بازدید 11115

شلیک موشک به محل اقامت بن لادن

بن لادن دوم مه در جریان عملیات یکجانبه نیروهای آمریکایی در منطقه ابوت آباد پاکستان کشته شد که همین موضوع سبب افزایش تنش ها در روابط واشنگتن-اسلام آباد شد.
کد خبر: ۲۲۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱ 28 January 2012
شلیک 9 موشک به سمت دانشگاه نظامی پاکستان در نزدیکی محل اقامت بن لادن، کشته و زخمی شدن 43 نفر در درگیریها در منطقه "کرم ایجنسی" و بازداشت یک تبعه آلمانی در شهر اسلام آباد از جمله تحولات مهم پاکستان به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، رسانه های پاکستان از شلیک 9 موشک به سمت دانشگاه نظامی پاکستان در نزدیکی محل اقامت "اسامه بن لادن" رهبر معدوم القاعده و تخریب دیوار این دانشگاه خبر داده و در عین حال اعلام کردند هیچ فردی بر اثر این حمله آسیب ندید.

گفته می شود سه موشک در دانشگاه و شش موشک دیگر در نزدیکی مناطق مسکونی فرود آمدند و بر اثر این حمله شیشه منازل شکسته شدند.

بن لادن دوم مه در جریان عملیات یکجانبه نیروهای آمریکایی در منطقه ابوت آباد پاکستان کشته شد که همین موضوع سبب افزایش تنش ها در روابط واشنگتن-اسلام آباد شد.

همچنین روز گذشته در جریان درگیریها میان نیروهای امنیتی و شبه نظامیان در منطقه قبیله نشین "کرم ایجنسی" 15 عضو طالبان و شش افسر پلیس کشته و 22 فرد دیگر زخمی شدند.

رسانه های پاکستانی همچنین از بازداشت یک تبعه آلمانی در شهر اسلام آباد به دلیل اقامت غیرقانونی در پاکستان خبر دادند.

این چهارمین تبعه آلمانی است که در شش روز گذشته توسط پلیس پاکستان بازداشت می شود. پیش از این سه شهروند آلمانی در شهر پیشاور در شمال غرب پاکستان بازداشت شده بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل