بازدید 14862

راهکار پیگیری عدم دریافت قبوض موبایل

کد خبر: ۲۲۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۳ 27 January 2012
مدیرعامل شرکت خدمات اول گفت: مشترکان سیم کارت‌های دائمی همراه اول درصورت عدم دریافت قبوض خود می‌توانند با شماره تلفن 1868 داخلی 2222 تماس بگیرند و وضعیت قبض خود را پیگیری کنند.

ناصر قدیر کاشانی در گفتگو با همشهری آنلاین با اشاره به آغاز بکار پروژه "توزیع اول" که پخش قبوض مشترکان دائمی اپراتور همراه اول استان تهران را از طریق مجموعه 1868 ممکن می‌کند اظهار داشت: کلیه مشترکان هرگونه شکایتی در این زمینه را می‌توانند از طریق 09990 و یا 1868 مطرح کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای سهولت در تغییر آدرس قبوض مشترکان دائمی همراه اول گفت: در صورتی که نیاز به تغییر آدرس باشد پرسنلی آموزش دیده از سوی مجموعه خدمات اول - 1868 - به محل کار یا سکونت مشترک مراجعه کرده و با اخذ مدارک لازم و احراز هویت مالک و با دریافت آدرس و کدپستی صحیح و دقیق، تغییر آدرس فرد در سیستم همراه اول به راحتی انجام می‌شود.

قدیرکاشانی هزینه تغییر آدرس مشترکان همراه اول را مبلغ 1500 تومان عنوان کرد که روی قبوض دوره بعد مشترکان اعمال می‌شود و اظهار داشت: در طرح تغییر آدرس مشترک توسط پرسنل شرکت خدمات اول، مشترکان تنها موظف به پرداخت هزینه پیک موتور سوار هستند؛ همچنین مشترکان با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی سطح شهر نیز می‌توانند اقدام به تغییر آدرس کنند.

به گفته وی اصلاح و تغییر آدرس مشترکان همراه اول توسط مجموعه 1868 انجام می‌شود گفت: در صورت اصلاح آدرسی که شامل تغییر یک رقم کدپستی و یا پلاک باشد، مشترک به صورت تلفنی می‌تواند اصلاح آدرس قبوض خود را رایگان انجام دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
شماره را گرفتیم اصلا جواب نمیدهد.
من از روزیکه موبایل امده یک بار قبض خود را در خانه دریافت نکرده ام این در حالیست که نه مسکن خودرا تغییر داده ام ونه شماره خودرا عوض کرده ام
در منطقه 15 تهران (پایتخت) ساکن هستم به محض ورود به مجتمع مسکونی مان که بالغ بر5000 واحد مسکونی دارد آنتن دهی خط همراه اول تا لحظه خروج از شهرک مسکونی کاملا مشکل دارد.چه گله ای از دریافت قبوض!!!
تاسف!!
بنده از سالی که تلفن همراه گرفتم تا این لحظه بیش از 10بار ادرس دادم و مخابرات هم 50000ریال بابت هزینه ادرس از من اخذ نموده است
حال سوال اینجاست
1- چرا مخابرات هرسال یا هر 2سال خود بخود ادرس مشترکین را تعقیر میدهد ودر مقابل ان هزینه ادرس اخذ منی نماید
2- اگر اشتباه سخت افزاری یا نرم افزاری مخابرات همراه اول هست که قطعا هم اشکال از ناحیه انهاست چرا مشترکین هزینه ان را بپردازنند؟
3- همراه اول قبض را ارسال نمیکند و گاها هم موجب قحطی تلفن میشود ایا هزینه ان اشتباه را باید مردم بپردازنند؟
سایت محترم تابناک لطفا در این زمینه گزارش مفصلی تهیه نمایید . ضمنا کامنت مرا هم درج نمایید با تشکر
برای استانهای دیگر جه فکری کرده اند چند ماه است که برای ما درشهراصفهان قبض نمی ایدفقط با ُاس ام اس اعلان میکنند وما هم پرداخت می کنیم
مگه هنوز واسه شما قبض میاد؟؟؟؟؟؟؟
الان چندین ماهه که قبضی برای ما نمیاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی