای دولت در قبال قیمت سکه و ارز در بازار، تصریح کرد: این ایام بیشتر روزهای تعطیلی بود و دولتی‌ها داشتند روی مسأله کار می‌کردند و این طور نبود که مسأله را رها کرده باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها خبرهای ناجوری درباره بازار سکه و ارز مخابره می‌کردند که این وضعیت بر التهاب بازار این دو کالا دامن می‌زد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره چگونگی مقابله دولت با رسانه‌های خاطی یادآور شد: وقتی مسوولان از طریق پیامک مطلع شدند که خبرهای این رسانه‌ها فضای جامعه را ملتهب می‌کند و در فضای اقتصادی اخلال به وجود می‌آورد بلافاصله برای جلوگیری از اقدام آنها وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: دولت برای مهار سکه و ارز برنامه دارد اما اگر چند مسوول دولتی درباره آن توضیح دهند دوباره وضع به هم می‌ریزد.

زمان دقیق تقدیم لایحه بودجه به مجلس در جلسه امروز هیأت دولت مشخص می‌شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد زمان دقیق ارائه لایحه بودجه به مجلس، گفت: سه‌شنبه یا چهارشنبه این هفته لایحه بودجه ۹۱ کل کشور تقدیم مجلس می‌شود اما زمان دقیق آن امروز در هیأت دولت مشخص می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل