بازدید 4087

سایتهای صهیونیستی بار دیگر هک شدند

کد خبر: ۲۲۲۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳ 26 January 2012
سایتهای حساس رژیم صهیونیستی باردیگر هدف حمله هکرها قرار گرفتند و در این میان بیشترین آسیب به سایت روزنامه هاآرتض وارد شد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه هکرهای عرب شب گذشته مسئولیت حمله به سایتهای مهم اسرائیل از جمله روزنامه هاآرتض را برعهده گرفتند.

در همین رابطه در پیامی که در تویتر منتشر شد شاخه فلسطینی هکرهای بین المللی گروه "ناشناس" مسئولیت حمله به بخش عبری روزنامه هاآرتض را برعهده گرفتند.

بر همین اساس بخش انگلیسی روزنامه هاآرتض نیز هک شده بود، اما به دلیل آنکه آسیب وارده به این بخش کم بود، شب گذشته مجددا صفحه اصلی این روزنامه در اینترنت قابل مشاهده بود.  

یکی دیگر از مهمترین سایتهای اینترنتی که مورد حمله هکرهای فلسطینی قرار گرفته، سایت "فستیوال اسرائیل" است که مربوط به برگزاری یک مراسم فرهنگی در سرزمینهای اشغالی بود. بر روی صفحه اصلی این سایت بعد از هک شدن شعارهای مرگ بر اسرائیل و زنده باد فلسطین قابل مشاهده بود و یک موسیقی به زبان عربی نیز از آن پخش می شد.

به نوشته فرانس پرس، حمله به سایت ها و رایانه های حساس رژیم صهیونیستی از ابتدای ماه جاری میلادی افزایش یافته است.

بر همین اساس از ابتدای ژانویه تا کنون سایت های مهمی چون سایت بورس تل آویو، آتش نشانی ها و همچنین برخی از خطوط هوایی رژیم صهیونیستی توسط هکرهای فلسطینی مورد حمله قرار گرفته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار