بازدید 5988

انتقادباهنرازعدم احراز صلاحیت برخی نمایندگان

عدم احراز صلاحیت برای نمایندگان فعلی مجلس معنا ندارد و عدم احراز صلاحیت برای افراد ناشناخته است و نمایندگان فعلی مجلس یا باید تأیید صلاحیت شوند یا رد صلاحیت.
کد خبر: ۲۲۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۴ 29 January 2012
 نائب رئیس اول مجلس در جلسه غیررسمی صبح امروز به ارائه توضیحاتی پیرامون نوسانات بازار سکه و ارز و رد صلاحیت تعدادی از نمایندگان مجلس پرداخت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی پیش از آغاز جلسه علنی رسمی صبح امروز (یکشنبه)، در جلسه‌ای غیرعلنی و غیررسمی به ارائه توضیحاتی در زمینه نوسانات و التهابات بازار سکه و ارز و گرانی‌های ایجاد شده پرداخت.

نائب رئیس اول مجلس همچنین در خصوص رد صلاحیت تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس هشتم که داوطلب انتخابات مجلس نهم شده‌اند، توضیحاتی مطرح و تصریح کرده است: در خصوص ردصلاحیت‌ها پیگیری‌هایی انجام شده تا در زمینه بررسی صلاحیت‌ها به قانون توجه شود.

در این جلسه باهنر همچنین از عدم احراز صلاحیت تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس هشتم انتقاد کرده و گفته است: عدم احراز صلاحیت برای نمایندگان فعلی مجلس معنا ندارد و عدم احراز صلاحیت برای افراد ناشناخته است و نمایندگان فعلی مجلس یا باید تأیید صلاحیت شوند یا رد صلاحیت.

به گزارش فارس، وکلای ملت پس از برگزاری جلسه علنی رسمی به مدت 2 ساعت از ساعت 10:30 به بررسی نوسانات بازار ارز و سکه طی هفته‌های اخیر با حضور سیدشمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی و مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه غیرعلنی می‌پردازند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها