بازدید 2858
علی مطهری:

نه من تأیید صلاحیت شده‌ام، نه کاتوزیان و عباسپور

علی مطهری گفت: هنوز شورای نگهبان، نظر خود را درباره شکایت من و تأیید صلاحیتم اعلام نکرده و تأیید صلاحیت اینجانب، باید از سوی هیأت‌های نظارت شورای نگهبان به صورت نوشته ابلاغ شود.
کد خبر: ۲۲۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۶ 17 January 2012
سرویس مجلس ـ علی مطهری گفت: هنوز شورای نگهبان نظر خود را درباره شکایت من و تأیید صلاحیتم اعلام نکرده و تأیید صلاحیت اینجانب باید از سوی هیأت‌های نظارت شورای نگهبان به صورت نوشته ابلاغ شود.

به گزارش «تابناک»، علی مطهری با بیان اینکه خبر مربوط به تأیید صلاحیتم از سوی هیأت‌های اجرایی وزارت کشور دروغ است، گفت: آقایان کاتوزیان و عباسپور ‌تهرانی نیز از سوی هیأت‌های اجرایی وزارت کشور تأیید صلاحیت نشده‌اند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: به ظاهر بر پایه فهرست نامزدهای تهران که مدارکشان را کامل به هیأت‌های نظارت داده و برخی از سایت‌ها این خبر را منتشر کرده بودند، نام من نیز در آن فهرست دیده شده بود که تصور بر آن رفت این فهرست، لیست نهایی نامزدهای تأیید صلاحیت شده هیأت‌های اجرایی وزارت کشور است.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا نظر شورای نگهبان مکتوب به شما ابلاغ شده است یا خیر نیز گفت:‌ من شکایت خود را به شورای نگهبان فرستاده‌ام، ولی هنوز شورای نگهبان نظر خود را درباره شکایت من و تأیید صلاحیتم اعلام نکرده و تأیید صلاحیت اینجانب باید از سوی هیأت‌های نظارت شورای نگهبان، مکتوب به من ابلاغ شود که آیا اعتراض من وارد بوده یا خیر؟!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با اینکه آیا این وضعیت برای آقایان کاتوزیان و عباسپور تهرانی که اشتباهأ در لیست تأیید صلاحیت‌ها قرار گرفته بودند، نیز مشابه است، افزود: آقایان کاتوزیان و عباسپور نیز هنوز خبر تأیید صلاحیت خود را از سوی هیأت‌های نظارت شورای نگهبان به صورت مکتوب دریافت نکرده‌اند.

منبع: خانه ملت
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار