بازدید 22559

تسلیت دکتر رضایی و سردار جعفری به خانواده سیاف زاده

کد خبر: ۲۲۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۱ 23 January 2012
دکتر محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران و سرلشکر جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامهای جداگانه‌ای درگذشت سردار احمد سیاف زاده را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار «تابناک» متن این پیام‌ها به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
در سالروز رحلت پیامبر عظیم‌الشأن (ص) و شهادت سبط اکبرش، امام مجتبی (ع)، سردار پر افتخار دفاع مقدس، احمد سیاف‌زاده، پس از عمری مجاهدت در راه خدا،‌ به جمع یاران شهید خود پیوست و به زیارت حق بار یافت.

فقدان جانگداز این پاسدار والامقام،‌ غمی جانکاه بر روح و روان دوستان و همرزمان اوست. مطمئنا چهره خدوم، صبور، شجاع،‌ دشمن ستیز، خستگی‌ناپذیر و صمیمی او و نیز خاطرات خدمات ارزشمندش به ویژه در دوران دفاع هشت ساله در خاطره پیش‌کسوتان دفاع مقدس ماندگار خواهد بود.

از درگاه خداوند حق برای این عزیز سفر کرده، هم‌نشینی با صالحان و شهیدان و برای عموم بازماندگان،‌ به ویژه خانواده داغدارش، صبر و اجر و دوام توفیق طلب می‌کنم.
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام


«ما اصاب من مصيبه الا باذن الله و من يومن بالله يهد قلبه»
التغابن/ 11
خانواده محترم و معزز برادر جانباز مرحوم احمد سیاف‌زاده
سلام علیکم
خبر درگذشت برادر همرزم، جانباز سرافراز مرحوم مغفور، سردار سرتیپ دوم پاسدار سیاف‌‌زاده، معاون فقید عملیات قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس، واصل و موجب بسی تألم خاطر شد.

آن عزیز سفر کرده را، همان بس که حیات طیبه‌اش را به عشق و ارادت به اهل بیت (ع) و جان بر کفی و سلحشوری در رکاب معمار کبیر انقلاب،‌ حضرت امام خمینی ـ رحمت‌الله ـ و خلف صالح ایشان، ‌مقام معظم رهبری، سپری و با کوله‌بازی از صبر، ایثار و مجاهدت،‌ همزمان با ایام سوگواری رحلت رسول‌الله، حضرت محمد عبدالله (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی ـ علیه‌السلام ـ جهان فانی را وانهاد و به دیار باقی شتافت.

اینجانب درگذشت آن سردار شهید اسلام و سرباز وفادار ولایت را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده محترم،‌ همسر و فرزندان گرامی و نیز همرزمان ایشان در قرارگاه همیشه پیروز کربلا، تسلیت عرض نموده، از خداوند منان مزید توفیقاتتان را در سایه‌سار عنایات خاصه حضرت بقیه‌الله الاعظم، ‌امام زمان ـ عج الله تعالی فرجه الشریف ـ و تحت زعامت ولی‌ امر مسلمین جهان،‌ حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای ـ مدظله العالی ـ مسألت می‌نمایم.
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی