بازدید 3025

بارسلونا از په په شكایت نخواهد كرد

سران باشگاه بارسلونا قصد دارند با شكایت نكردن از په په رابطه خوب خود را با باشگاه رئال ادامه دهند و اجازه دهند روند بررسی خطای خشن این بازیكن رئال بر روی مسی به عهده كمیته انضباطی سپرده شود.
کد خبر: ۲۲۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۲ 19 January 2012
ایرنا : به گزارش منابع اینترنتی، مسئولان باشگاه كاتالان اعلام كردند كه از په په شكایت نمی كنند و همه چیز را به عهده كمیته انضباطی خواهند سپرد تا در صورت لزوم خود كمیته با بررسی تصاویر مربوط به بازی دراین باره تصمیم گیری كند.

براساس گزارش روزنامه ماركا، مسئولان باشگاه بارسلونا امیدوارند مسئولان كمیته انضباطی مستقل عمل كند و آنها قصد تحریك یا تهییج این كمیته و درنتیجه تضعیف روابط دو باشگاه رئال و بارسا را ندارد.

این در حالی است كه پیش از این جوزپ ماریا بارتومئو، نایب رئیس ورزشی باشگاه بارسلونا در صحبتهایی اعلام كرده بود این باشگاه ممكن است از په په به كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا شكایت كند.

بارتومئو دراین باره گفت: این برخورد در زمین چمن رخ داده و شیوه كاری ما وارد شدن به این ماجراها نیست. ما این برخوردها را می بینیم، افسوس می خوریم و ممكن است واكنش دیگری انجام ندهیم.»

نایب رئیس ورزشی باشگاه كاتالان ادامه داد: در داخل زمین برای داور خیلی سخت است كه چنین برخوردهایی را ببیند. اما این برخوردها واقعا خوب نیست.

بارتومئو بازی چهارشنبه شب برنابئو را فوق العاده توصیف كرد و گفت ما خیلی خوب بازی كردیم.

وی افزود: هنوز 90 دقیقه دیگر باقی مانده و تكلیف بازی در این مرحله مشخص نشده است. بارسلونا اندكی بیش از 50 درصد شانس صعود به دور بعد را دارد.

بارتومئو در ادامه گفت تیم ما بهتر از حریف بازی كرد و تیم برتر میدان بود.

چهارشنبه شب و در دور رفت مرحله یك چهارم پایانی جام حذفی اسپانیا، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار گرفتند كه بارسا با پیروزی 2 بر 1 مقابل رئال، یك گام بلند به سوی مرحله نیمه نهایی كوپا دل ری برداشت.

در این دیدار ابتدا رئال با گل رونالدو پیش افتاد، اما گل های پویول و آبیدال در نیمه دوم، پیروزی را برای كاتالان ها رقم زد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار