بازدید 4502
آيت‌الله مقتدايي:

کانديداها با پول ديگران رأي جمع نکنند

افرادي که با پول ديگران مي‌خواهند رأي جمع کنند، فايده‌اي براي مردم و نظام نخواهند داشت؛ زيرا آن‌ها بدهکار و وام‌دار افرادي مي‌شوند که در تبليغات انتخاباتي از آن‌ها پول گرفته‌اند. بنابراين بايد تلاش کنيم تا افراد مؤمن و متعهد را به مجلس بفرستيم.
کد خبر: ۲۲۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۴ 26 January 2012
افرادي که با پول ديگران مي‌خواهند رأي جمع کنند، فايده‌اي براي مردم و نظام نخواهند داشت؛ زيرا آن‌ها بدهکار و وام‌دار افرادي مي‌شوند که در تبليغات انتخاباتي از آن‌ها پول گرفته‌اند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آيت‌الله مقتدايي در يادواره شهداي روحاني شهرستان جويبار استان مازندران که در مدرسه الزهراي روستاي سروکلا برگزار شد، استقرار نظام جمهوري اسلامي را مرهون خون شهداي دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: تهديدهايي که امروز بر ضد جمهوري اسلامي مطرح مي‌شود، تازگي ندارد و هميشه وجود داشته است.

وي ادامه داد: دشمنان جرأت حمله به جمهوري اسلامي ايران را ندارند و اگر داشتند حتما انجام مي‌دادند، اما آن‌ها امروز به قدرت‌هايي پوشالي تبديل شده‌اند که بين خودشان اختلاف و درگيري است و از سوي ديگر ايران در اوج صلابت و اتحاد به رهبري آيت‌الله العظمي خامنه‌اي قرار دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبري تأکيد کرد: خداي بزرگ را شاکريم که در رأس نظام، مرجعي قرار دارد که بدون هواي نفس است و ديدگاه‌هايش درباره نظام داخلي و بين‌المللي بر اساس مصلحت اسلام و مردم مي‌باشد.

آيت‌الله مقتدايي نظام جمهوري اسلامي را هديه‌اي الهي و نعمت خداي متعال به مردم ايران دانست و اظهار داشت: بايد اين نعمت بزرگ را با وحدت و حاضر بودن در صحنه شکر کنيم.

وي با اشاره به انتخابات پيش روي مجلس اظهار داشت: همه بايد در پاي صندوق‌هاي رأي حضور داشته باشيم و افراد دلسوز نسبت به نظام و اسلام را انتخاب کنيم.

مدير حوزه‌هاي علميه خاطرنشان کرد: افرادي که با پول ديگران مي‌خواهند رأي جمع کنند، فايده‌اي براي مردم و نظام نخواهند داشت؛ زيرا آن‌ها بدهکار و وام‌دار افرادي مي‌شوند که در تبليغات انتخاباتي از آن‌ها پول گرفته‌اند. بنابراين بايد تلاش کنيم تا افراد مؤمن و متعهد را به مجلس بفرستيم.

وي حضور پرشور در انتخابات را عامل همبستگي در داخل و شکوه جمهوري اسلامي در عرصه بين‌الملل دانست و تصريح کرد: اگر مستکبران دندان طمع بر ضد جمهوري اسلامي تيز کرده باشند، حضور باشکوه مردم در صندوق‌هاي رأي، پاسخي دندان‌شکن به طمع‌کاران خواهد بود.

وي تأکيد کرد: امام خميني با آن روح عالي و همت بلند و با حمايت مردم، نظام ولايت‌فقيه را در ايران مستقر کردند و در حال حاضر هيچ کشوري نداريم که در رأس نظام، يک مرجع تقليد و مجتهدي جامع‌الشرايط وجود داشته باشد.

آيت‌الله مقتدايي افزود: فقهاي زيادي در طول تاريخ به ولايت‌فقيه اعتقاد داشتند، اما اجراء نشد. و امام خميني بر اساس بلندنظري و ديد الهي که داشتند اين نظام ولايت‌فقيه را به پا کردند و بر جمهوري اسلامي نه يک کلمه کم و نه يک کلمه بيشتر تأکيد نمودند و تمام ارکان نظام با واسطه يا بي‌واسطه از سوي مردم انتخاب مي‌شوند.

مدير حوزه‌هاي علميه ياد‌آور شد: خيلي از دشمنان به گمان باطل خود خيال مي‌کردند که بعد از رحلت حضرت امام جنگ قدرت در ايران پيش مي‌آيد و نظام اسلامي سقوط مي‌کند، اما مجلس خبرگان با انتخاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي آب پاکي را بر روي تمام توطئه‌هاي دشمن ريخت و آرامش سراسر کشور را فراگرفت.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به رشادت جوانان استان مازندران در دفاع از نظام جمهوري اسلامي در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ابراز داشت: آمار بالاي شهدا به ويژه شهداي روحاني، در روستاها و شهرهاي مازندران، بيانگر التزام عملي مردم به ويژه اين خطه به اسلام و نظام اسلامي است.

آيت‌الله مقتدايي ادامه داد: رشادت‌هاي آن روز جوانان ما علاوه بر استقرار نظام اسلامي، منجر به انتشار بيداري اسلامي در جهان اسلام شد و امروز مردم کشورهاي اسلامي با شعار الله‌اکبر و شعار لا شرقيه، لا غربيه بعد از نمازهاي جمعه به ميدان مي‌آيند و تاکنون چهار ديکتاتور سقوط کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی