بازدید 10017

توصیه جالب حجةالاسلام طباطبائی به مسئولان

وی با بیان اینکه دولت خدمت گذار و در میان مردم است، افزود: ولی از زبان مردم می گوییم که گرانی پشت مردم را می شکند. این جوانهای بیکار ما مشکل دارند و وسیله ازدواج و مسکن فراهم نیست ودروغ هم بسیار گفته شده است و این بیچاره ها می نالند.
کد خبر: ۲۲۰۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۲ 19 January 2012
حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبائی می گوید هر جا صحبت می کنم می گویند این حمله به دولت است اما {من}برای دولت دعا می کنم.
 
به گزارش خبرآنلاین،حجت الاسلام سید مهدی طباطبائی واعظ مشهور و نماینده دوره هفتم مجلس، که در برنامه پارک ملت حضور یافته بود، در گفت وگویی دو ساعته در خصوص روحانیت، ارتباط با مردم  و زندگی طلبگی سخن گفت.

وی قبل از پایان برنامه از شهیدی فر مجری برنامه خواست تا وقتی به او بدهد تا درباره انتخابات سخن بگوید.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان اینکه مشروعیت ما به رهبر انقلاب است، افزود: مراجع تقلید سروران و بزرگان ما هستند و اگر بخواهیم تخطی از فرمایشات اینها خصوصا رهبری کنیم، قطعا متضرر خواهیم شد.

وی با بیان اینکه دولت خدمت گذار و در میان مردم است، افزود: ولی از زبان مردم می گوییم که گرانی پشت مردم را می شکند. این جوانهای بیکار ما مشکل دارند و وسیله ازدواج و مسکن فراهم نیست ودروغ هم بسیار گفته شده است و این بیچاره ها می نالند.

 نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، افزود: هر جا صحبت می کنم بلافاصله می گویند حمله به دولت است، اما خدا می داند که برای دولت دعا می کنم ،ولی این حرف مردم است که می گویند ما با این گرانی چه کار کنیم.

وی با بیان اینکه  هیچ مشکلی نیست که حل نشود، افزود:قطعا این مشکلات کشورحل می شود ولی من تقاضا می کنم از همه بزرگان ، از دولت و ملت و عزیزان سردمدار که  اقرار به اشتباه ارزش دارد.چون آدم ابوالبشر اولین جمله اش این بود که خدایا اشتباه کردم.

حجت الاسلام طباطبایی تصریح کرد: بگویند ما اشتباه کردیم. نخبگان را بخواهند. مردم همه حاضرند به دولت کمک کنند. اشتباهات شان را بگویند و بپذیرند.

این استاد اخلاق با بیان اینکه گفتن اشتباه حرام نیست و از عبادات است، ادامه داد: اگر اشتباه کردند نباید بگویند نکردم.اقرار به اشتباه خود شهامت ، عزت ورفعت است. در خیلی از جاها اشتباه شده است.

وی گفت: من تقاضایم این است که بپذیرند .مردم هم نفهم هم نیستند و خیلی فهمیده داریم. خدا می داند گاهی بچه ای حرف پخته ای می زند که انسان کیف می کند. خوب به مردم میدان بدهید.

حجت الاسلام طباطبایی در عین حال گفت: کسانی که بیرون دولت برعلیه دولت کاری می کنند، حرام است.

نماینده سابق مجلس با اشاره به انتخابات مجلس نهم در پایان سال جاری، اظهار داشت: از همه دولتمردان تقاضا می کنم که در انتخابات امسال به جان هم نیفتند. فحش ندهند و توهین نکنند.

حجت الاسلام طباطبایی همچنین خطاب به کاندیدا های انتخابات، گفت: شما را به حق خدا هر کدام به درد مردم می خورد بیائید. گناه کبیره است جای کسی را بگیرید در صورتی که نمی توانید آن کار را انجام دهید.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل