بازدید 36556
۵

جدول قیمت جدید بلیت قطار در 58 مسیر

کد خبر: ۲۲۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۱ 29 January 2012
جدول نرخ جدید بلیت قطار در 58 مسیر مختلف که به طور متوسط افزایش 2200 تومانی را نشان می‌دهد، منتشر شد.

به گزارش مهر، براساس اعلام شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، لیست قیمت‌های جدید بلیت قطار در 58 مسیر مختلف به شرح زیر است:





براساس این لیست، قیمت بلیت قطارهای رجاء به طور متوسط 2200 تومان افزایش یافته است که مسئولان شرکت رجاء معتقد هستند این قیمت باید بیش از این افزایش پیدا کند تا بتواند هزینه ها را جبران کند.
 
همچنین شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که در صورت ارائه پکیج غذای اختیاری در قطار‌های ویژه 45000 ریال به بهای بلیت اضافه می شود و در صورت ارائه پذیرایی در قطار‌هایی که پذیرایی ندارند با افزایش مبلغ، هزینه پذیرایی پس از تأیید معاونت مسافری راه‌آهن به قیمت بلیت افزوده خواهد شد.
 
در صورت استفاده از واگن‌‌های موجود در ناوگان مسافری برای مسیر  جدیدی که در این جدول ذکر نشده است، تعرفه آن بر اساس مسیر تهران - مشهد یا سایر مسیر‌های مشابه محاسبه و پس از تأیید معاونت مسافری راه‌آهن قابل اجرا خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
قیمت بلیت قطارهای رجاء به طور متوسط 2200 تومان افزایش یافته است که مسئولان شرکت رجاء معتقد هستند این قیمت باید بیش از این افزایش پیدا کند تا بتواند هزینه ها را جبران کند.
من بنا به مقتضای کار و زندگیم هر 4 ماه یه بار مجبورم این طرف و اون طرف برم و همیشه هم با قطار میرم. به نظر من به طور متوسط بلیت های قطار بیش از 3200 تومان افزایش پیدا کرده. تازه با این کارشون مدعی هستند سر ما هم منت گذاشتن که بیشتر نکردن. واقعا که!!!
ديروز 8:30 صبح سايت رجا براي فروش اينترنتي بليط قطار باز شد و 8:35 دقيقه بليط تمام شد. قيمت را فعلاً بيخيال شويد و به كميت بليط و روش تهيه آن بپردازيد.
یه جای مشخص برای تهیه بلیط ندارین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان