بازدید 43191

بهمن فرمان‌آرا سیمرغ‌ها را پس داد

کد خبر: ۲۱۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۲۲:۴۰ 07 January 2012
کارگردان فیلم‌های «بوی کافور عطر یاس»‌ و «خانه‌ای روی آب» سه سیمرغ بلورینی که از جشنواره فجر دریافت کرده بود به دفتر جشنواره تحویل داد.

بهمن فرمان‌آرا، در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین اظهار داشت:‌ «با شرایطی که در سینمای ایران به وجود آمده است، تصمیم گرفتم سه سیمرغ بلورینی که از جشنواره فجر گرفته‌ام به دفتر جشنواره بازگردانم.»
 
او ادامه داد:‌ «این سیمرغ‌های بلورین را برای فیلم‌های «بوی کافور عطر یاس» و «خانه‌ای روی آب» دریافت کرده بودم که همه را تحویل دفتر جشنواره دادم و رسید آن را گرفتم.»
 
فرمان‌آرا سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از بیستمین جشنواره فیلم فجر برای «خانه‌ای روی آب» دریافت کرده بود و همچنین سیمرغ‌‌های بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه را از هجدهمین دوره جشنواره فجر برای فیلم «بوی کافور، عطر یاس» گرفته بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۰
آقای فرمان آرا
کارگردان محترم و با فرهنگ
یک نکته عرض دارم
در کشور ما یه ساندویچی علاوه بر اینکه در ثبت شرکت ها باید ثبت شده باشد بایستی از شهردار و وزارت بهداشت هم مجوز بگیرد و توسط آنها نظارت شود.
حال چطور توقع دارید یک نهاد فرهنگی تحت نظارت وزارت فرهنگ نباشد؟ اعتراض به انحلال خانه سینما یه لحاظ قانونی درست نیست و این را شما هم میدانید بایستی از راه قانون وارد شوید.
لازم نيست به دليل اين كار اشاره كنيد ما خودمون فهميديم!!!!!!!!!!!!!
سكه ها و جوايز نقدي رو هم پس داده ؟
چرا پس داده؟
اعتراض بسیار جالبی بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار