بازدید 4093

زندگي تختي نمايش راديويي مي‌شود

به مناسبت چهل وچهارمين سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختي سه ويژه برنامه از روز شنبه هفدهم دي ماه از راديو ورزش پخش خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۶۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۳ 05 January 2012
ايسنا- ابتدا از ساعت 10الي 12 برنامه جوانمردکه به صورت زنده از ابن بابويه روي آنتن مي رود با مسؤولان، ورزشکاران و پيشکسوتان ورزش کشور در ارتباط با خصوصيات بارز مرحوم تختي گفت‌وگو خواهد كرد.

قطعات نمايشي مربوط به زندگي جهان پهلوان پخش خواهد شد و موضوعات اخلاق پهلواني در ورزش بررسي مي‌شود. همچنين مصطفي رحيمي گزارشگر برنامه گزارشهايي را از محل مراسم سالگرد مرحوم تختي به سمع شنوندگان خواهد رساند.اين برنامه با سردبيري تهيه‌کنندگي رستمي و اجرا مسعود اسکويي و مهرداد محمدي پخش خواهد شد.

از روز شنبه ساعت 12 و 30 دقيقه به مدت شش روز نمايشنامه اي از راديو ورزش پخش خواهد شد که اختصاص به زندگي جهان پهلوان تختي دارد اين نمايشنامه در قالب برنامه نمايش هر روز به مدت 30 دقيقه با سردبيري حسين قلعه قوند و جمعي از بازيگران راديو روي آنتن خواهد رفت.

در سومين ويژه برنامه اي که قرار است از راديو ورزش پخش شود هر شب ساعت 21 و 30 دقيقه نمايش ديگري پخش خواهد شد با نام «پهلوان بي شاهنامه»؛ در اين ويژه برنامه زندگي نامه مرحوم تختي در قالب نمايش به اجرا در خواهد آمد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها