بازدید 65549

نخستین تصویر از شهید احمدی روشن+فیلم

کد خبر: ۲۱۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۰ 11 January 2012
نخستین عکس از شهید مصطفی احمدی روشن که صبح امروز در پی اقدام تروریستی دشمن به شهادت رسید، در اینترنت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، شهید مصطفی احمدی‌روشن دانش‌آموخته رشته صنعت نفت دانشگاه صنعتی شریف و معاون بازرگانی سایت هسته‌ای نطنز بود.

شهید مصطفی احمدی روشن


ساعت ۸:۳۰ صبح امروز یک ‌موتورسیکلت با چسباندن یک بمب مغناطیسی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ در خیابان سیدخندان ابتدای خیابان گل نبی این خودرو را منفجر کرد.

‌این خودرو سه سرنشین داشته که یک نفر از آنها شهید مصطفی احمدی روشن بود که درجا به شهادت رسید. همچنین یکی از همراهان مجروح وی نیز دقایقی پیش در بیمارستان شهید شد.

شهید احمدی روشن در سال 80 و در دوران تحصیل خود در این دانشگاه در پروژه ساخت غشاهای پلیمری برای جداسازی گازها که برای اولین بار در کشور انجام می‌­شد، همکاری داشته است.




تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۱۲۴
روحش شاد .
مرگ بر آمریکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
درد خونوادش بخوره تو سر منفی زن ها!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
به تعداد نمرات منفی دقت کنید!
به نظرم عده ای بدون جیره و مواجب،رأی منفی نمی دهند . در عمده نظردهی ها یک عده حدود 200 تا 300 نفره به هر چیزی که بوی وطن دوستی و اسلام خواهی باشد، رأی منفی می دهند. از این به بعد دقت کنید. گاهی وقتی فقط "یا حسین" هم نوشته شود، منفی می دهند، در حالی که فکر نمی کنم اینقدر مسلمان و مسیحی و یهودی در دنیا باشد که با حسین (ع) مخالف باشد
روزگاری منتظران شهادت تا سرزمین های تفتیده جنوب باید طی مسیر میکردندو امروز زمین های گناه آلود شهرمان میزبان مشتاقان شهادت است ...!!!
پس هنوز برای رفتن پلکانی هست که به آن امید بست ....!!!!!

مصطفای عزیز شهادتت مبارکت باشد
دعا کن مانیز چون تو قابل باشیم
احمق ها فكر كردند شهيدان علي محمدي و شهرياري رو از بين ببرن چي ميشه ؟

نتيجه اش شد شهيد رضايي و همين شهيد بزرگوار

كوري چشم دشمن از بركت خون اين شهيد هم صد ها دانشمند ديگه خار چشم دشمن خواهند شد ...
خوشا به سعادتت برادر بسيجي ام خداوند تورا با اباعبدالله و پيامبر همنشين فرمايد سلام مرا به همه شهدا و ائمه عزيز برسانيد دعا كنيد عاقبت منم بخير بشه شهادت اين برادر عزيز نشان از عمق بي نهايت عقب ماندگي ذهني دشمنان اين نظام از جمله امريكاي كثيف اسراييل نجس انگليس پليد بهاييت ملعون و وهابيت كوردل است
انا لله و انا الیه راجعون
السلام علیک یا ابا عبدالله
شهادتت مبارک برادرم ...
خداوند لعنت كند كساني كه اين دانشمندان عزيز را از ما مي گيرند مگر قرار نبود از دانشمندان هسته اي محافظت شود اينان جوانان دانشمند ما را يكي يكي به شهادت مي رساند و ماهمچنان نظاره گر هستيم
مطمئن باشن با اینجور اعمال به خواسته هاشون نمیرسن ...
روحش شاد و دشمنانش ذلیل
بكشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي شود. بريزيد خونها را؛ زندگي ما دوام پيدا مي كند. با ريختن خون عزيز ما، تاييد شد انقلاب ما. اين انقلاب بايد زنده بماند، اين نهضت بايد زنده بماند، و زنده ماندنش به اين خونريزي هاست .
لعنت خدا بر صهیونیست و حامیان خارجی و غافل داخلی ان
به جای اینکه بنشینید و مرگ بر آمریکا بگین امنیت این نخبه هارو تامین کنید.واقعا جای تاسف داره این بارم چندم هست که با این روش عملیات تروریستی انجام میشه.
مرگ بر آمریکا مرگ بر منافق
زنده باد ایران اسلامی
برادر عزيزيزم شهادتت مبارك
ناجوانمردانه ترين نوع ترور.
اينها كه ديگه سياسي نيستند. سرشون هم تو سياست نيست. اينها هم دوستا، برادرا و هم كلاسيهاي ما هستن. اين كارا فقط باعث ميشه نفرت مردم از تروريستها و دشمناي اين مملكت بيشتر بشه.
فقط مي تونم بگم متأسف و متأثرم
چه زیباست پرواز عاشقانه ات و چه زیباست در چنین ایامی در کنار سالار شهیدان به آرامش رسیدن ما واماندگان در این زندان تن را دعا کن که دعای تو عزیز ملت مقبول درگاه خداوند است
ذلیل و ناتوان باد دستان ودهانی و قدمی وفکری و نظری که بر این خاک چشم ونظرداشته ودارند فرارییهای بیچاره و بد بخت دلشان برای ایران تنگ شده و دستشان کوتاه است از دور زرزر زیادی میکنن ودست اویزهای پلید وپسمانده را برای ترور عزیزان و نخبگان این اب وخاک تعلیم میدهند بر شرفتان لعنت
واقعا کسی که مجری این کار زشت در ایران هست ایرانی است؟ یا وطن فروش ؟ اون هم به کی ؟ به منافقین و صهیونیست ها !! لعنت به شرافت کسی که حاضر است اینگونه وطن فروشی کند!!
انالله واناالیه راجعون
پايان زندگى هر كس به مرگ اوست
جز مرد حق ، كه مرگ وى ، آغاز دفتر است
%%%%%%%%%%%%%%%%%%
از اين ملك روزى كه دل بر كنم
سراپرده در ملك ديگر زنم
پس اين مملكت را نباشد زوال
ز ملكى به ملكى بود انتقال
%%%%%%%%%%%%%%%
سازمان های حقوق بشر کجاهستند؟
آیا شورای امنیت وسازمان ملل کر و کورند؟
این هم نتیجه آزادی و د مو کراسی و مردم سالاری غرب ؟
بهترین تسلیت به خانوده شهدا ی مکرم و محکم ترین جواب به معاندین دین و نظام مقدسمان شرکت حماسی درانتخابات مجلس شورای اسلامی است.
یاعلی خیبری دیگررسید.
خدا رحمتش كنه.با خدابيامرز 2 سال پيش بسيار برخورد داشتم.فوق العاده متواضع،مومن و وارسته بود.حضور او در سايت نطنز نعمتي بود كه از دست رفت.روحش شاد
درود بر روح والایش.لعنت پروردگار جبار بر قاتلانش.
روحش شاد این دلاور مرد ایران که ما به وجود چنین انسانهائی افتخار می کنیم...........
خدا رحمتش کنه
خیلی سخته مخصوصا واسه خونواده اش
خدا لعنت کنه عاملان این جنایات کثیف رو
انا لله وانااليه راجعون
او به خيل صالحين پيوست ضيافت حسيني در آستانه اربعين نوشش باد
شهد شیرین شهادت گوارای وجودت
مرگ بر آمریکا واسرائیل وحامیان داخلیشون
بسم رب الشهداء والصديقين
از عوامل و عمله هاي استكبار و صهيونيست انتظاري بيش از اين نيست و هنوز نفهميده اند كه سرلوحه و سرمشق مكتب عاشورايي دعاي اللهم توفيق الشهاده في سبيله است.
و اما حال و روز اين بدبخت ها وقتي كه در مقابل قواي قضايي قدرتمند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران قرار مي گيرند ، باز هم براي بقيه شان درس عبرت نمي شود.
در باغ شهادت هنوز باز است خدایا چه زود این بچه های نسل سومی از ما نسل اولی های دوران جنگ جلو زدند و به معشوق خود رسیدند و ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم خدایا شهادت را نصیب ما هم بگردان که سخت محتاجیم
در فیض شهادت باز باز است
مصطفی جان عزیز سلام حقیر رو به همه شهدا برسان هر کی این مطلب رو میخونه ازت خواهش میکنم شادی روحش زیارت عشورا بخونه.التماس دعا.3صلوات
شهادت هنر مردان خداست....
خدايش بيامرزد چنين شهيداني را كه در راه وطن تلاش كردند و اينگونه از بين رفتند بي شك مشابه ايشان باز هم داريم تا كوري چشم دشمنان انقدر نيرو داريم مانند 8 سال دفاع مقدس كه صدام نتوانست جلو دار شود .وليكن از مسولين ميخواهيم از سربازان گمنام امام زمان و نيروهاي مردمي كمك بگيرند و عامل بمب گذاري را در همان محل با طناب دار جهت عبرت ديگران اعدام كنند .
مرگ برررررر آمرررريكا مرگ برررر اسراييل مرگ بر انگلللللليس
لعنت به همه كساني كه چه در داخل و خارج از كشور حامي اين ملعونين هستند اف بر هر كس كه از اين تروريست ها حمايت كنه .
اوباما و كلينتون ميگن ايران تروريست اما خودشون كثافت تر ند . مرگ بر همتون
رحمت خداوند بر این بزرگوار
سلام درودخدا برشهیدان ایران.امریکاوصهیونیست ها بدانن ماهمه اماده شهادت هستم
ترور وحشیانه ترین حرکتی است که انسان میتونه انجام بده......... حالا از هر فرقه و تفکری که طرف باشه......
همه ایرانیان عاشق انقلاب و ولایت و دوستار اعتلای جمهوری اسلامی آماده جانفشانی وشهادت درراه آرمانهای انقلاب میباشند ، اما مسئولین امنیتی کشور نیز وظیفه دارندازاین سرمایه های گرانقدرمحافظت نمایندتادست پلید شیاطین، خودفروختگان،جاسوسان و منافقان به آنهانرسد.سکونت این متخصصان باید در مجتمع های حفاظت شده در نزدیک محل کارشان باشد تا به راحتی در دسترس منافقان و تروریست ها قرار نگیرند. روحش شاد با مولایش اما حسین(ع) محشور گردد.
واقعا برای افرادی که منفی زدن متاسفم!!! و متاسفم برای خودم که کنار این افراد در این جامعه زندگی میکنم!!! انسانهای خیانتکار ......! کم از عاملین این حادثه ندارند!!!
شهدا در قهقهه مستانشان و در شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند.

خوشا به حال شهدا
برادرم شهادتت مبارک
شهدا ، امام زادگانِ عشق اند که مزارشان زیارتگاهِ اهلِ یقین است .

شهادتت مبارک داداش مصطفی آرام بخواب استادم مطمئن باش علم علمت همیشه برافراشته خواهد بود در سربلند و عزت اسلام و ایرانمون دعا کن ما هم همراه کاروان کربلا حسینی شویم وشهد شهادت عاقبت کارمون گردد
ديروزوقتي تومسجدديدمش مجذوبش شدم ديدم تنها بايه حالي خلوت كرده بودباخودم گفتم خوش به حالش ببين چه حسي گرفته به خدا كمترشهادت حقش نبود خوشحالم كه به آرزوش رسيدورفت پيش پدرشهيدش انشالله خدابه حق آقامون امام حسين مسببينشم دستگيرميشن انشالله
و لا تحسبن الذی قتلوا فی سبسل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون. سلام بر سالار شهیدان و خوش به حال این بزرگ مرد که در ایام اربعین در راه اسلام و ولایت جام عسل شهادت را نوشید.
رفیقان می روند نوبت به نوبت
خدایا نوبتم کی خواهد آمد ؟
بنده متعجبم از "منفی" هایی که به نظرات هموطنان عزیزم داده شده ، ظاهرا" جمعی از عوامل و عناصر خودفروخته ، جنایتکار و سرسپرده ی دشمنان این مرز و بوم نیز از " تابناک " محترم دیدن می کنند.
در هر صورت ، آنچه که بدیهیست ، از دست دادن عزیزانی همچون شهید احمدی روشن و شهدای ترور پیش از ایشان ، ضایعه ای دردناک برای ملت ایران است اما در عین حال دلیلی آشکار و روشن است بر ضعف و ناتوانی دشمنان ما و اذعان آنان به شکست در تمامی صحنه های کارزار ،اعم از نظامی و علمی و ... این را هم نیک می دانند که از آزمودن روش های ناجوانمردانه و غیرانسانی خویش ، طرفی نخواهند بست.
بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشود
مردم شهیدپرور ایران واهمه ای از این اقدامات تروریستی که با حمایت آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب صورت میگیردندارند!
وهمه ما در راه اعتلای جمهوری اسلامی ایران جان برکف هستیم
روحش شاد یادش گرامی راه مستدام
تسلیت به محضر امام زمان(عج) ونایب برحقش امام خامنه ای و خانواده این عزیزان وهمه ملت ایران اسلامی عزیز
ما همه اماده شهادت هستیم
منطق شما تروراست شما منطق نداريد اين ملت هركه را ببخشد منافقين را كه در حمايت از بيگانگان دستشان به خون هموطنانشان الوده است هر گز نخواهد بخشيد ننگتان باد اين كارنامه شما خود فروختگان است وان (انرژي هسته اي بومي ) كارنامه كساني است كه شما كوردلان تحمل ديدنشان را نداريد هزاران هزار ازاين شير حلال خورده ها داريم وخواهيم داشت چراغ حق خاموش نميشود
شهدان زنده اندالله اکبر شهیدعزیز به پیمان روز الست عمل کردی برایمان دعا برسرپیمان بمانیم
به خدا قسم با این کارهاشون(امریکای پست و اسرائیل کثیف) ما بیدار تر میشم...روز به روز بیدار تر و مقاوم تر و آماده تر برای مقابله باهاشون...خدا لعنتتون کنه...آقا بیا...
برای خانواده ی محترمشان آرزوی صبر میکنم...
چهره مظلومانه ای دارد. خداوند با شهدای کربلا محشورش کند. خدایا به ما هم توفیق شهادت در راه خودت و سرافرازی میهن عزیزمان عطا بفرما.
زتوست هرچه که دارم به زندگی استاد...بتاب تا ابد ای استاد پاک نهاد...
همه وجودم آتیش گرفت وقتی خبرو شنیدم.این سومین زمستون خونین واسه ما دانشگاهیاس.امیدوارم لیاقت داشته باشیم راهشونو ادامه بدیم.
کاش بیشتر مواظب نخبه هامون باشیم.
برادران اطلاعات امنیت حفاظت ار فرزندان نخبه ملت وظیفه شماست منتظر اقدام سریع هستیم وقاطع
مصطفی جان شهادت مبارک خوشا به سعادت که به ارباب رسیدی اما ما عقب ماندهای از غافله شهیدان غافل از شما و ارباب ، چه گمنامید این بزرگ مردان تاریخ و چه زیبا به دیدار یار می روند ، مصطفی جان چگونه در سنگر تلاش و پویایی کشور عزیزمان با خدا معامله کردی که در آستانه اربعین شهادت ارباب بی کفنمان به ملاقات حضرت حق بشتابی . مصطفای عزیز پیش ارباب ما را یاد کن اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک .
خدا رحمتش کنه. چقدر هم جوون بوده. خدا صبر بده برای خانواده و دوستاش.
امریکا و اسراییل با این کارهای احمقانه ما را بیش از پیش به ادامه راهمان مصمم تر می کند.
روح شهدای جهاد علمی شاد و راهشان پر رهرو باد
من المومنين رجال صدقو ماعاهدوا.. عليه فمنهم من قضي نحبه و منهم من ينتظ و ما بدلوا تبديلا . برادر عزيزم شهادتت مبارك .
خوشا بر میهمانی که میزبانش حسین است .
یا ابا عبداله
انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم و عدو لمن عاداکم
جانم فدای رهبر
سازمان حقوق بشرکیلو چنده این سازمانها همه شون جاسوس آمریکاواسرائیل هستند آمریکا-اسرئیل بلای جان ملتها شدند-مخصوصا مسلمانها-روح شهید احمدی روشن شاد
چه می توان گفت در وصف شادی آنهایی که خدا خریدارشان شد و چگونه می توان توصیف کرد شور و غوغای دل ما رهروانش را..روحش با سالار شهیدان محشور
امروز فعاليت هاي علمي مطهر و مزين به خون شهداست
در اواییل انقلاب این همه نخبگان رابه شهادت رساندن آیا در اراده مردم خللی ایجاد شد؟ اتفاقا راسختر از قبل در صحنه خواهند بود.به کوری چسم تروریستها انشا ا... باحضور در انتخابات مجلس مات ایران نشان خواهند داد.
آره هنوز درب باغ شهادت بازه. خوش به حال كسايي كه خدايي بودند و خدايي هستند و خدايي مي مونند تا شهيد بشن.

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ۞سوره احزاب؛ آبه ۲۳
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس