بازدید 9873

سخنگوی جبهه پایداری مشخص شد

کد خبر: ۲۲۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳ 27 January 2012
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه علامه مصباح یزدی در دیدار با اعضای مرکزی جبهه پایداری نقشه راه این جبهه را تبیین کردند، گفت که نشست خبری سخنگوی جبهه پایداری به زودی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه اخیر جبهه پایداری گفت که حجت‌الاسلام آقا تهرانی دبیر‌کل جبهه پایداری با نظر اعضای شورای مرکزی، کامران باقری لنکرانی را رسما به عنوان سخنگوی این جبهه معرفی کرد.

وی با بیان اینکه "مواضع و سیاست‌های انتخاباتی و سیاسی جبهه پایداری از این پس توسط سخنگوی این جبهه اعلام خواهد شد"، از نشست خبری لنکرانی در آینده نزدیک خبر داد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به جلسه شب گذشته اعضای شورای مرکزی این جبهه با علامه مصباح یزدی گفت: علامه مصباح یزدی در این جلسه نکات بسیار مهمی برای اعضای این جبهه تشریح فرمودند که نقشه راه و استراتژی انتخاباتی جبهه پایداری خواهد بود.

روانبخش در پایان گفت که علامه مصباح یزدی نقشه راه و آینده سیاسی جبهه پایداری را تبیین فرمودند و اعضای این جبهه هم بر اجرای رهنمودهای ایشان تاکید دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار