بازدید 7096
پس از قتل روح‌الله داداشی و حمله به محمود میران در کرج

۵ نفر با قمه به جان ملی‌پوش اسکیت افتادند

یک ملی‌پوش اسکیت‌ استان البرز با خوش‌شانسی از آسیب سارقان تلفن همراهش جان سالم به در برد.
کد خبر: ۲۲۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۲ 18 January 2012
 فارس: حسین منشیدی ۱۹ ساله که چهار سال است در عضویت تیم ملی اسکیت ایران قرار دارد و نفر چهارم آسیا و یازدهم جهان محسوب‌ می‌شود شب گذشته با چند سارق مسلح به چاقو و قمه در منطقه میان‌جاده کرج مواجه می‌شود و گوشی تلفن همراهش توسط آن‌ها به سرقت می‌رود. 

منشیدی در این ارتباط ظهار داشت: در حال بازگشت به منزل بودم که به یکباره فردی به من مراجعه کرد و از من طلب گوشی همراهم را کرد اما من مقاومت کردم و او وقتی این سرسختی من را دید با مشت به سمت من حمله کرد و گوشی تلفن همراهم را از من گرفت، با این حال او را‌‌ رها نکردم و با حمله به وی قصد باز پس‌گیری گوشی تلفن همراهم را داشتم، اما ناگهان متوجه شدم تعداد آن‌ها به پنج نفر‌ می‌رسد. 

وی تصریح کرد: آن‌ها با دوره کردن من اقدام به درآوردن قمه کردند و بی‌هدف آن را به سمت من می‌چرخاندند که اگر هوشیاری به خرج نمی‌دادم از ناحیه گردن دچار جراحت جدی می‌شدم. 

خلافکاران در کرج در روز روشن به مردم حمله می‌کنند! 
رکورددار مسافت ۳۰۰ و ۵۰۰ متر کشور با ابراز ناراحتی از وقوع این اتفاق گفت: تعجب من از این است که چرا باید در ساعت شلوغی عصر و در محل پر رفت و آمدی چون ابتدای می‌ان‌جاده برخی افراد خلافکار به خود اجازه دهند به سمت مردم و شهروندان حمله کنند و اقدام به سرقت اموال آن‌ها کنند؟ 

منشیدی با بیان اینکه در هنگام وقوع این اتفاق جمع کثیری از مردم هم حضور داشتند، گفت: متأسفانه تهدید‌ها و فریادهای وقیحانه این افراد به گونه‌ای بود که جسارت هرگونه واکنش را از مردم گرفته بود و آن‌ها با خیال راحت پس از سرقت گوشی تلفن همراهم محل را ترک و از آنجا متواری شدند. 

وی از شکایت خود در دادسرای کرج خبر داد و گفت: پس از این اتفاق شکایت خود را از سارقان در دادسرا مطرح کرده‌ام و امیدوارم با پیگیری موضوع از سوی مراجع قضایی و انتظامی و دستگیری این افراد شرور، آن‌ها را به سزای اعمال بد و ناپسندشان برسانند. 
این ملی‌پوش اسکیت کشورمان در ادامه گفت: من خودم را برای مسابقات المپیک ساحلی آسیا در تایلند و مسابقات جهانی ایتالیا آماده می‌کنم و اگر از سوی این سارقان مورد آسیب قرار می‌گرفتم، تمام زحمات خود و مر‌بیانم برای کسب موفقیت در مسابقات ملی به هدر می‌رفت و شاید هم جان خود را از دست می‌دادم. 

 گلایه ملی‌پوش البرزی از وضعیت امنیتی کرج
وی در پایان گفت: امنیت مسئله بسیار مهمی برای مردم محسوب می‌شود و من از نیروی انتظامی کرج و استان می‌خواهم توجه بیشتری به امنیت کوچه و خیابان‌ها داشته باشند تا شهروندان اینگونه آماج بی‌رحمانه افراد شرور قرار نگیرند. 

اوایل ماه جاری نیز عارف بیگناه ملی‌پوش دوچرخه سواری آسیا نیز در کرج مورد حمله سارقان قرار گرفت و از ناحیه سینه و دست مجروح شد که با تلاش پزشکان از مرگ حتمی نجات یافت. 
همچنین چندی پیش در کرج روح‌الله داداشی قهرمان پرورش اندام ایران و جهان توسط چند جوان به قتل رسید و چند ماه بعد محمود می‌ران قهرمان ایران و جهان در رشته جودو با تبر از سوی عده‌ای در کرج تهدید شد. 

این در حالیست که شورای تامین کرج و مسئولان مرکز استان البرز هیچ واکنشی جدی به اینگونه اقدامات ضد امنیتی نشان نداده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل