بازدید 44377
پرسپوليس دوباره پرسپوليس مي‌‌شود؟

بازگشت آقا مصطفي به تهران و پرسپوليس

دنيزلي در مرداد ماه سال 85 و پس از اخراج ناگهاني آري هان، جانشين او در پرسپوليس شد. او نخست در دو بازي رفت و برگشت در فينال جام حذفي، مغلوب سپاهان شد و جام حذفي را از دست داد. در ليگ برتر، پرسپوليس با دنيزلي بازي‌هاي زيبايي را ارایه داد، ولی دستش از جام كوتاه ماند. پرسپوليس در ده بازي پاياني، نتايج خوبي گرفت و اختلاف دوازده امتيازي‌اش را با استقلال جبران کرد و در پایان، بالاتر از اين تيم در رتبه سوم ايستاد.
کد خبر: ۲۱۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۸ 24 December 2011
سرویس ورزشی ـ مصطفي دنيزلي پس از چند مرحله گفت‌وگو با مسئولان باشگاه پرسپوليس، سرانجام مربيگري اين تيم را پذيرفت. او که پيش از اين در ماه سپتامبر پيشنهاد پرسپوليسي‌ها را رد کرده بود، پس از آخرين مذاکره با مديرعامل باشگاه پرسپوليس، اين سمت را پذيرفت و اعلام كرد با آخرين پرواز شرکت هواپيمايي ترکيش ايرلاين به تهران مي‌آيد.
بر پایه برنامه اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا ساعاتی دیگر در تهران حضور می‌یابد. مصطفی دنیزلی ساعت 5 صبح امروز به همراه همسرش از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شد.

به گزارش «تابناک»، پس از آنكه دنيزلي بازگشت خود به ايران را به رفع مشكلات شخصي‌اش در تركيه وابسته كرد، باشگاه پرسپوليس، دونادوني ايتاليايي را به عنوان آلترناتيوي براي مرد ترك تبار قرار داد تا در صورت پاسخ منفي دنيزلي، سرمربي پيشين تيم ملي ايتاليا هدايت سرخپوشان را در دست گيرد، ولی سرانجام مصطفي دنيزلي به همه حرف و حديث‌ها پايان داد و پس از حضور در آخرين برنامه تلويزيوني خود در استانبول به عنوان مفسر اعلام كرد كه پيشنهاد پرسپوليس را پذيرفته و براي هدايت اين تيم به ايران خواهد رفت.

کارنامه مربیگری و بازیگری دنیزلی

او که از محبوب‌ترین چهره‌های فوتبال ترکیه است، سابقه هدایت تیم ملی فوتبال این کشور را دارد و در تیم‌های معتبر گالاتاسرای، فنرباغچه و بشیکتاش هم سرمربی بوده‌ است.

دنیزلی چهار جام را با گالا فتح کرد. با تیم ملی ترکیه به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۰۰ رسید. با فنرباغچه فاتح سوپرلیگ ترکیه شد و با بشیکتاش، هم جام حذفی را برد و هم سوپرلیگ را.

مصطفی دنیزلی با به دست آوردن سه عنوان قهرمانی لیگ و جام حذفی ترکیه با فنرباغچه و گالاتاسرای، ده بازی ملی، رساندن تیم ملی ترکیه برای نخستین بار در تاریخ فوتبال این کشور به یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا و هدایت تیم گالاتاسرای تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا و یک چهارم نهایی جام یوفا، هم‌اکنون کاندید سرمربی پرسپولیس است.

پايگاه اينترنتي «حريت» كه يكي از مهمترين سايت‌هاي تركيه است، به همراه چندين سايت ورزشي ديگر در اين كشور با اشاره به بازگشت دوباره دنيزلي به ايران در گزارش‌هايي جداگانه آورده‌اند: «مصطفي دنيزلي به‌ عنوان تنها مربي ترك تباري كه همراه با سه تيم بزرگ اين كشور يعني گالاتاسراي، بشيكتاش و فنرباغچه، توانسته قهرماني سوپر ليگ تركيه را به دست آورد و پس از دو سال دوري از فوتبال، بار ديگر روي نيمكت يك تيم ‌نشيند».

بنا بر این گزارش، دنيزلي كه پس از سال 2009 و به علت مشكلات مربوط به سلامتي‌اش ديگر هدايت تيمي را نپذیرفته بود، با قراردادي يك و نيم ساله به پرسپوليس مي‌پيوندد تا پس از فصل 2005 ـ 2006 يك بار ديگر به فوتبال ايران بازگردد.

برنامه تلويزيوني «ليگ تي وي» که ویژه آناليز مسابقات باشگاهي ترکيه است، جمعه شب گذشته با حضور مصطفي دنيزلي، به عنوان کارشناس ارشد و مارکوس مرک، به عنوان کارشناس ارشد داوري روي آنتن رفت.

در بخش اصلي اين برنامه که بيشتر به خداحافظي دنيزلي از اين شبکه مربوط مي‌شد، مجري اعلام کرد، اين مربي ترکيه‌اي به مدت يک ‌سال و نيم (هجده ماه) ترکيه را به مقصد ايران ترک خواهد کرد.

او خطاب به دنيزلي گفت: «متأسفانه شما از فردا ديگر در جمع ما حضور نخواهيد داشت و براي هدايت پرسپوليس به تهران مي‌رويد. در چند سال اخير فوتبال ترکيه از تجارب بالاي شما بیشترین استفاده را برد و به همين دليل از اين جدايي ابراز تأسف مي‌کنيم. دنيزلي کسي است که هر تيم وارد آتش مي‌شود، او را براي نجات صدا مي‌زند».
او در شرایطی هدایت تیم بحران‌زده پرسپولیس را بر عهده می‌گیرد که سرخ‌پوشان تهران در پایان نیم‌فصل لیگ برتر، وسط جدول در رده نهم قرار دارند و چهارده امتیاز از استقلال تهران صدرنشین رقابت‌ها عقب افتاده‌اند.

دنیزلی در میان هواداران سرخپوشان طرفداران پرشماری دارد و محبوبیت خاصی در دل بینندگان قرمز پوش تهرانی دارد.

با این حال، خبر بازگشت احتمالی مهدی مهدوی‌کیا به پرسپولیس، کاهش محرومیت محمد نصرتی، جذب یک مهاجم خارجی، تمایل این باشگاه برای به خدمت گرفتن‌‌ هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری و بهبودی تعدادی از مصدومان این باشگاه، می‌تواند تیمی به مراتب نیرومندتر از نیم‌فصل نخست را در اختیار دنیزلی بگذارد.

کارنامه دنیزلی در ایران

مصطفي دنيزلي نخستين بار در دي ماه 83 به تهران آمد. پاس مدافع عنوان قهرماني ليگ برتر با مجيد جلالي نتايج ضعيفي کسب کرده بود و دنيزلي از آغاز نيم فصل دوم روي نيمکت پاس نشست. او با اين تيم 26 امتياز به دست آورد و سرانجام ششم شد.

پاس در نيم فصل نخست شانزده امتياز به دست آورده بود. اين تيم در جام حذفي نيز در مرحله يک چهارم نهايي چهار بر دو، به صباباتري باخت و حذف شد. در ليگ قهرمانان آسيا دنيزلي بدون باخت پاس را از مرحله گروهي به يک چهارم نهايي رساند. تساوي يك بر يك با العين در امارات، اميدواري براي صعود را بيشتر کرد. در تهران، بازي تا دقيقه 83 با نتيجه سه بر يك به سود شاگردان دنيزلي بود، ولی دو گل پياپي در دقايق 83 و 84 در نهايت باعث حذف پاس از ليگ قهرمانان آسيا شد.

در فصل 84 ليگ برتر پاس با قدرت ليگ را آغاز کرد و ادامه داد. در هفته 26 و بازي مقابل ذوب آهن در اصفهان، دنيزلي به دليل اختلاف نظر با آجرلو به اصفهان نرفت و پاس اين بازي را سه بر صفر باخت. همين باخت، سرانجام باعث جا ماندن پاس از استقلال شد. پاس در نهايت با 58 امتياز نايب قهرمان و استقلال 59 امتيازي قهرمان شد. در جام حذفي نيز پاس در مرحله يک هشتم نهايي در ضربات پنالتي به سپاهان باخت و حذف شد.

آقامصطفی در پرسپوليس

دنيزلي در مرداد ماه 85 و پس از اخراج ناگهاني آري‌‌ هان، جانشين او در پرسپوليس شد. او نخست در دو بازي رفت و برگشت در فينال جام حذفي مغلوب سپاهان شد و جام حذفي را از دست داد. در ليگ برتر پرسپوليس با دنيزلي، بازي‌هاي زيبايي را ارایه داد، ولی دستش از جام كوتاه ماند. باخت‌هاي بدي مثل شکست مقابل راه‌آهن ميثاقيان و ابومسلم خداداد عزيزي و شکست چهار، صفر مقابل پيکان، باعث عقب افتادن پرسپوليس از کورس قهرماني شد. پرسپوليس در ده بازي پاياني، نتايج خوبي گرفت و اختلاف دوازده امتيازي‌اش را با استقلال جبران کرد و سرانجام بالاتر از اين تيم در رتبه سوم ايستاد.

اشتباهات کمر شکن داوری

شهریور ۸۵ در بازی رفت فینال جام حذفی، پرسپولیسی‌ها یک پنالتی را از دست دادند و در بازی برگشت نیز مسعود مرادی در دقیقه ۱۱۹ یک پنالتی برای پرسپولیس نگرفت که در آن مقطع جنجال‌های فراوانی را در پی داشت. در ضیافت پنالتی‌ها سپاهان بهتر عمل کرد و در نهایت دست دنیزلی از رسیدن به جام کوتاه ماند.

در لیگ برتر، پرسپولیس بازی‌های زیبایی ارایه می‌کرد. او توانست اختلاف دوازده امتیازی‌اش با استقلال را جبران کند و سرانجام بالاتر از این تیم در رتبه سوم بایستد و عنوان برترین خط حمله لیگ را نیز نصیب این تیم کند.

دوازدهم آبان ۸۵ در نخستین شهرآورد دنیزلی، پرسپولیس دو بر یک، استقلال را شکست داد. او دو ماه پس از این بازی، حکم اخراج دستیارش حمید استیلی را صادر کرد.

در جام حذفی اما باز هم یک پنالتی سرنوشت دنیزلی را عوض کرد. پنالتی اشتباه از محسن قهرمانی در لحظات آخر وقت قانونی که کارشناسان داوری آن را مردود می‌شمردند، باعث تساوی بازی در وقت عادی و در وقت اضافی نیز پرسپولیس حذف شد.

او سپس با حضور در شبکه دوم سیما، در شرایطی که به شدت افسرده بود، با  جملاتی شکسته و با مکث‌های طولانی، خطاب به محسن قهرمانی گفت: «من از ایران می‌روم... من باختم محسن... قبول می‌کنم... حرفی نمی‌زنم... اما بگو که اشتباه کردی... محسن بگو...».

مروری بر عملکرد دنیزلی با تیم‌های ایرانی:

لیگ برتر: ۷۵ بازی (۳۷ برد، ۲۶ تساوی، ۱۲ باخت) ۱۳۱ گل زده و ۸۱ گل خورده
جام حذفی: ۱۱ بازی (۵ برد، ۴ تساوی، ۲ باخت) ۲۵ گل زده و ۱۵ گل خورده
لیگ قهرمانان آسیا: ۸ بازی (۵ برد، ۳ تساوی) ۱۶ گل زده و ۸ گل خورده
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱۳
تابناک ... نگو پرسپولیس تو پنالتی به سپاهان باخت در واقع رفت و برگشت 1-1 مساوی شد که البته اگه شاهکار مسعود مرادی نبود پرسپولیس قهرمان شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
خفه شو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
خودت ... شو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
دوستان عزیز، اینجا فضای مجازی ست، الگوی فرهنگی ست،تعصب و غیرت جای خود، چرا به همدیگه توهین می کنید.هرکس نظرش رو میده، الحمدلله فضا آزاده دیگری هم جواب میده.عده ای هم نظر موافق یا مخالف اعلام می کنند.چه جای این الفاظ و ...است؟؟؟رعایت بفرمایید تا فردا نگوییم ما را بی جنبه دانستند و هیمن فضا را نیز برایمان محدود کردند...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
از نظر اكثر اهالي فوتبال استقلال با ... به داورها ،كه اكثر امتياز ها رو آورده قهرمان نيم فصل شده وگرنه قهرمان واقعي نيم فصل سپاهانه در بازي برگشت استقلالو سوراخ سوراخ مي كنيم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
فقط پرسپوليسو عشق است،آقا مصطفي خوش آمدي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
ایول تابی جون
بهترین گزینه ممکن
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
تا علي پروين دور اين تيم هست روي آرامش نميبينيم.
بهترین گزینه بود
جام حذفی ایشون مساوی داشته؟
مدیر پایگاه بازی حذفی در آن سال رفت و برگشت بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
اینم یه چشمه از پاسخگویی تابناک!!!!!!!!!!
محمد نوری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
قبلا بازی ها رفت و برگشتی بود برای همین مساوی هم داشت
دنیزلی عشق هواداران
آقا مصطفی گفته من جایی کار میکنم که به هدفم نرسیده باشم .اومده پرسپولیس که این تیمو قهرمان کنه .
استقلالی های آبکی از ترس رفتن تو سوراخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
پرسپولیسیا چند هفته دلشون خوشه تا باختاشون دوباره شروع بشه. ماشالا رو که نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
بابای دنیزلی هم بیاد از پس استقلال بر نمیاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
دادا ما همین جاییم،تبریک میگیم بهتون،ما خوشحالم میشیم پرسپولیس پیشرفت کنه تا پوز این تازه به دوران رسیده های سپاهانی و تراختوری زده بشه!!
saeed
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
هنوز برات تجربه نشده با تراختوری ها شوخی نکنی؟راستی ریکاوری کردی اومدی داری کری میخونی؟خوش باشی یولداش
غروب قرمزها با دنیزلی به پایان رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
آخ که چه ذوقی کردن این قرمزا. عزیزای من شما مشکلتون جای دیگه است. البته کلا فوتبال ایران مشکل داره. ما همیشه توی باد گذشته هامون خوابیدیم. توی باشگاه های ایران هم پرسپولیسیها همش میگن ما الیمو بلیم. تا وقتیکه از این خواب بیدار نشین همینه. غروب شما هم شاید یه کم روشن بشه ولی مطمئن باش آفتاب زیاد گرمتون نمیکنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
یعنی شب شد
این آقا مصطفی خیلی شخصیت جالب و آرامی دارد .فتح اله زاده برای اینکه کم نیاره باید 10 میلیارد دیگه هزینه کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
فتح ا... زاده چه کار کرده که این پرسپولیسا تا عمر دارن فراموششش نمیکنن. 4 باخت پیاپی اوه اوه اوه.....
کوه سرخی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
فتح اله زاده از جیبش که هزینه نمیکنه
فوتبال ما دولتیه برادر
از جیب من و تو هزینه میشه
کیفشو یکی دیگه میکنه
جمع کنید این بساط مزخرف فوتبالو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
اولا که فتح اله زاده درست خرج کرده. همون پولی که شما بالای عجوج و مجوج دادین اون رفته بازیکن درست و حسابی آورده. ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
داش فتل ببخشيد دكتر! فتل خوراك فيلمهاي كمديه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
آقا مصطفی سابقه بردن استقلال رو داره ! البته همون شش تای معروف و نیز چهارتای بیادماندنی برای اس اسی ها کافیه ! روی هم رفته ده گل توی دو بازی ! نگو آبی بگو مالدیو کوچولو !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
اینها 4بار پشت هم تو دربی باختن ،هنوز تو نتیجه سال 52 که به فوتبال علی اصغر معروفه سیر میکنن،خدایا مغز اینا رو آپدیت کن یا بزار refresh بشن!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
حالا فوتبال علی اصغری یا هر چی ! دروازه بان و دفاع هاتون کجا بودن که شش تا خوردید !؟
انشاالله نتیجه بگیره تا تب فوتبال گرم بشه. فوتبال فعلی اصلا ضد حاله
yashasin perspolis
حالا که داری به سوالات جواب میدی میشه بگی ملاک سایت چی هست که در برخی خبر ها نظرات دیگران نمایش میدین ولی در مورد برخی موارد که انتظار هست اصلا یک نظرو هم ثبت نمی کنید...کاش بالای خبر هم تذکر میدادین این خبر پذیرش نظر ندارد یا دارد تا خواننده سایت بیخودی وقت واسه نظر دادن نذاره
گفته بودند که آقای پایانه رفعت به توصیه هواداران پرسپولیس مربی گری این تیم رو پذیرفته بود که پس چی شد اینطوری شد.... فکر کنم فدراسیون می خواهد استقلال رو قربانی کند.
چرا فقط مربی خارجی برای رشته های ورزشی؟ مگر ما در سیاست و اقتصاد چه گلی به سر مملکت زده ایم ...
پرسپولیسی ها منتظر یه باخت 3-0 دیگر باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
0-3 یا 6-0 ؟!!!!!!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
معلومه آبیا بدجوری ماستا رو کیسه کردن. حالا کو تا دربی اینقدر نگران نباشید عزیزان ما قول میدیم شش تا رو تکرار نکنیم
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
رای های منفی به رنگ قرمز پاسخ خوبی به شما و البته تعداد چندبرابری هواداران پرسولیس است!
پرویز یادت نره
مصطفی سرورته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
از الان یه لقب جدید به پرویز خان میدیم:
پرویز خمسه خمسه
پرسپلیسیهای خوش خیال تیمتون با این چیزها درست نمیشه با دنیزلی هم به استقلال میبازید.
به نظر من باید بیشتر تمرین کنید تا یه موقع سقوط نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
بخواب بابا . نيم فصل دوم بدون فرهاد ميبينمتون
آتیشی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
مگه ما تویه انتخاب مربی شما فضولی کردیم؟؟؟؟ ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
دادا ما تا جباری و آندو و حیدری و تو وسط زمین داریم غم نداریم؛البته آرش آقای گل و میلاد واویلا و اسمال شریفات همشون تو خط حمله بوی گل میدن،شما هم برید با مهدویکیا و کریمی که رو هم 90 سالشونه پز بدید!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
Estegh kollan ziad boo mide
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
عمو جون تو اول بورو فارسی نوشتن یاد بگیر بد از فوتبال حرف بزن
دنیزلی پرسپوليسی ها رو شاد کرد
خوزه مورینیو هم بیاد بازم به پرویز سوبله چوبله میبازین با این بازیکنای عشق پول فوتبال نما
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
دیگه چوبله موبله رو فراموش کنین تموم شد
خب سوژه جماعت خبرنگاران جور شد.
ولی کاشکی که به این همه مشکلات و بازیکت‌سالاری استقلال هم پرداخته میشد فقط پرسپولیسو نشونه گرفته بودین
اگر رویانیان تیم گالاتاسرای هم به پرسپولیس بیاورد باز هم پروین نمی گذارد که تیم نتیجه بگیرد
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
خوب گفتی، اگه حمایتهای بی دلیل پروین از استیلی نبود خیلی زودتر از این وضعیت راحت میشدیم.
الآن دیگه به این پرسپولیس می توان امیدوار بود.اگر بتونن چند تا بازیکن درجه یک بگیرن حتی شانس قهرمان شدن را نیز دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
حالا دیگه اگه پرسپولیس رونالدو و مسی رو باهم، کاسیاس رو برای دروازه، کالوس پویول، کاکا، داوید ویا و چند تا بازیکن تیمهای ملی اسپانیا و برزیل رو هم بیاره بعد شیر نفت مملکت رو هم وصل کنن بهش شاید بتونه ششم یا هفتم بشه و از هر 8 بازی که با استقلال بازی میکنه دو تا رو مساوی کنه. اونوقت چی میشه برای پرسپولیسیها
امیدوارم او ناجی پرسپولیس باشه.که میشه انشاءالله.
به نظر میرسد که با انتخاب آقا مصطفی استقلالی ها حسابی دست و پایشان را گم کرده اند.به امید خدا نتیجه شهر آورد بعدی در دستان پرسپولیس است.استقلال یک مهره داشت که اونم دود شد رفت هوا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
عمرا . شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه. آرزو بر جوانان عیب نیست. این پرسپولیسیا بندگان خدا عقده حقارت گرفتن از بس که همش باختن. آرزوی یک مساوی به دلشون مونده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
وااااااا نصف تیم ملی دست ماست،آندو و جباری و حیدری و میلاد و آرش و .... به نظرت مهره نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مجیدی کاپیتان خیلی خوبی بود و قدرت رهبریه عالی داشت ولی نتیجه تیم و بازیکنای دیگه رقم میزنن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
mohre koja bood
chand ta vashere zang zade ke in harfa ro nadare
حاج مصطفی خوش آمدی
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
دوباره زود جو گیر و پسر خاله شدین؟ حاج مصطفی!!! انگار بقال سر کوچه شه!
پرسپولیس بسوی پیروزی های مستمر...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
بودي حالا!
ایول با دنيزلي آبکی ها ترسیدن نمی دونن چی بگن ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
هر هر هر هر. یخ نکنی یه وقت. فعلا که بازیهای استقلال و لنگیها رو بچسب. بعد هم جدول رو نگاه کن. بعد هم جام حذفی و ... . عقده شده تو دلتون. میدونم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
ما شاا... رو که نیست. اگه آبکی هستیم و شما پشت سر هم به ما می بازید. اگه رو فرم بیام چیکارتون می کنیم.
تابناک عزیز در تیتر بجای تهران نوشتین تهرتن لطفا اصلاح کنید.
مصطفی پاشا خوش آمدی
عمو جون کجای جدولید ،امتیازاتون 2رقمی شده شاخ بازی در میاریید
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
حالا شما خیلی خودشو ناراحت نکن آقا دایی جون
یه جوری میگی آقا مصصطفی!!! ما فکر کردیم پسر امام منظورته!!!!!!!!
آقاش کجا بود.... مرتیکه .... خور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
آقا مصطفی !
ایران من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
میگن ادب از که آموختی از آبکی ها lol
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
هی ادب داشته باش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
اینقدر میگیم آقا مصطفی تا جونت دربیاد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
آقا مصطفی جون !
فقط قرمزته
سوبله,چوبله تمام شد.استقلال آماده باش
یادتون باشه پرسپوليس در سال 85 در 10 بازي پاياني نتايج خوبي گرفت و اختلاف 12 امتيازي‌اش را با استقلال جبران کرد و در نهايت بالاتر از اين تيم در رتبه سوم ايستاد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
اون موقع تیم بازیکن داشت،الان نداره داداش!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
چرا قبلش نتيجه نميگرفت كه سوم نشين؟
یادتون باشه پرسپوليس در سال 85 با دنیزلی در 10 بازي پايانيو اختلاف 12 امتيازي‌اش را با استقلال جبران کرد و در نهايت بالاتر از اين تيم در رتبه سوم ايستاد .
افتاد
دوستان آبی عزیز پیشاپیش شکست شما در دربی بعدی را تسلست عرض میکنم، یادتون باشه جوجه رو آخر پاییز میشمرند.
پاسخ ها
ایران من
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
صحیح است صحیح است صحیح
دیبا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
دوست عزیز ما که خیلی وقته داریم می شماریم اما فاتحه رو واسه قبری می خونن که توش مرده باشه پس الفاتحه
باسلام خدمت تمام پرسپوليسيها واستقلاليهاي عزيز.بااين همه مشكلات وبدبختيها حداقل خودمون احترام همديگه رو داشته باشيم.بيايدفرهنگ سازي كنيم.اول فكر كنيم بعدحرف بزنيم بعد عمل كنيم بعدش ميشه عادت براي هممون ودرنتيجه منجر به شخصيت ميشه. بنده كوچيك همه بينندگان تابناك هستم.هركدوم ازاين دوتيم نباشند فوتبال معني نداره.باتشكر
سالهاي طولاني ورزش ما در انحصار عده اي
فرصت طلب و نان به نرخ روز خور در آمده .
ورزشدوستان جوان براي ورزش كردن بايد مبالغ
نجومي پرداخت كنند . مجموعه ورزشي انقلاب
در بزرگراه نيايش براي 2 ماه آموزش بسكتبال
نيم ميليون تومان دريافت ميكند و حتي براي
ورود هر ماشين نيز 500 تومان ميگيرد .
جوانان عزیز "...ه شو" عبارتی نیست که شما عزیزان نثار هم کنید بلکه این عبارت باید نثارکسانی شود که حق شما عزیزان را به یکباره با لقمه ای به ارزش سه هزار میلیار بالا می کشند ..................
خوش آمدی به پرسپولیس.
راستی از آقای کاشانی چه خبر؟
نمیدونم آبروش رو از کجا آورده بود که با استیلی،خیلی مفت از دست داد!!!!!!!!!!
هه هه شما بزنید تو سر و کله هم پولشو اونا میگیرن ماشینشم اونا سوار میشن. خیلی جالبه
اميدوارم دنيزلي بتواند پوز استقلالي هاي آبكي را به خاك بمالونه باور كنيد 6تا در راهه چون حيف نسل بعد انقلاب از ديدن 6تا محروم بشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
نه محروم نشد. با جوانانمون 6 تا زدیمتون. شما لنگیها حواستون نبود.
ضمن خوش امد ارزوی توفیق وسربلندی وتکرار خاطرات شیرین گذشته راداریم ازاقای پروین هم خواهش میکنیم که چوب لای چرخش نگذارد تاتیم درآرامش کامل نتیجه بگیرد.
مشکل فوتبال ايران تيم های لوس و ننر استقلال و پرسپوليس و همفکران آنها هستند.
زنده باد تيـــراخــــتور، زنده باد سپاهان، زنده باد همه تيم های شهرستانی که فقط فوتبال بلدند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
عالی. عالی . عالی. استقلال و پرسپولیس همیشه حق تیم های شهرستانی را خورده اند.
آقایان فارغ از پرسپولیسی و استقلالی بودن همه باید به این نکته اعتراف کنیم که یکی از بهترین مربیان خارجی که فوتبال ایران تا بحال به خودش دیده.و اگر پرسپولیس نتیجه خم نگیره اشکال کار از ایشان نیست. مطمئناً اگر سال آینده به اندازه کافی بودجه در اختیار باشگاه باشه و با نظر ایشان بازیکن جذب کنن قطعاً قهرمانی در ایران و آسیا دور از دسترس نخواهد بود.
خوبه بگردید از همه جا بیارین ترک و لر و بابا گیرتون جای دیگس انقدر مربیو تالا پایین نکنید خدایا شب چله هم تموم شد ولی این پرسپولیسیها بازم نشمردن ..........
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
حالا واسه اینکه دلت نشکنه میشمریم: یک.... دو.... سه.... چهار....پنج.... شیش..: شیش تاییا شیش تاییا
خدایی عشق میکنم همش پرپولیسی!
استقالالیا که دست و پاشونو گم کردن جرات کامنت گذاشتن ندارن!
ما كه حسوديمون نميشه بياد شايد پرسپوليس در ليگ برتر موند؟شايد هم .....گريم گرفت
پاسخ ها
مرتضي
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
مثل اينكه استقلاليها يادشون رفته تا دسته 3 هم رفتن
خانم یا آقای دیبا اصل و نسب تو کجائیه ؟ بنده ترک هستم و بغل دستیم هم لره شما چی ....
پاسخ ها
دیبا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
معمولا اسم دیبابه خانما می گن تو به اصل و نسب من چه کار داری؟افرین به تو و بغل دستی
عشق پرسپوليس
مطمئن باشید با دو سه تا باخت پشت سر هم و چهار تا حیا کن رها کن دیگر حکم برکناری دنیزلی صادر و دوباره علی آقا همه کاره می شود.ما از این چیزها زیاد دیدیم
پاسخ ها
دیبا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
اره زیاد دیدین بازم ببینید
به کوری...دنیزلی قراردادش را با پرسپولیس امضا کرد
دنیزلی بهترین گزینه ممکن بود ایول
امید وارم آقای دنیزلی در کارشون موفق باشند یا علی
تابی استقلالی!!
پرسپولیس عزیز موفق نمیشه این خانه از پایبست ویرانست.
این آقا مصطفی تیم پاس رو در بهترین شرایط در جام باشگاههای آسیا چپه کرد.تو پرسپولیس هم بعد از شکست مفتضحانه تو تهران از سپاهان بار سفر رو بست.بازم رفتیم التماسش کردیم آوردیمش.واقعا" ملت خوش قلب و مهربونی هستیم.
chi shod pas?!! 2,3 ta khabar gabl ke be Turka faohsho bado birahe khar migoftin...hahahahhaha...har ja berin giretoon daste ma turkhast.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی