بازدید 5250

چاوز: تا ۲۰۳۱ در قدرت می مانم

چاوز در دوم فوریه، سیزدهمین سالگرد روی کار آمدن خود را جشن می‌گیرد. وی همچنین برای انتخاب مجدد در انتخابات هفتم اکتبر نامزد می‌شود.
کد خبر: ۲۲۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۵ 28 January 2012
هوگو چاوز، رئیس‌جمهوری چپ‌گرای ونزوئلا که بار دیگر برای انتخابات ریاست جمهوری در اکتبر سال 2012 نامزد می‌شود، قول داد تا 2031 در این سمت بماند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آلمان، هوگو چاوز، رئیس جمهوری 57 ساله ونزوئلا در کاراکاس به خبرنگاران گفت: هر آنچه را که می‌توانم، هم از نظر سیاسی و هم از نظر جسمانی انجام خواهم داد تا در سمت خود تا سال 2031 باقی بمانم. این روند با حمایت و پشتیبانی مردم از سال 2013 تا 2019، 2019 تا 2025 و 2025 تا 2031 صورت می‌گیرد.

چاوز در ادامه تاکید کرد که البته این روند به مردم ونزوئلا بستگی دارد.

چاوز در دوم فوریه، سیزدهمین سالگرد روی کار آمدن خود را جشن می‌گیرد. وی همچنین برای انتخاب مجدد در انتخابات هفتم اکتبر نامزد می‌شود.

حزب سوسیالیست ونزوئلا اعلام کرد، ونزوئلا هرگز در طول تاریخ 200 ساله خود چنین فرآیند دموکراتیکی را تا امروز مگر تحت رهبری چاوز تجربه نکرده است.

با این حال چاوز می‌گوید: آنها مرا خودکامه می‌نامند. آنها توطئه‌گر و من شورشی هستم.

مخالفان دولت ونزوئلا قصد دارند نامزد انتخاباتی خود را برای انتخابات اولیه 12 فوریه انتخاب کنند. مخالفان شش نامزد دارند که "انریکه کاپریلس"، فرماندار ایالت میراندا و "کورنیا ماچادو" از اعضای پارلمان ونزوئلا از آن جمله هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها