بازدید 3151

افزایش رفتارهای پرخطر جنسی

کد خبر: ۲۱۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۰ 25 December 2011
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از نبود آمار واقعی از مبتلایان به ایدز در کشور، اظهار داشت: نبود آموزشهای لازم به این قبیل افراد باعث شده تا مبتلایان به ایدز به بیماران خطرناکی تبدیل شوند.

دکتر حسن تامینی افزود: بر اساس آمارهای بین‌المللی شیوع ایدز در کشورهای اروپایی سیر نزولی داشته است که علت آن، اجرای برنامه‌ های آموزشی است.

وی با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته آموزش از سنین پایین و کودکی آغاز می‌شود، گفت: اجرای برنامه‌ها آموزشی موجب می‌شود که افراد در مواجهه با این بیماری، بر اساس قواعد آموزش دیده عمل کنند و هیچ مشکلی برای آنها به‌ وجود نمی‌آید.

تامین با انتقاد از نبود آموزشهای مناسب از سوی مسئولان، افزود: این وضعیت باعث شده افراد مبتلا به ایدز به بیمارانی خطرناک در جامعه تبدیل شوند. در حالی که با فرهنگسازی می‌توان این مشکل‌ را حل کرد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از نبود آمار واقعی به عنوان یکی از مهمترین مشکلات کنترل جمعیت بیماران مبتلا به ایدز در کشور نام برد و گفت: یکی از عوامل شیوع ایدز ادر کشور، افزایش تماسهای جنسی پرخطر است که وزارت بهداشت باید برای کنترل ایدز در کشور راه‌‌ حل مناسبی را اجرایی کند.

منبع: مهر
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر