بازدید 22224
گزارش تصویری ایران در هفته‌ای که گذشت

هفته‌ای که سکه از سکه افتاد

در هفته گذشته، دو تعطیلی مناسبتی، همه هفته را به بین التعطیلین تبدیل کرده و کشور نیمه تعطیل بود. با این حال، بازار ملتهب طلاو ارز همچنان مهمترین خبر هفته بود؛ پدیده‌ای که سرانجام با تصویب افزایش سود نرخ بهره بانکی، راهکاری برای مهارش پیدا شد. با این حال و با همه التهاب‌های بازار، رئیس جمهور در کرمان به عنوان «یک آگاه» گفت: کشور در شرایط با ثبات اقتصادی است.
کد خبر: ۲۲۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۲ 27 January 2012

شنبه تهران نخستین برف زمستانی را تجربه کرد



شنبه مسابقات هفته بیستم کورس اسب‌دوانی کشور، در گنبد کاووس برگزار شد.




روز شنبه هفته گذشته حادثه‌ای دردناک در آب‌های خلیج فارس رخ داد و یك فروند شناور با حدود 22 مسافر در مسیر جزیره هرمز به بندرعباس غرق شد. از 22 سرنشین این شناور، تنها پنج نفر نجات یافتند و سایر سرنشینان در گذشتند. / انتقال اجساد و مصدومین حادثه غرق شدن شناور در ساحل بندرعباس



روز شنبه دیدار دوستانه ای میان تیم فوتسال هنرمندان و پیشکسوتان تیم ملی برگزار شد.



روز یکشنبه ایران اسلامی در سوگ رحلت پیامبر گرامی اسلام و امام دوم شیعیان غرق در عزا و ماتم بود




پس از اجرای طرح ممنوعیت تردد شناورهای سبک و غیراستاندارد در استان هرمزگان، مشکلات فراوانی برای افرادی که قصد سفر به جزیره قشم را دارند، ایجاد شده و این افراد مجبورند ساعت‌ها در صف‌های طولانی معطل بمانند.




مراسم تشییع بوتیمار، هنرپیشه تئاتر و سینما روز دوشنبه از مقابل تالار وحدت برگزار شد




طبیعت زمستانی اسالم در استان گیلان




روز سه شنبه، مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) در سراسر کشور برگزار شد. بسیاری از عاشقان از روزها قبل و با پای پیاده به سوی حرم رضوی به را افتاده بودند تا روز شهادت امام هشتم شیعیان را در حرم ان حضرت به عزاداری بپردازند.




تشییع پیکر سردار احمد سیاف، فرمانده سابق دافوس سپاه روز سه شنبه از مسجد ولیعصر (عج)




پس از آنکه سرانجام در هفته گذشته، سکه مرز یک میلیون تومان و دلار 2 هزار تومان را پشت سر گذاشت، رييس‌جمهور با مصوبه شوراي پول و اعتبار درباره افزايش نرخ سود سپرده‌هاي بانكي در روز چهارشنبه موافقت كرد تا اندکی از افزایش لگام گسیخته قیمت‌ها در بازار جلوگیری کند؛ رخدادی که در پایان، باعث سقوط آزاد بهای سکه و دلار شد و قیمت سکه در دور روز پایانی هفته، دست‌کم سیصد هزار تومان کاهش یافت. از دیگر رویدادها در این حوزه، تک نرخی شدن قیمت ارز است که قرار است از شنبه، بانک‌ها دلار 1260 تومانی عرضه کنند، ولی هنوز معلوم نیست، واکنش بازار به ارز تک نرخی چیست؟




سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از چهار شنبه با حضور هنرمندان داخلی و خارجی در تهران و پنج استان البرز، گلستان، کرمانشاه، لرستان و خراسان‌ شمالی آغاز به‌ کار می‌کند.




راسم جشن چهلمین سالگرد راه‌اندازی شبکه اول سیما، چهارشبه شب با حضور جمعی از بازیگران،‌ تهیه‌کنندگان‌، کارگردانان و نویسندگان، مجریان، مستندسازان، مدیران اسبق و خانواده شبکه یک برگزار شد.





تالاب میانکاله




اما صدا سیما هم هفته پر خبری را پشت سر گذاشت؛ نخست این که پخش سریال تا ثریا به یکباره با تصمیم مدیران شبکه یک متوقف شد. سریال پر سروصدایی که محور اصلی آن، پرداختن به مسائل دینی بود با حذف ده قسمت آن، قسمت پایانی را یکباره در شبی که جز برنامه پخش آن نبود، روی آنتن رفت و به پایان رسید. سیاه نمایی و پرداختن بیش از اندازه به تلخی های زندگی، شاید دستمایه رسانه ای مدیران برای توقف پخش این سریال بود، ولی گویا دلیل اصلی آن رخدادهای ده بخش پایانی سریال از جمله بارداری شخصیت ثریا بود که مسئولان را بر آن داشت تا از ادامه پخش آن جلوگیری کنند.

به هرحال مشخص نیست که نحوه نظارت بر پخش سریال‌ها و محصولات تلویزیونی در صدا و سیما به چه صورتی است، چرا که اگر از پیش این، نظارت می‌شد، دیگر مشکلاتی از این دست برای این سریال رخ نمی‌داد، ولی پنجشنبه این هفته هم عزت الله ضرغامی باز هم نشست هیأت دولت را فرصت مناسبی برای افتتاح شبکه نمایش یافت و به این ترتیب، شانزدهمین شبکه صدا و سیمای جمهوری اسلامی هم رسما آغاز به کار کرد.




بازار قلعه محمود کرمان با پیشینه هزار ساله، یکی از بازارهای تاریخی کرمان است که در آستانه تخریب و تعطیلی است، به گونه‌ای که هم اکنون تنها سه مغازه در این بازار فعالیت دارند.




 مهران بیگلریان 32 ساله، عضو امداد و نجات علم کوه از اهالی کلاردشت، توانایی شنا در دمای زیر صفر درجه را دارد. او به مرد یخی کلاردشت مشهور است.



 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل