بازدید 4032

تحریم نفتی ایران قطعاً غرب را متضرر خواهد کرد

کد خبر: ۲۲۲۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳ 28 January 2012
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: غرب از تحریم نفتی ایران قطعاً متضرر خواهد شد و این اقدام قیمت نفت را به شدت افزایش می‌دهد.

به گزارش فارس، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پاسخ به این پرسش که تحریم نفت ایران چه مشکلاتی را برای اقتصاد جهانی در بر خواهد داشت، اظهار داشت: توطئه‌ای که غرب انجام داده‌ این است که آنها با تحریم نفت ایران می‌خواهند ایران به صورت غیررسمی نفت خود را بفروشد تا با فروش غیررسمی در حقیقت قیمت نفت ایران نسبت به سایر نفت‌های دیگر پایین بیاید.

توطئه تحریم نفت ایران خنثی می‌شود

رضایی تصریح کرد: اما آنها توجه ندارند این کار در شمال خلیج‌فارس و بالای تنگه هرمز اتفاق خواهد افتاد و هر اندازه هم که آنها بتوانند این توطئه را پیش ببرند، خود تنش در تنگه هرمز باعث می‌شود قیمت نفت به‌شدت بالا رود و لذا کاری که آنها کردند از طریق دیگری خنثی می‌شود و قیمت نفت هم بالاتر خواهد رفت.

بهترین ولایت‌ها، ولایت پذیری آزادانه

رضایی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه تعریف شما از ولایت‌پذیری چیست، گفت: بهترین ولایت‌پذیری ولایت‌پذیری آزادانه است که ما در جبهه‌های جنگ داشتیم. یعنی ولایت‌پذیری همراه با آزادگی. این بهترین نوع ولایت‌پذیری است چرا که انسان‌ها با بصیرت، آگاهی و معرفت راه خودشان را انتخاب می‌کنند کما اینکه ما در اصول دین تقلیدی نداریم و همه انسان‌ها خدا و نبوت را با استدلال، بصیرت و معرفت می‌فهمند و این باعث می‌شود که بهترین ولایت‌ها، ولایت‌پذیری از نوع آزادگی باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس