بازدید 18002

فروش كتاب ممنوعه هیتلر در آلمان

هیتلر در كتاب معروف خود برنامه ها و اهداف نازی ها را تشریح و تبلیغ كرده است.
کد خبر: ۲۱۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۱ 15 January 2012
یك ناشر انگلیسی از تصمیم خود برای فروش بخش هایی از كتاب معروف 'آدولف هیتلر' رهبر دیكتاتور آلمان نازی در روزنامه فروشی های آلمان خبر داد.

انتشار كتاب 'نبرد من' نوشته آدولف هیتلر و یا تبلیغ درباره آن از پایان جنگ جهانی دوم (سال 1945) در آلمان ممنوع بوده است.

هیتلر در كتاب معروف خود برنامه ها و اهداف نازی ها را تشریح و تبلیغ كرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از اشپیگل، 'پیتر مك گی' ناشر انگلیسی قرار است از حدود دو هفته دیگر بخش هایی از این كتاب را به صورت نشریه در دكه های روزنامه فروشی به معرض فروش گذارد.

مك گی گفت: 'فكر می كنم دیگر زمان آن فرارسیده كه عموم مردم بتوانند این امكان را داشت باشند تا از محتویات این كتاب و اصل مطالب آن مطلع شوند و آن را بخوانند.'

انتشارات مك گی در سال 2009 نیز در آلمان بحث برانگیز شد یعنی زمانی كه دست نوشته هایی از هیتلر را بصورت كتاب برای فروش در روزنامه فروشی ها ارائه كرد.

بخش های از كتاب 'نبرد من' قرار است بصورت یك نشریه 15 صفحه ای در سه شماره و باشمارگان 100هزار نسخه چاپ و به مخاطبان در آلمان ارائه شود.

'نبرد من' درواقع زندگینامه هیتلر است و مبنای تفكر سیاسی وی را نشان می دهد. در این كتاب اعتقادات سیاسی هیتلر زمانی كه در وین و مونیخ زندگی می كرد و همچنین تجربیاتی كه در جنگ جهانی اول بدست آورده بود در این كتاب تشریح شده است.

این كتاب برای اولین بار در سال های 1925 تا 27 در دونسخه چاپ شد. هیتلر بخش اول كتاب نبرد من در سال 1924 را در زندان نوشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل