بازدید 19839

پاسخ اصغر فرهادي به پيام‌هاي تبريك

کد خبر: ۲۲۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۴ 27 January 2012

اصغر فرهادي از پيام‌هاي تبريكي كه پس از اهداي جايزه‌ي گلدن گلوب منتشر شد،تشكر كرد.

اين كارگردان سينماي ايران كه اين روزها براي پيش‌توليد فيلم جديدش در فرانسه بسر مي‌برد در متن پيامش كه در اختيار ايسنا قرار گرفته، نوشته است: «پاسخ اين همه مِهرهم‌ميهنان در توان من نيست. خوشحالم در ادامه‌ي راهي که پيش از من سينماگران کشورم با بردباري گشودند و پيمودند، فيلم «جدايي نادر از سيمين» بهانه‌اي شد براي اندکي دلگرمي در روزهاي سردي که بر سينماي اين سرزمين رقم خورد.

از همه‌ي مردم بزرگوار، سينماگران صبور و شخصيت‌هاي برجسته‌ي عرصه‌ي علم، ادب، فرهنگ و هنر که در اين روز‌ها با پيغام‌ها و نوشته‌هاي پر مهرشان، من، گروهم و خانواده‌ي سينماي ايران را مورد لطف خود قراردادند، سپاسگزارم.

به اميد پايداري اين همدلي.

اصغر فرهادي»

به گزارش ايسنا، «جدايي نادر از سيمين» هفته گذشته برنده جايزه بهترين فيلم خارجي از جوايز گلدن گلوب شد و به تازگي نيز آخرين ساخته‌ي اصغر فرهادي نامزد نهايي جايزه اسكار بهترين فيلم‌نامه و فيلم خارجي شد.

 در پي موفقيت «جدايي نادر از سيمين» در گلدن گلوب، پيام‌هاي تبريكي از جانب سينماگران و مديران سينمايي در رسانه‌ها منتشر شد.


 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
من هم به عنوان یک ایرانی به اصغر تبریک می گم. نه فقط به خاطر جایزه گلدن گلوب و اسکار، به خاطر ارزش و احترامی که در این فیلم برای هم میهنانش قائل شد.
حداقل اینقدر ظرفیت داشته که تا الان مدافع کشورش بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
البته ایشون هنرمند بزرگی است و فیلمش شایسته تحسین ولی کاش درست وقتی که آمریکا و اسرائیل ما رو تحدید به حمله نظامی می کنند در حالی که در واقع چنین قصد و توانی هم ندارند تو سخنرانی اش بجای تمجید از صلح جویی ملتش که بوی التماس می داد از مثلا ذکاوت یا بزرگواری و بخشندگی یا شجاعت و مهربانی ملتش تمجید می کرد!
تبریک مردم را هم اضافه کنید
کاش تابی یک مصاحبه اختصاصی با فرهادی میکرد.
واقعاً باعث افتخار هستش
ازاینکه نام ایران را درآمریکا طنین انداز کرد ممنون وسپاسگزارم.
من واقعا تعجب ميكنم كه چطور مردم ما انقدر ساده ان ! يايا اين جايزه سياسي بود ! با تمام احترامي كه براي آقاي فرهادي و فيلمشون قائلم !
جناب آقای فرهادی خیلی زحمت کشیدند که در مراسم دریافت جایزه از ملت صلح دوست ایران تشکر کردند ولی بهتر بود در فیلم خود کمتر از وضعیت موجود داخل کشور سیاه نمایی می کردند البته نه اینکه بخواهم منکر مشکلات داخل کشور شوم ولی انصافا به عنوان یک فرد بی طرف کدام فیلم اروپایی و غربی با این همه فضای غم و تاریک فیلم در سطح جهان مطرح می شود ، چرا بسیاری از موفقیت های علمی کشور توسط نهادهای مختلف جهانی رسانه ای نمی شود و به آنها جایزه داده نمی شود .
اگر شما به سناریو ، دیالوگ ، نحوه ی تصویر برداری و حتی موزیک و صدای حاشیه فیلم دقت نمایید دقیقاً مشابه یک فیلم ضد ایرانی البته یک مقدار خفیف تر می باشد به عنوان نمونه صدای اذان پخش شده در هنگام برخی دیالوگ ها ، کلمات استفاده شده در هنگام املا گفتن پدر به دختر (بادیه و ...) و شخصیت پردازی زن چادری و مسلمانی که پرستار پیرمرد آلزایمری می شود و .....
ساخت این فیلم صرفا ادامه روند ساخت فیلم هایی با محوریت سیاه نمایی و دریافت جایزه از مجامع سینمایی اروپایی و آمریکایی می باشد که سابقه فعالیت های ضد ایرانی آنها در ساخت فیلم های مختلف بر کسی پوشیده نیست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل