بازدید 3735

تکذیب ادعای دخالت ایران در امور داخلی اردن

تاكنون در این ارتباط هیچ وقت سندی برای ادعاهای مطرح شده علیه ایران ارائه نشده و هدف از طرح این ادعاها نیز ایجاد اختلاف بین دولت های اسلامی است.
کد خبر: ۲۲۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۷ 23 January 2012
سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن تاكید كرد: مطالب منتشره در برخی از پایگاه های اینترنتی اردنی به نقل از رسانه های منطقه در مورد دخالت ایران در امور اردن صحت ندارد.

'مصطفی مصلح زاده' یكشنبه شب در گفت و گوی كوتاه تلفنی با خبرنگار ایرنا تصریح كرد: جمهوری اسلامی ایران بارها تاكید كرده است كه بر اساس اصول روابط بین الملل به حاكمیت و استقلال دولت های دیگر احترام گذاشته و از دخالت در امور داخلی كشورها خودداری می كند.

وی خاطر نشان كرد: ادعای دخالت ایران در امور كشورهای منطقه به طور معمول از سوی رسانه های وابسته به ابرقدرت ها مطرح می شود.

مصلح زاده ادامه داد: تاكنون در این ارتباط هیچ وقت سندی برای ادعاهای مطرح شده علیه ایران ارائه نشده و هدف از طرح این ادعاها نیز ایجاد اختلاف بین دولت های اسلامی است.

وی ابراز امیدواری كرد كه رسانه های اردن ضمن حفظ هوشیاری خود فریب جنگ نرم برخی رسانه های منطقه را نخورند.

بتازگی برخی از پایگاه های اینترنتی اردن به نقل از رسانه های منطقه مطالبی را از قول سردار ' قاسم سلیمانی ' از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد دخالت ایران در امور اردن نقل كرده بودند.

'غضنفر ركن آبادی'سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان نیز امروز ادعای برخی رسانه های منطقه در باره سخنان (تحریف شده) سردار سلیمانی مبنی بر حضور نظامی ایران در جنوب لبنان را تكذیب كرد.

وی در گفت و گو با روزنامه لبنانی ' السفیر' با تاكید بر این كه تحریف عمدی در ترجمه سخنان سلیمانی صورت پذیرفته است، افزود: این فرمانده ارشد سپاه پاسداران در مورد الهام گیری برخی از كشورهای منطقه از جمله عراق و لبنان از انقلاب اسلامی ایران در مقابله با اشغالگران و ستمگران سخن گفته است.

ركن آبادی همچنین با تاكید بر این كه سیاست جمهوری اسلامی ایران بر اساس احترام به استقلال و سیادت و عزت كشورهای منطقه و جهان استوار است، تصریح كرد: ایران به خود اجازه دخالت در امور داخلی دیگر كشورها را نمی دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار