بازدید 4038

هواداران پوتين هم به خيابان‌ها آمدند

خبرگزاري‌هاي روسي گزارش مي‌دهند كه تظاهرات هواداران پوتين بدون هيچ حادثه خاصي در مسكو برگزار شد و برخي منابع‏، تعداد شركت‌كنندگان در آن را 12 هزار تن تخمين زده‌اند.
کد خبر: ۲۲۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۱ 29 January 2012
هزاران تن از هواداران «ولاديمير پوتين» نخست‌وزير روسيه در شرايطي كه مخالفان دولت خود را براي سومين تظاهرات گسترده اعتراضي آماده مي‌كنند، به نشانه حمايت از اين كانديداي انتخابات رياست‌جمهوري به خيابان‌ها آمدند.

به گزارش ايلنا به نقل از پايگاه خبري راشا تودي، خبرگزاري‌هاي روسي گزارش مي‌دهند كه تظاهرات هواداران پوتين بدون هيچ حادثه خاصي در مسكو برگزار شد و برخي منابع‏، تعداد شركت‌كنندگان در آن را 12 هزار تن تخمين زده‌اند.

اين دومين تظاهرات گسترده حاميان ولاديمير پوتين است. تظاهرات قبلي در تاريخ 24 ماه ژانويه در منطقه «كمروو» در جنوب سيبري با حضور شش هزار تن برگزار شده بود.

اين در حالي است كه شهردارى مسكو اعلام كرده است كه با صدور مجوز تظاهرات براى گروه طرفداران انتخابات سالم در روسيه موافق است.

نتایج انتخابات مجلس روسیه که ماه گذشته میلادی برگزار شد، اعتراض‌های گسترده‌ای را به دنبال داشت. به باور صاحب‌نظران سیاسی، انتخابات مجلس روسیه نوعی همه‌پرسی برای تائید محبوبیت شخصی نخست‌وزير اين كشور بود.

وی طي سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۸ ميلادي در دو دوره رئیس‌جمهوری روسیه بوده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار