بازدید 21819

پیام فرستاده آمریکا به نتانیاهو چه بود؟

هرچند در سفر رئیس ستاد مشترک آمریکا، به سرزمین‌های اشغالی دو طرف بر درک مشترک خود درباره تحولات امنیتی خاورمیانه تأکید کرده‌اند، بدون اینکه نامی از ایران در دیدارهای طرفین برده شود، ولی سایت‌های نزدیک به محافل امنیتی رژیم اسرائیل روایت دیگری از این سفر آورده‌اند.
کد خبر: ۲۲۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶ 21 January 2012
سرویس بین‌الملل ـ نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده که ایران درصدد است به کشور‌های هسته‌ای جهان بپیوندد؛ بنابراین، تا دیر نشده، باید از آن مسأله جلوگیری کرد، ولی گویا پیامی که باراک اوباما توسط مارتین تمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا برای مقامات تل آویو فرستاده، کاملا بر عکس تمایل نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش «تابناک»، در هفته گذشته، رسانه‌های غربی درباره سفر وزیر دفاع آمریکا به سرزمین‌های اشغالی نوشتند که وی برای هماهنگی مواضع آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره تحولات امنیتی خاورمیانه این سفر را انجام خواهد داد. پیش‌بینی‌ها هم حکایت از این داشت که مارتین تمپسی در این سفر از مقامات تل آویو بخواهد، از فکر حمله نظامی به ایران در شرایط کنونی و بدون هماهنگی با آمریکا صرفنظر کند.

بنابراین، امروز، روز نامه ‌هاآرتص گزارش داده است: در سفر رئیس ستاد مشترک به سرزمین‌های اشغالی، دو طرف بر درک مشترک خود درباره تحولات امنیتی خاورمیانه تأکید کرده‌اند؛ بدون اینکه نامی از ایران در دیدارهای طرفین برده شود. تنها دمپسی به مقامات تل آویو گفته که آمریکا اجازه نخواهد داد، هولوکاستی دیگر علیه یهودیان تکرار شود.

اما در عین حال، «دبکا» که از سایت‌های نزدیک به محافل امنیتی رژیم اسرائیل است، در این باره نوشته است که دمپسی به مقامات تل آویو هشدار داده است که باراک اوباما نمی‌خواهد در اوج کارزار انتخاباتی خود، خبر حمله اسرائیل به ایران را بشنود.

افزون بر این، وی برای مقامات تل آویو روشن کرده که اوباما به دنبال گفت‌وگوهای مستقیم هسته‌ای با ایران است؛ هرچند تلاش برای مذاکرات پیشین با شکست روبه‌رو شده است.
این در حالی است که نتانیاهو پیش از سفر رسمی خود به هلند، از وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش خود خواسته است که در هنگام دیدار با تمپسی، رئیس ستاد مشترک آمریکا درباره حمله به ایران با وی سخن بگوید؛ رخدادی که به ظاهر نیفتاده و برعکس تمایل آنان، نه تنها سخنی از ایران به میان نیامده، بلکه هشدار‌های لازم به این رژیم هم داده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
مرگ بر اسراییل و آمریکا و همدستانشان..حمله کنند تا عواقبش رو ببینند. خودشون هم میدونند که ایران ، افغانستان و عراق نیست.
دلار 1900 تومن!!!!!
ایران یعنی تمام ملت وآنهایی که پابندعزت وشرف هستندقطعابرای رسیدن به اهداف والای امت ایران اسلامی ایستاده ایم؛ایستادنی که هرنوع برخوردباآن باعث نابودی ضربه زننده خواهدشد.
بزک نمیر بهار میاد خربزه با خیار میاد
شیعه پیروز نهایی جهان است .
به نظر من اکنون بیش از هر زمانی و برای حفظ وامنیت کشور باید همبستگی ملی داشته باشیم.و از سردمداران حکومتی می خواهم که هوشیار حمله نظامی اسراییل وامریکا باشند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها