بازدید 40135

دستگیری استاد دانشگاه شریف در آمریکا

کد خبر: ۲۲۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۹ 27 January 2012
سرویس بین الملل – یک استاد ایرانی در آمریکا توسط پلیس این کشور دستگیر شده است .

به گزارش تابناک ، نیور ویک خبر داده است که مجتبی عطاردی استاد دانشگاه صنعتی شریف به اتهام انتقال لوازم آزمایشگاهی از آمریکا به ایران دستگیر شده است .

بر اساس این گزارش این اتفاق در حدود دو ماه پیش در 7 دسامبر رخ داده است . دفتر حفاظت منافع ایران در سفارت پاکستان این خبر را تایید کرده است .

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
نفرین بر دشمنان ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
استاد راهنمای من بوده. نامردای آمریکایی.فقط بهونه تراسیدند.
کاشکی حداقل به اندازۀ سایت یاهو اطلاع رسانی میکردید. اینطوری که شما خبرو گذاشتین انگار که اتهام درسته در صورتی که مثلا خبری که تو سایت یاهو هست تاکید می کنه که تجهیزاتی که دکتر عطاردی خریداری کردن بسیار معمول و عادی بوده و تمام مقالات ایشون هم در راستای اهداف غیرنظامیه. کار نداریم که توی انتقال خبر شیطنتای خودشون رو داشتن و کامنتایی که مراجعان سایت براخبرشان گذاشتن کاملا نشان از بی انصافی و خودبزرگ بینی اونا و تحقیر دانشمندای ایرانی داره ولی حداقل به اهداف غرضمند دولتشون در دستگیری و یا برخورد با اساتید و دانشمندای ایرانی اشاره می کنه.
باز خدا می داند این آمریکا چه سناریویی می خواهد پیاده سازی کند ؟ هنوز دو سه ماهی نیست که یه ایرانی را گرفتند گفتند می خواسته سفیر عربستان را ترور کند به بچه دوساله هم می گفتی می خندید. این سناریو به خاطر این بوده که بین ایران و عربستان اختلاف بیندازند برای چی ؟ بخاطر اینکه اگر مسئله تحریم نفت ایران اتفاق بیفتد این ها بتوانند از عربستان براحتی نفت بخرند
بازهم بگویید آمریکا .دموکراسی.حقوق بشر.آزادی .قدرتمند.امنیت.(این وصله ها به آمریکا نمی چسبه)
ایشان استاد الکترونیک دانشکده ی برق هستند من با ایشان درس نداشته ام اما امیدوارم هر چه سریع تر آزاد شوند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی