بازدید 4327

تمبر يادبود مسجد جمکران رونمايي شد

در ادامه اين مراسم، مديرکل پست استان قم نيز خاطرنشان کرد: تمبر يادبود مسجد مقدس جمکران در تيراژ 450 هزار به چاپ خواهد رسيد.
کد خبر: ۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۷ 25 November 2007

مراسم رونمايي و ابطال تمبر يادبود مسجد مقدس جمکران در مهديه اين مسجد برگزار شد.

به گزارش مهر، آيت‌الله ابوالقاسم وافي، بعد از ظهر يکشنبه در اين مراسم، با اشاره به تاريخچه مسجد مقدس جمکران و تلاش برخي از افراد براي زير سؤال بردن تاريخچه آن اظهار داشت: نام مسجد جمکران از صدها سال پيش در کتب تاريخي مطرح بوده است و علماي بزرگ همواره به اين مسجد توجه ويژه‌‌اي داشته‌‌اند.

در ادامه اين مراسم، مديرکل پست استان قم نيز خاطرنشان کرد: تمبر يادبود مسجد مقدس جمکران در تيراژ 450 هزار به چاپ خواهد رسيد.

ابوالفضل باقري‌منش، با بيان پيگيري‌هاي انجام شده براي چاپ تمبر يادبود مسجد مقدس جمکران از سوي مسئولان مسجد و اداره کل پست بيان داشت: اين تمبر مي‌‌تواند به‌ عنوان يک سفير، فرهنگ کشور را به دنيا ارايه کند.

وي در ادامه با اشاره بر برپايي نمايشگاه‌‌هاي تمبر تأکيد کرد و افزود: با تمبر مي‌‌توان شخصيت‌هاي برجسته و اماکن را به همگان معرفي کرد و اداره کل پست استان قم نيز آمادگي دارد با هماهنگي دستگاه‌هاي گوناگون، نسبت به انجام كارهاي لازم براي چاپ اين ‌گونه تمبرها اقدام كند.

در اين مراسم، با امضاي توليت مسجد مقدس جمکران و مديرکل پست استان قم، تمبر يادبود مسجد مقدس جمکران باطل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار