بازدید 3359

خوشحالم فتح‌الله‌زاده را بالای‌سرم می‌بینم!

سرمربی استقلال گفت: حمایت‌های فتح‌الله‌زاده به من دلگرمی داد و خوشحالم او را به عنوان یک مدیر کاربلد بالای سر خود می‌بینم.
کد خبر: ۲۲۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۰ - ۲۳:۲۷ 20 January 2012
به گزارش سایت باشگاه استقلال، پرویز مظلومی درخصوص نشست امروز کادر فنی با علی‌ فتح‌الله‌زاده گفت: جلسه مفیدی را برگزار کردیم. در این نشست،‌ مدیرعامل باشگاه خیلی خوب از ما حمایت کرد که بابت همین مسئله از ایشان تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

وی افزود: آقای فتح‌الله‌زاده حواسش به تیم است و به خوبی از همه شرایط آگاهی دارد. ایشان همیشه به عنوان یک مدیر با تجربه به استقلال کمک می‌کند و خوشحالم که ایشان را به عنوان یک مدیر کاربلد بالای سر خود می‌بینم. حمایت فتح‌الله‌زاده به من دلگرمی بیشتری داد تا با تلاش بیشتر به دنبال موفقیت استقلال باشم.

مظلومی تاکید کرد: با بقیه اعضای کادر فنی هم خودم به شخصه صحبت کردم و از آنها خواستم بیشتر در ادامه این راه به من کمک کنند و بیشتر مشورت دهند تا در تصمیم‌گیری‌ها بهتر بتوانم از نقطه‌نظرات آنها استفاده کنم.

سرمربی استقلال در پایان هم اعلام کرد که شرایط برای برگزاری بازی فینال در شیراز سخت است و بهتر این است که محل فینال تغییر پیدا کند، چرا که ورزشگاه حافظیه امکانات لازم را برای میزبانی از یک بازی بزرگ ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل