بازدید 26934

حکم داماد احمدی نژاد لغو شد

کد خبر: ۲۱۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳ 03 January 2012
نظام‌الدين برزگري در سمت رياست سازمان ملي استاندارد ايران ابقا شد.

به گزارش ايسنا در حالي كه چند روز پيش اعلام شده بود كه مهدي خورشيدي(داماد محمود احمدی نژاد) به سمت رياست سازمان ملي استاندارد منصوب شده و قرار بود مراسم معارفه‌ي وي امروز برگزار شود، اين مراسم لغو شد.

نظام‌الدين برزگري در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، با تاييد خبر ابقا خود به عنوان رييس سازمان ملي استاندارد ايران گفت: امروز از دفتر رياست‌جمهوري با من تماس گرفتند و گفتند كه به سر كار خود بازگردم.

او در پاسخ به اين سوال كه آيا توضيحي نيز درباره‌ اتفاقات چند روز گذشته به شما داده شد يا خير، گفت: توضيح خاصي به ما نداده‌اند، ما به هرحال تابع دستورات مافوق خود هستيم. اگر به ما بگويند سمت را تحويل دهيم اين كار را مي‌كنيم و اگر بگويند به كار خود ادامه بدهيم نيز همين كار را مي‌كنيم.

برزگري هم‌چنين در واكنش به اين سوال كه نظر شما درباره‌ي فراز‌ونشيب‌هاي چند روز اخير در خصوص تعيين رييس جديد سازمان ملي استاندارد ايران نيز اظهار كرد: ما نه در فراز هستيم و نه در نشيب بلكه سرباز نظاميم و هركجا كه به ما دستور دهند خدمت مي‌كنيم.

به گزارش ايسنا، پنجم دي‌ماه امسال منابع غيررسمي اعلام كردند كه در جلسه شوراي عالي استاندارد كه شب قبل آن روز برگزار شده بود، مهدي خورشيدي به سمت رياست سازمان ملي استاندارد ايران منصوب شده است. اين درحالي بود كه نظام‌الدين برزگري دبير شوراي عالي استاندارد در آن جلسه حضور نداشت. اگرچه اين خبر هيچ‌گاه از سوي منابع رسمي مانند پايگاه اطلاع‌رساني دولت تاييد نشد، اما شخص مهدي خورشيدي خبر انتصابش به عنوان رييس سازمان ملي استاندارد ايران را تاييد كرد.

موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران چندي پيش با تصويب شوراي عالي اداري كشور با ارتقاء جايگاه به سازمان ملي استاندارد به يكي از زيرمجموعه‌هاي رياست جمهوري تبديل شد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار